Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 13.08.2022 14:42:20 vasta tsitaadiga

The_Boss kirjutas:
Ma olen tõuksiga juba regen pidurdamisel õppetunni saanud. Ei soovi surma saada miski rikke korral. Et no kui on harjumus regeni abil pidurdada ja see ei toimi, siis backupi samuti ei jõua kasutada, sest see pole lihtsalt harjumuseks saanud. (ninebot ES4 puhul siis, kus minu arvates päris pidurid puuduvad üldse. On mootoriga pidurdamine ja on tagarehvi peale vajutamine). Ei olnud tore 2 korda autoteele veereda kui oli soov hoopis seisma jääda.
Oleneb siis tõuksist. Mi Pro 2 endal ning sellel on nii ketaspidur kui mootoriga pidurdamine.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2022 15:07:49 vasta tsitaadiga

Xiaomil on küll jah. Oma M365l panin isegi et parema ketaspiduri ja kersi nullisin ära. Jällegi, sõidustiil lihtsalt teistsugune ja mulle sobib nii paremini icon_smile.gif

Mootoriga pidurdamisel veel üks häda, mis ES4-l esines. Täis akuga pidurdades kippus kontroller maha põlema (ja nii siis rahvas lendas üle lenksu).

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2022 22:58:15 vasta tsitaadiga

Tartus nende rendikatega ikka ringi lasknud ja krdi mõnus on ülesmäge minna ilma erilise vaevata icon_biggrin.gif Mitte, et need rattad nüüd idekad oleks aga ajavad asja ära.
Tekkis mõte, et võiks enda ratta kergelt elektriliseks teha. Mingeid ulme kiiruseid vaja pole, ise sõitma ei pea, piisab kui ülesmäge/vastu tuult sõidud Tartu vahel teeb sama kergeks kui lauge maa peal vändates.
Paljuga mingi taolise kiti kätte saaks? icon_rolleyes.gif (Tegelt on ka elektritõuks mõtteis ja vaatangi siin, et kui kalliks ratta moddimine läheks ja siis saaks otsustada, et kumba ette võtta).

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2022 23:53:43 vasta tsitaadiga

Elektritõuks on odavam kui isegi lahjad kitid. Oleneb muidugi tõuksist.
Minu kitt läks maksma ca 600 € kokku, aga mul on ka 1500w mootoriga, mis sõidab 50 km kaugusele ~ 50 km/h.

link
link

Midagi sellist ehk...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 14.08.2022 09:43:19 vasta tsitaadiga

The_Boss kirjutas:
Et no kui on harjumus regeni abil pidurdada ja see ei toimi, siis backupi samuti ei jõua kasutada, sest see pole lihtsalt harjumuseks saanud. (ninebot ES4 puhul siis, kus minu arvates päris pidurid puuduvad üldse. On mootoriga pidurdamine ja on tagarehvi peale vajutamine). Ei olnud tore 2 korda autoteele veereda kui oli soov hoopis seisma jääda.
.


Ma ei kujuta ette, mis veidra ES4-ga Sa kokku puutunud oled, aga mul on sellisega ca 1500km selja taga, sellest 90% linnas ning üsna suur osa mäest üles ja alla liikumises. Ja nii täis kui pooltäis akuga mäest alla tuldud. Ei ole kordagi juhtunud, et regen ära kaoks. Ja paar korda olen pidurdanud ka tagumise piduriga - nii igaks juhuks libeda teega.
Jah, otse laadimast võetud akudega on regen nõrgem, aga viimase softiga kontroller kohe hoiatab ka, et elektrit pole kusagile panna.

The_Boss kirjutas:
Mootoriga pidurdamisel veel üks häda, mis ES4-l esines. Täis akuga pidurdades kippus kontroller maha põlema (ja nii siis rahvas lendas üle lenksu).


Võimalik, et vanemate softidega on see maha põlemine võimalik. On üks softi versioon, kus veol ja regenil piiranguid pole ja kiirendus libedaga võtab ratta libisema. Aga lisaaku kontaktid ja esirehv ei pea sellele valule vastu. Lisaks olid ka esimestel kontrolleritel mingid kaitsedioodi maha põlemise vead. Aga viimase softiga ma ei kujuta ette, kuidas saab seda maha põletada, kuna voolu peale andmine on märksa konservatiivsem.
Lisaks hakkab viimane versioon täis akuga nõrgemalt pidurdama ning annab sellest olukorrast ka häälekalt märku, et voolu pole kusagile panna.
IMHO on ES4 siiani üks paremini õnnestunud tõukse kui kogu paketti vaadata. Jah, sellel on füüsiliselt nõrku kohti ja tüüpvigu, kuid omaduste ja hinna suhtele ei saa ükski teine vastu. Isegi mitte selle järeltulija E45. E45-l on veel tagarattas elektromehhaaniline trummelpidur ka. Seega 3 eri võimalust pidurdamiseks.


viimati muutis mella 14.08.2022 10:09:20, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2022 09:58:32 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Tartus nende rendikatega ikka ringi lasknud ja krdi mõnus on ülesmäge minna ilma erilise vaevata icon_biggrin.gif Mitte, et need rattad nüüd idekad oleks aga ajavad asja ära.
Tekkis mõte, et võiks enda ratta kergelt elektriliseks teha. Mingeid ulme kiiruseid vaja pole, ise sõitma ei pea, piisab kui ülesmäge/vastu tuult sõidud Tartu vahel teeb sama kergeks kui lauge maa peal vändates.
Paljuga mingi taolise kiti kätte saaks? icon_rolleyes.gif (Tegelt on ka elektritõuks mõtteis ja vaatangi siin, et kui kalliks ratta moddimine läheks ja siis saaks otsustada, et kumba ette võtta).


Ma teeksin sellise valiku, kui vaja sõita 1-2km siis tõuks, 2-5 km siis Xiaomi C20 taoline, kui vaja sõita 5-12 km. otsi siis oma ehitatud kit. Üle 12km. siis sõidaks autoga. Omal kõik need 4 varianti olemas ja kogemus ka. Tartus võtaks Xiaomi C 20 taolise asja. Siis jääb ära ka peavalu paragrahvide pärast. Tartu on kiti jaoks ka vähe kehva, hoo ülesvõtmine tekitab kohe olukordi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 14.08.2022 10:14:40 vasta tsitaadiga

macc kirjutas:

Ma teeksin sellise valiku, kui vaja sõita 1-2km siis tõuks, 2-5 km siis Xiaomi C20 taoline, kui vaja sõita 5-12 km. otsi siis oma ehitatud kit. Üle 12km. siis sõidaks autoga. Omal kõik need 4 varianti olemas ja kogemus ka. Tartus võtaks Xiaomi C 20 taolise asja. Siis jääb ära ka peavalu paragrahvide pärast. Tartu on kiti jaoks ka vähe kehva, hoo ülesvõtmine tekitab kohe olukordi.


Ma pigem vaataks, millises olukorras on vaja sõita ja kus liikurit hoida/laadida saab. Kui on normaalsed ja siledad kergliiklusteed, võib tõuksiga ka vabalt 5km otsasid teha. Ja kui oleks vaja 4. korrusele tassida, siis ma pigem hoian tõuksi auto pakiruumis või veaks üles. Kui jalgratast kusagile jätta pole, siis ei aita isegi kiireemaldatav aku. Või hoiad ratast tänaval kaubikus icon_wink.gif

Kui aga enamus liiklemist on mööda äärekive ja autoteel, siis seal on meeldivam ja ohutum jalgrattaga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2022 10:53:29 vasta tsitaadiga

No mingil määral tööl käimiseks ~5km otsad ja põhirõhk läheks siiski woltimise peale õhtuti/nv.
Tõuks on ka täitsa teemas aga miks mõtlengi ratta peale on talv. Tõuksiga vist päris talvel ikka ringi ei lase kuigi neile on mingid talverehvilaadsed asjad olemas... Rattaga tundub siiski talvel mugavam.
Xiaomi C20 tundub ka iseenesest huvitav.
Kuna suur osa sõitmisest on rahvarohketes kohtades siis selletõttu ei tule mingi 50km/h kimav ratas eriti kõnealla. Ratta hoidmisega ka probleeme pole.

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2022 11:52:48 vasta tsitaadiga

mella, siin tuleb see mängu, et sul on kogemus ühe ES4ga ja mul mitmekümnetega. Lisaks veel teiste omanike kogemused. Sel ühel isendil pidurdamise hetkel lülitus kontroller välja. Väljalülitatud kontroller tähendab regeni puudumist.

Sellised vead juhtuvadki vähestega, seega suurem osa kasutajatest ei saagi mitte millegi üle kurta.

Kui tõuks on korras ja softis on erinevate olukordadega piisavalt arvestatud, siis polegi miskit häda. Sõitja aga ei pruugi kummagi kohta infot omada.

Kui mu keskmootoriga rattaga miskit katastroofilist juhtub, siis halvimal juhul ma ei saa vändata. Esirummukaga miskit katastroofilist juhtub, siis kes teab. Pole miskit kuulnud, et kellelgi midagi juhtunud oleks, aga samas pole elektrirataste kasutajaskonnaga miskit erilist kokkupuudet, et kuuldagi

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 14.08.2022 13:41:32 vasta tsitaadiga

Küll kogemus 3 erinevaga ning selliseid probleeme polnud. Mul muidugi oli regen kõige nõrgema peale ka keeratud.
Kui ühel isendil on probleem, ei tähenda see, et kõigil oleks. Sellepärast ei hakka ma kõiki neid olulisi mugavusi, mis annavad ratta ees eelise, välja vahetama, et ühel kusagil kellelgi oli vigane kontroller.
ES1-4 ja E seeria masinaid on toodetud nii suures koguses, et kui need ohtlikud probleemid oleks domineerivad, oleks kisa globaalselt lahti.
Praegu taandub see küll pigem Su isiklikule eelistusele või foobiale icon_wink.gif
No hard feelings!

The_Boss kirjutas:
mella, siin tuleb see mängu, et sul on kogemus ühe ES4ga ja mul mitmekümnetega. Lisaks veel teiste omanike kogemused. Sel ühel isendil pidurdamise hetkel lülitus kontroller välja. Väljalülitatud kontroller tähendab regeni puudumist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2022 15:07:18 vasta tsitaadiga

Oeh, jäta järele. Kus ma väitsin, et kõigil see viga?
Pole ainult minu kogemus. Olen selle teemaga hästi kursis olnud, vigastusi näinud kasutajatelt üle maailma, kuskil kohalikus grupis või lehes lugenud sellisest juhtumist ja lisaks nendele ise kogenud.

Pealegi, 3 nädalat tagasi nägin ise oma kodu ees, kuidas M365 mootoripidur rakendus keset sõitu ja sõitja seetõttu kukkus. Juhtus selle kirjeldatud vea demonstreerimisel:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=11093731#11093731

Et jätkuvalt, tehke, mis tahate, mina esiratta regeni ei usalda ei tõuksil ega jalgrattal.

Mulle väga väga meeldib regeni idee, aga reaalsus on see, et vahepeal harva tekivad mõnedel kasutajatel ohtlikud olukorrad.
Tagarattal, no problem.

Keskmootori eelis veel see, et saab lihtsalt ja kiirelt veljed alt kruvida kui seda peaks vaja minema. Ei mingeid mootoreid ja kaableid ees. On juba korduvalt kasuks tulnud ja tuleb veel.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2022 15:18:24 vasta tsitaadiga

Kellelgi siin on controlleriga jamasid olnud?
Mul on sellinelugu, et voolu võtab kenasti sisse, aga gaasi andes ei juhtu midagi.
Lambist hakkas selline jama pihta.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2022 15:22:23 vasta tsitaadiga

Pidurisensorid on kasutuses? Kui jah, vaata need üle.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 14.08.2022 17:13:44 vasta tsitaadiga

Kuskilt võib ka "gaasi" või halli anduri juhe lahti olla.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 15.08.2022 09:57:55 vasta tsitaadiga

Mul kontroller sedasi ära koolenud ka, et tuled värgid kõik töötavad aga gaasi annad siis vaikus... Mootorit ajad ringi siis nagu pidurdaks. Pauku ei teinud, kärss ei haisenud ega mitte kusagilt polnud näha, et oleks maha põlenud.... Igatahes sai uus kontroller ostetud.

Kas gaasi halliandur võib ka ära surra?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zx
Kreisi kasutaja
zx

liitunud: 14.12.2002




sõnum 17.08.2022 15:51:42 vasta tsitaadiga

Esivedu kergema inimesega kruusal just mäkke üles kipub pisut hüplema ja kergelt "kraapima", eks libedaga ka kindlasti. Kui pole MTB siis kaalujaoutus ka kehvem. Üle 250w esirattasse ei paneks. Muidu ju lihtne lahendus.
Aga jah üks gaasi-halli andur testimiseks võiks alati varus olla testimiseks, need sama tööpõhimõttega kõik. mul ka paar ära surnud. Aga eks ka kontrollereid läinud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.08.2022 23:09:16 vasta tsitaadiga

PAUKA kirjutas:
Kellelgi juhtunud on et magnetid rummu sees ringi käima hakkavad? Mul vist õnnestus Crystalyte tc80 ära tappa eile,
üsna tuline oli ka ja siis hakkas krabisema ja vedu ära kaduma. Sileda maa peal sai veel sõita, aga isegi siis kui juba üsna jahtunud oli, siis tõusudel suurema kiirendusega ikka libises.

Mida nüüd teha huvitav? Uuesti liimida? On kellelgi kogemust?


Ja mis ime - eile katsetades oli kõik korras, sai isegi suht kuumaks ka lastud jälle ja ikka korras, nüüd oleks totter lahti katkuma hakata...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 02.09.2022 19:38:21 vasta tsitaadiga

https://tartu.postimees.ee/7594822/galerii-tartus-plahvatas-soidu-ajal-rendiratta-aku
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 23.09.2022 17:52:21 vasta tsitaadiga

Kuidas olete lahendanud oma elektrirattal usb laadimise 2A?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 23.09.2022 19:49:37 vasta tsitaadiga

Kui on ka palju muid asju toita (tuled; kaamera; monitor) siis mõistlik oleks üks korralik DC-DC konverter 12V-iks https://www.aliexpress.com/item/1005002533811710.html
Siis sealt edasi juba näiteks https://www.aliexpress.com/item/1005003251961049.html
Saad ka läpakat jms laadida PD; QC; 100W.

Otse 48V pealt Type C QC PD laadijat pole kohanud.

Kui nii hulluks pole vaja minna siis Hiina poodides on täitsa olemas valik, näiteks:
80V to 5V 2,1A https://www.aliexpress.com/item/1005004284315522.html (ei ole katsetanud)

Kui üle 80V ratas võib proovida tavalisi 220V AC adaptereid. Üldjuhul need ka toimivad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 23.09.2022 21:08:07 vasta tsitaadiga

Kuna ma hall andureid mootoril ei kasuta, siis proovisin kontrollerist see 5V võtta sealt ja tuleb max 50mA voolu. Nii lihtsalt kahjuks ei saa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 25.09.2022 18:53:09 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Kui on ka palju muid asju toita (tuled; kaamera; monitor) siis mõistlik oleks üks korralik DC-DC konverter 12V-iks https://www.aliexpress.com/item/1005002533811710.html


Ma kasutan sarnast dc-dc oma ratastel. Kui midagi taga ei ole siis vaikimisi 2w idle olles millegi pärast.
Siit tuleb küsimus, nimelt otsin hiljuti Grin All Axle mootori kõik ühes. Kaasas loomulikult Cycle analyst ja seal on juhe "Power Jack out" - sinna peaks tulema sama volt mis akus, tahtsin selle ühendada dc-dciga, et saada tulede, kätesoojendus jpm readigut sinna aga asi läks lolliks(hakkas automaatselt näitama asju, ilma, et mina ise nuppe vajutaks).
Klienditoes öeldi: Regarding the cycleanalyst putting out battery voltage on the dc jack. This is fused to 2A with a self resetting polyfuse. Likely what is happening here is that the device youre using to drop the voltage is very noisy, and is causing voltage fluctuations onto the CA's ground line which are large enough that they are causing the microcontroller to interpret that a button is being pressed. I would suggest adding a large capacitor between the V+ and Ground of the DC-DC input.

Keegi oskab soovitada mis capacitori, kuidas teha ja kus osta?

Teisel rattal on näiteks mul cycle analyst ja seal vahel on eraldi shunt ja dcdc reading on valutu.

_________________
7Endine elektrirataste vihkaja, nüüdseks mitme elektriratta omanik, elektriratastega läbitud kokku (total ~70 000+ km aastast 2018)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 25.09.2022 21:20:37 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Tartus nende rendikatega ikka ringi lasknud ja krdi mõnus on ülesmäge minna ilma erilise vaevata icon_biggrin.gif Mitte, et need rattad nüüd idekad oleks aga ajavad asja ära.
Tekkis mõte, et võiks enda ratta kergelt elektriliseks teha. Mingeid ulme kiiruseid vaja pole, ise sõitma ei pea, piisab kui ülesmäge/vastu tuult sõidud Tartu vahel teeb sama kergeks kui lauge maa peal vändates.
Paljuga mingi taolise kiti kätte saaks? icon_rolleyes.gif (Tegelt on ka elektritõuks mõtteis ja vaatangi siin, et kui kalliks ratta moddimine läheks ja siis saaks otsustada, et kumba ette võtta).


Ma võin sulle 600 euroga müüa ühe elektritõuksi. 48V 23Ah aku. Taga 1kW mootor. Amordid ees/taga, ketaspidurid ees/taga. Tippkiirus ~60km/h. Menüüst saad piiraja peale panna 25km/h, ~40km/h ja ~60km/h. 25km/h lastes peaks saama ~80km ühe laadimisega sõita.

50km tagasi sai uus tagarehv ka pandud.

Ma ise lähen ikka elektriratta peale tagasi äärekivide tõttu.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 26.09.2022 12:22:49 vasta tsitaadiga

Tõuks on mugav seni kuni ta on väike ja kerge... Võimsamat asja tahad siis võta alati elektriratas. Peaks oma MI Scooter 3 esimootori taha viima. Kõle on sõita kui mootor esiratta sees on. Keegi sellise modifikatsiooni peale on ka mõelnud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2022 07:51:35 vasta tsitaadiga

Kas keegi proovinud KT kontrolleril kaks kondet paraleeli panna kole palju võtab voolu hetkeks. Muidu on ok ei ole viitsinud opensorce peale panna saaks regeni ka. Võtsin korraks lahit kõik tiptop ainult osad konded olid liiga pressitud vastu panin paberid vahele ,et kuskilt ei vibraks. -40c +105c taluvad konded siis talvel võib ka lasta.
Elektriratas on jah parem äärekivide ja mis muu veidruste pärast nii suvel kui talvel, kui tuiskab siis hangedes just tõuksiga ei liigu.

Kes KT asju tahab siin on pood mida soovitan https://www.aliexpress.com/store/911380051 tegin juppidest omale ratta ei tasu valmis komplekti osta. PAS sensor võiks olla ikkagi sealpool kus suur hammasratas, selle peab küll eemadlama kuid ei lähe millegagi sinna vastu, teisekülje omaga kipub püksisääred paigast ajama. ilmselt peab mingi julla vahele panema võllile.
Kontroller tuleb ise 1T5 kaabliga 160cm osadel ratastel ei ulata iseasi kas 30cm extensione ka kuskil pakutakse seda ei tea. Kui ei ulata peab raamikülge panema, torust ei pruugi ulatada kuid tuled saad ette ja taha kõik julet otstega. Paned kõik ühte korvi jupid ja saadetakse ühe suure karbiga shipping on tasuta või olematu. Saad arve ka kaasa. Nendel vamis komplektidel on teinekud pandud ilma waterproof või display ei ole see, midagi on alati mida ei soovi. Juppidest ostad tuleb veits kallim kuid mis see 20 euri rokem siis enam on.

Pas sensorit on vaja talvel muidu hakkad liigapalju seal veiderdama käid käbla ka.

KT kontrolleri puhul pead teadma palju magneteid on. See on lihtsalt testitavav on vaja teada mootori enda magenetid ja speed sensori magnetid võta GPS ja saad jälile kui magneti kogus on unknown, siis paras jebla kiiruse õigeks saamine.
Terve see ehitus võib head pool päeva kuluda kui veel ei tea mida ja kus, komistab mingi issue otsa sinna aeg kulub. Google enamasti aitab jälile saada magnetite arvule kui speed sensori magnetid teada siis rummu arv lihtsalt step by step niikaua kui kiirus õige. Samuti saab vastupidi googles ikka midagi leiab see arvutimie ei pea paika migite numbritega.
KT LCD3 on siis too display oskab õiged wattid näidata ~14-15 amprga tuleb ~540-580 ehk ongi enamvähem õige natuke üle 500w bmsid need näitavad aiateibaid.
Ainus jama SWX02 mootoritel on need nylon hammakad nad kõik võtavad seal 500w saad üle 35kmh lasta kuid mis vahe nendel on on pöörlemis kiirus natuke traati rohkem kuid mitte palju rohkem kõik ta on 500w SWX02 G10 või G20.
Alist on varsti pointless osta kõik on räme kalliks läinud mõni asi lausa +50% mootorite eest küsitakse juba 200+ just need SWX02 olid enne seal 140-160 suvel nüüd juba üle 200 mõni üritab veel shippinguga kottida.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 161, 162, 163 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.