Praegu takistavad rongidel suurte kiiruste ülesvõtmist nii järsud kurvid kui ka nõukogudeaegne liiklusjuhtimissüsteem.
Sellist infot poleks ma aastal 2021 osanud küll oodata _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Tartu raudteejaamas 16. mail maha põlenud juhtimiskeskust taastama ei hakata, Eesti Raudtee otsustas vana releedel põhineva süsteemi asemel hankida Tartusse moodsad automaatseadmed,
tsitaat:
„Valmistume ette uueks hankeks, et soetada kaasaegne mikroprotsessoritel põhinev juhtimissüsteem,“ ütleb Eesti Raudtee kommunikatsioonijuht Monika Lilles. „Kulud uue kaasaegse süsteemi rajamiseks on täpsustamisel, kuid taolised süsteemid on kallid ning me räägime siin miljonitest eurodest.“
2021 is the official “Year of Rail” in the EU, and the “Connecting Europe Express” train recently finished its tour of Europe to promote the great advantages and decisive importance of railways in the green transition. But what was meant as a PR coup revealed the weaknesses of the system, which is more a patchwork than a network: almost all 26 national borders saw a complete halt of the Express. Altogether, 55 locomotives were involved in pulling three different sets of trains, because nothing fits together in the European railways.
_________________ ˄28 The term "troll" refers to internet users–in this context, paid operatives–who post inflammatory or otherwise disruptive content on social media or other websites.
Nie wieder ist jetzt
Esitatud pakkumuse maksumuseks on 346 miljonit eurot, mis ületab hanke eel prognoositud kogumaksumust pea kaks korda
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Rail Balticu Eestit läbiva osa maksumus on tänavuste hinnatõusude tulemusel kasvanud hinnanguliselt 1,8 miljardi euroni, kirjutab Postimees.
Kui palju raudtee ehitamine tegelikult maksma läheb, on väga raske hinnata, selgemaks saab pilt siis, kui põhitrassi tehnilise projekti põhjal saab koostada kalkulatsiooni ja selle põhjal ehitushanke, märgib ajaleht.
Rail Balticu (RB) projekt on ajakavast viis aastat maha jäänud ja esialgse 2026. aasta asemel on raudtee valmimise sihiks 2030. aasta
Vastavalt riigi eelarvestrateegiale aastateks 2023-2026 on Rail Balticu rajamiseks Eestis planeeritud ligi miljard eurot, sellest 2023. aasta riigieelarves ligi 150 miljonit eurot.
Kohe algab 2023, kuid juba 2008 oli esialgne prognoos, et trass on valmis 2020a ja pole mingit kindlust, et ülalmainitud 2030 ei saaks 2040
Trassi pikkuseks Eestis on ligikaudu 211 kilomeetrit ja selle maksumuseks 1,1 miljardit eurot, millest Euroopa Liidu (EL) toetus moodustab 650 miljonit eurot ja Eesti omaosalus 500 miljonit eurot.
Eesti omaosaluseks on praegu planeeritud 250 miljonit eurot, samas ei ole see summa lõplik.
Mis see omaosalus tuleb, seda ei tea keegi aga kindel on see, et järgneva 3 aastaga kuluva 1 miljardi euroga Eesti osa valmis küll ei saa, saame virna pabereid määrida ja sajad ametnikud saavad palka, aga ronge ei paista kusagilt 2026a lõpuks.
Rail baltica asemel oleks võinud teha korraliku 4 realise kiirtee Tallinn-Varssavi(sealt edasi on Poola ehitanud ise kaks korraliku 4 realist kiirteed) ja oleks see asi ammu valmis. Aga mida meie teeme, pärnu mnt on täis 2+1 värdjalike leiutisi ning suvel täielikult rahvast umbes. Nüüd küll avati hiljuti üks jupike 4 realist teed, aga see on Pärnu-Riia marsuudil, kus liiklus nagunii hõrdam, kui Tallinna poolses osas.
/.../
Rail baltica asemel oleks võinud teha korraliku 4 realise kiirtee Tallinn-Varssavi(sealt edasi on Poola ehitanud ise kaks korraliku 4 realist kiirteed) ja oleks see asi ammu valmis./.../
Suwalkini on Poola juba ise ehitanud (või osaliselt ehitab alles) _________________ There is no place like 127.0.0.1
Näide Norrast.
Totaalne kriis. Raudteeliin ei ole ikka veel korralikult tööle hakanud.
Follobanenist hakati rääkima 89. aastal ja selle hinnasildist oli 12 miljardit.
11. detsembril 2022. aastal avati Folloban pärast 13 aastat kestnud tööd ja kulutatud 36,8 miljardit Norra krooni lõpuks uhke ja kuningliku hiilgusega.
https://borsen.dagbladet.no/nyheter/frykter-nye-utsettelser-helt-krise/78204523
Tema sõnul ongi Balti riikide raudteed seni eristunud ülejäänud Euroopa Liidu riikide raudteedest, sest need said end ülal pidada tänu Vene kaupade transiidile. Euroliidus olevat tavapärane, et kasutustasudest kaetakse raudtee ülalpidamine ainult 20–30% ulatuses, ülejäänu on riigiabi
Oot, oot....keerame kurssi väheke 90 kraadi, rail peldik pidi ju suht null % projekt olema, kunagi hiljem köhime parandusraha peale jne....
Eem.....
Lukus
See hobune lüpsab meid sajand kui valmis saab _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.