praegune kellaaeg 21.05.2024 15:53:39
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.01.2021 11:15:16
|
|
|
Auron, Laps pole klient, vanem on. Lapsevanem ise määrabki seaded mida laps numbriga teha saab, seni kuni pole, helistagu või täiskasvanu liinile. Operaator ei pea teadma kellele sina oma numbrid kasutada annad.
Milleks teha eraldi teenus "lapsenumber" kui sul on linnukestega võimalik erinevad tegevused ise piirata kuni selleni välja, et ei saaks helistada 9x numbritele, annetustelefonidele jne.
Kurioosne on muidugi selle võimaluse eest eritasu küsida nagu on mõne operaatori puhul kuulda olnud.
PS. see "mängu" teenus ei ole leping vaid lihtsalt tellitud tasuline teenus.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
05.01.2021 12:00:27
|
|
|
indrpo, Jutt kuidas operaator ei pea midagi teadma on tüüpiline inetu vastus kus üritatakse igasugust vastutust enda õlult veeretada.
Enamjuhul operaator teab väga hästi kellele number kasutada läheb, sest inimesed ise ütlevad, et läheb lapsele ja ei taha, et mingeid üllatusi oleks jne.
Mingi hunnikutes linnukeste tegemine kuhugi kus teksti järgi linnuke justnagu välistaks mingid ebameeldivad üllatused aga samas mingite kavalate nüansside tõttu ei pruugi hiljem toimida on BS. Inimesel peab olema võimalus soovida lihtsõnaliselt, et antud numbriga ta tahab välistada mistahes tehingud või kokkulepped mis võivad kaasa tuua lisatasusi või kohustusi ning, et see oleks fikseeritud, et hiljem operaator ei saaks hakata ajama sedasama hülgemöla, et nemad ju ei tea midagi.
Tegelt peaks selline aeg üldse möödas olema kus mingeid teenuseid või lepinguid saab sõlmida ilma sel hetkel end Autentimata ja ainult sõnumiga ehk enne jõustumist peaks olema ka näiteks mobiil ID'ga kinnitus ja enne kinnitust siduvat jõudu ei ole.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
05.01.2021 13:04:32
|
|
|
Auron, niipalju saab matrossovindrekule õigust anda, et on teenuseid, nagu näiteks mobiiliga parkimine, mis tehnoloogia jms. poolest tegelikult langevad kah samasse komplotti ja kus sa ise ka ei tahaks vist iga liigutust hakata veel ekstraautentimisega keerulisemaks tegema
selliseid mugavusteenuseid on aja jooksul juurde tulemas ( ka lastele koolidega seoses )
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.01.2021 14:31:43
|
|
|
Minu arvamus on minu arvamus ja ma saan aru, et HV foorumis näitavad mitmed ülsteisele "sarvi" kui nende arvamusega ei nõustuta. Jõudu.
Piirangute ja lubadega ei jõua kusagile kui iga asi topelt kinnitustega luua. Mida kõike veel ei peaks mobiil idga kinnitama hakkama.
Laps läheb pangakaardiga poodi ja ostab mingit energiajooki, ootoot vanem kinnitab mobiilidga. Ot kes selles süüdi on, et laps saab seda osta, pank, pood, poemüüja, vanem?
Nagu ütlesin sätesta lapsega reeglid kõigepealt suusõnaliselt, siis piira teenused nagu operaator on võimaluse loonud ja kõik on korras. Ole vaja kögiseda, et operaatorid peaks ise hakkama reegleid tegema iga numbriga eraldi.
Jah, muidugi ma olen nõus, et sellised riiulifirmad kes selliseid rahakorjamissüsteeme ehitavad, võiks üldse olemata olla aga seadus ei piira sellist tegevust, operaator ka ei saa piirata ja ainus kus kraan vahel on, on teenuse omanik.
Saage aru, et kui klient numbriga liitub, on ta sõlminud lepingu tasuta ja tasuliste kõnede tegemiseks, sama kehtib teenustele mis selle numbriga tellida saab. Kui kasutaja piirab selle kohe ära, ei tule ka ükski tasuline teenus üllatusena. punkt.
ps. ma ei nimetanud teid kuidagi "matrossoviteks" seega säilitage viisakus.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
05.01.2021 15:38:04
|
|
|
indrpo, läbi foorumi ajaloo on jätkuvalt vist pooli su postitusi peetud teliafirma postitusteks ja kuigi avalikult nii palju välja öeldud pole, kogu aeg võrreldud džotile viskumistega, tead küll
ja seekord ma juhtumisi jagan su arvamust, et nii lihtsalt, nagu siin osad inimesed nõuavad, seda sigadust ära keelata firma ei saa
aga üht-teist võiks soovi korral suuta --- näiteks kui mõne sellise pakkuja kohta pidevalt kaebusi laekub, siis serverite tasemel juba teenuse lisandumisliiklust ära tõkestada - see liiklus tagasi põrgatada, et abonent pole kättesaadav
(või ma eksin ja seda ei ole tehniliselt võimalik teha???)
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
05.01.2021 16:52:58
|
|
|
Auron kirjutas: |
Suures plaanis on see ikkagi kivi teenusepakkujate kapsaaeda. Kuna laps ise ei saa lepingut teha siis ilmselgelt teevad lepingu ju vanemad ja teenusepakkujad peaks võimaldama lisada nö. erimärget, et tegu alaealise numbriga kellel puudub seaduse järgi igasugune õigus sõlmida mistahes kohustavaid lepinguid kuna alaealine on seaduse silmis teovõimetu isik kellega seotud lepingud on õigustühised. Ehk siis kui see märge olemas võiks igasuguse kolmandate osapoolte nõuded saata pikemalt vaidlemata kukele otse teenusepakkuja poolt ilma, et lõpptarbijat üldse traumeeritaks. |
Nagu juba varem öeldud, mobiili leping on lapsevanema nimel ja lapsevanem otsustab, mida laps sellega teha tohib. Kui by default kõik kinni keerata, hakkaks ka teistpidi hala tulema, et laps ju nii tahtis seda mängu/helinat/... , lubasin tal siis tellida ja operaator va sigudik ei lasegi. Või siis lapse ema/isa/õde/vend/vanaema/... elab välismaal ja operaator ei lasegi lapsel talle helistada jne. jne.
Ehk see linnukeste süsteem on tegelikult mõistlik kus saad ise öelda mis on lubatud ja mis mitte.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
05.01.2021 17:17:06
|
|
|
tsitaat: |
indrpo, läbi foorumi ajaloo on jätkuvalt vist pooli su postitusi peetud teliafirma postitusteks ja kuigi avalikult nii palju välja öeldud pole, kogu aeg võrreldud džotile viskumistega, tead küll |
Absoluutselt, olen aru saanud jah, aga ma ei saa sellest taagast kuidagi lahti kuigi kujundan ise oma arvamusi. Kuna mu arvamus näib olevat vasakule poole kaldu, just parempoolsete silmis, siis olen kohe vastav "erakondlane" ja algab poliitiline sõda. Las see olla, mina elan selle lõdvalt üle.
Kinnitan nagu "Savikas", et ma olen puhas nagu prillikivi ja ütlen nagu "Helme" seda mida ma asjast arvan Las ketserid vilistavad.
Ja mis puudutab lapsele keelamist (pärast juba lubamist) siis see lõppeb alati katastroofiga. Pigem on mõistlik eos selgitada ning üldse mitte võimaldada üleliigseid asju mida pole kasvueas vaja.
Probleem pigem ongi see, et koolis on lastel kõigil Facebook, poeg, miks mina ei saa, ma ütlen, et seaduse ja Facebooki reegilite järgi ei saa nii noorelt facebooki omada. Diil.
Ja siis tuleb noortekeskus ja ütleb, et koroona ajal teeme erinevaid mänge läbi FB Messengeri (kuna kokku ei pidavat saama), ja mida ma teha saan, teen messengeri. (ei pea selleks ruulijaks olema riik, fb või mobiilioperaator) kõlab piisavalt loogiliselt? Vanemad reguleerivad oma lapse kasvu oma enda edasi antud seadmete ja teenustega.
|
|
Kommentaarid: 255 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
kaupz
HV Guru
liitunud: 14.10.2002
|
06.01.2021 18:50:35
|
|
|
sain kuu aega hiljem esitatud e-kirja pretensiooniga raha tagasi Elisa kontole.
"Kirjutasin neile, et nr kasutas alaealine ja luba ei küsinud, sain raha tagasi.
Väljavõttes on esimesed 0eur registreerumise sõnumid näha, vaata 1-2 nädalat tagasi, või eelmist kuud."
15181 ee@gamezones.biz Gamezones ee.gamezones.biz
saan aru et Telia võrgus on mingi tasuta teenus tasuliste SMS saatmise keelamiseks, aga kühvel selles et saatmine on 0eur ja vastu võtad 3,20eur
Auron kirjutas: |
Suures plaanis on see ikkagi kivi teenusepakkujate kapsaaeda. Kuna laps ise ei saa lepingut teha siis ilmselgelt teevad lepingu ju vanemad ja teenusepakkujad peaks võimaldama lisada nö. erimärget, et tegu alaealise numbriga kellel puudub seaduse järgi igasugune õigus sõlmida mistahes kohustavaid lepinguid kuna alaealine on seaduse silmis teovõimetu isik kellega seotud lepingud on õigustühised. Ehk siis kui see märge olemas võiks igasuguse kolmandate osapoolte nõuded saata pikemalt vaidlemata kukele otse teenusepakkuja poolt ilma, et lõpptarbijat üldse traumeeritaks. |
muudetud: http://gamezones.biz/ee
tsitaat: |
Teenusest loobumiseks tuleb saata SMS märksõnaga STOP või STOPP lühinumbrile 15181.
Gamezones on perioodiline sisuteenus, mis maksab 3,2 eurot nädalas. Teenusega liitunuile saadetakse telefoni iganädalaselt erinevat mobiilisisu (helinaid, taustapilte, mänge, horoskoope jne).
Tegemist on iseuueneva teenusega ehk teenus kehtib kuni lõpetatakse kasutaja poolt.
Teenusega liituja peab olema mobiiltelefoni omanik või saama enne teenusega liitumist mobiiltelefoni omanikult vastava loa. Alla 18-aastased peavad saama lapsevanema või hooldaja nõusoleku teenusega liitumiseks.
Mistahes küsimustega võib pöörduda klienditoe poole telefonil 666 2364 või elektronposti aadressil ee@gamezones.biz. Käesolevat teenust pakub Sam Media, Van Diemenstraat 140, 1013CN - Amsterdam, Holland. |
_________________ O: VW T2 Hipibussi Transporter T2a VolksWagen T1 või Vana Põrnika
viimati muutis kaupz 06.01.2021 22:09:31, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
kaupz
HV Guru
liitunud: 14.10.2002
|
02.02.2021 17:04:13
|
|
|
www.am.ee/node/7909
tsitaat: |
Telia lõpetab koostöö perioodilise sisuteenuse pakkujatega
2. veebruar 2021 - 10:26 Autor: AM
Telia otsustas lõpetada alates 1. märtsist koostöö erinevate perioodilise sisuteenuse pakkujatega - need on teenused, mida saab tellida perioodilise tasuga (kuu- või nädalatasu) lühinumbrite vahendusel. Üsna tihti on kasutajatel olnud nendega probleeme teenuse lõpetamisel.
Muudatuse tulemusel ei saa Telia kliendid, kes kasutavad lisateenust „Perioodiline sisuteenus“ lühinumbrite 15151, 15181 ja 18977 vahendusel, alates 1. märtsist 2021 neid teenuseid kasutada ega teenuste eest tasuda Telia mobiiliteenuste arvega.
Perioodiline sisuteenus on pideva nädala- või kuutasuga teenus, mis perioodiliselt (näiteks kord nädalas) pakub liitunud klientidele erinevat mobiilisisu nagu helinad, taustapildid, horoskoobid jne. Täpsemalt saab teenuse kohta lugeda siit.
„Otsustasime perioodilise sisuteenuse vahendamise lõpetada eeskätt oma klientide tagasisidest lähtuvalt. Ikka ja jälle on ette tulnud olukordi, kus kliendid on saanud seoses perioodilise sisuteenusega halva kogemuse osaliseks, olgu selleks siis teenuse aktiveerimise, lõpetamise või arveldamisega seotud mured. Samuti näeme, et klientide nõudlus on seda tüüpi teenuse vastu vähenemas. Kõike eelnevat arvesse võttes pidasime õigeks teenuse vahendamise oma kanalites lõpetada ning loodame, et see on paljudele klientidele pigem positiivne uudis,“ ütles Telia Eesti erakliendiüksuse juht Kristjan Viilmann.
Viilmanni sõnul saavad Telia kliendid, kes soovivad siiski perioodilist sisuteenust edasi tarbida, teha seda konkreetsete teenusepakkujate ametlike kanalite vahendusel. „Samuti leiab rakenduste poodidest hulgaliselt nii tasuta kui tasulisi äppe, mis sarnaseid võimalusi pakuvad,“ lisas Viilmann. |
_________________ O: VW T2 Hipibussi Transporter T2a VolksWagen T1 või Vana Põrnika |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
viiulimees
HV vaatleja
liitunud: 01.10.2006
|
15.11.2022 11:19:40
Petuskeem 15151? |
|
|
Tundub, et sellele teemale on juba tolm langenud. Aga petturid ei maga ja paslik oleks ehk ka tarbijakaitsesse pöörduda. Aga seniks tundub, et elisa seedib selliseid teenuseid edasi.
Igatahes kodune juurdlus lõppes avastusega, et numbrilt 15151 saabunud sõnumid olid rämpsposti kasutas, jah androidi sõnumite all on selline väga peidetud lahter, ja seal olevat pin koodi ei saanud telefoni valdaja kuidagi näha. Järelikult andis telefoninumbrit küsinud veebileht, ka selle sama pin numbri pildina või tekstina ette ja sõnumit välja ei olnud vaja omal üldse saata. Et hilisemalt selle teo pahatahtlikkust kellelegi tõestada on sisuliselt võimatu, siis ehk aitab, see postitus, kellegi kodusele juurdlusele kaasa. Kahtlustan et sisuliselt saab selle ka suvalisele numbrile tellida, aga "kaitstud" artiklit/mängu vms tahab ju numbri valdaja lugeda, seega sisestab ta ikkagi enamasti enda numbri ja "ettevõtjal" tuleb vaielda vaid vähestega.
Edu!
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|