Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Skorzeny
HV kasutaja
liitunud: 13.01.2005
|
26.07.2022 18:46:00
|
|
|
SKG kirjutas: |
As of 15 September 2022, the price of the monthly Prime membership will increase from £7.99 to £8.99, and the price of the annual Prime membership will increase from £79 to £95. The new price will apply to renewals starting 15 September 2022. You can view your next renewal date, manage, or cancel your membership by visiting your account.
|
Huvitav.
Saksa amazon saatis mulle siukese:
As of 15 September 2022, the price of the monthly Prime membership will increase from €7.99 to €8.99 (including VAT), and the price of the annual Prime membership will increase from €69.00 to €89.90 (including VAT), starting with the next due date of your membership fee on or after 15 September 2022.
Tuntav vahe,
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
|
tulema
HV kasutaja
liitunud: 23.04.2003
|
02.08.2022 01:30:48
|
|
|
Your package may be lost
We're very sorry your delivery is so late. Although it may still arrive, you can request a refund now.
Tegelikult ma sain oma paki kätte, aga Amazonis pole sellist kohta, et sellest teada anda.
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
02.08.2022 07:37:18
|
|
|
tulema, annna smartpostile teada, nemad vahendavad enamasti amazoni pakke. saada neile paki kood, et on käes, nad tallavad "delivered" nuppu ja amazon annab kohe meiliga märku, et pakk käes.
Seni on mul küll kõik toiminud, võtan paki itellast, plaks kohe meil ja äpis märguanne.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
tulema
HV kasutaja
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
02.08.2022 18:17:32
|
|
|
Amazon äppis on kasutajatugi, võid neile ka teatada.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
trebla
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.12.2002
|
02.08.2022 23:10:43
|
|
|
SKG kirjutas: |
Amazon äppis on kasutajatugi, võid neile ka teatada. |
On inimesi (nagu mina) kel telefon on helistamiseks. Silmad ei seleta, käed värisevad, junõu. Kõik me oleme ükspäe seal omadega (kui enne otsi ei anna) kus äpid on saatanast ja tahaks midagi normaalset.
Aga mittestandardsete probleemide puhul on alati kasutajatoe chatist abi olnud. Toimib ka arvutis brauseris
Sarnase probleemi korral kasutaksin just seda võimalust.
_________________ Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool.
velo.clubbers.ee |
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
53 |
|
tagasi üles |
|
|
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
02.08.2022 23:12:09
|
|
|
Positiivne, et nuputelefoniga netipoodi ära ei eksinud
Tõsi, ka veebis on support olemas.
Lihtsalt minu arvamuse kohaselt on kuller kättetoimetamise info saatmata jätnud. klikki on vaja, küllap saab selle kliki ka amazon teha.
olen palju tellinud ja 99% on smartpost toonud, ka tagastusega tegelenud kui kaup ei sobinud. Amazon saadab küll DHL koodi, ja tagastuse, tegelikult tuleb see vormistada itella lehel, ja paigutades smartposti
ma ei mäleta isegi kas keegi teine on kulleriks olnud tarnel.
|
|
Kommentaarid: 253 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
223 |
|
tagasi üles |
|
|
degrass
HV kasutaja
liitunud: 23.12.2004
|
03.08.2022 09:05:15
|
|
|
tulema kirjutas: |
Your package may be lost
We're very sorry your delivery is so late. Although it may still arrive, you can request a refund now.
Tegelikult ma sain oma paki kätte, aga Amazonis pole sellist kohta, et sellest teada anda. |
Ignoreeri.
_________________ ˄28 The term "troll" refers to internet users–in this context, paid operatives–who post inflammatory or otherwise disruptive content on social media or other websites.
Nie wieder ist jetzt |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
26.08.2022 15:29:13
|
|
|
Mis selle uk amazoniga nüüd on kui uue kaardi lisan.....lisades tagumist 3kohalist koodi ei küsi.
Kas hakkab see porr pihta, mis osadel on, et tahavad mingi otsemakse saada , mida meil Eestis ei toetata?
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
26.08.2022 15:50:32
|
|
|
Kas lihtsalt lisades ei küsinud? Võimalik, et pead sel juhul ostuhetkel ise maha märkima.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
26.08.2022 16:05:53
|
|
|
softis kirjutas: |
Kas lihtsalt lisades ei küsinud? Võimalik, et pead sel juhul ostuhetkel ise maha märkima. |
No ma pole veel ostnud
Lisasin kaardi ja seal ei küsinud, küsis vaid lõppemise kuud ja aastat
E:
Halligi ei küsinud mu käest koodi. Tühistan vist ära. Pole seda porri vaja
E2
Raha läks maha (bronnitud)...nii et porri ei tule
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
28.08.2022 08:07:06
|
|
|
Amazon ei küsi jah koodi, ju neil on miskid eriõigused krediitkaartidega majandamiseks.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Karl P.
HV kasutaja
liitunud: 18.12.2010
|
28.08.2022 09:51:54
|
|
|
Lisasin ka hiljuti uue kaardi ning samuti ei küsinud CVC. Samas esimene makse läbi ei läinud, lükati tagasi. Amazonis oli kuskil kaartide all verfitiseerimisnupp, mis saatis pangalehele nagu pangalink. Lihtsalt pidi sisse logima, kinnitama ning oligi kõik. Järgmised maksed ilusti läbi läinud.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Vahur
HV Guru
liitunud: 01.10.2006
|
28.08.2022 11:29:18
|
|
|
Ma pean igal ostul panka logima kinnituseks, et kaart minu oma on.
|
|
Kommentaarid: 456 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
386 |
|
tagasi üles |
|
|
erxxx
HV kasutaja
liitunud: 20.09.2002
|
02.10.2022 09:38:39
Amazon UK |
|
|
Kui kiirelt raha tagasi tuleb, kui ost canceldada? Kogemusi?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
02.10.2022 11:21:06
|
|
|
Ei tea kuidas praegu, aga vanasti võttis amazon raha kaardilt maha alles siis kui kaup reaalselt teele pandi.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
erxxx
HV kasutaja
liitunud: 20.09.2002
|
02.10.2022 11:24:55
|
|
|
mul võeti kohe - avastasin parema toote ja tegin cancel, a papp juba lännu
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
02.10.2022 13:14:18
|
|
|
erxxx kirjutas: |
mul võeti kohe - avastasin parema toote ja tegin cancel, a papp juba lännu |
Kas müüjaks Amazon ise?
Mult pole küll nad enne kauba välja saatmist raha kaardilt võtnud…
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
02.10.2022 13:58:19
|
|
|
Jah, Amazon UKst tellides läheb summa automaatselt peale ostu kontolt maha ehk broneeringusse (mul näitab "pending" netipangas).
Kui on välja saadetud, läheb kontolt nö. lõplikult maha.
Tellimused ise veel välja saatmata:
Spoiler
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
02.10.2022 13:58:31
|
|
|
Eestis ei saa sellest midagi eriti järeldada. Kui tavaline toidupoe arve krediitkaardiga maksta, siis ripub ka omajagu staatuses Broneerritud enne kui sealt ära kaob. Vähematl swedbank puhul, teiste pankade krediitkaarti pole omanud.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
02.10.2022 14:04:48
|
|
|
VISA deebetkaart mul. Amazoniga alati nii, et kohe peale ostu läheb summa kontolt maha broneeritud seisu. Kui välja saadetud, siis kaob broneering ära ja lõplikult maas. Vahe on ilmselt selles, et kui on veel broneeritud ja klient tellimuse tühistada soovib, saab raha peaaegu momentaanselt tagasi anda.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
Elpex
HV veteran
liitunud: 13.07.2011
|
04.10.2022 20:20:44
|
|
|
Kuidas on garantiiga lood näiteks Saksamaa Amazonist ostmisel. EU’s kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg, kui mingi probleem esineb, kas siis pean ise oma kulul Amazoni toote tagasi saatma?
|
|
Kommentaarid: 117 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
05.10.2022 09:49:44
|
|
|
Elpex kirjutas: |
Kuidas on garantiiga lood näiteks Saksamaa Amazonist ostmisel. EU’s kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg, kui mingi probleem esineb, kas siis pean ise oma kulul Amazoni toote tagasi saatma? |
Sõltub tootest. Mul kogemused Saksa Amazonist ostetud Polar kellaga ja Withings kellaga.
- Polar kellaga läksin kohalikku Polar esindusse (Mefo), küsiti ostuarvet, mille neile välja printisin ja tehti korda
- Withings kella saatsin tagasi (niiskus tekkinud kella sisse, oli tol ajal levinud probleem ühe vanema mudeli teatud aastakäikudega) ning Amazon hüvitas saatekulu (neil vist oli mingi limiit sellel küll, aga probleeme ei olnud. Saatsin tagasi ja sain raha tagasi)
Oluline vast on vaadata kes on konkreetse toote puhul müüja - kas Amazon ise või keegi kolmas. Kellegi kolmanda puhul võib olla keerulisem, aga ei pruugi.
Withingsist olen ka otse ostnud asju (nende kodulehelt) ning nendega otse garantiijauramine oli palju närvesöövam (pikem edasi-tagasi e-mail pingpong, a la kas te ikka olete kindel, et te kaamel ei ole) kui Amazoni puhul.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
shushlik
HV vaatleja
liitunud: 26.09.2014
|
05.10.2022 20:16:53
|
|
|
Elpex kirjutas: |
Kuidas on garantiiga lood näiteks Saksamaa Amazonist ostmisel. EU’s kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg, kui mingi probleem esineb, kas siis pean ise oma kulul Amazoni toote tagasi saatma? |
Amazon soovitab esmalt tootjafirmaga ühendust võtta. Viimased kogemused Philipsi ja AEG/Electroluxiga. Philipsil tuli tasuta DHL kuller järgi, AEG läks kohalikku remondifirmasse ja tunnistati mitteremonditavaks. Mõlemad asendustooted tulid Saksamaa esindusest ja midagi maksma ei pidanud.
Withingsiga sama ebameeldiv kogemus, mis eelneval. Tundub, et püütakse kasutajat peedistada kuniks see loobub. Kui mingi kuu aega olin nendele probleemi selgitada, ka videotega, siis viskas üle. Ütlesin Amazonile, et Withings ei soovi lahendust leida ja nad palusid toote endale tagasi saata. Aga andsid vale aadressi ja pakk tuli tagasi. Võtsin siis uuesti Amazoniga ühendust ja anti uus aadress. Seekord võeti pakk vastu. Meiliga saatsin neile paki kviitungid ning maksti mõlemad saatmised kinni.
Aga jah, Marketplecest ostes sõltub kõik müüjast.
|
|
tagasi üles |
|
|
BA79
HV kasutaja
liitunud: 10.04.2021
|
12.10.2022 16:11:18
|
|
|
Tere! Küsimused Amazoni kasutajatele, kes on kaupa tellinud UK'st peale Brexit'it.
Sai tellitud kaup, mille väärtus koos saatekuluga on natuke alla 8 euro. Pakk teele pandud ja raha ka kaardilt ilusti maha läinud.
Teatavasti ei saa enam käibemaksuvabalt ja tollimaksuvabalt, kui kauba väärtus ületab 150€ riiki sisse tuua kui kaup tuleb Euroopa Liidu välisest riigist ehk kolmandast riigist.
Mind huvitab, kuidas käib käibeka tasumine.
Kas EMTA saadab mulle mingi teavituse/arve või teeb seda postiasutus (Omniva)?
Peab kauba eraldi ära ka deklareerima?
Kunagi sai tellitud Amazon UK-st telefonikaaned, kuid sel ajal oli UK veel Liidu liige. Ümbrikul olid markeeringud paki väärtuse ja kauba kategooria kohta. Kas sellest piisab et kaupa ei pea eraldi deklareerima?
Ükskord tellisin üldse C-Bandi Sat vastuvõtupea USA-st. See tuli läbi ilma maksukohustuseta, kuid sel ajal kehtis veel maksuvabastus 22€ kauba kohta. Sain kätte ilma mingisuguse bürokraatiata ca 4 nädalat pärast tellimist.
Kas nüüd peale Brexitit on UK'st, Hiinast ja mujalt tellimine muutunud keerulisemaks seoses eraisikute maksusoodustuse kaotamisega?
viimati muutis BA79 12.10.2022 16:46:48, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
|
|