Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 842, 843, 844 ... 885, 886, 887  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
pois11
HV Guru

liitunud: 11.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2022 17:07:49 vasta tsitaadiga

-Koppel- kirjutas:
Elisa Huubi kasutab keegi? Kasutan, sest oli mingit spetsiifilist kodumaist seriaali vaja perega vaadata. User interface disainerid ei oleks nagu ise kunagi ühtegi keskkond kasutanud. Kõige selgemalt häirib, et näiteks "SPACEBAR" ei pane videot pausile.

Terve pere kasutab.. milles see küsimus täpselt seisneb? Et kas meeldib? Meeldib küll jah on parema menüüga kui Telia tv. Pause probleemist ei saanud ka aru?
Kommentaarid: 103 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 100
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Leinö
HV veteran
Leinö

liitunud: 07.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2022 08:09:29 vasta tsitaadiga

pois11 kirjutas:
-Koppel- kirjutas:
Elisa Huubi kasutab keegi? Kasutan, sest oli mingit spetsiifilist kodumaist seriaali vaja perega vaadata. User interface disainerid ei oleks nagu ise kunagi ühtegi keskkond kasutanud. Kõige selgemalt häirib, et näiteks "SPACEBAR" ei pane videot pausile.

Terve pere kasutab.. milles see küsimus täpselt seisneb? Et kas meeldib? Meeldib küll jah on parema menüüga kui Telia tv. Pause probleemist ei saanud ka aru?


Arvutis, kui HUUBI kasutad, siis ei saa spacega pausile panna.. nagu levinud on.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 15.08.2022 09:47:18 vasta tsitaadiga

Just... vaatan läbi arvuti, mis projektorisse pilti kuvab.
Sisselogimine on korduvalt feilinud. Otsing ei leidnud õiget seriaali, lemmikuna määratud seriaalid on kusagil peidetud kohas. Mõnel seriaalil hakkavad subtiitrid tööle kuigi ei soovinud. Teisel seriaalil pean igal automaatsel algaval seriaali episoodil uuesti subtiitrid valima.
Spacebar ei pane pausile nagu igalpool mujal. Topeltklikk ei pane pilti full screen nagu igalpool mujal. Arve maksmine ei käi automaatselt nagu igalpool mujal subscriptionide puhul vaid pean käsitsi pangas maksma.
Arve osas on võib-olla kuskil mingi teisti seadistamise võimalus või mingi linnuke kuskilt puudu, peab uurima.

Aga üldmulje on olnud kui väga toorest keskkonnast. Küllap ajaga paraneb.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mõmmik123
HV kasutaja

liitunud: 13.07.2010




sõnum 17.08.2022 16:57:23 vasta tsitaadiga

Bss, nii liitusin ka elisa elamusega ja tulin teliast ära. Esimese asjana pilt on kuidagi tume kas ja kuidas seda muuta saaks?
Pildi kvaliteet on telia omaga võrreldes kergelt öeldes kohutav icon_biggrin.gif
Oskab keegi soovitada kuidas mida sättida oleks võimalik?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 17.08.2022 16:58:28 vasta tsitaadiga

Mõmmik123, miks selle vahetuse ette võtsid, kui nii sitt? Ei teadnud siis või? icon_rolleyes.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mõmmik123
HV kasutaja

liitunud: 13.07.2010




sõnum 17.08.2022 17:14:15 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
Mõmmik123, miks selle vahetuse ette võtsid, kui nii sitt? Ei teadnud siis või? icon_rolleyes.gif


Ei osanud oodata/arvata ,et pildi kvaliteedil üldse mingi vahe võiks olla ega hakanud ka enne üleminekut midagi uurima, ei osanud miskit kahtlustadagi.
Telia klienditugi ajas mind peale viimast suhtlust närvi ja peale seda ka kohene elisa pakkumine tuli mis polnud sugugi halb aga nüüd kus ma telia lõpetasin ja elisa peale seda järgi lükkasin siis on kerge ehmatus icon_biggrin.gif.
Kui midagi muuta ei kannata siis on kül halvasti ja tuleb uut pakkumist teliapoolt siiski uurima taas hakata icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wordmc9
HV Guru

liitunud: 09.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2022 10:24:50 vasta tsitaadiga

kus juures vaatasin ise ka et pilt on tumedam kui antenni kaudu tulev kunagine starman...
Kommentaarid: 333 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 278
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DjFreeze
HV kasutaja
DjFreeze

liitunud: 30.03.2010




sõnum 18.08.2022 10:29:01 vasta tsitaadiga

Wordmc9 kirjutas:
kus juures vaatasin ise ka et pilt on tumedam kui antenni kaudu tulev kunagine starman...

Hdr signaal sp

_________________
Hardcore Power https://fr33z3dj.wordpress.com/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kevku
HV kasutaja

liitunud: 05.10.2007




sõnum 18.08.2022 13:26:06 vasta tsitaadiga

Pigem Full/Partial Color segamini aetud. Harrastajatel ikka juhtub.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
_marek
HV Guru
_marek

liitunud: 31.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.08.2022 22:16:12 vasta tsitaadiga

Tundub, et Elisa kodused teenused (nett, TV) kukkusid praegu laialt maha. Nii Sauel kui Jõelähtmes vähemalt..
EDIT: Taastus. Umbes 15 min downtime.
Kommentaarid: 130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sants
HV veteran
Sants

liitunud: 31.08.2014




sõnum 27.08.2022 22:17:05 vasta tsitaadiga

Tallinnas, mustamäel samuti täiesti maas.
_________________
Lehtplastiku painutus, casemod, vesijahutus. Küsi julgelt!
Valmistan sleevitud ja tavalisi ATX kaableid!
Tehtud tööd -->> https://www.facebook.com/SantsCustomDesigns/ ja https://www.instagram.com/santscustoms/
Kommentaarid: 221 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.08.2022 22:59:40 vasta tsitaadiga

Netiga nagu ei märganud, et Mustamäel miskit katki oleks, ssh aknad mis masinas lahti pole samuti pille kotti pakkinud. Telekat pole käima pannud, sellega ei tea kas ikaldus.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2022 16:49:36 vasta tsitaadiga

Käisin eile Klassik üle õhu lepingut lõpetamas, kahjuks jah pidin minema reaalselt kohale. Nimelt moodul ja kaart olid Elisa omad, need vajasid tagastamist. Rahvast oli murdu (erinevalt millegipärast kõrval olevast Tele2 boxist). Käisin Kristiine keskuses.
Tekkis küsimus, et miks siiamaani inimesed käivad reaalselt kuskil esindustes, mitte ei kasuta netti tänapäeval. Ainuke variant kohale minekuks ongi ju kui vaja renditud seadmeid tagastada. Olles kohapeal ligi poolteist tundi icon_exclaim.gif (rahvast oli sitaks palju, osa seisis oma võetud numbritega isegi esindusest väljas). Negatiivse poole pealt (lisaks tohutule ajakulule) peab ära märkima "numbriväliseid vaheletrügijaid". Ja muster - kõik nad olid mitte-eestikeelsed.
Minu seal viibitud aja jooksul toimus seda 4x. Käisin alati seepeale teenindajaga "mölisemas", korra lubas üks neist mulle isegi turva kutsuda.
Mis selle asja juures häiris, oli see, et mina olin ainuke, kes käis seda tegemas. Teenindusboxis/väljaspool oli selle aja jooksul koguaeg üle 10 ootaja (ja kes vahetusid), mehed-naised, noored-vanad. Eks eestlane lasebki ennast vaikides panna "kõikidesse aukudesse" ja möliseb hiljem ainult kodus nelja seina vahel oma naise või mehe kuuldes... thumbs_down.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 30.08.2022 18:53:44 vasta tsitaadiga

Arveid vaja sularahas maksta ju. Miks pead teenindajaga mölisema?
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2022 18:55:40 vasta tsitaadiga

Arveid saab esinduses maksta veel? EI teadnudki. Arvasin, et see asi lõpetati juba mitu aastat tagasi ära.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 30.08.2022 18:59:53 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Arveid saab esinduses maksta veel? EI teadnudki. Arvasin, et see asi lõpetati juba mitu aastat tagasi ära.


Seal mu arust ainuke esindus kus veel saab.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2022 19:29:59 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
Arveid vaja sularahas maksta ju. Miks pead teenindajaga mölisema?

et lasen keerata nagu lasid ülejäänud 10-15 inimest, kes samamoodi nagu mina ootasid tund-poolteist? Ja kellega siis möliseda? Teenindaja on see, kes seda nahhaalsust aktsepteerib ja neid teenindab. Kui teenindaja järgiks paikapandud reegleid, siis toimuks teenindamine rangelt järjekorranumbri baasil. Oledki see "tüüpiline" eestlane ja tundsid ennast puudutatuna? icon_lol.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 30.08.2022 19:38:01 vasta tsitaadiga

ewur, ongi eelis neil kes tahavad teenust osta ja telefoni. Kahte tüüpi teenindajaid on.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2022 19:44:30 vasta tsitaadiga

ewur kirjutas:
Käisin eile Klassik üle õhu lepingut lõpetamas, kahjuks jah pidin minema reaalselt kohale. Nimelt moodul ja kaart olid Elisa omad, need vajasid tagastamist. Rahvast oli murdu (erinevalt millegipärast kõrval olevast Tele2 boxist). Käisin Kristiine keskuses.
Tekkis küsimus, et miks siiamaani inimesed käivad reaalselt kuskil esindustes, mitte ei kasuta netti tänapäeval. Ainuke variant kohale minekuks ongi ju kui vaja renditud seadmeid tagastada. Olles kohapeal ligi poolteist tundi icon_exclaim.gif (rahvast oli sitaks palju, osa seisis oma võetud numbritega isegi esindusest väljas). Negatiivse poole pealt (lisaks tohutule ajakulule) peab ära märkima "numbriväliseid vaheletrügijaid". Ja muster - kõik nad olid mitte-eestikeelsed.
Minu seal viibitud aja jooksul toimus seda 4x. Käisin alati seepeale teenindajaga "mölisemas", korra lubas üks neist mulle isegi turva kutsuda.
Mis selle asja juures häiris, oli see, et mina olin ainuke, kes käis seda tegemas. Teenindusboxis/väljaspool oli selle aja jooksul koguaeg üle 10 ootaja (ja kes vahetusid), mehed-naised, noored-vanad. Eks eestlane lasebki ennast vaikides panna "kõikidesse aukudesse" ja möliseb hiljem ainult kodus nelja seina vahel oma naise või mehe kuuldes... thumbs_down.gif

Kevadel tegin sama vähikäigu Rocas läbi. Ootasin ca 45 minutit, et löögile saada ja siis tuli välja, et ma olin kaasa haaranud baaslepingu kaardi ning seda ei saa ma tagastada, kui kogu lepingut ei taha lõpetada.
Mul baaskaart ja kaks lisa vaatajakohta. Tahtsin ühte vaatajakohta kinni panna. Egas midagi, nädalavahetusel maale vanemate juurde, võtsin järgmise kaardi ja uuele ringile, siis läks ka ca 20 minutit, üks allkiri ja minema.

_________________
SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2022 20:51:33 vasta tsitaadiga

kjaups kirjutas:
et ma olin kaasa haaranud baaslepingu kaardi ning seda ei saa ma tagastada, kui kogu lepingut ei taha lõpetada.


Hea et ütlesid, mul üks kaart ootab tagasi viimist.

Mitte-põhikaardi tunneb selle järgi ära et triipkoodi juures numbril on lõpus -1 vms mis on ilmselt lisakoha järjenumber. Pikk number kõigil ühesugune.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.


viimati muutis elukaz 30.08.2022 20:53:40, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SiMka
HV kasutaja
SiMka

liitunud: 01.10.2005




sõnum 30.08.2022 20:52:56 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
kjaups kirjutas:
et ma olin kaasa haaranud baaslepingu kaardi ning seda ei saa ma tagastada, kui kogu lepingut ei taha lõpetada.


Hea et ütlesid, mul üks kaart ootab tagasi viimist.

Mitte-põhikaardi tunneb selle järgi ära et triipkoodi juures numbril on lõpus -1 vms mis on ilmselt lisakoha järjenumber.


Need -X numbrid küll midagi ei tähenda icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2022 22:17:49 vasta tsitaadiga

hkurujo88r kirjutas:
ewur, ongi eelis neil kes tahavad teenust osta ja telefoni. Kahte tüüpi teenindajaid on.

Oli kolm teenindajat, kõik võtsid järjekorranumbriga kliente vaheldumisi vastu. Ehk tegelesid kõigega, vahetasid kellal patareid, lõpetasid lepingu, sõlmisid arvatavalt lepinguid jmt. Telefoni ja muu raua müüki ei toimunud selle aja jooksul. Järjekorranumbri aparaadil on ainult üks "nupp" ja see väljastaski neid numbreid ainult. Mingeid valikuid (teenuse ja telefonide ostuks polnud). Eks paistab, mis vastus ametlikult tuleb, igatahes info läks Kristiine esinduse juhatajale ja Tallinna piirkonna müügi- ja teenindusjuhile. No kuna teenindajad peale esimest märkust lasid pohhuilt edasi, siis ei jäänud muud varianti. Vb tõesti on mingid teeninduse eripärad, aga sel juhul on selle süsteemi lahendus bs.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2022 22:49:30 vasta tsitaadiga

Seal võib mitu asja olla:
1. näiteks analoog kui poes tahad pudeli vett osta ja 10 inimest on pilgeni täis kärudega kassajärjekorras. No vast ei tapa see max 30 sekundit kedagi. Kuigi antud juhul muidugi ei tea, kas teistel on käru pilgeni täis või tahavad ka vaid pudelit vett
2. teenindaja ei viitsi selle jamaga tegeleda, kuna see ebaviisakas hakkaks ilmselt räuskama kui teda ei teenindata. Lihtsam ja kiirem ära teenindada kui turvamees kutsuda ja tema abiga asja klaarima hakata.
3. empaatia kui see, kes ette trügib on pensionär, ema väikse lapsega vms., kelle jaoks on äärmiselt ebamugav järjekorras oodata(mitte et teistele see järjekord meeldiks)
4. pohhuism. Vahet pole keda teenindan, linnuke saab kirja et x klienti teenindatud ja rohkem ei huvita

Ma näiteks Arvutitargas ootasin ükskord 15 minutit. Tahtsin ühte konkreetset asja osta, midagi küsida ega arutada ei tahtnud. Aga sattusin nii, et mingi papi uuris läpakaid. Küsis ühe, teise ja kolmanda kohta ja kuna vist väga aru ei saanud, pidi teenindaja mitu korda ja aeglaselt seletama. Lõpuks läks minema ja ei ostnudki midagi. Mul oli sellest väga vähe puudu, et oleks ka minema jalutanud kuigi läksin sinna kindla plaaniga konkreetne asi osta mitte teenindajaga juttu puhuda. Ei teagi nüüd, kumma kliendi minema jalutamise peale firma rohkem mures oleks olnud icon_wink.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2022 23:16:28 vasta tsitaadiga

Valge eestikeelne heteromees peabki järjekorra lõpus seisma icon_exclaim.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.08.2022 06:32:57 vasta tsitaadiga

ewur, sa mölised foorumis hetkel.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elisa Elamus (TV teenused, coax, fiiber ja üle õhu lahendused) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 842, 843, 844 ... 885, 886, 887  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.