Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
medicopter
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2004
|
07.07.2022 16:07:06
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
No viimane lause ütleb kõik seal artiklis
tsitaat: |
Elektriline tõukeratas ei oma EÜ tüübikinnitust ning sellest tulenevalt sellist sõidukit ei saa arvele võtta.
|
|
Eks vb peavad mootoreid just tootjad tootma hiljem niiet ametlik info on alati nähtav ja sisse tambitud mootori metalli mis tõestaks, et on alla 1kw. Siiani on see asi kuidas kunagi ja tihti mootoril on ainult mingi seeria nr ja kõik.
_________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
07.07.2022 19:16:59
|
|
|
Margus, eelnevaid postitusi sa üldse ei loe või? Seda linki on siia juba korduvalt postitatud ja selle sisu üle terve viimane lehekülg arutletud
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 161 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
07.07.2022 19:24:05
|
|
|
Ma ei lugenud vanemaid sorry.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
08.07.2022 12:21:17
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Lisaks ei tohi selle 300kW autoga kõnniteel sõita. Isegi mitte siis kui kiirus vaid 25km/h on.
Ja mis veelgi olulisem, 300kW auto juhtimiseks on vaja juhiluba ehk liiklusseadust tundmata ja õllese peaga sellega liiklusesse minna ei tohi. Jah, saab ja tohib pole sünonüümid, aga kui lähed siis võidakse see auto ka konfiskeerida. |
Tõuksi point ongi selles et tõuks, ka 10kW tõuks on piisavalt väike ja manööverdusvõimeline, et sellega saab kõnniteel sõita, erinevalt sisepõlemismootoriga 250kg mootorrattast. Kui mitu kilovatti või kui suur on maksimumkiirus ei oma seal sisuliselt mingit tähtsust. Sellist reaalset probleemi, et tüübid kihutaks kõnniteel 90 kmh ja ohustaks sellega inimesi, ei ole olemas, see on peaaegu täielikult teoreetiline probleem. Valdav enamus tõuksiõnnetusi juhtub renditõuksidega. Kui ka mõned hoolimatud juhid on, siis nendega tuleks individuaalselt tegeleda, mitte bännida kõik vähegi asisemad, potentsiaalselt autot asendavad sõiduriistad.
Auto konfiskeerimine on võimalik seepärast et raskemad autodega seotud liiklusrikkumised on kriminaalsed, mitte väärteod.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
08.07.2022 12:24:26
|
|
|
Kõnniteel kihutajate probleem ON OLEMAS
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
08.07.2022 12:29:35
|
|
|
sigakoer kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Lisaks ei tohi selle 300kW autoga kõnniteel sõita. Isegi mitte siis kui kiirus vaid 25km/h on.
Ja mis veelgi olulisem, 300kW auto juhtimiseks on vaja juhiluba ehk liiklusseadust tundmata ja õllese peaga sellega liiklusesse minna ei tohi. Jah, saab ja tohib pole sünonüümid, aga kui lähed siis võidakse see auto ka konfiskeerida. |
Tõuksi point ongi selles et tõuks, ka 10kW tõuks on piisavalt väike ja manööverdusvõimeline, et sellega saab kõnniteel sõita, erinevalt sisepõlemismootoriga 250kg mootorrattast. Kui mitu kilovatti või kui suur on maksimumkiirus ei oma seal sisuliselt mingit tähtsust. Sellist reaalset probleemi, et tüübid kihutaks kõnniteel 90 kmh ja ohustaks sellega inimesi, ei ole olemas, see on peaaegu täielikult teoreetiline probleem. Valdav enamus tõuksiõnnetusi juhtub renditõuksidega. Kui ka mõned hoolimatud juhid on, siis nendega tuleks individuaalselt tegeleda, mitte bännida kõik vähegi asisemad, potentsiaalselt autot asendavad sõiduriistad.
Auto konfiskeerimine on võimalik seepärast et raskemad autodega seotud liiklusrikkumised on kriminaalsed, mitte väärteod. |
Piisab ka 25km/h kõnniteel inimeste vahel kihutajatest, et probleem tekiks.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
08.07.2022 15:57:03
|
|
|
Lapsele ostsid, ise saad nüüd vanaga edasi sõita.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
08.07.2022 16:28:49
|
|
|
Lapsele võib olla 28kg veidi raske tassida. Eks ta sellepärast suurt kolakat tahtiski
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
08.07.2022 17:13:28
|
|
|
Laps 18 ja sips pikem kui mina.
Aga pole välistatud et saangi oma vana tagasi.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
08.07.2022 19:15:34
|
|
|
Maastiku võimekusega üksratas!? vat seda asjandust tahaks näha. Eriti sõitmas näha.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
medicopter
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2004
|
08.07.2022 21:16:20
|
|
|
SSD kirjutas: |
Maastiku võimekusega üksratas!? vat seda asjandust tahaks näha. Eriti sõitmas näha. |
Üksratast ise näen sõitmas üleüldse siis alati sees lausa kõhe tunne, vaatan hirmuga selliseid asju aga noh eks igaüks teab millega "mängib"
_________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.07.2022 21:50:50
|
|
|
Eriti lõbus on siis kui mingi error ja tasakaaluelektroonika seiskub.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
08.07.2022 22:39:35
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Eriti lõbus on siis kui mingi error ja tasakaaluelektroonika seiskub. |
On seal üldse selline asi? Ma arvasin et ikka kehaga hoiad tasakaalu. No nagu need tasakaaluliikurid.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
09.07.2022 01:14:39
|
|
|
Pikisuunas hoiabki tasakaalu elektroonika, nagu kõigil tasakaaluliikuritel. Külgsuunas pead ise hoidma, erinevalt tavalistest segwaydest ja hoverboardidest.
Kiiver, randmekaitsed ja muu turvavarustus on neil kiirema sõidu juures absoluutselt vajalik, seal pole küsimustki et varem või hiljem kukud.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
LKits
HV Guru
liitunud: 06.09.2007
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
09.07.2022 09:57:51
|
|
|
Üksratas on hea asi - saad kõnniteel 30-ga lastes rahulikult kahe käega telefoni nokkida.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
09.07.2022 10:39:52
|
|
|
Ma olen nüüdseks 3a kasutanud sellist aparaati: https://voltride.com/et/tasakaaluliikur-kingsong-ks-14s/
Enne kaalusin tütrele ka hoverboardi ostmist, aga üksratas tundus palju praktilisem. Ostsingi selle mõttega, et tahtsin omal nahal teada saada, kuidas see püsti püsib ja mis tunne on sellega sõita Nüüdseks on saanud praktiliseks transpordivahendiks. Põhiliselt kasutab 12a tütar, sest sellega olevat sõita lahedam kui tõuksidega. Liiga palju ma seda kasutada ei luba, vahel vaja ka tavalise rattaga trenni teha. Väikeste mõõtude tõttu on ideaalne autosse kaasa võtta et sihtkohas ringi kärutada.
Äpist saab määrata tippkiiruse, millest edasi ei lähe. Saab määrata kiiruse millest alates hakkab piiksudega märku andma et kiirus liiga suur jne. Kui aku hakkab tühjenema, siis tõstab tasapisi pedaalid sellise nurga alla, et ei oleks võimalik kiiresti sõita, aga saaks aeglaselt koju liikuda.
Cutout ehk ninuli käimine saab toimuda tehnika läbi kärssamisel või aku üles ütlemisel. Minu omal on paralleelselt 2 akut, kui ühega midagi peaks juhtuma, sõidab teise najal edasi. Legaalselt lubatud kiirus 25 km/h on veel selline, et cutouti puhul käib üksratas kägarasse, aga ise jooksed inertsist edasi ja jääd jalgadele kuna liikumise suund on otsejoones. Suurema kiiruse puhul on jah juba igasuguseid põlve ja küünarnuki kaitsmeid vaja lisaks kiivrile ja randme kaitsmetele. Kuna ise sõidan rahulikult, pole veel probleeme olnud. Ohtlikum on ameerikast pärit üherattaliine rulalaadne laud Onewheel. Tollel aku palju väiksem ja cutoutid sagedasemad. Sel juhul käid laua esinurgaga vastu maad ja külgjoones keha liikumise tõttu on keerulisem inertsiga tasakaalu säilitada ja traumad kergemad tulema.
Maastiku läbivus on palju parem kui tõuksiga. Just nimelt suurema läbimõõduga ratta tõttu, lisaks manööverdamisvõime parem.
Vedrustusega üksrattaid toodetakse juba paar aastat. Hetkel maastikul parim ilmselt see: https://voltride.com/et/kingsong-ks-22-eagle/
On ka võimsama mootoriga amortidega pille, aga sellel on hetkel suurim amordi käik. Rehviks motika offroad rehv aga saab vahetada enda äranägemise järgi sobivas mõõdus rehvi vastu.
Sõidetakse ka siinmail: https://www.youtube.com/watch?v=UBNwoPg-obY
Kommentaarides mainitakse, et üksratastel pole võimsuse piirangut, erinevalt tõuksidest. On vaid kiiruse piirang. Võimas mootor on vajalik just turvalisuse jaoks, kuna võimsam mootor hoiab suurema massi puhul paremini tasakaalu ja võimaldab paremini pidurdada sest pidurdatakse vaid mootoriga.
Sellisest mäest ei läheks üles ühegi tõuksiga, isegi siis kui sõitja oleks sama osav: https://www.youtube.com/shorts/kh1Zan385qk
Üksratta eelis on lihtsalt see, et käed on vabad ja saab kehaga inertsi juurde anda.
Aina populaarsemaks muutuvad üksrattad ka toidukullerite käes. Käed on vabad telefoniga tegutsemiseks, pääseb igale poole kiiresti ligi ja aku kestab linnas hästi.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Killer85
HV veteran
liitunud: 13.06.2002
|
10.07.2022 09:40:34
|
|
|
Keegi tõuksiga neid elektroonilisi rattaparklaid, nagu näiteks Ülemiste keskuse juures, ka kasutada proovinud on? Saab sellega lukku panna?
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
10.07.2022 09:47:44
|
|
|
Tavalise BiKeep-i raami vahelt tõmbab tüüpilise tõuksi vast ilma avamata välja.
Tõukside jaoks neil spets toode ka, aga pole seda kuskil näinud:
https://bikeep.com/products/
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
|