Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Jagged Alliance 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 07.02.2022 20:51:24 vasta tsitaadiga

Lõin Steam sisse Jagged Alliance(mõtsin 1 või 2 osa proovida) ning suureks üllatuseks andis vasteks JA3?! Trailer ka väljas ja puha.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 08.02.2022 16:31:20 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Lõin Steam sisse Jagged Alliance(mõtsin 1 või 2 osa proovida) ning suureks üllatuseks andis vasteks JA3?! Trailer ka väljas ja puha.


Uudis tuli suure üllatusena juba septembris.
THQ Nordic on järjest vanu asju elustanud. Näis mis sellest tuleb. Esialgne info on pigem positiivne.
Samas, ma ei soovita hypega kaasa minna, enne kui mäng väljas on. Elu on näidanud , et tavaliselt on need järjed pigem pettumused. JA2 tase oli omal ajal selline, et kui JA3-s midagi poolikult ja kiiruga lihtsamalt tehakse, siis tõenäoliselt tuleb sellest järjekordne jama.

tsitaat:
Ok, so here is a list of all the things I have been able to get out of the page and trailer:

Combat & Tactical:
-Still has APs (possibly not a 20/25 base but more like 10/15)
-Probably still allows you to aim with additional AP
-You can aim at different body parts
-You can switch between different shooting modes (Likely Single, Burst, Full Auto)
-Seems to still have trajectory/ray calculation
-Has Overwatch now
-Has a Pindown Mechanic now
-Likely supports multiple height levels now

Strategic Layer:
-You will be able to free Cities
-You will be able to split your group/ have multiple groups
-You will travel via Boat (maybe like the Helicopter in JA2)
-You likely earn money via Diamond Mines

World:
-Probably is located around Africa now rather than Caribbean
-Has Weather
-You will likely still be able to "browse" on your laptop and do stupid things like Flowers to Deidranna

Character and Skills:
-Hiring and paying still seems to work the same.
-Has signature abilities now
-Has Abilities on level up
-Still has the old Character skills (or at least most of them)
-Amount of characters is likely rather high: Ivan, Vicky, Buns, Fidel, Shadow, Len, Tex, Red, Hitman, MD, Igor, Steroid, Wolf. A new character called Feuda. So this are 14 already. And they are mostly from one category. So I'd expect 30 characters at least. Likely even more.

Other:
-Has Cooperative Multiplayer
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 08.02.2022 17:58:56 vasta tsitaadiga

paneb siis treileri kah siia:


Link
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
luukere
HV vaatleja

liitunud: 27.12.2003




sõnum 08.03.2022 21:56:00 vasta tsitaadiga

hetkel tundub, et mängu edu sõltub sellest kas ivan avastab oma ukraina juured..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 13.03.2022 15:09:29 vasta tsitaadiga

3€ sai JA2 lõpuks ligi võetud ja mõned asjad mis JA3 traileris vastukarva käisid ei tundugi nii tobedad enam.
Pole kunagi JA2 teind ja avastasin, et see punktisüateem on liiga aeglane. JA3 paistab mingi xcom laadne 1 käik +1 lask käigupunktile, kui animatsioonid ka kiiremad on ,siis on vb isegi vähem tüütu. JA2 näiteks ei viitsigi untsu läinud strateegiat ümber tegema hakata, kuna selle 15 AP jooksupunktiga ei jõua 3m kõndida.
Aeg on edasi läinud ja jaapanlased eriti on väga subuvaid ja innovatiivseid "käigupunkte" leiutanud.
N Edge Of Eternity kus käigupunktidel on oma laadimiskiirus. Teatud tegelastega saab kaugele ikka küljele ründamist teha.
Samuti Valkyre Chronicles- kogu mängu jooksul vaenlased tulistavad vastu, aga kaugusest ja sinu tegelase liikumise kiirusest sõltub pihtasaamiste hulk.
Ühesõnaga oleks oodanud midagi innovaatilist, aga päris vana käigupunktide süsteemiga ka ei viitsiks jännata.(nostalgia mängib siin kindlasti rolli).
Tglt mulle väga meeldib iga relva LOS ja plan and go süsteem JABIA-st, aga ju nad arvasid et lähevad kindla peale välja- Xcom laadne süsteem.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 21.05.2022 20:06:59 vasta tsitaadiga

Muide, kodanikud, kuidas saaks tänapäeval Urban Chaost mängida? Nii palju tean, et JA2 113 peab olema põhjaks all ning siis installid kuskilt netist UC peale aga aastake tagasi üritasin ja kuidagi ei õnnestunud. Ei mäleta kah, mis errorid tulid aga igal juhul nad tulid.

Kui keegi oskab head pro-nõu anda, oleks väga äge!
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 24.05.2022 17:55:33 vasta tsitaadiga

uusim 113 ei olegi vist ühilduv kuna UC arendus seiskus mingid aastad tagasi.
https://thepit.ja-galaxy-forum.com/index.php?t=thread&frm_id=244&

uuri siit
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 20.08.2022 00:52:03 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


JA3 trailer väljas. Paistab huvitav, rohkem Xcom moodi aga jah, Pause and Play ka JABIAs peale ei läind rahvale...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 20.08.2022 11:43:48 vasta tsitaadiga

esimene JA mis tundub mingi korraliku eelarvega tehtud ja korralikult poleeritud. see mulle ei meeldinud kuidas vend laseb hullu valangu, visuaalselt lähevad kõik pihta aga damage on madal.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 21.08.2022 11:05:34 vasta tsitaadiga

Smg ja lvl 5 vest püüdis kõik kinni?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 23.08.2022 22:37:55 vasta tsitaadiga

visuaalne feedback on naeruväärne -kui valangut lasevad siis vibreerivad nagu amfipaugu all olevad bobbleheadid icon_lol.gif
ja kevlar vaevalt et mingi high-tier armor on JA mängus.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 03.02.2023 19:18:05 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


Veidike Publisheri poolsest haipi.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 17.05.2023 17:58:15 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 17.05.2023 23:04:45 vasta tsitaadiga

14 juuli.


Link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 20.07.2023 11:19:39 vasta tsitaadiga

Mäng väljas ja algus tehtud.
Esialgsed muljed on natuke pettumust valmistavad.
Kõige rohkem lootsin kindlat hiilimist siit- aga kõige alguse vastased on juba wallhacking botid, hullemad kui JABIA lvl 3d. Isegi save scumiga pole õnnestund stealtj traitiga ühtki stealth killi selja tagant saada. Lased teises mapi otsas tähelepanu püüdmiseks vastase stealth snaipriga maha ja Goonid jooksevad Igori juurde rohu sisse teises kaardi otsas, seda veel maja seest. Kohe näha et awereness on lõppu keeratud. Samuti sai varitsust ehitatud, kõigepealt snaiper katusele pandud, jätsin kastide taha peitu. Enne jälgisin liikumismustreid ja just kui quick save tegin, ronis mingi tont kusagilt külje pealt redelist üles täpselt selle peidusoleva snaipri juurde. Kogu ülesehitus jälle luhtas. JABIAs oli vähemalt lahe automagiga silenceriga noppida vastaseid. Või Bulliga hiilisid ligi ja kui kirvega virutasid siis strength 90 vastased ka lebama jättis.

Liikumine on viimistlemata nii tegelaste kui ka kaamera- ses suhtes tegi JABIA kõigile käigupõhistele mängudele silmad ette. Kaarti ei saa välja suumida, hiir+ alt ei tööta kaamera keeramiseks. Õnneks saab 360 q ja e keerata, mitte nagu Xcomis ainult 45 kraadi.
Tegelasi ei saa koha peal ümber keerata ja ilusti kasti taha ära peita

Kõige hullem on UI, aru ei saa kas stealth on peal, nui palju vastased sind avastand on, või keda täpselt. Sihtimisel pähe ei ole selget aimu kas on max täpsusele sihitud.
Ja veel palju muud UI.

Jah RPG osa on rohkem viimistletud, aga kuni lvl 3 vastasteni oli JABIA taktikalise käigupõhise laskmismönguna hulga lõbusam.

Õnneks leidsin kuskilt kastist mehaanikaoskusega vana snaipri millele sai kohe summuti peale meisterdatud. Vicki nopib nagu kärbseid 60hp laskudega pähe.

Rngeezus osa ei hakka puudutamagi, nagu ikka olnud seda tüüpi mängudel.

Katakteritest ei saa aru, mis vahet on kas on 2000$ tegelinski või 30k eest, kõigil on elusid palju, marsmanship nagunii on lased mööda nüüd või hiljem.
N. DrQ oli mingi 50hp JABIAs ja lasi mööda ka. Siin JA3s tankis oma 90hp rohkem kui Igor.
Balanseerimine ka suht mõttetu.
Üldiselt alguse mulje on et rohkem viimistletud aga JABIA oli lõbusam.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 20.07.2023 14:41:17 vasta tsitaadiga

Nexus mods on ja3-e ülesse saanud. Mine tõmba sealt hit% mod. Steami kasutajad on saanud mode juba esimestest päevadest kasutada.
Active pausi mod jäi seal ka silma. Proovinud ei ole, aga stealthi puhul on sellest kindlasti kasu.
Stealth on suht imelik ja havlasti tehtud ,aga toimib. Ma tegin esimesed 3 kaarti stealthis selle nugasid loopiva mehega ära.

Muidu on mäng tugev kolm või nõrk neli , oleneb kui kriitilise pilguga vaadata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 20.07.2023 15:56:25 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Nexus mods on ja3-e ülesse saanud. Mine tõmba sealt hit% mod. Steami kasutajad on saanud mode juba esimestest päevadest kasutada.
Active pausi mod jäi seal ka silma. Proovinud ei ole, aga stealthi puhul on sellest kindlasti kasu.
Stealth on suht imelik ja havlasti tehtud ,aga toimib. Ma tegin esimesed 3 kaarti stealthis selle nugasid loopiva mehega ära.

Muidu on mäng tugev kolm või nõrk neli , oleneb kui kriitilise pilguga vaadata.


See naljakas veel, et noa viskamiseks peab ta püsti tõusma ja siis virutab ka noa visates laia kaarega mööda. Aga ma keskendun siis pigem Vicki ja snaiprile, õlakohad jäävad rõvedalt tühkad pahadel:p
Ma modide ja metadega ei viitsi jännata... aga tänud info eest.

Õnneks on missioonid selged siin vs ja2- ütleb ilusti ära kus sektoris ja mida teha vaja. Hea lisa on, et igasugu tegelaste oskustega saab olukordi lahendada. Igasugu open world ringi tuhlamismängudel nagu Eternal, DS jms on kindlasti oma koht. Aga taktikalist käigupõhist laskmismängu pelades tahaks ikka põhiliselt sellega tegelda mitte mööda kaarti põõsa alt vaenlaseid taga otsida;) ses suhtes natuke parem ja3;)
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 23.07.2023 21:57:09 vasta tsitaadiga

Olen ka nüüd mõned õhtud mänginud. Esimesi osasi ka kõvasti mängitud. Mulle meeldib siiani. On asju mis meeldisid 2's rohkem, aga on rohkem asju mis meeldivad 3's rohkem. Üks tüütumaid asju oli vanemates osades oli see sahtlites tuhnimine. Siin näevad eemalt ära kas on midagi või ei. Samas on kohati ka nagu naljakas, et nähakse ära kas kapil pomm või aial alarm peal. Aga vb ongi vilunud silmal seda eemalt näha.
_________________
If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 24.07.2023 09:23:17 vasta tsitaadiga

SilQ, ei näegi. Vastavat oskust vaja. Enne kui IMP Exp85 tegelase twgin lendasin pidevalt õhku. Vahet pole, et 85 Wisd tegelane avas.
Ja tegemist on ikkagi mänguga kus tegelased valdavus enamuses Goonid.
Ses suhtes on hea mängida, et saab tankiga peale lennata ja summutiga snaip4iga põõsas kämpida. Stealth kaugelt pealt ei lähe ja tankile saab puhvri eludele peale panna, et isegi kuo mööda laseb, siis on ses suhtes rngeezus tasakaalustatud.
Samuti on igal relvaklassil oma iseloom. Pumpaga rahvamassi sisse lennata on täpselt nii nagu ettwkujutus 8n- ala peale laseb pihta, oleneb ainult kui hästi.
Samuti töötab mg ala katmiseks, mitte nagu XCOMis kus emma kumma relvaga võid 10x järjest nina alt mööda lasta, siin JA3 on paremini lahendatud.

Mis ei meeldi on UI, väga palju jääb arusaamatuks- mingid scoundrel perkid jms on kusagil karakteril peidus, hidden staatus on raskesti märgatav, karakteri valik samuti.
Samuti ei ole võimalik karaktereid f1-f6 valida? Valida saab ainult ühe nupuga edasi, tagasi ei saa- ehk kui 6sest grupist viimast tahad valida, siis tuleb kogu kambast "üle libistada".

Palju vahvaid kõrvalmissioone on ka, mõnest juhuslikust kohast saab näiteks parima turvise komplekti, kuigi tegemist suvalise twgelasega keset kõrbes lõkke ääres.

Raketiheitja on siin nimevääriline, krdi naljakas vaadata kuidas 6sest kambast ainult 2 tervet vaenlast järgi jääb. Exp skill siin tõeliselt kasulik.
Mul läks õnneks, sain snaipri Mech skilliga kohe algul kusagilt kastist. Vicki oma 85 Mark skilliga nopib igal kaugusel vaenlaseid.
Paljud ülevaated toovad välja, et kiirustage esimese kaevanduseni. Mu parim otsus oli saar läbi kammida ja kõik kastid üles leida. 1. Kindluse peale läksin AKga(täpsus hea), 2raudsega(kõik kokku kuhjunud vastased niidab maha), ja ära moditud snaipriga(hästi läheb, siis saab 2-4 vastast maha ilma, et lahing pihta hakkaks- käike hakkab arvestama)
Ma vaatasin kuidas AngryJoe piinles 1. kindluses püstolitega.
Ma jalutasin alast snaipriga läbi, lõpuks järelpuhastus pumpaga. Ma ei saand ühtegi kriimu vist isegi.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 24.07.2023 10:54:48 vasta tsitaadiga

Mul esimese proovi meestest nägid keegi ära, et väraval häire peal. Ma alustasin mingi hetk uuesti. Hetkel saar käidud ja eismene kaevandus käes. Nüüd teenib juba plussi igapäevaselt. Ja2's oli plussi saamine oluliselt raskem, või mulle tundub nii.
Kahjuks nüüd nädal mängida ei saa, tööasjus kodunt eemal.

Aga mul on küll hetkel samasugune vaimustus peal kui omal ajal JA2'ega (kui ta välja tuli). 3080 tõmbab ka korralikult vuhisema, kohati on graafika nagu mega ilus.
Minu arust on tegu õnnestunud mänguga, ma pole ammu leidnud mängu mis mind nii kaasa haaraks.

_________________
If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 24.07.2023 13:46:57 vasta tsitaadiga

Ma ka madistan pikalt. Aga JABIA on hulga detailsem, näiteks kui vahetad kuulikindlat vesti siis muutub ka tegelase välimus. Samuti paistab JABIA hulga detailsem, seega ma ei saa aru miks JA3 mul sama FPSga on kohati nagu Dying Light RT sisse lülitades.
Aga eks ilu ole vaataja silmades.
Lõksude koha pealt, mõni vaatab kaugelt et arvutis Dark Rock Pro jahutab Threadripperit ja teine kutsub tervet kasti "protsessoriks"...

Ma teen kergel raskusastmel ja enne esimest kaevandust oli vahel mõnisada $ arvel. Ehk ei ütleks et niiväga lihtne pappi kokku ajada, samuti hakkab mul juba 1 ka3vandus kokku kuivama ja ma pole Gold Veterane veel hakanudki kasutam. Palju JA2 ei teinud aga Veteranid sai lihtsamini käiku lastud, samuti JABIAs.
Ma samas ei saagi aru mis kasu neist Veteranidest on kui 8000$ 14p eest Igor niidab nagu loogu...ja millestki puudi ka ei ole. HP on, Markmanship on..

Mängida on lõbus küll üldiselt jah.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 24.07.2023 15:55:17 vasta tsitaadiga

Nendele kes mõtlevad kas tasuks mängida. Hea ülevaade mängust.


Link
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SilQ
HV Guru
SilQ

liitunud: 19.10.2006




sõnum 24.07.2023 19:03:53 vasta tsitaadiga

Vael, Ma JABIA't pole mänginud. Viimane oli Ja2 Wildfire (tavalise JA2 HD versioon). Seal ka muutusid meeste välimused, aga see graafika ikkagi vana. Vaatasin JABIA videosi ja mulle tundub, et see pole päris klassikaline JA. Puuduvad actionpoindid, meenutas pigem Commandost. Kardan, et sellisena mulle just mäng ei meeldiks.
_________________
If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 28.07.2023 13:58:27 vasta tsitaadiga

SilQ, JABIA mulle taktikalise laskmisena väga meeldis.
Alati kui ma seda soojenduseks tegin siis suutsin isegi ETpro mängijaid üle kavaldada;)
JABIA saab palju mängu üle kavaldada, aga kui taktikaliselt mõelda ise, siis nauditavamaid lahinguid. Paned üheaegselt enda tegelase sisse tormama ruumi aga 0.5s enne seda viskad 3ndaga granu sisse ja ruum puhas. Samuti kaamera liikumine, LOS leidmine- kohati paras mikromanagment aga töötas. Samuti sai meeskonna f1-f6 alla panna ehk kiirest vajaliku tegelase üles leida. Ma olen ka jaapani Valkyre Chronicles ja TBSe proovinud, aga parim haldamissüsteem. Eks vigasid oli ka omajagu...

Aga mis veel JABIA juures meeldis oli see, et iga kuulitüübile leidus ka kasutuskõlbulik relv. Näiteks 9mm sööv Uzi lagunes valanguga käes ära ja vestist läbi väga ei söönud. Samas kui ikka seal lvl3-4 nina ette jooksid siis 1100rpm tegi kõva laastamistööd.
Ja3 ma jooksin kuulid3st korra tühjaks, poodi pole, maast ka ei leia. Mis sa teed lähed 3 Butcheri vastu 2xUziga, lõpptulemus on Ja3s see et 1le suudad 10dmg max teha 2x valanguga otse näkku ja siis rapsivad 3 butcherit sind maha... selline kahtlane balanseerimine ma ütleks.
Samuti on kaart igasugu vahvaid kõrvaltegevusi täis, a kui mitu päeva oled ringi otsinud juhtnööre, siis need potentsiaalsed kaaslased jooksevad miinitule sisse ja kogu vaev on taevasse lastud. Suht tühi vaev kui vigane mängu ülesehitus tühistab 2 kõrvalmissiooni lihtsalt ära...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 28.07.2023 16:07:03 vasta tsitaadiga

esmamulje on hea. mercide dialoog ilusti kokku seotud, vahest lausa 3 merci vahel - jõuab juba ja2 tasemele. gameplay oluliselt lihtsakoelisem, micromanagementi on väga vähe. ja1, ja2 ja 1.13 on pigem just micromanagement friikide teema olnud, ehk tuleb hiljem selleteemalisi modifikatsioone välja.
vaatab-mängib edasi.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Jagged Alliance 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.