Kuidas AI mängul on? Varasemate versioonide puhul oli mul probleeme kus AI ehitas ainult kas heinamaid-nooletorne või siis 150+ laeva vms. Selles osas parem?
Hard peal otsis mu puidust ääre ülesse, ülejäänud olid kivist ja rammis ilusti läbi sealt. Midagi mõtleb järelikult. _________________ Web3 | ERC721A
Pole ise veel hardi proovinud, aga ilmselt võiks vaikselt. Kuigi keskmisega on AI päris agressiivne, siis kui õnnestub kiireltpidur panna, siis endgame on pigem lihtne. Viriseda võiks võibolla ainult selle üle, et kui määrata no team, siis kuidagi tundus, et ikka AI ründab ainult mind, lihtsalt mitmest küljest
Kuidagi haibitu release jah keegi ei mängi väga.. aga nohh ma ausalt öeldes ootasin Age-st ikka korralikku edasiminekut graafiliselt.. Esimene oli oma aja parim nii gameplay kui grafa poolest, teine osa oli samuti oma aja kohta igas mõttes liider.. ja kolmas küll komistas veidi gameplay suhtes aga grafa oli ulme.. ning nüüd ootasime.. ligi 20aastat.. et saada mängu, mis näeb välja sitem kui AOE3 ja gameplay on.. okei? Ei tea, pole mänginud. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Mismõttes keegi ei mängi. Steam skoor on "Very Positive" (85% positive reviews). Praegu in game näitab 32 068. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kunagi sai AoE CD muusikakeskusesse pandud ja ainult muusikat kuulatud;)
Kusjuures mõni kuu tagasi kuulsin Raadio 2 saates Progressioon ühte lugu mis oli raudselt Aoe seeriast.Jube tuttav oli. Võis ka Age on Mythology-st olla. _________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus
Graafika on häirivalt halb. Alustades 100 aasta s6ja kämpi kohe esimeses cutcenes on näha, kui mööda hoonete suurus võrreldes sõduritega on. UI ikoonid kõik nii ühesugused. Unitite välimus ka ei muutu kui neid arendad. Veteran ja elite näevad samamoodi välja. Mutti möla kämpis ka liiga palju nagu mingit muinasjuttu loeks ette. Unitid ka karjuvad liiga palju.
Mäng ka rohkem nagu AOE3-me spinoff. Kõigi nende lollustega mis mäpilt korjata ja avastada saab. õnneks ei pea inimesi karu eest päästma, kes puu otsa ronisid. Kulla ja kivi kaevandus, mis on selline suur jurakas ei meeldi üldse. Peaks nagu Aoe1 ja 2 olema, et palju väikseid igal pool laiali.
Hiirega vaenlase peale vajutades, näeb välja nagu oleks maa peale vajutanud, et move käsu sõduritele andnud. Missionid ka kõik sellised, et vaenlased spawnitakse mäppi. Mingit baasi ehitamist ja ressurside korjamist ei ole. Lihtsalt näiliselt teevad nagu midagi. Sest arvestades, mis uniteid nad spawnivad peaksid nad palju rohkem ressurse koguma. Selline sitt design nagu enamus halbades RTS mängudes, kus ei osata korralikku AI-d progreda.
Pluss veel, et graafika ja ui ka nii vilets välja näeb. _________________ Gdesainer
ahvilõust, Vaidleks vastu, sul kas graafik üli low või mingi muu probleem. Graafikas on härivaid kohti mis võiks paremini olla, aga üldjoones on väga hästi tehtud. Eriti meeldivad hoonete, laevade lagunemine. Unitite välimus muutub kohe kindlasti nende arendamisel. Mulle pigem meenutab AoE2'te, kui 3'e. Mängu käitumise poolest. Missioone teinud ei ole, ei oska kaasa rääkida. Aga Skirmishis on AI ikka relicu kohaselt raske tehtud. Mitte nagu vanasti, 2 ja 3 aeg, et kõige raskem raskus aste ründas algul ja hiljem kadus lihtsalt ära. Siin sootuks teistpidi. Seda pikemaks läheb mäng seda rohkem tundub, et enam jagu ei saa.
Kas ta 60€ väärt on sõltub inimesest. Ta ei ole "wow, mida mäng, aasta parim", aga vanade aegade meenutamiseks ja pimetate õhtude aja veetmiseks väga korralik tükk. _________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
ahvilõust, paistis esimesest silmapilgust selline.
60€ ei ole siis kindlast väärt. Vaatab varsti jõulumüük algamas, peaks 15ga saama loodan...
Ei usu et uus mäng nüüd kohe 15 peale lastakse. Aga 3. osa saab küll praegu 10.- eest. Peaks ostma,näis millal mängida viitsib kunagi _________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus
Olen saanud ka nüüd mõned tunnid proovida ja siiamaani ütleks , et vaenlane päris agressiivne isegi tavalise raskustaseme juures , osad rahvused suht nõrgad võrreldes inglismaaga mis on veidike overpowered oma kullafarmidega , lossid on suht nõrgad kõigil , kahuritega vaja ainult mõned lasud teha.
Aga muidu päris hea , tunnid lähevad kiiresti mängides.
Mängisin 3, osa veits.Pole ikka see mis vanad osad,jube segane ja keeruline.Peab ikka õppima.Lähed suure armeega peale ja suht kähku on kõik maha tapetud _________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus
pistyk, See on muidu 4nda osa teema
Aga soovitan 4ndat teha, see on ikkagi sarnane vanadele. Ei saa öelda, et nüüd tingimata lihtne, aga selgelt 2. edasiarendus
pistyk, See on muidu 4nda osa teema
Aga soovitan 4ndat teha, see on ikkagi sarnane vanadele. Ei saa öelda, et nüüd tingimata lihtne, aga selgelt 2. edasiarendus
Nõustun _________________ If you can’t explain it simply, you don’t understand it well enough – Albert Einstein
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.