Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
07.08.2022 11:00:12
|
|
|
Kui laadides l'heks ette siis oleks keevitusega midagi kui ,aga taha siis mingi element halb seal.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
07.08.2022 15:10:51
|
|
|
Asi suht lihtne. Kui laadijast võtat välja siis mõõdad klemmipinged ära. Uhad peaaegu tühjaks ja siis mõõdad klemmipinged ära. tõenäoliselt on need kõige madalama pingega elemendid ka tühjaks sõites samad - need vahetad välja. Selline asi viitab aku vananemissurmale. Kuna kogu grupist paar elementi on vaid oluliselt madala pingega, vahet need üksikud välja, kui asi muutub valdavaks - vahetad kogu aku.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
07.08.2022 16:32:09
|
|
|
Minul on käinud õks aku remondis käinud neljandat korda. 1 kord veel siis rohkem ei tasu jamada Pole 200 tsükklitki täis ,et peaks kogu aku kannis olema kuid jah. Ilmselt palju mängib rolli elemendi rank ja vanus miks aku enneagselt hakkab jukerdama. Rank A elemente saad e5.ee kuid nad seal ka ära vajunud osta pole eriti midagi ise olen nõus rohkem maksma kui A rank on saada ja värsked. 2 aastat vanad elemendid hakkavad rutem jukerdama siis ongi 2 aastat sõidad nagu toimib ja äkki vajub ära kuskilt. Need ali akud võivad ka toimida kuid seal on palju rämpsu ka saad 5 aastat vana aku või aku ise puudulik või on kõige halvema rank elementidest tehtud või õldse jub kasutuses olnud elmentidest tehtud aku. Peal võib-olla kleeps high quality kui lahti teed siis algaja kodus teeks ka paremini. Puudulikuks saab nikkli all puuduv paber rõngad ja nikkel on liiga õhuke ,et üldse kannataks mingeid ampreid välja uuesti ksutatud elemendid ja julgevad kleepida kleebise high quality. Tuleohtlikud on ka. Kunagi ei tea mis alist võid saada. Võid saada tomiva asja ja ka sitta. Alis enam kommentaarid ka pole usutavad kui mingi toode sai + siis mingi aeg saadetakse jama ja peale negatiivset kommentaari toode muudetakse millegiks muuks või pannakse shipping 1000eur paar kuud läheb mööda kui uuesti vaatad on jälle sama toode positiivsed kommentarid kuiniks jälle sinna negatiivne ilmub. Tihti on ka nii kui mingi asi sai positiivsed siis sinu kommentaarid jäävad kui toode pilt on teine ja müüakse mingit kehvemat asja hoopis mitte seda mis ostsid ja jätsid sinna positiivse. Need tärnid alis pole usutavad. Mingi aeg lihtsal nad saavad vabaneda ebasobivatest tärnidest ja feedbackist. Kui shipping on 1000 eur siis õige asi see ei ole sele tootega tehakse midagi. Sellest kallist shippingust näd saavad müügist hoiduda kuid toodet maha ei võta ilmselt halavad kuski et keegi ei osta siis seal kuskil negatiivsed eemaldatakse kuu paar hiljem. Selline mulje on jäänud sellest kallist shippingust ja see on ebalerallne kui toode ise maksab 10 eur ja shipping on 500eur mis on ebareaalne.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
08.08.2022 08:13:40
|
|
|
Liitium akudel tuleb rohkem tähelepanu pöörata ebaühtlasele klemmipingetele. Kui mõnel elemendil on madalam klemmipinge siis laadimise ajal teised saavad rohkem. Kui neid madala pingega elemente tekib palju siis pinge tõuseb üle lubatu teistele elementidele ja Liitium plahvatab. Jah, elemendi sees on tavaliselt sular, mis peaks plahvatamise ära hoidma aga on ikkagi juhtumeid, kus see sular ei tööta.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
09.08.2022 20:11:35
|
|
|
Misasi on sular? Seal on ülesurveklapp kui seda mõtled.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
10.08.2022 08:33:16
|
|
|
Sular - soojuse läbipõlemisest elektrivoolu katkestav kaitseseade. LI elementidel on sees ühendusjuhe tehtud arvutuslikult sedasi, et kui Li sees kuumeneb siis ühendusjuhe elemendi sees katkeb. See on viimane kaitseahel enne põlema minemist.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
10.08.2022 10:15:47
|
|
|
Misasi on sular 18650 kontekstis oleks täpsem küsimus olnud. Neil on ptc ja cid. Kumbki neist pole sular.
Ning põlemine ja plahvatus on samuti kaks erinevat asja.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
10.08.2022 10:40:07
|
|
|
Huvitav kas ma võin nende LG HE4-de asemele need panna: https://e5.ee/et/18650/26-samsung-2500mah-20a.html? Mahtuvus ja väljndvool samad
Üks võimalus ka neid kasutada...https://e5.ee/et/18650/203-eve-inr18650-26v-2500mah-765a.html
Tarbin max 20A, enamus ajast 12-13A ja 8tk paraleelis... Kui üks selline juust seal grupis vahel on, siis väga hull vist pole ehk... ?
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
10.08.2022 12:53:58
|
|
|
Max 8x20A=400A siis?
Juhtmed kaaluvad ~sama palju kui ratas?
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
10.08.2022 13:19:20
|
|
|
20/8 ikka...
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
10.08.2022 13:26:21
|
|
|
Mida ta siis 20A elementidega teeb kui tarbib ~1,6A pidev ja 2,5A max?
Aga muidu jah parameetritelt on suht samad HE2 HE4 ja 25R elemendid.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
11.08.2022 09:34:51
|
|
|
Eks oli plaanis mujal ka seda samat akut kasutada ja ratast tuunida aga tuunisin oopis aeglasemaks ja lahjemaks... Polnud sellel mootoril nende ampritega muud teha kui sooja toota. Kusjuures suutsin mootori lühisesse põletada
Hiljem kadus see lühis ära ja sõitsin umbes aasta lahjema kontrolleriga ringi, ei ühtegi probleemi. Sain õnneks uue mootori, seda küpsetada ei plaani
Panen sarnase pulga asemele ja küll kärab kuigi vist pean igaks juhuks sellele grupile 2 otsa akust välja tooma, et kui lähebki tasakaalust välja, siis saan ilma akut avamata seda gruppi laadida/tühjendada
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
11.08.2022 16:38:12
|
|
|
Kellelgi juhtunud on et magnetid rummu sees ringi käima hakkavad? Mul vist õnnestus Crystalyte tc80 ära tappa eile,
üsna tuline oli ka ja siis hakkas krabisema ja vedu ära kaduma. Sileda maa peal sai veel sõita, aga isegi siis kui juba üsna jahtunud oli, siis tõusudel suurema kiirendusega ikka libises.
Mida nüüd teha huvitav? Uuesti liimida? On kellelgi kogemust?
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
12.08.2022 08:27:57
|
|
|
Minul on magnetid lahti tulnud. Tehase viga oli, sest lakki polnud sinna alla väga sattunud. Liimisin metalli liimiga tagasi ja tänaseni hoiab kinni.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
12.08.2022 10:12:15
|
|
|
Aga et liimida, siis peab kõik magnetid lahti võtma? Mul tõuksil ees otseveomootor, kui magnetid lahti tulevad, siis pole mingit võimalust, et mootor kinni jookseb? Mul tekkis see foobia mingi aeg tagasi kui mõtlema hakkasin mis juhtuda võib
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
12.08.2022 14:56:15
|
|
|
Olen ka mõelnud, et kui 70km/h esiratas blokki paneks, poleks just väga lõbus.
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
12.08.2022 17:23:44
|
|
|
Veel üks eelis miks tagaveoline parem variant on.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
12.08.2022 19:45:02
|
|
|
No kõigeparem on ikka keskvedu ja käigud
Nüüd aku nagu korras... Päris lõpus kui hakkas akut tagant ära viskama 3.0V juures oli suurim erinevus 0.04V , ikka see sama 3. grupp aga laeb täis ühtlaseks tagasi. BMS paneb kelbast vist vahepeal
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
12.08.2022 21:32:37
|
|
|
new1 kirjutas: |
Veel üks eelis miks tagaveoline parem variant on. |
Libedaga tundub esivedu parem. Nö tõmbab sirgeks.
Keskvedu on mingi rikkurite teema nagu EV-de puhul, et ostan E-troni ja hakkan säästma
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
12.08.2022 22:56:45
|
|
|
Pole esiveolisega sõitnud, aga kerge kahtlus, et kui kurvi minna ja laba anda ja ratta ringi tõmbab, siis reaalne variant et oled külili kah. Tagaratas pidamise kaotab, siis väike drift ja fun ning teekond jätkub. Keskmootoriga jah tundub et neid kuluosasid liialt palju seal, lisaks puudub regen pidurdamise võimalus.
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
12.08.2022 23:07:12
|
|
|
Keskveoga talvel oli päris lõbus küll. Muidu polnud häda, aga autoteed ületades võis driftima tõmmata. Ühe korra sai täitsa 360 kraadine pööre tehtud ja edasi sõidetud. Punase taga ootaval autojuhil oli vast päris naljakas vaadata.
Et esivedu võib talvel praktilisem olla küll.
Ise ei näe regenil mõtet, seega polnud mootori valimisel argumendiks. Pigem oli tol ajal probleem, et 29 tollist kiti polnud ja polnud mootori tellimisel üldse kindel kas ja mis rattale mootori panen, seega keskmootor kõige universaalsem valik.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.08.2022 08:43:27
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Ise ei näe regenil mõtet... |
|
|
tagasi üles |
|
|
kolinkoff
HV vaatleja
liitunud: 27.01.2011
|
13.08.2022 13:30:29
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Et esivedu võib talvel praktilisem olla küll.
Ise ei näe regenil mõtet. |
Ma olin kunagi elektrirataste vihkaja. Mingil hetkel sain särtsu pisiku ja uurisin mis asi see regen on. Esmapilgul jäi mulje, et pointless asi, mägesi meil pole, palju sa ikka akut sellega laed...
Kuni sain õppetunni, linnas liikudes kuida mul läks piduriklotse nagu sihkvasi, rahkotile müjus ja suht tülikas koguaeg neid reguleerida/vahetada. Nüüd vaatan teise pilguga ja hiljuti sai ostetud ka uuem esi mootor, mida olin samuti vältinud, koos renegeniga.
Linnas liikudes ei pea üldse klotse kokku vajutada, regen teeb suurepärast tööd.
_________________ 7Endine elektrirataste vihkaja, nüüdseks mitme elektriratta omanik, elektriratastega läbitud kokku (total ~70 000+ km aastast 2018) |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
13.08.2022 13:32:54
|
|
|
Tõuksiga sama, pidureid pole pm vajagi kui näpp õigel ajal lahti lasta
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
13.08.2022 14:53:23
|
|
|
Ma olen tõuksiga juba regen pidurdamisel õppetunni saanud. Ei soovi surma saada miski rikke korral. Et no kui on harjumus regeni abil pidurdada ja see ei toimi, siis backupi samuti ei jõua kasutada, sest see pole lihtsalt harjumuseks saanud. (ninebot ES4 puhul siis, kus minu arvates päris pidurid puuduvad üldse. On mootoriga pidurdamine ja on tagarehvi peale vajutamine). Ei olnud tore 2 korda autoteele veereda kui oli soov hoopis seisma jääda.
Ketaspidurid siiani originaalid ja toimivad veel kaua. Ratas 4-5 aastat kasutuses olnud. Kett ka veel originaal.
Eks mul sõidustiil hoopis teine ka ning kasutan mõlemaid pidureid.
Seega jätkuvalt, MINA ei näe regenil mõtet enda puhul.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
|