Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 97, 98, 99  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 07.07.2022 16:07:06 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
No viimane lause ütleb kõik seal artiklis
tsitaat:

Elektriline tõukeratas ei oma EÜ tüübikinnitust ning sellest tulenevalt sellist sõidukit ei saa arvele võtta.


Eks vb peavad mootoreid just tootjad tootma hiljem niiet ametlik info on alati nähtav ja sisse tambitud mootori metalli mis tõestaks, et on alla 1kw. Siiani on see asi kuidas kunagi ja tihti mootoril on ainult mingi seeria nr ja kõik.

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 07.07.2022 19:08:31 vasta tsitaadiga

https://www.err.ee/1608648667/politsei-eemaldab-liiga-voimsad-toukerattad-liiklusest
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.07.2022 19:16:59 vasta tsitaadiga

Margus, eelnevaid postitusi sa üldse ei loe või? Seda linki on siia juba korduvalt postitatud ja selle sisu üle terve viimane lehekülg arutletud doh.gif
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 07.07.2022 19:24:05 vasta tsitaadiga

Ma ei lugenud vanemaid sorry.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 08.07.2022 10:45:19 vasta tsitaadiga

Liiklusteemast käis läbi link https://tarbija.postimees.ee/7558012/mitmekesi-uhel-rattal-soita-ei-tohi-bolt-loob-funktsiooni-mis-piirab-toukeratturite-kambasoite
kus hakkas silma kindlustuse teema. Väga tore et Boltil topeltkindlustus. See on ka mõistlik et õnnetuse põhjustaja kahjusid ei korvata, aga põhimõtteliselt jäetakse kaitseta ka kolmas osapool, sest reegleid järgides õnnetusi ei juhtuks
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 08.07.2022 12:21:17 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:

Lisaks ei tohi selle 300kW autoga kõnniteel sõita. Isegi mitte siis kui kiirus vaid 25km/h on.
Ja mis veelgi olulisem, 300kW auto juhtimiseks on vaja juhiluba ehk liiklusseadust tundmata ja õllese peaga sellega liiklusesse minna ei tohi. Jah, saab ja tohib pole sünonüümid, aga kui lähed siis võidakse see auto ka konfiskeerida.

Tõuksi point ongi selles et tõuks, ka 10kW tõuks on piisavalt väike ja manööverdusvõimeline, et sellega saab kõnniteel sõita, erinevalt sisepõlemismootoriga 250kg mootorrattast. Kui mitu kilovatti või kui suur on maksimumkiirus ei oma seal sisuliselt mingit tähtsust. Sellist reaalset probleemi, et tüübid kihutaks kõnniteel 90 kmh ja ohustaks sellega inimesi, ei ole olemas, see on peaaegu täielikult teoreetiline probleem. Valdav enamus tõuksiõnnetusi juhtub renditõuksidega. Kui ka mõned hoolimatud juhid on, siis nendega tuleks individuaalselt tegeleda, mitte bännida kõik vähegi asisemad, potentsiaalselt autot asendavad sõiduriistad.

Auto konfiskeerimine on võimalik seepärast et raskemad autodega seotud liiklusrikkumised on kriminaalsed, mitte väärteod.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 08.07.2022 12:24:26 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif thumbs_up.gif
Kõnniteel kihutajate probleem ON OLEMAS
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 08.07.2022 12:29:35 vasta tsitaadiga

sigakoer kirjutas:
napoleon kirjutas:

Lisaks ei tohi selle 300kW autoga kõnniteel sõita. Isegi mitte siis kui kiirus vaid 25km/h on.
Ja mis veelgi olulisem, 300kW auto juhtimiseks on vaja juhiluba ehk liiklusseadust tundmata ja õllese peaga sellega liiklusesse minna ei tohi. Jah, saab ja tohib pole sünonüümid, aga kui lähed siis võidakse see auto ka konfiskeerida.

Tõuksi point ongi selles et tõuks, ka 10kW tõuks on piisavalt väike ja manööverdusvõimeline, et sellega saab kõnniteel sõita, erinevalt sisepõlemismootoriga 250kg mootorrattast. Kui mitu kilovatti või kui suur on maksimumkiirus ei oma seal sisuliselt mingit tähtsust. Sellist reaalset probleemi, et tüübid kihutaks kõnniteel 90 kmh ja ohustaks sellega inimesi, ei ole olemas, see on peaaegu täielikult teoreetiline probleem. Valdav enamus tõuksiõnnetusi juhtub renditõuksidega. Kui ka mõned hoolimatud juhid on, siis nendega tuleks individuaalselt tegeleda, mitte bännida kõik vähegi asisemad, potentsiaalselt autot asendavad sõiduriistad.

Auto konfiskeerimine on võimalik seepärast et raskemad autodega seotud liiklusrikkumised on kriminaalsed, mitte väärteod.
Piisab ka 25km/h kõnniteel inimeste vahel kihutajatest, et probleem tekiks.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 08.07.2022 12:31:22 vasta tsitaadiga

Kusagil elektritõukside võrdluse lehte ka eksisteerib nagu GSMarena vms?
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 08.07.2022 12:38:18 vasta tsitaadiga

LKits, ma olen vaadanud sealt: https://electric-scooter.guide/comparisons/compare-electric-scooters/
Üldiselt US turule suunatud sait, aga mõned mudelid ka meil saadaval ja mõned teise nime all
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.07.2022 14:49:07 vasta tsitaadiga

Ma ostsin selle
https://www.veltmotocenter.ee/inokim-elektritoukerattad-elektritoukeratas-inokim-ox-super
Ja kiivri ka, enne sõitsin ilma.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.07.2022 15:57:03 vasta tsitaadiga

Lapsele ostsid, ise saad nüüd vanaga edasi sõita. icon_smile.gif
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 08.07.2022 16:28:49 vasta tsitaadiga

Lapsele võib olla 28kg veidi raske tassida. Eks ta sellepärast suurt kolakat tahtiski icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.07.2022 17:13:28 vasta tsitaadiga

Laps 18 ja sips pikem kui mina. icon_biggrin.gif
Aga pole välistatud et saangi oma vana tagasi. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 08.07.2022 19:08:18 vasta tsitaadiga

Keegi üksikratastega on kokku puutunud?
Mõned maastikuläbitavusega ka eksisteerivad, kuidagi amortiseeritud vms?
Tundub praktilisem kui tõuks, raskem kindlasti sõita aga kui selgeks saab siis miks mitte.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.07.2022 19:15:34 vasta tsitaadiga

Maastiku võimekusega üksratas!? icon_eek.gif vat seda asjandust tahaks näha. Eriti sõitmas näha. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 08.07.2022 21:16:20 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Maastiku võimekusega üksratas!? icon_eek.gif vat seda asjandust tahaks näha. Eriti sõitmas näha. icon_rolleyes.gif


Üksratast ise näen sõitmas üleüldse siis alati sees lausa kõhe tunne, vaatan hirmuga selliseid asju aga noh eks igaüks teab millega "mängib"

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 08.07.2022 21:50:50 vasta tsitaadiga

Eriti lõbus on siis kui mingi error ja tasakaaluelektroonika seiskub.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.07.2022 22:39:35 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Eriti lõbus on siis kui mingi error ja tasakaaluelektroonika seiskub.

On seal üldse selline asi? Ma arvasin et ikka kehaga hoiad tasakaalu. No nagu need tasakaaluliikurid.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 09.07.2022 01:14:39 vasta tsitaadiga

Pikisuunas hoiabki tasakaalu elektroonika, nagu kõigil tasakaaluliikuritel. Külgsuunas pead ise hoidma, erinevalt tavalistest segwaydest ja hoverboardidest.
Kiiver, randmekaitsed ja muu turvavarustus on neil kiirema sõidu juures absoluutselt vajalik, seal pole küsimustki et varem või hiljem kukud.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 09.07.2022 08:39:17 vasta tsitaadiga

Mis seal ikka nii hirmsat on, õpid ära ja sõidad.
Vaatasin, et ongi reaalselt masinaid, millel tsipa karedam rehv all, õhkvedrustus ning kuna ratas on juba tunduvalt suurem, kui tõuksil, siis selle all kruusakivid ei tohiks ka väga muret tekitada. Põlved tekitavad omakorda amortisatsiooni.
Kindlasti korralik trenn 😀

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.07.2022 09:57:51 vasta tsitaadiga

Üksratas on hea asi - saad kõnniteel 30-ga lastes rahulikult kahe käega telefoni nokkida. icon_smile.gif
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 09.07.2022 10:39:52 vasta tsitaadiga

Ma olen nüüdseks 3a kasutanud sellist aparaati: https://voltride.com/et/tasakaaluliikur-kingsong-ks-14s/
Enne kaalusin tütrele ka hoverboardi ostmist, aga üksratas tundus palju praktilisem. Ostsingi selle mõttega, et tahtsin omal nahal teada saada, kuidas see püsti püsib ja mis tunne on sellega sõita icon_smile.gif Nüüdseks on saanud praktiliseks transpordivahendiks. Põhiliselt kasutab 12a tütar, sest sellega olevat sõita lahedam kui tõuksidega. Liiga palju ma seda kasutada ei luba, vahel vaja ka tavalise rattaga trenni teha. Väikeste mõõtude tõttu on ideaalne autosse kaasa võtta et sihtkohas ringi kärutada.
Äpist saab määrata tippkiiruse, millest edasi ei lähe. Saab määrata kiiruse millest alates hakkab piiksudega märku andma et kiirus liiga suur jne. Kui aku hakkab tühjenema, siis tõstab tasapisi pedaalid sellise nurga alla, et ei oleks võimalik kiiresti sõita, aga saaks aeglaselt koju liikuda.
Cutout ehk ninuli käimine saab toimuda tehnika läbi kärssamisel või aku üles ütlemisel. Minu omal on paralleelselt 2 akut, kui ühega midagi peaks juhtuma, sõidab teise najal edasi. Legaalselt lubatud kiirus 25 km/h on veel selline, et cutouti puhul käib üksratas kägarasse, aga ise jooksed inertsist edasi ja jääd jalgadele kuna liikumise suund on otsejoones. Suurema kiiruse puhul on jah juba igasuguseid põlve ja küünarnuki kaitsmeid vaja lisaks kiivrile ja randme kaitsmetele. Kuna ise sõidan rahulikult, pole veel probleeme olnud. Ohtlikum on ameerikast pärit üherattaliine rulalaadne laud Onewheel. Tollel aku palju väiksem ja cutoutid sagedasemad. Sel juhul käid laua esinurgaga vastu maad ja külgjoones keha liikumise tõttu on keerulisem inertsiga tasakaalu säilitada ja traumad kergemad tulema.

Maastiku läbivus on palju parem kui tõuksiga. Just nimelt suurema läbimõõduga ratta tõttu, lisaks manööverdamisvõime parem.
Vedrustusega üksrattaid toodetakse juba paar aastat. Hetkel maastikul parim ilmselt see: https://voltride.com/et/kingsong-ks-22-eagle/
On ka võimsama mootoriga amortidega pille, aga sellel on hetkel suurim amordi käik. Rehviks motika offroad rehv aga saab vahetada enda äranägemise järgi sobivas mõõdus rehvi vastu.
Sõidetakse ka siinmail: https://www.youtube.com/watch?v=UBNwoPg-obY
Kommentaarides mainitakse, et üksratastel pole võimsuse piirangut, erinevalt tõuksidest. On vaid kiiruse piirang. Võimas mootor on vajalik just turvalisuse jaoks, kuna võimsam mootor hoiab suurema massi puhul paremini tasakaalu ja võimaldab paremini pidurdada sest pidurdatakse vaid mootoriga.
Sellisest mäest ei läheks üles ühegi tõuksiga, isegi siis kui sõitja oleks sama osav: https://www.youtube.com/shorts/kh1Zan385qk
Üksratta eelis on lihtsalt see, et käed on vabad ja saab kehaga inertsi juurde anda.
Aina populaarsemaks muutuvad üksrattad ka toidukullerite käes. Käed on vabad telefoniga tegutsemiseks, pääseb igale poole kiiresti ligi ja aku kestab linnas hästi.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 10.07.2022 09:40:34 vasta tsitaadiga

Keegi tõuksiga neid elektroonilisi rattaparklaid, nagu näiteks Ülemiste keskuse juures, ka kasutada proovinud on? Saab sellega lukku panna?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.07.2022 09:47:44 vasta tsitaadiga

Tavalise BiKeep-i raami vahelt tõmbab tüüpilise tõuksi vast ilma avamata välja.

Tõukside jaoks neil spets toode ka, aga pole seda kuskil näinud:

https://bikeep.com/products/
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 97, 98, 99  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.