Strateegia tähendas seda, et lased mõõda nii, et jääks endale DRS võimalus ja saaks koha loodetavasti sirge lõpus tagasi võidelda.
Või mis sina arvad, et see strateegia siis oli... Crashida ?
50-50 võimalus, et keegi sulle tagant sisse sõidab, kuid kui Hamilton katkestab või esitiiva lõhub ja boksi peaks minema oleks Verstappen maailmameister.
Kui mõlemad katkestaks oleks hooaja finaalsõidus kõik trumbid Verstappenil.
Õnneks on FIAl seekord ka Verstappeni pardakaamera pilt kohe olemas, loodetavasti ka telemeetriaandmed selle roolitegevuse ja mootoriga pidurdamise kohta ideaaltrajektooril. Sest millegipärast võttis ta hoogu maha ka veel siis kui Hamilton vasakule pööras. Kui ta soovi sellega midagi muud saavutada kui avariid siis ta oli ikka äärmiselt amatöörlik oma tegevuses. Kui soovi avariid siis tegi täpselt seda mida vaja.
viimati muutis anubis 05.12.2021 23:14:05, muudetud 1 kord
Strateegia tähendas seda, et lased mõõda nii, et jääks endale DRS võimalus ja saaks koha loodetavasti sirge lõpus tagasi võidelda.
Või mis sina arvad, et see strateegia siis oli... Crashida ?
Õige tegevus strateegiliselt, sel hetkel kui Hamilton temast mööda kiirendab, oleks olnud samuti kiirendada, seljuhul oleks ta DRS kontrolljoone teisena ületanud ja oleks saanud peasirgel seda eelist nautida. Täpselt nagu ta ka tegi ühel korral.
Kuid sel hetkel (mootoriga)pidurdamine...jah, see oli pigem soov teha avarii.
Silverstones andis Verstappen endast kõik, et see avarii juhtuks. Tõenäosus, et ta sellise kiirusega sinna kurvi minnes oleks rajale jäänud oli null ning ta pööras Hamiltoni poole ja jättis talle võimaluse avarii ärahoidmiseks talle kurv loovutada. Kõik ei tee seda alati, seda peaks Verstappen ometi teadma, eriti lapsik on seda oodata 7x maailmameistrilt. Eriti olukorras kus Hamilton oli (Verstappeni taaskord olematu pidurdamisega) kurvis esimesena.
Risk ei tasunud ära. Mõlemad olid süüdi kuid Hamilton oli sisekurvis ja jäi seega natuke rohkem süüdi. Kui Verstappen oleks mõelnud poleks ta sellist riski võtnud ja oleks, ka teise koha punktidega, juba maailmameister.
In deciding to penalise the driver of Car 33, the key point for the Stewards was that the driver of Car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration.
Tundub, et siin pole väga midagi arutada, üsna arusaamatu, milleks sellist pidurdust vaja oli.
See jutt, et ta meelega õnnetuse põhjustas, on minu jaoks muidugi umbluu, Max riskis seal palju rohkemaga. Väga lihtne on selles olukorras rehv lõhkuda.
Seljuhul piisanuks tal viimasel etapil teisest kohast Hamiltoni järel, et maailmameistriks tulla. Või siis Hamiltoni boksipeatus/esitiivavahetus ja Verstappenil rehvivahetus korral suhteliselt kindlalt juba selle etapiga maailmameistrina lõpetada.
edit: Aga jah, raadios räägitud "ta sõitis mulle tagant sisse" vs "In deciding to penalise the driver of car 33, the key point for the Stewards was that the driver of car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration."
Otsuses on ilusti välja toodud, mis juhtus. DRS joon oli keypoint. Jah, põhjustas õnnetuse. Aga "crashis meelega" vms., mnjah.
See, et Ham ei teadnud - seda ei saanud Ver teada. Tahtis strateegiliselt mööda lasta, et ise omaks DRSi. Lihtne. Ei ole vaja mingit vandenõud välja mõelda.
Ja jättis ilusti ruumi ka, isegi kohtunike otsuses on see välja toodud.
"However, it was obvious that neither driver wanted to take the lead prior to DRS detection line 3. The driver of Car 33 stated that he was wondering why Car 44 had not overtaken and the driver of Car 44 stated that, not having been aware at that stage that Car 33 was giving the position back, was unaware of the reason Car 33 was slowing.
"In deciding to penalise the driver of Car 33, the key point for the Stewards was that the driver of car 33 then braked suddenly (69 bar) and significantly, resulting in 2.4g deceleration.
"Whilst accepting that the driver of Car 44 could have overtaken Car 33 when that car first slowed, we understand why he (and the driver of Car 33) did not wish to be the first to cross the DRS [line]. However, the sudden braking by the driver of Car 33 was determined by the Stewards to be erratic and hence the predominant cause of the collision and hence the standard penalty of 10 seconds for this type of incident, is imposed."
Ma ei öelnud, et ta crashis meelega, ma ütlen, et Verstappen tegi kõik endastoleneva et see juhtuks. Ühel või teisel põhjusel, seda teab ainult tema.
anubis kirjutas:
Õnneks on FIAl seekord ka Verstappeni pardakaamera pilt kohe olemas, loodetavasti ka telemeetriaandmed selle roolitegevuse ja mootoriga pidurdamise kohta ideaaltrajektooril. Sest millegipärast võttis ta hoogu maha ka veel siis kui Hamilton vasakule pööras. Kui ta soovis sellega midagi muud saavutada kui avariid siis ta oli ikka äärmiselt amatöörlik oma tegevuses. Kui soovis avariid siis tegi täpselt seda mida vaja.
Arvestades Verstappeni sõidustiili läbi aastate siis pilpad talle meeldivad ja FIA teda hoiab.
Ei, Ver tegi kõik endastoleneva, et möödalaskine toimuks nii, et tema ei ületaks DRS joont esimesena ja ta jättis Ham'ile piisavalt ruumi.
Siiski toimus kontakt, milles oli süüdi Ver ja sai selle eest ka karistada.
Loe veelkord otsust, mitte kuskil pole sõnagi sellest, et Ver läks meelega (või tegi kõik endastoleneva) crashima. Tal oli konkreetne eesmärk,
lasta Ham ette nii, et ta saaks ise DRSi eelise sellest. See on täiesti legaalne ja lubatud.
See "FIA hoiab" on täiesti hülgemöla. FIA peab otsuse vastu võtma. Nad omavad lõpmatult rohkem infot kui "pardakaamera" ja ka lõpmatult
rohkem kompetentsi kui "pardakaamera pildist on näha".
See vaidlus läheb käest ära siin juba Igaljuhul põnev sõit. Millal viimati mindi viimasele etapile seisus kus kahel tiitli konkurendil on sama palju punkte.
Mõlemad sõiavad täpselt nii, et mina järgi ei anna
Huvitav kas Vertappen oma mõtetes kaalub Hamiltoniga koos välja sõitmist järgmisel etapil, kiusatus ju oleks
viimati muutis bugbrake 06.12.2021 11:06:54, muudetud 2 korda
Ma ei kujuta ettegi, mida anubis teeb, kui Ham peaks järgmine pühap kaotama _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Ja 1974 oli minu meelest viimati seis võrdne enne viimast etappi. Kuskilt sots.meediast justkui jooksis läbi juba _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
aasta algas kõik toredasti, aga nüüd on "kui mina mahun kurvi, siis mul pohlad, kas sina mahud". algas see suure pauguga Silverstones ja jätkub siiamaani. Ja suhtkoht kindel, et Abu Dhabis sama värk.
puhtad pole kumbki. see laksuvärk eile, see oli ikka imelik värk. 9 juhul 10-st kui eesolev võtab hoo maha (misiganes põhjusel), kasutatakse see igal juhul ära. olgu see tehniline viga või sõitja viga, vahet pole, ruumi oli. HAM-il oli maailm ruumi möödumiseks. See kägisemine, et "i was confused" on iba. Öelnud kohe, et see koht ei olnud meie jaoks sobiv. Aga max on muidugi überülbe "üle minu laiba" mentaliteediga. Samas, paistab, et mersu vastu teisiti ei saa. Auto vs Auto on merc ikka teistest peajagu üle, tublisti 7-8 aastat jutti juba, eriti (vandenõu teooria) just "kui on väga vaja". FP-des kiunutakse, et küll see ei lähe, küll pidamist ei ole. Tuleb Quali, siis sõidetakse järsku nii, et rattad alt ja kui sõidus vaja vajutada, siis on tempo alati taskust võtta. Nagu oleks on-demand "party-moded" ikkagi olemas.
Hami tuleb meistriks. Ei juhtu siin midagi. Abu Dhabi peaks ikka mersu rada olema ja kvalis 1-2 neile kenasti ära tulema. _________________ PSN: weaselEST
Auto vs Auto on merc ikka teistest peajagu üle, tublisti 7-8 aastat jutti juba, eriti (vandenõu teooria) just "kui on väga vaja". FP-des kiunutakse, et küll see ei lähe, küll pidamist ei ole. Tuleb Quali, siis sõidetakse järsku nii, et rattad alt ja kui sõidus vaja vajutada, siis on tempo alati taskust võtta. Nagu oleks on-demand "party-moded" ikkagi olemas.
Selle aasta Mersu ei ole kindlasti Red Bullist peajagu üle, kohati oli Red Bullil mõnel etapil isegi kiirem masin. Ei tasu ka unustada, et laupäeval oli Max 0,3 seki Hamiltoni edestamas, kui seina pani. Seda juttu, et pidamist pole, räägivad nad kõik, kui F1 autoga sõita nii, et sul masin kuskile ei libise, siis järelikult sõidad sa liiga aeglaselt.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.