Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
25.11.2022 17:06:22
|
|
|
2.5k eest videokaart osta.. mjah
MRSP 1600 dollarit, sama hästi võiks selle 500 panna, saaks ülevaadetes veel rohkem kiita mis sest, et tegelt 5x rohkem maksad.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
25.11.2022 18:24:21
|
|
|
mis need 2.5k telefonid ja 1.5k nutikellad etemad on?
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
wirx
HV Guru
liitunud: 03.08.2002
|
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Lyth
HV kasutaja
liitunud: 29.02.2012
|
25.11.2022 19:56:56
|
|
|
Selle 600W peal pole väga midagi teha see gen. Kui benchida tahad, siis jah. Mängudes erilist tolku pole.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
Arx07
HV veteran
liitunud: 08.01.2003
|
25.11.2022 20:03:17
|
|
|
wirx, Gigabyte vs MSI suht identsed ju, kui sama detsibelli seadistusi võrrelda siis ka temperatuurid võrdsed(Gigabyte isegi 2 kraadi jahedam memory, 2 kraadi soojem GPU).
Stockis on Gigabyte fan setting oluliselt agressiivsem, aga see eest ka 10 kraadi jahedam(memory 14 kraadi jahedam)
Kokkuvõttes pole vahet, kumb "odavam" see parem.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
siven
HV veteran
liitunud: 04.12.2005
|
25.11.2022 20:24:56
|
|
|
võid julgelt võtta msi trio x saad klokata 3000 mhz kanti.
seda 450w limiidiga. endam ei mängi rolli see limiit seal on muud piirajad nagu volt mis Samuti suht lukus et täiesti mõttetu teema seda suprim taga otsida.
trio väga vaikne ja tempid 60 kanti.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
144 |
|
tagasi üles |
|
|
m8markus
HV veteran
liitunud: 15.11.2001
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
squizzer
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2019
|
25.11.2022 22:33:06
|
|
|
m8markus, kas su strixil on coilwhine?
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
26.11.2022 00:30:58
|
|
|
Zonerman kirjutas: |
Sellist analüüsi pole minu teada teised teinud kui AdoreTV. Raster ja RT jõudlus eelmiste seeriatega.
Spoiler
|
sa mingit tldw ei tahaks siia panna?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
26.11.2022 01:47:42
|
|
|
londiste kirjutas: |
Zonerman kirjutas: |
Sellist analüüsi pole minu teada teised teinud kui AdoreTV. Raster ja RT jõudlus eelmiste seeriatega.
Spoiler
|
sa mingit tldw ei tahaks siia panna? |
Lühidalt siis nii.
* 3090Ti- > 2080TI oli RT perf parem, kui seda oli 4090 -> 3090Ti 4K resol (DLSS jäeti välja) protsentuaalselt.
* 4090 RT kasv aeglustus võrreldes varasemate seeriatega AGA tegelikkuses tuli suurem kasv hoopis rasteris ja see ajas ka protsentuaalselt kõrgemaks kogu perfi, mida reklaamitakse
* Isegi kui RT core kasv on iga uue põlvkonnaga meeletu olnud, siis reaalne RT kasv on hoopis väheneud ja Adored leidis, et see võib saada probleemiks Nvidiale, kuna bandwidth on kallis suurendada.
* Osades mängudes kasv oli miinuses RT jõudluses vs eelmsied seeriad keskmiselt.
* Seal ta võrdles ka risti numbreid 1440p ja 4K vahel kuna keeruline oli 2080Ti vs 4090 võrrelda numbreid, sest esimene on 4K osas mäluläbilaske taga kinni ja 4090 samas 1440p resol on bottlenecked. Seal ta siis kombneeris neid tulemusi ja sai mingi keskmise.
* Kokkuvõttes ei tundu Nvidia RT edasiminek paremuse poole minevat vaid vastupidi aeglustub iga seeriaga. Kui eesmärk on RT perf tõsta ja see saaks tulevikus hakkama paremini ilma rasteri suurema abita suures osas, siis võtab see 10+ aastat tema hinnangul.
Midagi jäi kindlasti veel mainimata aga see mis meelde kohe tuli.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
26.11.2022 02:25:51
|
|
|
rt jõudluse kasvu piirab tahes tahtmata see, et amd väga ei taha seal võistelda.
teine probleem on, et rt raud kiirendab üsna konkreetselt seda kiirte jälitamise lugu aga rt eeldab ka muid komponente, mis on pigem see bottleneck.
üksuste juurde lisamine annab seda, et 2x rohkemate/kiiremate üksustega võid näiteks 1 rpp asemel 2 rpp teha aga see ei aita rt base perf hiti osas.
lisaks, et milline osa perf hitist on % fpsist, milline on ms (ehk mis kiiremaid kaarte vältimatult valusamalt lööb, sellest oli juba ampere juures juttu).
digitalfoundryl oli selle kohta päris hea video.
see on palju ta "probleem". vaatab nvidia presentatsiooni rt ops numbreid ja ootab midagi sarnast mängudelt. see ei ole reaalne. jim teab seda väga hästi. ehk siis klikid ftw.
ta natukene seda tunnistab ka aga siis backtrackib algse jutu juurde.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
26.11.2022 02:35:17
|
|
|
londiste kirjutas: |
rt jõudluse kasvu piirab tahes tahtmata see, et amd väga ei taha seal võistelda.
teine probleem on, et rt raud kiirendab üsna konkreetselt seda kiirte jälitamise lugu aga rt eeldab ka muid komponente, mis on pigem see bottleneck.
üksuste juurde lisamine annab seda, et 2x rohkemate/kiiremate üksustega võid näiteks 1 rpp asemel 2 rpp teha aga see ei aita rt base perf hiti osas.
lisaks, et milline osa perf hitist on % fpsist, milline on ms (ehk mis kiiremaid kaarte vältimatult valusamalt lööb, sellest oli juba ampere juures juttu).
digitalfoundryl oli selle kohta päris hea video.
see on palju ta "probleem". vaatab nvidia presentatsiooni rt ops numbreid ja ootab midagi sarnast mängudelt. see ei ole reaalne. jim teab seda väga hästi. ehk siis klikid ftw.
ta natukene seda tunnistab ka aga siis backtrackib algse jutu juurde. |
Ta ei oodanud midagi, ta võttis numbrit mitmelt review saidilit ja selle pealt koostas ka tabeli. Ta oli ise ka üllatunud selles tulemuses ja siis hakkas süvitsi võrdlema. Seda on nähaa ka mängudest ilam DLSS'ta, et RT perf on tõesti väiksem ja ilma DLSS'ta pref hit ikkagi suur. Ma ise ei ole süvitsi RT teemat uurinud, seega mingit järeldust ei tee vaid tema video hinnang. Minu jaoks on RT siiski mitte oluline teema jätkuvalt lihtsalt tema analüüs oli huvitav leid ehk nvidia sladid vs tegelikkus.
_________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
26.11.2022 02:51:51
|
|
|
rt perf kasv on väiksem.
muuseas, need halvemat kasvu näitavad mängud on sellised, mille rt efektid on madalama ray countiga. ehk siis kiirte kiiremast töötlemisest on juba põhimõtteliselt vähem kasu, sest see ei ole konkreetsel juhul bottleneck.
nvidia slaidide osas ka jim videos näitas productivity teste, mis olid päris hästi samal joonel slaididel oleva tõusuga.
sama võib näha mõne puhta rt mängu korral - vt. näiteks q2rtx testitulemusi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
26.11.2022 04:53:28
|
|
|
Zonerman kirjutas: |
londiste kirjutas: |
Zonerman kirjutas: |
Sellist analüüsi pole minu teada teised teinud kui AdoreTV. Raster ja RT jõudlus eelmiste seeriatega.
Spoiler
|
sa mingit tldw ei tahaks siia panna? |
Lühidalt siis nii.
* 3090Ti- > 2080TI oli RT perf parem, kui seda oli 4090 -> 3090Ti 4K resol (DLSS jäeti välja) protsentuaalselt.
* 4090 RT kasv aeglustus võrreldes varasemate seeriatega AGA tegelikkuses tuli suurem kasv hoopis rasteris ja see ajas ka protsentuaalselt kõrgemaks kogu perfi, mida reklaamitakse
* Isegi kui RT core kasv on iga uue põlvkonnaga meeletu olnud, siis reaalne RT kasv on hoopis väheneud ja Adored leidis, et see võib saada probleemiks Nvidiale, kuna bandwidth on kallis suurendada.
* Osades mängudes kasv oli miinuses RT jõudluses vs eelmsied seeriad keskmiselt.
* Seal ta võrdles ka risti numbreid 1440p ja 4K vahel kuna keeruline oli 2080Ti vs 4090 võrrelda numbreid, sest esimene on 4K osas mäluläbilaske taga kinni ja 4090 samas 1440p resol on bottlenecked. Seal ta siis kombneeris neid tulemusi ja sai mingi keskmise.
* Kokkuvõttes ei tundu Nvidia RT edasiminek paremuse poole minevat vaid vastupidi aeglustub iga seeriaga. Kui eesmärk on RT perf tõsta ja see saaks tulevikus hakkama paremini ilma rasteri suurema abita suures osas, siis võtab see 10+ aastat tema hinnangul.
Midagi jäi kindlasti veel mainimata aga see mis meelde kohe tuli. |
https://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_rtx_4090_founder_edition_review,25.html
Natuke on aeglustunud, aga üsna olematu vahe. Ampere 55% per SM kiirem kui Turing, Ada 49% per SM kiirem kui Ampere.
|
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
m8markus
HV veteran
liitunud: 15.11.2001
|
26.11.2022 19:29:38
|
|
|
squizzer kirjutas: |
m8markus, kas su strixil on coilwhine? |
Ei ole
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
26.11.2022 20:34:55
|
|
|
londiste, jaa nii ongi. Seda ta näitaski ju, et "RT" mängudes perf kasv tglt raster poole pealt. Ja muus osas(mõned proged) on RT kas ka näha.
Mäletamist mööda kui RTX kaardid tulid, siis BHV/RT ei saanudki allapoole teatud ms, ja VRAM sai ka korraminult pihta, nii 1GB või rohkem andmeid liigutada. Eks sealt hakkabki mingi piir tekkima.
Hea viis olekski jah katsetada full path traced mänge, sest lõppeesmärk oleksi bu RT peale liikuda. Või siis katsetada Marty RTGI, seal saab ray county ja lenghth ise määrata, ja päris kõrgeks.
Jim "ratast" ei leiutagi, aga selle pärast ta videod meeldivadki, et ta toob välja lihtsad aspektid , mis tihtilugu jäävad kahe silma vahele selles 3dmark skoori võrdlemise võistluses, mida ka enamus YT taga ajavad. 1%min Fps ja platform cost jne tuli ikka väga pika kommentaarides mangumise peale. Ja arenemisruumi on tglt veel...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
29.11.2022 18:59:42
|
|
|
Vael kirjutas: |
londiste, jaa nii ongi. Seda ta näitaski ju, et "RT" mängudes perf kasv tglt raster poole pealt. |
tegelikult mitte.
ootus/eeldus oli, et nvidia laob uude põlvkonda juurde suhteliselt rohkem rt võimekust kui rasteri oma.
tulemused näitavad, et suurusjärgus on kiiruse kasv nii raster kui raster + rt kasutuses olnud sama (või selle +rt osaga pigem parem).
samuti viitavad tulemused sellele, et mingitel põhjustel pole see rt osa hübriidist paljudel juhtudel oluline pudelikael.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
29.11.2022 19:08:06
|
|
|
londiste kirjutas: |
mingitel põhjustel pole see rt osa hübriidist paljudel juhtudel oluline pudelikael. |
Muidugi ei ole kui kõik mängud on ise hübriidid. Uued vähemalt. Ainult väga vanad mängud on path traced katsetused.
Ei saa masiivselt suurendada RT võimekust jättes rasteri samaks ja eeldada, et siis hakkaksid hübriid mängud tunduvalt paremini jooksma.
See annaks ehk ainult selle, et saaks kasutada rohkem RT efekte samaaegselt.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
29.11.2022 23:09:47
|
|
|
Tomorrow, sul on täiesti õigus. hübriidlahenduste rt osa võimekus on valmistatud/piiratud olemasolevaid kaarte silmas pidades.
muidugi rohkem rt efekte samaaegselt käib ka paremini jooksmise alla, sest kõigi eelduste kohaselt (ja tulemused ka seda näitavad) rohkema rt võimekusega raud vähendab seda perf hitti oluliselt.
jimi väide ongi, et seda massiivset rt võimekuse suhtelist parandamist ei tehtud. rt võimekus suurenes sünkroonis rasteri võimekusega. piltlikult öeldes 1 rasteri võimekuse kohta on ikka 1 rt võimekus. olgugi, et mõlemat on nüüd rohkem.
ja seda on algusest peale räägitud ning on selge, et see ka nii on. vähemalt mis mänge puudutab.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
m8markus
HV veteran
liitunud: 15.11.2001
|
30.11.2022 15:50:07
|
|
|
Võin tuua siin kohe ühe näite kus 4090 võimekuse suurenemine on 0, Elite Danerous VR pimax 8Kx siis uus versioon Horizonist 4.0 Algul oli täielik kooma 12FPS, 3090 töötas korrdades paremini. Peale kogu kupatuse (win jne) reinstalli, sain ta vähemalt sama moodi tööle kui 3090-ga võib-olla nats paremini, täiesti ulme ütleks selle peale Kus juures vana versioon Horizoni töötab väga hästi, uus täielik häving...jumal teab mis seal pekki on keeratud.
Jälle huvitav asi https://forum.htc.com/topic/14223-nvidia-has-changed-the-render-pipeline-framedrops-on-vive-pro-2-rtx-4090/
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
m8markus
HV veteran
liitunud: 15.11.2001
|
01.12.2022 10:30:08
|
|
|
Huvitav, mida me siin kogu aeg rääkisime?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
|
soomer
HV vaatleja
liitunud: 07.05.2006
|
02.12.2022 10:33:19
|
|
|
No jah, muudavad boost'i maksimum limiiti, ning näitavad, et väiksema maksimum jõudlusega kautab keskmiselt vähe jõudlust.
Aga nad ei mõõda kaardi tegelikku energia kasutust. Jah, ainult 8% vähem keskmist jõudlust, aga kui palju ta TEGELIKULT vähem energiat kasutab keskmiselt, võrreldes varasemaga?
Kui keegi sõidab autoga (mis on võimeline sõitma 300'ga) alati alla 120 km/t - siis ega sa selle auto kütuse effektiivsust ei paranda, kui limiteerid auto maksimum kiiruse 200 peale.
Effektiivus oleneb pigem sellest, kui tihti varem see maksimumi lähedale sattus, mille sa limiteerimisega nö. ära keelad.
Minu jaoks näitab see seda, et kaart on disainitud hästi ning tegelikult ei olegi vajadust power limit'it vähendada, kuna maksimum jõudlust kasutatakse harva, ning kaart on ise võimeline energia kasutamist reguleerima.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
02.12.2022 10:41:24
|
|
|
midagi on selle testiga nihu. cyberpunk 2077 peaks olema võimeline 4090 power limitisse ajama. graafikul aga on kirjas, et 347w oli stock average power.
igal juhul juba algselt ei ole see antud näites power limited, mida tulemustes vaadeldakse.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
|