Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 97, 98, 99  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2022 13:07:27 vasta tsitaadiga

Huvitav, et huijoomi lubab ainult 100kg, kloonil aga 120kg max.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 13.05.2022 13:23:55 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Huvitav, et huijoomi lubab ainult 100kg, kloonil aga 120kg max.

Mu Ninebot ütleb ka, et max 100kg aga reaalselt võiks ka 200+ peale astuda ja midagi ei juhtuks, sest ta on, noh tõsine tank!
Kommentaarid: 306 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 13.05.2022 13:29:54 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Huvitav, et huijoomi lubab ainult 100kg, kloonil aga 120kg max.


kloonil on müües 120kg lubatud, karbil ka 120kg.
Kuid tõuksi kõhu all oleval kleepsul kirjas 100kg

Mind üllatas kuidas selline käkk kiiruse ülesse võttis.

Mul ennem oli mingi suur 1500eur beaster scooter ja see läks umbes sama kiirelt ülesse (vahe lihtsalt selles et see suutis mingi 70-ni välja lasta)
Kommentaarid: 315 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 15.05.2022 18:52:25 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
rex kirjutas:
Huvitav, et huijoomi lubab ainult 100kg, kloonil aga 120kg max.

Mu Ninebot ütleb ka, et max 100kg aga reaalselt võiks ka 200+ peale astuda ja midagi ei juhtuks, sest ta on, noh tõsine tank!

Suuresti on kaalupiirangud rehvidest. 8" õhkkumm läheb juba ainuüksi vaatamise peale katki ning isegi korralikku rõhku on raske sisse saada, sest vooliku ärakruvimise hetkedel võib juba baar beist või kaks välja visiseda, kui ettevaatlik ei ole ning nobedalt ei tee.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2022 19:32:30 vasta tsitaadiga

Boldile plusspunktid, et sel kevadel pole enam neid madalal ratta kohal oleva nõmedalt pimestava esitulega versioone tänavale toodud. Loodetavasti müüdi Aafrikasse.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 15.05.2022 20:24:01 vasta tsitaadiga

sigakoer kirjutas:
SSD kirjutas:
rex kirjutas:
Huvitav, et huijoomi lubab ainult 100kg, kloonil aga 120kg max.

Mu Ninebot ütleb ka, et max 100kg aga reaalselt võiks ka 200+ peale astuda ja midagi ei juhtuks, sest ta on, noh tõsine tank!

Suuresti on kaalupiirangud rehvidest. 8" õhkkumm läheb juba ainuüksi vaatamise peale katki ning isegi korralikku rõhku on raske sisse saada, sest vooliku ärakruvimise hetkedel võib juba baar beist või kaks välja visiseda, kui ettevaatlik ei ole ning nobedalt ei tee.


Vale, minul küll ei olnud mitte mingit probleemi. veel kontrollisin 2x üle eraldi palju rõhku sees on icon_smile.gif
Kommentaarid: 315 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.05.2022 23:14:51 vasta tsitaadiga


Tuli veel jäänud, siis on selle asjaga korras! thumbs_up.gif
Kommentaarid: 306 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 16.05.2022 07:38:35 vasta tsitaadiga

Wusses kirjutas:
Vale, minul küll ei olnud mitte mingit probleemi. veel kontrollisin 2x üle eraldi palju rõhku sees on icon_smile.gif

Ega kohe pealeastumise peale kumm katki ei lähe, aga pikalt ikkagi üle äärekivide jne sõites raske kaalu all vastu ei pea. Enamus tõsiseid tõuksivalmistajaid kasutavad 8" tõuksidel seepärast vähemalt tagumise, rohkem koormatud ratta all täiskummist rehvi. See on küll ebamugavam, halvema pidamise ja muude varjukülgedega, aga vähemalt ei lähe kohe katki.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 16.05.2022 08:01:56 vasta tsitaadiga

Mulle tundub ka 10 tolli väike. 8 on ikka väga väike. Meil need teed ei ole ju head ja kive täis. Ei teagi kui suur see ratas olema peaks. Ma ise sooviks, et vähemalt esimene üle 10-ne tolli oleks. Palju mugavam ja turvalisem oleks!
Kommentaarid: 306 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 16.05.2022 08:59:34 vasta tsitaadiga

Wusses kirjutas:
https://kaup24.ee/et/elektritoukerattad/elektriline-toukeratas-cityway-85-350w-2-tagavararehvi?id=3392952

sellel oskab keegi limiidi maha võtta?
Kahtlen et sellel on softis see kinni. raudselt sinine või valge juhe icon_lol.gif


Igatahes ma olen meeldivalt ülaltanud et selline odav käkk on suhtkoht normaalne.

Suudab 100kg vabalt mäest ülesse vedada ja on üli kerge. Käe pidemed võiksid olla laiemad.
Kommentaarid: 315 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 259
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.05.2022 11:22:52 vasta tsitaadiga

Suurem ratas on muidugi ägedam, aga lõpuks jõuame nii el jalgratta või mootorrattani välja. "Tõuks" on ikkagi kerge ja kompaktne kompromiss. M365 pro tundub siiani veel suht ok. Teoorias saaks 10" rehvid ka peale tõmmata, aga pole liiga oluline tundunud.

Räägime siis ratta välismõõdust, eksole, kuna mingite rollerite veljemõõt algab vist ka seal 12" kandis, aga sinna tuleb rehv juurde.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lancelot
HV vaatleja

liitunud: 13.01.2012




sõnum 17.05.2022 17:26:59 vasta tsitaadiga

Sai siis nüüd endale soetatud uus juba kolmas elektritõuks. Läbi tuhandete kilomeetrite ära proovitud tõuksid Xiaomi Mi Pro ja Ninebot Max G30. Hetkel siis on kord uue tõuksi Joyor Y10 käes (hea veel et tõuksi mudel polnud 2022 ebapopulaarse tähega Z10...). Läbisõit kõigest 260km. Maarjamaa kevadised sõiduilmad on nii tuulised, karged ja nutused. Kuna eelmised tõuksid läbisid minu jaoks liiga lühikesi vahemaid siis saigi panus tehtud EU hispaanlste Joyor Y10'le. Maksin selle tõuksi eest 1000€.

Algselt rihtisin ma USA elektritõuksi EMOVE Cruiser (hea ja kiidetud ning kallis mudel!). Isegi pöördusin läbi e-posti küsimusega USA ja Inglismaa EMOVE Cruiser müüjate poole. Kuu aega ootasin pikisilmi vastust kuid kaupmeestelt kahjuks seda ei tulnudki. Kuna EU seda tõuksi ei müü siis oleks selline tõuks Eestis koos tolli- ja käibemaksuga läinud mulle maksma kusagil 1800€+. Mis seal siis ikka, põrmustus minu "ameerika unelm"! Minu raha jäi EU välistel tõuksi kaupmeestel saamata. Eelistasin olude sunnil kodumaist ehk siis EU tõuksi.

Tuleb tunnistada et alguses oli mul Joyor Y10 ostu puhul kõhklusi ja kahtlusi. Eriti just aku ja läbisõidu võimekuse suhtes. Internetis on reiting'ut ja juttu tõuksist suht vähevõitu. Pealegi on väga vastuolulised väited tõuksi ühekordse vahemaa läbisõidus. Üks väidab et korraga katad vahemaa 70km, teine et 80km ja komas et 100km. Isegi üks teadjam tehnikahuviline tuttav ütles kaheldes mulle:"Mees, sellise tõuksiga veered heal juhul 70km kaugusele!..." Minul oli uue tõuksi ostu puhul kaks tähtsat faktorit: ühekordne läbisõit (80km+) ja kaal (kuni 25kg). Kuna selles pildis hulgi erilisi valikuid pole siis tuli valida ja otsustada.

Joyor Y10 riistvaralised näitajad:
Kaal - 25kg
Aku - 1248 Wh (48V 26Ah)
Aku laadimine - 10-15h
Võimsus - 500W
1x max. läbisõit - 80-100km (tehase väide!)
10" - õhkrehvid (tagavedu)
pardakompuuter - 3-käiku: 1 - 10-11 km/h, 2 - 20-21 km/h, 3 - 25-26 km/h (nutitelo äpitu!)
Pidurid - mehaanilised esi- ja tagapidurid
Mõõtmed: kokkupandult 120x25x46cm, lahtivõetult 115X21X43cm
Sõitja max. kaal - 120kg

Tõuks püsib sõites teel kindlalt. Olemas on ees- ja tagaamordid kuigi mina oma 75kg nende otstarbekust sõites eriti ei taju.

Kuid tõuksil on featuure mis mulle isiklikult erilist muljet ei avalda.
Milleks mulle amordid kui sõidan sirgetel kergliiklusteedel. Kas vajaksin kokkupandavat lülilist lenksu millel pärast igat 30km läbisõitu tuleks aina uuesti väikese kuuskant võtmega üle timmida kruvivedrud et kõrvaldada järjekordne sulnis lenksu lõtk. Muidugi saab sõita ka koos lenksu lõtkuga. Midagi erilist sellest ju ei juhtu. Pigem on see vast selline isiklik perfektsionistlik maitse küsimus. Kas kergelt logiseb või mitte. Saan aru nii et selliste lülilenksude puhul polegi võimalik lõplikult lahti saada lenksu lõtkust? Mis liigub see põrub kindlasti lahti.

Tuleb tunnistada et tõuksi kaal 25kg on ikkagi tassimiseks mööda korruseid ebameeldiv ja raskevõitu. Selle tõuksi puhul pole kohti kust korralikult kinni haarata, metall on libe, tõuks kandilisevõitu kohmakas. Näiteks sisult samas kaalus Ninebot Max G30 oli kergem haarata ja seega tassida. Joyor Y10 lihasejõul transportimiseks tuleb kasuks ja kindlustuseks eelnev regulaarne tervisesport. Vastasel juhul lõppeb tõuksiga treppidel kakerdamine ja ponnistus kas kõhusonga, selja- või liigestenihestusega. Hobi võib nõuda tervise ohvreid. Mehaanilised käsipidurid millegipärast pidurdades kiiksuvad, prääksuvad ja vinguvad (Ninebot Max G30 olid käsipidur sisult hääletu). Vahest see peabki nii olema sest minust mööda sõitvatel autodel pidurid laulavad samaselt. Iga tõuksi pidurdus on kaugele kuulda ja mina olen kõigile nähtav. icon_cool.gif

NB! Kogu selle lohiseva jutu peale nüüd kõige tähtsam punkt. Kui palju suudab hispaanlaste Joyor Y10 ühe akulaadimisega läbida kilomeetreid?
Testisin selle ära mai alguses. Mina suutsin 75kg ja keskmise sõidukiirusega 20-21 km/h Tallinna lähiümbruse tasastel kergliiklusteedel läbida jutti 112km.
Akut jäi veel alles pärast sõitu kusagil 30%. Samas ma ei tea veel kuidas liiguks tõuks 5-10% akuga. Tuleks millalgi lõplikult ära testida.

112km sõit kestis oma 7h. Kiirus mind ei eruta pigem kulgevad kauged vahemaad. icon_smile.gif
Manus
1x läbisõit 112km - U-46.0V
1x läbisõit 112km - U-46.0V
1x läbisõit 112km
1x läbisõit 112km


_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2022 22:19:42 vasta tsitaadiga

Ega üksiku 24-kilose sangpommiga pole tõesti mõnus viiendale ronida. Kahega on mugavam. icon_smile.gif
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 18.05.2022 06:43:21 vasta tsitaadiga

lancelot kirjutas:

NB! Kogu selle lohiseva jutu peale nüüd kõige tähtsam punkt. Kui palju suudab hispaanlaste Joyor Y10 ühe akulaadimisega läbida kilomeetreid?
Testisin selle ära mai alguses. Mina suutsin 75kg ja keskmise sõidukiirusega 20-21 km/h Tallinna lähiümbruse tasastel kergliiklusteedel läbida jutti 112km.
Akut jäi veel alles pärast sõitu kusagil 30%. Samas ma ei tea veel kuidas liiguks tõuks 5-10% akuga. Tuleks millalgi lõplikult ära testida.

112km sõit kestis oma 7h. Kiirus mind ei eruta pigem kulgevad kauged vahemaad. icon_smile.gif

See on ikka kõva saavutus, kuigi tõenäoliselt demonstreerib rohkem Sinu kannatust kui tõuksi parameetreid. icon_biggrin.gif Sa oled ka vist esimene inimene kes leiab et tõuksile amordid üleliiast on.

Miks selle tassimine nii raske on, kas kokkuvolditud posti ei anna sellel käepidemena kasutada?
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 18.05.2022 09:18:54 vasta tsitaadiga

Siledal teel sõites pole loomulikult amorte vaja, aga siledate teede vahel on tavaliselt äärekivid jms mis ilma amortideta hooga otsa rammides rehvid kiiresti puruks lööks. Amordid kaitsevad rehve ja sõitjat ennast.
Vaatan et minu tõuksil suht sama kujuga post ehk eespool on teravam kuna sinna peidetud kaabeldus. Mina keeran postist üles tõstmiseks lenksu lõpuni välja ja siis on mugavam tassida, ei ole käel valus. Pealegi sõidan enamasti rattakinnastega ja kindaga tõsta on mugavam.
Lahtipõruvatest lenksu kruvidest on siin korduvalt juttu olnud. Ise toimetasin selle video järgi https://www.youtube.com/watch?v=ObhS1fe2e_U ja poole tunniga oli asi korras. Pidurid on samuti reguleeritavad nagu tavalisel odavamate piduriketastega rattal
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2022 09:55:56 vasta tsitaadiga

lancelot kirjutas:
Sai siis nüüd endale soetatud uus juba kolmas elektritõuks. Läbi tuhandete kilomeetrite ära proovitud tõuksid Xiaomi Mi Pro ja Ninebot Max G30. Hetkel siis on kord uue tõuksi Joyor Y10 käes (hea veel et tõuksi mudel polnud 2022 ebapopulaarse tähega Z10...). Läbisõit kõigest 260km. Maarjamaa kevadised sõiduilmad on nii tuulised, karged ja nutused. Kuna eelmised tõuksid läbisid minu jaoks liiga lühikesi vahemaid siis saigi panus tehtud EU hispaanlste Joyor Y10'le. Maksin selle tõuksi eest 1000€.

Algselt rihtisin ma USA elektritõuksi EMOVE Cruiser (hea ja kiidetud ning kallis mudel!). Isegi pöördusin läbi e-posti küsimusega USA ja Inglismaa EMOVE Cruiser müüjate poole. Kuu aega ootasin pikisilmi vastust kuid kaupmeestelt kahjuks seda ei tulnudki. Kuna EU seda tõuksi ei müü siis oleks selline tõuks Eestis koos tolli- ja käibemaksuga läinud mulle maksma kusagil 1800€+. Mis seal siis ikka, põrmustus minu "ameerika unelm"! Minu raha jäi EU välistel tõuksi kaupmeestel saamata. Eelistasin olude sunnil kodumaist ehk siis EU tõuksi.

Tuleb tunnistada et alguses oli mul Joyor Y10 ostu puhul kõhklusi ja kahtlusi. Eriti just aku ja läbisõidu võimekuse suhtes. Internetis on reiting'ut ja juttu tõuksist suht vähevõitu. Pealegi on väga vastuolulised väited tõuksi ühekordse vahemaa läbisõidus. Üks väidab et korraga katad vahemaa 70km, teine et 80km ja komas et 100km. Isegi üks teadjam tehnikahuviline tuttav ütles kaheldes mulle:"Mees, sellise tõuksiga veered heal juhul 70km kaugusele!..." Minul oli uue tõuksi ostu puhul kaks tähtsat faktorit: ühekordne läbisõit (80km+) ja kaal (kuni 25kg). Kuna selles pildis hulgi erilisi valikuid pole siis tuli valida ja otsustada.

Joyor Y10 riistvaralised näitajad:
Kaal - 25kg
Aku - 1248 Wh (48V 26Ah)
Aku laadimine - 10-15h
Võimsus - 500W
1x max. läbisõit - 80-100km (tehase väide!)
10" - õhkrehvid (tagavedu)
pardakompuuter - 3-käiku: 1 - 10-11 km/h, 2 - 20-21 km/h, 3 - 25-26 km/h (nutitelo äpitu!)
Pidurid - mehaanilised esi- ja tagapidurid
Mõõtmed: kokkupandult 120x25x46cm, lahtivõetult 115X21X43cm
Sõitja max. kaal - 120kg

Tõuks püsib sõites teel kindlalt. Olemas on ees- ja tagaamordid kuigi mina oma 75kg nende otstarbekust sõites eriti ei taju.

Kuid tõuksil on featuure mis mulle isiklikult erilist muljet ei avalda.
Milleks mulle amordid kui sõidan sirgetel kergliiklusteedel. Kas vajaksin kokkupandavat lülilist lenksu millel pärast igat 30km läbisõitu tuleks aina uuesti väikese kuuskant võtmega üle timmida kruvivedrud et kõrvaldada järjekordne sulnis lenksu lõtk. Muidugi saab sõita ka koos lenksu lõtkuga. Midagi erilist sellest ju ei juhtu. Pigem on see vast selline isiklik perfektsionistlik maitse küsimus. Kas kergelt logiseb või mitte. Saan aru nii et selliste lülilenksude puhul polegi võimalik lõplikult lahti saada lenksu lõtkust? Mis liigub see põrub kindlasti lahti.

Tuleb tunnistada et tõuksi kaal 25kg on ikkagi tassimiseks mööda korruseid ebameeldiv ja raskevõitu. Selle tõuksi puhul pole kohti kust korralikult kinni haarata, metall on libe, tõuks kandilisevõitu kohmakas. Näiteks sisult samas kaalus Ninebot Max G30 oli kergem haarata ja seega tassida. Joyor Y10 lihasejõul transportimiseks tuleb kasuks ja kindlustuseks eelnev regulaarne tervisesport. Vastasel juhul lõppeb tõuksiga treppidel kakerdamine ja ponnistus kas kõhusonga, selja- või liigestenihestusega. Hobi võib nõuda tervise ohvreid. Mehaanilised käsipidurid millegipärast pidurdades kiiksuvad, prääksuvad ja vinguvad (Ninebot Max G30 olid käsipidur sisult hääletu). Vahest see peabki nii olema sest minust mööda sõitvatel autodel pidurid laulavad samaselt. Iga tõuksi pidurdus on kaugele kuulda ja mina olen kõigile nähtav. icon_cool.gif

NB! Kogu selle lohiseva jutu peale nüüd kõige tähtsam punkt. Kui palju suudab hispaanlaste Joyor Y10 ühe akulaadimisega läbida kilomeetreid?
Testisin selle ära mai alguses. Mina suutsin 75kg ja keskmise sõidukiirusega 20-21 km/h Tallinna lähiümbruse tasastel kergliiklusteedel läbida jutti 112km.
Akut jäi veel alles pärast sõitu kusagil 30%. Samas ma ei tea veel kuidas liiguks tõuks 5-10% akuga. Tuleks millalgi lõplikult ära testida.

112km sõit kestis oma 7h. Kiirus mind ei eruta pigem kulgevad kauged vahemaad. icon_smile.gif


Mul on selle mingi kauge sugulane- Gpad Joyride aka. Joyor X5S kloon/rebrand tundub. Õnneks võtsin fix/lülideta lenksu variandi, ühte loksu veel lisaks ei ole vaja. icon_biggrin.gif Minu omal see tõuksi enda kokkuvoltimismehhanism on algusest peale ligadi-logadi, lisaks esirattas/"amordi"torus lõtk sees. Pidurdamine ka üsna sant olnud algusest peale. Üldiselt koostekvaliteet üsna kehv, aga samas pean kiitma, et elektrooniline pool on siiani vastu pidanud, päris korralikult vatti ja vihma saanud paari aasta jooksul.

Kui sa endal ühe juhtme läbi lõikad, peaksid piiraja ka maha saama ja 35-40kmh kätte saama, aga kui kiirus ei huvita siis pole mõtet mässata. icon_smile.gif

Amortidest ja rehvidest rääkides, mina näiteks ei ole suutnud oma vedrustuseta (see esi"amort" on rohkem stiili jaoks minu omal) tõuksil siiamaani tehase esirehvi katki sõita. Hoian seal ~2.2 bari ja kaalu 90kg +riided. Väga kõrgeid/teravaid äärekivisid loomulikult väldin, aga kuni ~2cm kõrgedest sõidan hooga üle. Pigem on valus seda logiseva esiotsa plaksumist-põrutamist kuulda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 24.05.2022 13:35:12 vasta tsitaadiga


Saabus siis esiamort hiinamaalt.
Kommentaarid: 306 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003



Online

sõnum 25.05.2022 22:06:38 vasta tsitaadiga

https://naistekas.delfi.ee/artikkel/120010376/ahastuses-lugeja-kaotage-need-jubedad-toukerattad-ma-ei-julge-enam-tanaval-jalutadagi
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.05.2022 07:25:20 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
https://naistekas.delfi.ee/artikkel/120010376/ahastuses-lugeja-kaotage-need-jubedad-toukerattad-ma-ei-julge-enam-tanaval-jalutadagi

Mingi vanamutt hakkas undama. Las undab. Ei midagi erilist. Eks varem oligi muru rohelisem ja taevas sinisem. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 306 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 26.05.2022 07:43:22 vasta tsitaadiga

Õiget juttu räägib. Paljud ei võta ajusid kaasa kui sõitma lähevad
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hans
Nii ränk on olla.

liitunud: 17.09.2004




sõnum 26.05.2022 07:52:04 vasta tsitaadiga

Autojuhtidega sama ja oht suurem.
Keelame kõik ära linnas thumbs_up.gif
Eriti arvestades, et autorooli ei või niisama hüpata aga ikka ollakse roolis idikad.

_________________
------
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.05.2022 07:57:32 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Õiget juttu räägib. Paljud ei võta ajusid kaasa kui sõitma lähevad

Ah mis õige. Draama kuninganna! Jah eks ikka on igast idikaid ka, aga nii on see ikka olnud. Ega tõuks selles süüdi pole!
Kommentaarid: 306 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 26.05.2022 08:00:08 vasta tsitaadiga

Kalamajja on vaja vaid kergliiklusele pühendatud tänavat IMO. See ja Nõmme/Hiiu (v.a. see Paldiski maanteeni viiv kergliiklusmagistraal) tänavad ongi kõige vastikumad kohad kus tõuksiga sõita. Ega keegi ei tahagi jalakäijatega samu kitsaid kõnniteid jagada.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2022 08:03:14 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Janis kirjutas:
Õiget juttu räägib. Paljud ei võta ajusid kaasa kui sõitma lähevad

Ah mis õige. Draama kuninganna! Jah eks ikka on igast idikaid ka, aga nii on see ikka olnud. Ega tõuks selles süüdi pole!


Kui keelaks tõuksidel kõnniteel sõitmise ära ja sunniks neid sõiduteel sõitma, siis oleks see teema vist täis kiunu kuidas autod tõuksist üle tahavad sõita.
Tõuksi koht oleks tegelikult jalgrattateel, aga neid meil paraku praktiliselt ei ole ja sellest need probleemid algavad.
Leidub ka idikaid, aga ohtlikud need tõuksid kõnniteel on kuna ilmselgelt ei osta keegi tõuksi selleks, et sellega jalakäija kiirusel kulgeda.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2022 14:14:24 vasta tsitaadiga

No ma ei tea, kas tõesti on raske vastav trajektoor ja kiirus inimestest möödudes valida?
Tundub, et osad mammid on boldi-m*nnide poolt ära traumeeritud küll, lähenen tõuksiga tagantpoolt, valin juba möödumisek nii suure kaare kui võimalik ja nii kui kuulevad elektrimootori kerget undamist, jäävad paaniliselt seisma ja vaatavad 360 kraadi läbi kõik. Kõige hullem on see, kui taha vaatamiseks astutakse meeter kõrvale ehk otse ette, kui peaks kõrvalt lähedalt mööda sõitma. Sellepärast hoian pigem mitu meetrit külgvahet, kui võimalik.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 97, 98, 99  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.