Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 163, 164, 165 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.11.2022 15:52:25 vasta tsitaadiga

Minul läheb DC jaama tellimiseks ilmselt peab 120v võtma. Vesi jah on issue nendel rataste asjadel. Ostsin ikkagi omale uue aku korpuse raiped tahtsid 60 euri saada. Ilmselt pole seal ka spacereid sisu tuleb ringi lapata. Iseasi kas on sama asi jälle rabedast plastikust või on midagi muudetud. Keegi üritas akut kätte saada mingi kampa oli tõukeratastega seal. Alguses ei pannud tähele kodus hakkas silma mis login see on kudagi aku tundus veidras asendis. Kui aku on pakiraami sees siis seda sealt lahti ei murra kui lukus on. Talvel on väikese aku pidamine kergem distansid pole pikad, lihtsalt eemaldatavad eks jah mugavus maksab. Kui aku jätad miinusesse paariks kuuks siis on laiper siva tulema. Kogu see li-Ion on porno meie kliimas. Suvel kuuaega liiga tuline talvel liiga külm, pigem miinuskraadid ja elemente pole saada miinuskraadide jaoks. 1 valik on LG M29 oli vist kuid sellel on ka lagi vist oli -15c kui läheb külmemaks siis tassid nagu väikest last igapäev peale sõitu. Tootjad annavad garantiid ,et kuuaega võivad elemendid seista miinuskraadides kui on rohkem kui kuu siis garantii muutub kehtetuks. Ilmselt vägapalju akusid lähebki pekki ,et hoitakse akut miinuskraadides. Isegi nikkel akud lähevad miinusega pekki.

Nkonis antakse uusi mj1 ära 3.90 eest tk. Hetkel on parim aeg ostuks. Veebruaris on juba hilja kui hindled hüppavad. Pigem jaanuaris ostmine on pigem hilja natuke. Veebruar on juba selline kuu kus jälle ostetakse ja nii tõusevad ka hinnad.
Kuidas teha originaal MJ1 vahet vuffliga siis MJ1 elemendil roheline k-kahanev paistab kergelt läbi võmalik lugeda ka metallil prinditud kirjasid. Vufflid on aga blank rohelised ja metallil puuduvad samasugused kirjed. Vuflitel on enamasti kleebitud kleepekas peale kas sinna märgitud mahtuvus või mingi suvaline noname. Kui keegi arvab hiinast saadetakse originaale siis mina nii ei arva päris mitmed on orki hiinlastega lennanud. Nkonis seal on õiged asjad. Üks ostis hiinast 600 MJ1 elementi peale oli kleebitud mahtuvus eraldi ja voltaaz elementides oli seinast seina kuumakahanev oli blank roheline mida originaal elementidel pole. Palju õnne.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM


viimati muutis XeStAiSy 23.11.2022 15:58:35, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 23.11.2022 15:58:31 vasta tsitaadiga

Ma praegu kahe vahel... Kas panasonicud või need MJ1-ed... Hinnavahe suht olematu
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2022 17:25:10 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
Ma praegu kahe vahel... Kas panasonicud või need MJ1-ed... Hinnavahe suht olematu


Ma pigem ostaks panasonicud. Kuid MJ1 halb pole saadavus alati olnud kui peaks midagi juhtuma. Panasonicud peavad hästi ka külmal ajal. Neid valgeid pean silmas.

Kas keegi on sellist tellinud 6p saaks pakiraamile. Kui 2TK
https://www.aliexpress.com/item/1005004280015525.html

Eesti seadused on nii kannis pole nagu pointi 250w 25kmh üle minna selle saab ka 36v peal edukalt. Mingit pointi pole 48v minna mis seal neid ampreid põletada kui vaja ei lähe. 250w mootorid on ainult meh kuni 500w on veel nylon hammasratastega. Ma ise tegelt ei kurda kuid ebameeldiv on neid vahetada. 4k-6k võivad vastu pidada.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.12.2022 21:01:12 vasta tsitaadiga

lugesin ka kuskilt huvi pärast, et millised need seadused siis on...tõepoolest on täiesti ebareaalne jaburus icon_sad.gif thumbs_down.gif et kui sõidad üle 25 siis oled mopeed, pead tegema kindlustust, ülevaatust ja kandma kiivrit. ma olen terve oma elu!!! sõitnud jalgrattaga kiiremini kui 25, täiesti tavalise jalgrattaga icon_lol.gif suurem osa tõuksegi sõidavad 30km icon_lol.gif aga nojah, kui seadus on niivõrd jabur siis lihtsalt tuleb seda tuimalt rikkuda, ega midagi muud ei olegi

anyway, kas keegi on sellist või taolist mootorit/kontrollerit hiljuti tellinud/kasutanud? link

mootor ise tundub suhteliselt adekvaatne, kuigi 1000w ja 1500w versioon on ilmselt vist tegelikult täpselt sama ja identne? kontroller samas arvatavasti ei ole kõige adekvaatsem?

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 02.12.2022 11:12:45 vasta tsitaadiga

Mopeediga saab ikka sõita üle 50 km/h ega ta siis mootorrattaks muutu....
Jalgrattaga on ju öeldud - seade peaks olema selline, et üle 25 km/h ei tohiks momenti juurde anda... Originaaltehased ju vähemalt selle tagavad.
Tõsi siin on tõesti võimalik ehk väita - üle 25 km/h asjakene on justkui mopeed. Seega iseehitades jalgratast pead valmis olema, et seade loetakse mopeediks.
Tegelikkuses on muidugi seadusandja ilmne ülereguleerimine ja paraku jääd tõlgendava politseiniku armule. Piisav oleks ju olnud - kõnniteel üle 25 km/h kihutades saad kiiruse ületamise eest trahvi ja asi ants. Nüüd aga tuleb seadmele ekspertiis teha kas mootor arendab momenti või mitte üle 25 km/h
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.12.2022 12:16:25 vasta tsitaadiga

Salalüliti vahele ja korras.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2022 15:21:10 vasta tsitaadiga

või siis lihtsalt "kiirärarebitav juhtmekimp" kuskile ning palju edu millegi tõestamisega võimudele icon_lol.gif

aga jah, kunstilikult loodud absurdne olukord, muud midagi...

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.12.2022 15:44:04 vasta tsitaadiga

Ma sõitsin Tallinnas ja ümbruses 60-70 km/h 10 aastat kokku ~100 000 km. Ei ole nad mu ratta vastu huvi kordagi tundnud.
Wazei abil sai muidugi väntamist imiteeritud ja võimalusel ringiga sõidetud icon_biggrin.gif
Seega nagu väga muretsema seepärast ei peaks.
Selle ajaga sai säästetud raha eest elektriauto + paneelid, seega ise enam E-rattaga sõitma ei pea ka.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2022 18:50:24 vasta tsitaadiga

DWDRW kas see mitte ei ole MXUS mootor KT setupi jaoks orkfeet müüb enamuse ok asju ja palju on KT asju ka. KT kontrollerile saab opensource otsa ka väänata. Opensorce sinna väänad siis see kontroller ainult selle mootoriga parameetreid ise ei saa muuta läbi display.

KT kontrolleri saad legaalseks 25 kiiruseks ja hoiab ka üle ei vea ainult kui tõesti on ratas maast lahti võib 26 peale visata korraks kuna speed sensor ei reageeri selle alla sekundi viivitust. Probleemsem asi on 250w saavutamine kuna seaduses pole märgitud hetkelisi watte kiiruse saavutamiseks. Enamuse poe rattaid tegelikult ei näita watte kuid osad displayd küll. Kuid ma arvan ei teki mingeid probleeme sellega kui üle 25 ei vea ja loksub 160w enamuse ajast siis minu nad jätaksid rahule. Waze peale ja ei roni tiheliiklus kontroll zone. Mul on display usb otsaga sinna pista igasugune mobla wazima.

Wiltz See mootor on vist mxus tee rohkem googlet kui välimuse järgi tuvastad. Kontroller on sellel KT. Parem osta siit saad 1 aasta garantiid ja arve https://www.aliexpress.com/store/911380051 Seal on free shipping ali standard ostad korraga saadetakse ühes karbis kõik. Varsti on pool aastat selle KT asjadega endal ja rahul. Seal saad kõik waterproof otsadega ei lolle pistikuid. Main kaabel mis kontrollerist ette läheb on 1T5 1,60 pikk.
Tegelt ma vaataksin mootori mujalt ja ostaks KT asjad sealt poest sa võid küsida kui osta tahad ,et shipping kallis nad saavad sinujaoks muuta seda kas või free. Kui mujalt mootori võtad ,et oleks julet juhtmega.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 11.10.2007



Online

sõnum 02.12.2022 19:51:21 vasta tsitaadiga

kalvis kirjutas:
Mopeediga saab ikka sõita üle 50 km/h ega ta siis mootorrattaks muutu.


Mõnega saab, aga seaduse järgi on kiiremini kui 45 km/h sõitev kaherattaline mootorratas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2022 21:06:04 vasta tsitaadiga

Soomes on poh elektrivelod lasevad igalpool 40-50ga. Politsei ei pidavat üldse huvi tundma mis saa seal teel teed. Ilmselt kui käna paned oled ise süüdi. Seal on jah vastavad teed igalpool. Meil mõnekilomeertised lõigud mis tupikuna lõppevad. Kolmerattaline käru pane kaup peale ja põrauta ühe laadimisega kas või 200 kilti maha. 1800euri maksab ka. Eestis on seis sitt jah. Eks meil ole tongis idioote palju kah kes käna panevad.
Meil vist kulub lõdvalt 20 aastat ja vist midagi pole ka siis muutunud. Meil siin kardetakse ,et hakatakse jalakäijatele otsa sõitma.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalvis
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.10.2009




sõnum 03.12.2022 07:20:47 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
kalvis kirjutas:
Mopeediga saab ikka sõita üle 50 km/h ega ta siis mootorrattaks muutu.


Mõnega saab, aga seaduse järgi on kiiremini kui 45 km/h sõitev kaherattaline mootorratas.
Mõeldud oli seda - et saad kiiruse ületamise eest trahvi aga see on ka kõik. Siin oli aga teema - jalgratas klassifitseeritakse mopeediks ümber. Nüüd aga on oluliselt rohkem rikkumisi - sured trahvikoorma all ära.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2022 10:23:07 vasta tsitaadiga

Elektriveloga annab rohkem trahvida mitu rikkumist korraga kui õnnetusse satud. Ju ilmselt seadus tehti sama mis saksamaal aluseks seal on sama teema mis meil. Populatsioon on seal suurem ka kui meil ja kui meil neid õnnetusi rohkem juhtub siis oleme listis esimesed mida ilmselt riik ei taha. Kuid jah keegi ei keela wazida kuid vahele võib jääda ikka kasvõi era autole. Mida rohkem õnnetusi juhtub seda rohkem hakatakse kottima.

Kes ketti tahab rattale siin on hea store https://www.aliexpress.com/item/1005004216533262.html Esimesed soolalumed testitud ei roosteta õli hoiab ka peal.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kris
HV kasutaja

liitunud: 24.09.2003




sõnum 03.12.2022 13:04:11 vasta tsitaadiga

BBS02B, 3a ja ca 6-7000km vana. Kas tasuks profülaktika mõttes lahti võtta, määrde olemasolu kontrollida vms?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2022 14:07:38 vasta tsitaadiga

kris kirjutas:
BBS02B, 3a ja ca 6-7000km vana. Kas tasuks profülaktika mõttes lahti võtta, määrde olemasolu kontrollida vms?


Kui siis määret panna ja nylon hammakas vahetada. Kui lahtivõtmiseks läks. Ega seal rohkem muud kakkuda polegi vaja. https://www.aliexpress.com/item/32900232989.html
Määrde pead leidma mis sobib nylonile muidu krõps krõps tirr surr.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2022 07:13:03 vasta tsitaadiga

Margus seal sinu pandud lingil on norm hinnad tõesti, aga shipping ei ole ju küll mitte just päris free? tundub, et shipping maksab umbes sama palju kui kit ise icon_biggrin.gif näiteks (180 shipping) link

või mismoodi see shipping sealt tasuta tuleb? seda on suht raske tuvastada piltide järgi paraku, kas see mootor on MXUS või miski muu suvaline X...muidugi kui see MXUS on miski kvaliteetne asi siis võib ka kuskilt teisest kohast otse nimeliselt sellise tellida. eks ta natuke kallim tuleb aga võibolla tasub siis ära. samas max 400'ga tahaks ikkagi mootori+kontrolleri kätte saada koos nende muude pisipudinatega. 48v valmis akupakk on olemas

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2022 11:26:06 vasta tsitaadiga

kris kirjutas:
BBS02B, 3a ja ca 6-7000km vana. Kas tasuks profülaktika mõttes lahti võtta, määrde olemasolu kontrollida vms?


Kas siin ei oleks mõistlik "töötavat asja mitte remontida"? Kui läheb katki siis oleks üks tegemine. Minumeelest see hammakas "väsib" vastavalt sõidustiilile ja puhastamine ja uue määrde lisamine on tühi töö. Küll aga võib netist lugeda, et hiinlane on vähe määret pannud osadesse mootoritesse ja see võib tõsi olla. 6000 pealt lisada oleks vast hilja. Parem sõita kuni sõidab ja siis vahetada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kris
HV kasutaja

liitunud: 24.09.2003




sõnum 04.12.2022 12:30:32 vasta tsitaadiga

Sul võib täitsa õigus olla thumbs_up.gif . Nagu läbisõidust näha siis põhiliselt lõbu ja aeg-ajalt poes käimise massin. Ei juhtu midagi hullu kui mingi aeg varuosa ootama peab icon_smile.gif.
macc kirjutas:
Kas siin ei oleks mõistlik "töötavat asja mitte remontida"? Kui läheb katki siis oleks üks tegemine. Minumeelest see hammakas "väsib" vastavalt sõidustiilile ja puhastamine ja uue määrde lisamine on tühi töö. Küll aga võib netist lugeda, et hiinlane on vähe määret pannud osadesse mootoritesse ja see võib tõsi olla. 6000 pealt lisada oleks vast hilja. Parem sõita kuni sõidab ja siis vahetada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2022 21:58:26 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
Margus seal sinu pandud lingil on norm hinnad tõesti, aga shipping ei ole ju küll mitte just päris free? tundub, et shipping maksab umbes sama palju kui kit ise icon_biggrin.gif näiteks (180 shipping) link

või mismoodi see shipping sealt tasuta tuleb? seda on suht raske tuvastada piltide järgi paraku, kas see mootor on MXUS või miski muu suvaline X...muidugi kui see MXUS on miski kvaliteetne asi siis võib ka kuskilt teisest kohast otse nimeliselt sellise tellida. eks ta natuke kallim tuleb aga võibolla tasub siis ära. samas max 400'ga tahaks ikkagi mootori+kontrolleri kätte saada koos nende muude pisipudinatega. 48v valmis akupakk on olemas


Võta saada müüjale sõnum https://www.aliexpress.com/store/911380051 ,et alandaks sinujaoks shippingut nad igaljuhul tahavad oma kaupa müüa see on toiminud ka teiste müüjatega lasevad shippingu alla või koguni free.
Kuid kontrolleri ja jupid osta sellest poest kontroller on 1t5 juhmega waterproof julet otsadega kui on hall sensoriga siis sinewave see mxus on ok mootor KT kiti jaoks. Pidurid gaas display osta kõik sealt pas sensor ka kõik on kt asjad. Valmis komplekti ära osta seal on midagi jama hulgas alati. Ma suvel ostsin 150ne eest sealt kola, rahul. Mootori kui ostad kontrolli mis juhtme pistik on mootoril. sa võid ka mootori koos veljega mujalt osta ,aga ilma kolata. Kuid waterproof asjad on julet pistikutega kui midagi ostad vali waterproof. 333 on ok hind 2000W mootori kohta igalpool müüakse veel hullema hinnaga veljega koos. Kui kodardada viitsid saad odavamalt. Kui paar aastat tagasi olid hinnad madalamad ka enam nad ei anna asju niisama ära.
Ilmselt pead võtma ka selle https://www.aliexpress.com/item/1005002175366489.html

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 06.12.2022 10:59:40 vasta tsitaadiga

Vot just, õnnetusse sattumine on kõige hullem. Veel hullem on kui kellelegi kahju tekitad... Saab sinult peale trahvi veel igasugu muid kulusid sisse nõuda. Eriti tore on kui kannatanul on elukindlustus ja soov sulle käru keerata

Seepärast tulebki tänavatel rahulikult kulgeda, et oleks ootamatu ohu korral võimalus kohe reageerida. 50nega kellelegi otsa sõidad, siis võib asi kiirelt hapuks minna
Kusagil metsavahel paarutad
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2022 13:18:49 vasta tsitaadiga

Tavaliselt nii kipub olema jah kui midagi jutub siis võib pekkis olla kannatanu mõtleb tatti veel otsa retas lendab expertiisi ikka sittakanti võid saada. Selle pärast ma ei tahagi üle 25 lasta talvelt on rahulik aeg ja pole ka mõtet üle 250w minna. See KT kit mis minul peal on tegi kõik erksaks eriti e julge gaasi lapatsisse ajada talvel kuid jah ma ise ei näe pointi 1500w 2000w mootoriga ja see on illegaalne aku peab ka paras tellis olema kui tund aegagi tahad liigelda. Ise täiesti loobusin üle 250w minna saab ka 35 lasta kuid jah see on suveteema ja külateed. Akud ka vanemad ei kannata 500w välja. Suht pointless on neid watte pidevalt põletata.

Suvel oli 1 juhtus 1 tuli täiega oma elekti rattaga ja 1 tüüp juba hoitas .et tuleb kui ongi ristteel vaatadki küll kahele poole kuski on inimesed jalutavad suht raske on märgata rattureid kes tulevad kui püssikuulid too elektri küna kellele oleks otsa pannud oleks pidanud hoo maha võtma ,aga jah inimestel on teistest pohhui see on 90 aastate rämps. Pohhuism tekkis kui vene võim kadus siis 90nendatel oli kõigil pohhui. Nüüdseks on küll vähem kuid on ka erandeid mõni 90nedatel sündinu on täiega idioodid kes teavad seadust ja keegi teine ei saa midagi teha sest kõik on pohhui. Keeratakse sitta kokku ja vastu ei saa ka kuidagi. Veneaeg said nuragataga sellesed peksa kui oli pohhui. Anti nii ,et nägu paistes nii tulid aru pähe inimestel kes ülbitsesid ja oli pohhui kõik. Kui sellise tänapäevase ülbikule otsa paned kellel ka kõik pohhui ega suht võimatu on sellisele ka vastu saada. Igaljuhul saad ise rohkem. Sellepärast ongi kui inimesed siis 6 kmh tahate või ei taha kuid see ongi turvaline kõigile ja see kes 40ga sisse sinule paneb jääb tema süüdi. Kui keegi keerab siis igaljuhu tuleb pidurdada mitte seirgel 40ga edasi litsuda inimeste vahel.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 06.12.2022 13:49:27 vasta tsitaadiga

No isegi autojuhid tihtipeale kas ei jaga liiklusseadusi või lihtsalt ei näe sind, siis peadki liiklema nii, et sul pole mitte ühtegi õigust...
Ristmikel pole veel üle sõidetud õnneks. Ainult, et keeratakse ette kui hea hooga tuled. Ilmselt ei osata arvestada, et jalgrattur võib kiiremini liikuda. Päris 50nega ei sõida aga 30-35 kindlasti

Targem mitte arvata, et sul eesõigus kellegi ees on. Jalgrattal liiga väike mass selliste otsuste jaoks icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2022 18:14:25 vasta tsitaadiga

no see on ju default loogika, et jalgrattaga tuleb liigelda nii, et sa mitte ei eelda mingeid õigusi (mida sulle ka tegelik elu ehk siis füüsikaseadused nagunii ei taga), vaid vaatad ja arvestad ise, et mahuksid ja jõuaksid siit või sealt läbi jne. võibolla tundub karm, aga ma ei oska eriti kaasa tunda ratturitele või üldse liiklejatele, kes ei taha või ei suuda omaenda silmi lahti hoida ning ümber toimuvat jälgida ja siis kuskile sisse sõidavad või sisse saavad.
loomulikult peab olema kogemust ja oskusi ka, kui tahad ehitada omale mingi jalgratta (näiteks), mis on suuteline sõitma 40-50-60ga. see on loogiline. minul on need kogemused ka olemas sest ma olen aastakümneid sõitnud jalgrattaga ning 10+ a mootorrattaga nii linna, maantee liikluses kui ka igasugustes muudes tingimustes. päris kindlasti ei soovitaks samas sellist asja inimesele, kes pole pea üldse kaherattalisega elus sõitnud või arvab, et ta oskab liigelda sest ta on ju sõitnud autoga pikka aega icon_biggrin.gif sellisel juhul on see 25kmh piirang algatuseks ilmselt vägagi mõistlik. samamoodi nagu mootorratastel on piiratud kw'd täisalgajate jaoks

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.12.2022 18:26:23 vasta tsitaadiga

Nii on. See on nagu paljud jalakäijad kes sebra ületamisel autosid üldse ei vaata. doh.gif
100 000 km 60-70 km/h aastaringselt. 10 aastat. Ja ainult paar kukkumist libedaga <20 km/h kiirusel icon_wink.gif
Andsin tutavale enda ratast proovida + hoiatused ette ja taha. Lendas esimeses kurvis nii, et põlve ja nägu pold vere alt näha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.12.2022 18:50:20 vasta tsitaadiga

Tegelt need see oli tõukekas kes minust üle tahtis sõita mingi mass ravast oli seal üldse ei paistnud ,et tõuksiga keegi tuleb ma jõudsin eest ära keerata see kihutas tuimalt edasi. Tegelikult ta oleks pidanud hoo maha võtma ja 6kmh minust. Tõuksimehed need samakõrgel kui kõndivad inimesed rattur see on teistest kõrgemal. Mäletan kui esimest korda üldse elektri ratta sain oli väga ebakindel asi nüüd savi kas või jääpeal lased driftid tagaotsa. Lumi jää vahet pole enam sõida nagu suvel. Ega jah esimene paar nädalat on elektriratta õppimine algaja jaoks raske mingi nädalake kulub kui ära harjud. Mäletan kui esimest korda istusin peale palju asju oli vaja harjutada ja tunnetus. Suht võõras oli kui mootor hakkas vedama.
Ilmselt kui teise mootori paneks siis vajaks natuke harjutamist ilmselt käitub teisiti.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 163, 164, 165 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.