Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.07.2022 16:32:35
|
|
|
Ok
Sa ka omamoodi uhhuu
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
07.07.2022 16:37:15
|
|
|
ES300h
180km/h ja 8,9s 0-100kmh
Ioniq5 4wd
185km/h ja 5,1s 0-100kmh
Lisaks pole seda variaatori ulgumist.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.07.2022 16:39:10
|
|
|
Kui argumendid otsa saavad, siis hakkad kiirendust võrdlema?
See on nende autode puhul kõige mõttetum näitaja
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
07.07.2022 16:48:56
|
|
|
Janis kirjutas: |
See on nende autode puhul kõige mõttetum näitaja |
Kus need masinad enamus oma sõidust toimetavad? Linnavahel või linnalähistes oludes, kus on palju kohalt minekuid ja kiirendamisi. Mõlemad on olukorrad, kus võib just 0-100 (kuigi piugem 0-50) kiirendus rolli mängida juhi jaoks. Seega kuidas see kõige mõttetum näitaja on?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
07.07.2022 17:03:39
|
|
|
Miks peaks üldse selle Lexuse ostma
Kõige arulagedam ost on see hübriidnexus.
Sellise valiku puhul iga kell see Ioniq5 4wd
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
07.07.2022 17:06:43
|
|
|
Lisaks saad Ioniq5 puhul endale 88kwh liikuva akupanga, V2L.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
07.07.2022 17:13:09
|
|
|
Igaüks valib omale auto mis talle meeldib.
Ise näiteks eelistaks I-mievi Ioniq5-le. Parem pöörderaadius ja mahub paremini parkima. Hind ~20x soodsam ka
viimati muutis DVDRW 07.07.2022 17:14:32, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
07.07.2022 17:14:29
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Hind ~20x soodsam |
Palju päikest saanud
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
07.07.2022 17:19:38
|
|
|
anubis kirjutas: |
ES300h
180km/h ja 8,9s 0-100kmh
Ioniq5 4wd
185km/h ja 5,1s 0-100kmh
Lisaks pole seda variaatori ulgumist. |
Variaatori ulgumine ? e-CVT ei ole variaator tavamõistes, seal pole mingit rihma ega linti, vaid elektrimootor paaritatuna SP mootoriga, kõik. Võrrelda mingit plastmassplönni lukssussedaaniga on muidugi omaette tase.
tsitaat: |
Mitte spetsiifiliselt selle pärast, et teda liigutab elektrimootor vaid selle pärast, et teda on odavam ülal pidada ja tema sõiduomadused on paremad. |
Huvitav, kuidas elektrimootor sõiduomadused, nagu näiteks vedrustuse, roolitunnetuse, pidurid jne ühtäkki paremaks muudab. Või kuidas ta rehvimüra ära kaotab. Niipalju, kui ma nende el asjadega sõitnud olen, siis peale selle, et asja liigutab elektrimootor, on kõik muud näitajad alla keskmise ja sellel on ka üsna loogiline põhjus, kuidagi on vaja masina hind alla saada. Pikaajalise Lexuse omanikuna on mul mootorimüra suhtes ka ... oot, mis mootorimüra ?
tsitaat: |
Miks peaks üldse selle Lexuse ostma icon_lol.gif
Kõige arulagedam ost on see hübriidnexus.
Sellise valiku puhul iga kell see Ioniq5 4wd thumbs_up.gif |
Ee, sest see on nagu päris auto ?
viimati muutis Markos 07.07.2022 17:23:16, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
07.07.2022 17:20:39
|
|
|
Magic kirjutas: |
DVDRW kirjutas: |
Hind ~20x soodsam |
Palju päikest saanud |
Ootame arvutuskäigu ära
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
07.07.2022 17:32:11
|
|
|
Ta arvutuskäigud on ju sellised, et sõitis 10a elektrirattaga ja kuna säästis kütuse ostmisega raha, siis antud summa eest ostetud auto on tasuta.
DVDRW kirjutas: |
Arvestan, et alginvesteering on 0, sest sõitsin 10 aastat elektrirattaga (ostmata autokütus ~20 000€) |
viimati muutis KillFrenzy 07.07.2022 17:34:56, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
07.07.2022 17:34:10
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Hind ~20x soodsam ka |
Kas tasub kasutatud masina hinda ja uue masina hinda tõsiselt võrrelda? Siis jõuame jälle nende jaburusteni, et võrreldakse 1k€ eest saadud 20a vana passatit tutika Porchega vms ja leitakse, et ei tead ei tasu kunagi end ära see uus masin.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
07.07.2022 17:36:10
|
|
|
Elektrirattaga pigem 10a, kokku ~100 000 km
Paneelid ja akud tulid selle kütuse säästu eest.
Ioniq5 kasutatud ei müüda ja I-Mievi uut ei saa.
Ioniq5 60k
I-Miev 2k
30x odavamalt
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
07.07.2022 17:41:36
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Elektrirattaga pigem 10a, kokku ~100 000 km
Paneelid ja akud tulid selle kütuse säästu eest.
Ioniq5 kasutatud ei müüda ja I-Mievi uut ei saa.
Ioniq5 60k
I-Miev 2k
30x odavamalt |
Ise jagab siin linke et imieve müüakse 4 ja 5k eest.
Kas praegu saab kuskilt 2k?
Ei saa.
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
07.07.2022 17:43:52
|
|
|
Ma tean, et sa oleks ka Mievi tahtnud ja nutad seda hinda taga, aga kahjuks on see rong sinujaoks läinud.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.07.2022 17:44:59
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Ma tean, et sa oleks ka Mievi tahtnud ja nutad seda hinda taga, aga kahjuks on see rong sinujaoks läinud. |
Makita el käru on odavam
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
07.07.2022 17:47:25
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Ma tean, et sa oleks ka Mievi tahtnud ja nutad seda hinda taga, aga kahjuks on see rong sinujaoks läinud. |
Kuidas see selgitab sinu luulusid 2k imievidest?
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
07.07.2022 18:43:31
|
|
|
Markos kirjutas: |
anubis kirjutas: |
ES300h
180km/h ja 8,9s 0-100kmh
Ioniq5 4wd
185km/h ja 5,1s 0-100kmh
Lisaks pole seda variaatori ulgumist. |
Variaatori ulgumine ? e-CVT ei ole variaator tavamõistes, seal pole mingit rihma ega linti, vaid elektrimootor paaritatuna SP mootoriga, kõik. Võrrelda mingit plastmassplönni lukssussedaaniga on muidugi omaette tase.
tsitaat: |
Mitte spetsiifiliselt selle pärast, et teda liigutab elektrimootor vaid selle pärast, et teda on odavam ülal pidada ja tema sõiduomadused on paremad. |
Huvitav, kuidas elektrimootor sõiduomadused, nagu näiteks vedrustuse, roolitunnetuse, pidurid jne ühtäkki paremaks muudab. Või kuidas ta rehvimüra ära kaotab. Niipalju, kui ma nende el asjadega sõitnud olen, siis peale selle, et asja liigutab elektrimootor, on kõik muud näitajad alla keskmise ja sellel on ka üsna loogiline põhjus, kuidagi on vaja masina hind alla saada. Pikaajalise Lexuse omanikuna on mul mootorimüra suhtes ka ... oot, mis mootorimüra ?
tsitaat: |
Miks peaks üldse selle Lexuse ostma icon_lol.gif
Kõige arulagedam ost on see hübriidnexus.
Sellise valiku puhul iga kell see Ioniq5 4wd thumbs_up.gif |
Ee, sest see on nagu päris auto ? |
https://insideevs.com/news/527846/hyundai-ioniq5-bjorn-noise-test/
Ioniq5 on 5dba vaiksem kui Lexuse UX300e.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
07.07.2022 19:02:30
|
|
|
tsitaat: |
Ioniq5 on 5dba vaiksem kui Lexuse UX300e. |
Enne võrdlesid ES300h'ga siis jätka ka palun:
ES250/300h:
60 km/h 56 dB
90 km/h 60 dB
110 km/h 62 dB
UX ei kuulu vaikseimate lexuste hulka, kahetsustväärselt ka mitte IS300h, selles osas oli minul võrreldes eelkäijaga teatav pettumus. Aga need mõlemad on ka Lexuse entry level mudelid ja märksa odavama hinnalipikuga.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
07.07.2022 19:09:11
|
|
|
Need on paberil numbrid. Ma panin sama isiku mõõdetud numbrid päris autodes.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
07.07.2022 20:12:24
|
|
|
Eem.
Jah, really. Need on ühe isiku mõõdetud reaalses maailmas numbrid.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
07.07.2022 20:17:45
|
|
|
Korealased küll vaikset autot teha ei oska, kõigil neil korralik rehvimüra. Normaalse auto mootorit kuuled ainult siis kui laba annad.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
270 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
07.07.2022 21:45:26
|
|
|
Ja mis me teada saime nüüd ? Üks on auto, teine on käkk. Vaata, milline see auto välja näeb, ei näegi, seest on nagu citröen berlingo, millele on ipad armatuurile püsti löödud, käib kah. Kui ma tahaks täna osta 60k autot ja valida oleks need kaks, siis võtaksin kindlasti ES'i juba ainuüksi amortisatsioonikindluse pärast, et mitte 5a möödudes avastada, et 40 tonni on läinud nagu poleks olnud ka. Reaalsuses paneks natuke juurde ja võtaks NX'i, mulle ei meeldi selle ES'i esivedu.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|