BFV oli juba beetas korralik mäng. Aga siis hakati ühele ja teisele poole kruttima aga keerati vinti üle pidevalt. Hetke seisuga mõned aastad hiljem on viimaks paika loksunud.
BF2042 on sisulisi vigasid täis, mida konf fail kruttimisega väljalaske ajaks ei paranda(helid puudu, füüsika vigane, graafika hakib, nett kood vigane).
Skille on vist suht lihtne balansseerida, aga kui neil siiani on kindel visioon puudunud, siis minnakse jälle seda teed, et kuulatakse ühe poole twitteri vala ja siis keeratakse vinti üheöe poole üle ja siis teisele poole jälle.
Üldiselt kui kindel visioon puudub ja tehniline pool ka lonkab, siis kuuga s3da kindlasti ära ei paranda.
Hazard zone võib olukorra päästa, et pelab seda seni kuni "päris mäng" korda saab;)
BR koha peal haigutab hetkel suur auk(BFV austajad+osad Warzonest tüdinenud).
Seega kui selle vähegi õigesti teevad on kerge võit käes...
Imelik mixed bag tundub see BF2042 praeguses seisus olevat jah. Jahutakse küll mingist paarikuusest buildist, aga beta, mida proovida sai, oli umbes-täpselt 7 nädalat vana (DICE arendajate sõnul). Ei usu, et 7 nädalat (+ beta ja launchi vahel olev 1 kuu) on piisav aeg, et korda teha kõik major probleemid, mis betas esinesid. Lisaks on kõlakaid majasisestest konfliktidest ja vaevalisest arendusprotsessist (source). Teisest küljest tõmmati BF4 ka normaalsest pasast välja peale launchi, aga see võttis ikka tublisti aega. Suure tõenäosusega jah muudetakse/fixitakse siit-sealt nipet-näpet, aga mingeid major improvemente ma ootama ei jääks. Järgmine nädal peaks ilmuma blogipostitus, mis kajastab betast ja beta-järgsest küsitlusest saadud feedbacki. Eks siis näis, mis juhtuma hakkab.
Ise olen seeria fänn esimesest mängust alates (BF1 ja BFV eriti ei istunud) ja bugidele/puuduvatele feature'itele vaatamata oli beta ikkagi minu jaoks piisavalt lõbus, et õigustada pre-orderi tegemist. Kui beta ei istunud või BF fänn ei ole, siis pre-orderit teha ei soovita (üleüldse tegelikult ei soovita, kui die-hard fänn ei ole).
Kindlasti tuleks kohe nõrgaks teha Igasugused Bazookad ja AA-d " IROONIA " sest tavaliselty need nullitakse kohe ära _________________ #Olen küberkiusamise vastu!
Diablo2Resurrected iga sulgemuse järel küsis Beta tagasisidet. BF2042 oli ka kusagil tagasisodet võimalik anda?(foorum ei lähe arvesse kuna FS 1000lk cheateri probleemidest ignoreeriti mõnuga).
Kui võrrelda teise ülipopulaarse mänguga Halo, siis SkillUp ülevaated on nagu öö ja päev erinevad näiteks. Halo on valmis lõbus mäng omanäolise tunnetusega ja 2kuud aega väiksemaid vigasid parandada dets väljalaskeks. Ja siis on BF2042;)
Hazardzone ka muljet ei avaldanud. Arvatavasti kolingi Halo Infinite peale üle...
Siin foorumis ollakse vist siiani aastas 2000
Mis asi see arvutimäng on? Kõik mängud on crossplay, mängi kasvõi telefoniga.
Pult arvutile või M/K konsoolile järele ühendada on ka vist kosmosetehnoloogia
fgth, mitte päris. Lihtsalt arvutimängust autoaimi oodata multiplayeri puhul - no ma ei tea.
Kui crossplay puhul kangimeestel seda lubatakse, siis jabur. _________________
fgth, mitte päris. Lihtsalt arvutimängust autoaimi oodata multiplayeri puhul - no ma ei tea.
Kui crossplay puhul kangimeestel seda lubatakse, siis jabur.
Warzone-il on ju crossplay puhul konsoolikatel aim assist peal? Usun, et ega battlefield teisiti ei tee _________________
Iga uue BF'iga sama joru, kõik on halb ja paha, mõttetu s***. Ma siin mingit konstruktiivset arvamust küll väga näinud pole, rohkem sellist "vanasti oli muru rohelisem" hala/nostalgitsemine ja muu kõvatamine stiilis "mina olen BF vet, mina tean kuidas peab olema, sina ole kuss".
Alati on neil demo/beta katki olnud, launch bugfest, ja siis varsti suudetakse jooksma saada. Aja möödudes hakkavad ka vanad rohkem kiidusõnu saanud - BF1'te juba paljud kiidavad kui viimast head, julgemad juba ka BFV (mulle meeldis. Ma ei mõista siiani, miks osad nii jubedalt kibestusid nende käpardliku PR peale, mäng oli hea).
Betas häiris enim see surmigav lennuvälja kaart. Aga jällegi, neil on alati mängus paar s**** kaarti heade kõrval. Lisaks oli heli katki, UI poolik käkk. Aga need minu meelest ikkagi suvalise beta-build vead mitte mängu.
jules, ma näen siin küll põhjendatud seisukohti, miks inimestele mäng ei meeldi. Kui sind need põhjused ei häiri, siis pole ju muret, naudi
"Alati on neil demo/beta katki olnud" kohta olen isegi siin teemas öelnud, et BFV ei olnud muarust nii katki.
BF1 ei hakanudki istuma, kuigi omasin, BFV oli parem, ent ostsin alles nüüd kui kopikate eest müüdi - mängida pole siiani viitsinud. Mul isiklikult viskas see aina enam hollivuudliku ajudeta märuli vaib üle, ent nostalgiast ikka proovin kõik läbi
Muarust on uuemaid kiitnud need, kes sealt alustasid. BF3/4 kohtan ikka laiemalt vanemate pelajate lemmikutena (mul savi kui uuemad teistele meeldivad, good for you ).
Kui autoaimis jaburat ebaausust ei näe, siis, mnjah... _________________
Autoaim autoaimiks, aga "arvutimäng" on minuarust kohatu mõiste kui tegemist on crossplay mänguga, mida võid mängida igast asendist kõigiga segamini, kas siis puldiga arvutist või klaviatuuri ja hiirega konsoolist või touch aimiga telefonist/padist
Osad ka siin foorumis tõstatud probleemid ära seletatud. Aga kui mäng ikka ei meeldi, siis pole midagi teha. _________________ As the great warrior poet Ice Cube once said: "if the day does not require an AK, it is good"
jules, ma näen siin küll põhjendatud seisukohti, miks inimestele mäng ei meeldi. Kui sind need põhjused ei häiri, siis pole ju muret, naudi
"Alati on neil demo/beta katki olnud" kohta olen isegi siin teemas öelnud, et BFV ei olnud muarust nii katki.
BF1 ei hakanudki istuma, kuigi omasin, BFV oli parem, ent ostsin alles nüüd kui kopikate eest müüdi - mängida pole siiani viitsinud. Mul isiklikult viskas see aina enam hollivuudliku ajudeta märuli vaib üle, ent nostalgiast ikka proovin kõik läbi
Muarust on uuemaid kiitnud need, kes sealt alustasid. BF3/4 kohtan ikka laiemalt vanemate pelajate lemmikutena (mul savi kui uuemad teistele meeldivad, good for you ).
Kui autoaimis jaburat ebaausust ei näe, siis, mnjah...
Oled sa mänginud näiteks BF V või WARZONE-i puldiga, et tead väita kui jabur autoaim on? Siin peaks ikka mõistma, et antud "autoaim" pole mingi lock on GTA stiilis autoaim. See lihtsalt natuke aitab sind kaasa, et kompenseerida hiire täpsust näiteks pikematel distansidel. Ma usun, et see on ikka arendajate poolt läbi mõeldud asi, et PC master race vastu oleks ka mingit võimalust, seda eriti sellisel crossplay ajastul.
andreL, paljud klaveri mehed YT(kes on üle keskmise head) on imestanud WZ autoaim üle.
(Ja PC master race vastu saamisega küll autoaim ei saa õigustada) 1 parimaid YT striimereid mängib puldiga.
Siiski häirib mind kordades rohkem nii BF kui WZ(cod) juures puudulik anti cheat ja mitte töötav mängu tasakaalusyaamine(SBMM).
andreL, paljud klaveri mehed YT(kes on üle keskmise head) on imestanud WZ autoaim üle.
(Ja PC master race vastu saamisega küll autoaim ei saa õigustada) 1 parimaid YT striimereid mängib puldiga.
Siiski häirib mind kordades rohkem nii BF kui WZ(cod) juures puudulik anti cheat ja mitte töötav mängu tasakaalusyaamine(SBMM).
No ma mängin nii PC peal, kui Xbox series X peal. Kui kodus lebos diivanil tahan olla, lükkan Xboxi käima. Aga no PC taga on muidugi lihtsam, sest hiirega on optimaalsem liikuda. Samas meeldib ka mul puldiga mängida, see on omamoodi kunst ja vajab rohkem skilli ning harjutamist.
Aga jah, anti cheat ja mitte töötav tasakaalustamine on pinnuks silmis.
Aasia tibiga saab wallhackida ka. Betast oli ilmselge tagasiside et specialisti süsteem ei meeldi suurele enamusele. Mis dice teeb : palun, uus wallhackiga specialist. Apexist kopeeriti lisaks persel libistamise ja graplingu ka bloodhoundi klass.
Mind ka häiris need 2 specialisti wallhackidega. Viimaste mängude puhul positiivne on olnud, et 3D spottimist kõvasti tagasi tõmmatud aga nüüd järsku otsustavad wallhackid lisada? Läheb nagu vastuollu üksteisega. Tundub, et üldine siht mängul puudub ning nad ei saa enam ise ka aru, mis see mäng üritab olla. Riot shield oli teine jabur asi selles traileris - saad sihtida vastase lastud kuule talle tagasi
Ma jõudsin ka hiljuti samale järeldusele, et DICEl siht täielikult puudu. BFV puhul veel oskasid midagi välja mõelda, aga nüüd paistavad täitsa nõutud. Seepärast midagi õieti ei töötagi.
Tagumikul libistamine oli juba Firestormis sees, täitsa asjalik kiireks liikumiseks, eriti suuremate kaartide puhul aitab tempot hoida.
Riot Shield on Divisioni koopia, üldse meenutab see BF rohkem Divisioni, eriti Hazard Zone
Riot shield oleks asjalik tankimiseks kui kuule nii täpselt tagasi ei sihiks ja ainult püstol oleks võimalik relvana valina. Mõni korralik HS püstol aga siiski ainult püstol.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.