Tundub, et lisaks vastasseisule, mitte midagi ei toimu. Lihtsalt on vastasseis.
Isegi infovahetust ei käi
Ühed arvavad, et 108 aastat tagasi massilisse tootmisesse viidud fossiilsed autod on ka aastal 2022 täiesti okei ja sobilik tehnoloogia.
Üldiselt needsamad arvavad, et ~10 aastat tagasi kasutusele võetud liitiumipõhised autoakud IKKA VEEL ei sobi asenduseks 100+a vanusele tehnoloogiale.
Kas leidub mõni muu keerukam tehnoloogia, peale bensiini/diiselmootori, mis on 100+ aastat vana, on siiani ajakohane valik, väikeste parendustega?
Kõik on ammu olemas, näiteks alltoodud eksemplari tööiga on ca.15-17.aastat. Probleem on selles, kelle kätte need uued tehnoloogiad usaldada???. Aasta paari jooksul saame juba teada, millega Elon Musk poolt lubatud robotite masstootmise afäär lõpeb.
https://www.nasa.gov/directorates/spacetech/kilopower
Tekib küsimus, et kui kehv seal see laadimisvõrgustik siis on? Või on lihtsalt autode kogus ette rutanud neil laadijate omast? Jutu järgi peaks neil olema umbes 85 elektrilist masinat piirkonna peale.
Eelmine kuu läks kütusele vaid 260. Vanasti oli paagitäis juba 500 _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kõik vanad Leafid ja Mievid on ära ostetud. Inimesed on hakanud mõistusele tulema.
wow, nädalaga tõesti mitu tükki läinud, kõik läinud
Mitsude hinnad veidi langevad talvel, kuna keerukam sõita nendega.
Muideks, teistele teadmiseks, et Mitsud ja vanad Leafid, kui olete omanik ja talvel külm, siis soojustage torustik ära.
Plaanin ise ka töö ette võtta. Mõõtmised ütlevad, et pool läheb õue kütmiseks. Milline möödapanek _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Pigem eraldi akuga puhur panna, siis jääb range alles. Samas ma ise pole külmavares. igalpool on alati palav. Hoonetes oleks +16 mulle paras. Mievis ei jõua selle ajasees maha jahtudagi kui juba järgmine laadimine.
Elektriautod on minujaoks loodud
Kuskilt netist lugesin, et pidi ostetama palju buffriteks, et sinna pidi maa ja ilm nendest olema. Aga jah krt seda teab, mis nendega tehakse _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Pigem eraldi akuga puhur panna, siis jääb range alles. Samas ma ise pole külmavares. igalpool on alati palav. Hoonetes oleks +16 mulle paras. Mievis ei jõua selle ajasees maha jahtudagi kui juba järgmine laadimine.
Elektriautod on minujaoks loodud
Talvel pole temperatuur probleem, vaid pigem see, et aknad puhtad püsiksid. Eraldi akuga puhur on keniaalne mõte.
ja eraldi täis aku võta hommikul toast kaasa ja õhtul viid tuppa sooja-laadima tagasi.
Tegelikult ma ei saa hästi aru mis vahet on, kas soojenduse akupakk on eraldi või vastavad elemendid on sõiduki põhiaku koosseisus. Kes põhiakut ei taha kulutada saab ju soojenduse välja lülitada, või ei saa..
Või sellesmõttes, et elektrikaid võiks müüa ilma salongisoojenduseta, saaks odavamalt, salongisoojendus oleks eraldi lisavarustus, nagu elektriaknad ja muud mugavuslisad _________________ ---
Pigem eraldi akuga puhur panna, siis jääb range alles. Samas ma ise pole külmavares. igalpool on alati palav. Hoonetes oleks +16 mulle paras. Mievis ei jõua selle ajasees maha jahtudagi kui juba järgmine laadimine.
Elektriautod on minujaoks loodud
Talvel pole temperatuur probleem, vaid pigem see, et aknad puhtad püsiksid. Eraldi akuga puhur on keniaalne mõte.
Kusjuures minu Mieviga seda probleemi pole. Maanteel lähevad ise aknad puhtaks. Leafil saab puhtaks ka külma õhu puhumisega. Või siis korraks iga 5 min tagant sooja panna.
Esiklaasiküte võiks olla, mida miskipärast eriti ei raatsita panna.
Aknad lähevad uduseks kondenseeruvast veest, mis koguneb akendele just temperatuuride erinevuse tõttu. Kui väljas ja sees on temperatuur ei erine kuigivõrd, siis aknad uduseks ei lähe. Minu pere viimastel autodel kõigil akende puhtaks saamise automaatika lülitab konditsioneeri taha ja uhab külma õhku akendele, ka talvel.
Kunagi keegi õpetas, kuidas vältida auto klaasi seestpoolt jäätumist - tuleb sõidu lõpetades auto uksi natuke kauem lahti hoida, et salongist soe õhk lahkuks, kui sooja õhku salongis ei ole, ei saa ka veeaur seestpoolt klaasidele kondenseeruda ega seal jäätuda. _________________ ---
viimati muutis Prillpapa 06.07.2022 14:24:51, muudetud 1 kord
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.