Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia digiboksid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
SanSiim
HV vaatleja

liitunud: 20.02.2008




sõnum 03.10.2021 13:04:11 Telia digiboksid vasta tsitaadiga

Tere

Kuna endal puudub kokkupuude, siis ehk keegi teab, kas Telia uuematel Arrise digiboksidel (Arris VIP1113 ja uuemad) on olemas automaatse väljalülitamise võimalus, nagu on näiteks Go3 uutel digiboksidel.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2021 13:30:46 vasta tsitaadiga

Ei tohiks vist olla.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 03.10.2021 16:49:47 vasta tsitaadiga

Automaatne ainult CEC kaudu, teler kinni läheb, läheb ka digiboks. Telerile saab kindlasti panna ka timeri kui oluline funktsioon.
4G interneti või teise operaatori interneti järel on ka säästureziimi minek 3h ühel kanalil möödudes, pilt seiskub.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 03.10.2021 19:49:21 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Automaatne ainult CEC kaudu, teler kinni läheb, läheb ka digiboks. Telerile saab kindlasti panna ka timeri kui oluline funktsioon.
4G interneti või teise operaatori interneti järel on ka säästureziimi minek 3h ühel kanalil möödudes, pilt seiskub.


Kuna eelpool kirjeldatu paljudel juhtudel ei tööta HDMI CEC protokolli ühildamatuse tõttu, siis miks selline elementaarne asi on siiski digiboksi tarkvaras lisamata?
Olen sellest võimalusest ka ise puudust tundnud.
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arvi16
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2021 20:43:40 vasta tsitaadiga

olen tähele pannud, et digiboks töötab edasi kui teler kinni panna (tuli roheline) icon_biggrin.gif Arris VIP5305

viimati muutis arvi16 03.10.2021 20:44:38, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 03.10.2021 20:44:33 vasta tsitaadiga

Täpsustage soovi.
Digiboksile seadistada timer, et digiboks lülitaks ennast mingist kellast välja?
kui cec ei toimigi mõne teleriga, siis teler jääb sisse?
Kui cec toimib siis jälle digiboksi timeriks vajadust pole.

Looge ettepaneku korral visioon, kuidas kasutajad seda tarbiks ja kui suur vajadus selle järele on vs. kui suur on oht, et see funktsioon pigem hakkab kasutajat häirima.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 03.10.2021 21:26:33 vasta tsitaadiga

Kogemused viimase kümnendi teleritega, et need lülitavad end välise allika signaali puudumisel ise välja teatud ajvahemiku järel.

Üks tüütu probleemne koht on, kui telerivaataja uinumise tõttu teler ja digiboks töötavad katkematult edasi.
Millegi pärast on peetud selle jaoks vajalikuks luua Telia üle õhu teenuse edastamise jaoks selline taimer, et kui kolm tundi pole pulti näpitud, siis pannakse striim kinni.
Miks sellist asja aga sisevõrgu kaabliklientidele ei rakendata?
Et ei saa muidu kaminakanalit nautida?
Jah tõene, et selline ajaline kontroll on häiriv, kui telepilt ootamatult soovimatult katkeb.
Selle jaoks on aga kasutusel praktika, inimene saab ise muuta väljalülitustaimeri väärtust, või selle üldse välja lülitada.
Ehk siis valib omale sobivad sätted.
Pole üldse oluline, mida teler digiboksi sulgumiset arvab, kuna teleritel on 99.9% unetaimer sisse ehitatud + lisaks ka kontroll, millest eelpool kirjutasin.

Tahad, kasutad, ei sobi, ei kasuta. Praegusega pole elementaarset valikut.

Ja veel, üldiselt panevad seadmetootjad ja reenusepakkujad suurt rõhku tühja energiatarbimise raiskamise vältimiseks. Kas Telia omaette töötav digiboks käib selle, tänasega üldtunnustatud rohelise mõtteviisiga mitte vastassuunas ei liigu.
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Inspiro
HV kasutaja

liitunud: 28.05.2012




sõnum 03.10.2021 21:53:51 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Kogemused viimase kümnendi teleritega, et need lülitavad end välise allika signaali puudumisel ise välja teatud ajvahemiku järel.

Üks tüütu probleemne koht on, kui telerivaataja uinumise tõttu teler ja digiboks töötavad katkematult edasi.


Telerid (vähemalt uuemad) lülitavad end ka siis välja kui on unetaimer seadistatud ning sisendi kaudu pilt/heli mängib.
Näiteks Philipsi AndroidTV telerid teavitavad kasutajat teleri välja lülitamisest, kui kasutaja ei reageeri 30sek jooksul siis teler lülitub välja.

CEC omaette teema, ei vääri kommentaari icon_lol.gif . Go3 boks mis siin teemapüstitaja poolt välja hõigati kasutab AndroidTV-d ning sellel operatsioonisüsteemil on tõesti olemas unetaimer.
Googeldades ma ei leia infot, et KreaTV platvormil oleks unetaimer mida Arrised kasutavad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SanSiim
HV vaatleja

liitunud: 20.02.2008




sõnum 04.10.2021 09:46:06 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Täpsustage soovi.
Digiboksile seadistada timer, et digiboks lülitaks ennast mingist kellast välja?
kui cec ei toimigi mõne teleriga, siis teler jääb sisse?
Kui cec toimib siis jälle digiboksi timeriks vajadust pole.

Looge ettepaneku korral visioon, kuidas kasutajad seda tarbiks ja kui suur vajadus selle järele on vs. kui suur on oht, et see funktsioon pigem hakkab kasutajat häirima.


No probleem ise on üldse selles, et ükski üritus viimase 20 aasta sees pole suutnud valguskaablit rajada ning tuleb istuda 12/1 ühenduse otsas (nüüd küll pigem 10/1 peale ühte äikesetormi, aga klienditugi ütles, et see ju hea küll).
Sellise ühendusega on aga teleka ja interneti tarbimine sama aegselt suhteliselt võimatu, eriti kui paljud kanalid on juba ainult HD peale viidud. Nüüd probleem näen ma selles, kui keegi pereliikmetest lülitab kas teadlikult või kogemata (või puldi käkki tõttu) ainult teleka välja ning digiboks jääb edasi internetti tarbima.
Minu arust võiks ju digiboksil olla ikkagi automaatne väljalülitus tarkvarasse sisse kirjutatud. Nagu vast kõik telekad tänapäeval ennast enda poolt määratud ajal välja lülitavad. Viasati/Go3 digiboks lülitub näiteks pärast kolme tundi välja. Ma ei näe, et selline asi oleks midagi, mia tarbijad ei kasutaks/vajaks ning on võimalus ju säästa andmemahtude/energia raiskamist sellega.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2021 10:37:26 vasta tsitaadiga

SanSiim kirjutas:
Minu arust võiks ju digiboksil olla ikkagi automaatne väljalülitus tarkvarasse sisse kirjutatud. Nagu vast kõik telekad tänapäeval ennast enda poolt määratud ajal välja lülitavad.

Aga sellisel juhul peaks see automaatne väljalülitus olema võimalik välja lülitada, nagu teleritel, vastasel korral hakkaks vast mõningaid inimesi (vähemalt mind) häirima.

Jah, mina istun samuti 12/1 (tegelikult küll 5/1) ühenduse otsas.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 04.10.2021 11:02:25 vasta tsitaadiga

A.S., jah, peaks, ja nagu eelpool kirjeldasin, see enamasti ka hea tavana nii on lahendatud.
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.10.2021 11:05:33 vasta tsitaadiga

Probleem on paraku selles, et Telia ei lase end sellest "hea tava" mõistest häirida.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 04.10.2021 12:26:17 vasta tsitaadiga

Telia ise juurutas selle tava OTT reziimis töötavatele ehk 4G võrgul töötavatele digiboksidele ja 4G ressursi säästmiseks.
Üldjuhul ei vaja kaabliühendus säästmist Telia digiboksil sest tegemist on multicast striimiga. Üks striim ühe kanali kohta jookseb üle eesti.
Elisa ja Go3 ning Apollo on olemuselt ka kaablis OTT reziimis ning seal on samuti mõistlik ressurssi säästa.
Ka Telia liigutab millalgi boksid kaablil OTT peale ja siis hakkab sellel kehtima sama põhimõte 3h vms.

Miks seda reeglit täna ei kasutata juba eelnevalt mainiti, see ajaks enamik inimesi närvi kui musakanal taustal olles päevas mitu korda seiskub ja peab pulti näppima. Mitmed kasutajad otsivad ka tv menüüs selle unereziimi üles ja keeravad kinni sest mingi puldi näppimine on tülikas.
Nõus, digiboksis võiks olla sellise võimaluse lubamine ja keelamine, ma olen päris kindel, et see tuleb ka kui kaablis OTT rakendatakse.

Täna pakkusin küsijale lihtsa lahenduse kuidas mõlemad korraga kinni lähevad, nii taustal joostes või ka kui kasutaja sulgeb ainult tv.
CEC juhtimine digiboksi sätete all sisse ja teleris samuti, vajadusel telerile veel timer peale kui vaataja magama jääb. Ebamugavuseks see, et kui vaataja magama ei jää, siis iga 3h tagant tuleb tv puldil nuppu vajutada.
Sellist ebamugavust aga ilma valikuvõimaluseta kõikidele kaabliklientidele ei ole mõistlik tekitada.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 05.10.2021 06:50:54 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Telia ise ...
Sellist ebamugavust aga ilma valikuvõimaluseta kõikidele kaabliklientidele ei ole mõistlik tekitada.

Pea kõikidel teleritel on vist vaikimisi see puldi mittenäppimise taimer sisse lülitatud, 4 tunni peale äkki. Ehk siis keda häirib, määrab pikema aja, või lülitab välja. Kas suur hulk kliente on nüüd teleritootjate poolt ebamugavasse positsiooni asetatud?
Tegelikult ei olegi see vist kõigi teleritootjate poolt tulnud lahendus, vaid jällegi on seda valitsuste tasandil määratud, et hoida kokku asjatult töötavate seadmete poolt energiatarbimist.

Telia ise kirjutab, et nende andmekeskused on kõige suuremad energiatarbijad. Kui nüüd asjatult töötavad 100 000 digiboksi pidevalt sealt andmeid pärivad (Tegu hinnanguliselt sellite digiboksidega, mida omanikud kunagi välja ei lülita), siis ei saagi need TV teenuse lahendused seal tuure maha võtta. Ehk siin on küsimus ka rohelises mõtteviisis, mida Telia ise propageerib, nagu näiteks päikesepark hoidmaks töös nende andmekeskust jmt.

Pole vaja võtta kitsalt asja, justkui oleks see mõne kliendi mure, nagu tahetaks mingit ebamugavat lahendust. Lahendusi lihtsalt tehakse ebamugavaks. Saab neid aga ka mugavaks teha.
Selle Telia OTT osa olen ka ise kasutanud ja see pildi seiskumine on ebamugav küll, kuna 3 tundi on liiga lühike aeg monitoorimaks, kas telerit vaadatakse või huugab seade niisama.
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 05.10.2021 17:41:51 vasta tsitaadiga

jägaja, Nagu sa ka välja lugesid, iga asi omal ajal. Tulebki vaadata mitte kitsast pilti vaid tervikpilti. Kui palju see asi säästab, kui paljudele klientidele sobib ja abiks on ning kuidas seda tehniliselt teostada, nii, et ka vaatamise ajal või peale seiskumist ka kõik taas toimiks kui klient midagi käivitab.
Mina pole programmeerija aga sõltuvalt tehnoloogilistest lahendustest tuleb selleks kena materjal kokku panna, et lõpuks UX toimiv oleks.
Pöördumiste seisukohast võin öelda, et teenindus nii telefoni teel kui visiitidel saab tihti pöördumisi miks teler kinni läheb keset vaatamist. See on suurem kulu kui see, et digiboks tarbib oma vati ja jookseb taustal. Selleks on aga detailsed juhendid kuidas digiboksi pult häälestada ja seadmeid välja lülitada. TV seadistamise osas ma pole nii kindel, kas klient saab alati sellega hakkama.

Ehk hetke teemas me räägime väga väikesest sihtrühmast kes vajab sellist lahendust, et teler läheb puhkama omal ajal ja digiboks omal ajal. Nagu ma ütlesin, mõistlik on ja tulevikus kindlasti peab see olema kui OTT tuleb ka kaablisse, see on juba suurem tähtsus Teliale kui kliendile, võrguresursi säästmiseks.
Igal juhul kui keegi soovib omalt poolt ettepanekuid Telia arendusse saata siis info@telia.ee. Sisestan ka omad mõtted sinna või otse.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sideamet
HV vaatleja

liitunud: 22.12.2021




sõnum 22.12.2021 21:52:10 vasta tsitaadiga

Kas keegi teab uuemate Arris digibokside salajasse menüüsse minemise koode või on see täielikult kinni keeratud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 22.12.2021 22:18:13 vasta tsitaadiga

sideamet kirjutas:
Kas keegi teab uuemate Arris digibokside salajasse menüüsse minemise koode või on see täielikult kinni keeratud?

Vanasti oli Motorolades mingi "boot" menüü kuhu mingi puldi klahviga sai, ei mäletagi enam. Küllap saab ka Arristesse, ainult juhendit ei tea.
Mis seal head teha oleks?
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sideamet
HV vaatleja

liitunud: 22.12.2021




sõnum 22.12.2021 22:24:42 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
sideamet kirjutas:
Kas keegi teab uuemate Arris digibokside salajasse menüüsse minemise koode või on see täielikult kinni keeratud?

Vanasti oli Motorolades mingi "boot" menüü kuhu mingi puldi klahviga sai, ei mäletagi enam. Küllap saab ka Arristesse, ainult juhendit ei tea.
Mis seal head teha oleks?


Menüsse saab ikka, aga need koodid mis kuhu sai IP ja Advanced menüüsse mis olid on ka veel Arris 1113-l enam ei mõika uuemas 4302-s. Oletangi, et on muudetud või siis päris kinni keerat.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 22.12.2021 22:51:14 vasta tsitaadiga

See puhtalt Arrise ehk tootja küsimus, Telial siin sõnaõigust pole. Ei oska öelda. Mis seal head siis teha sai?
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.12.2021 18:18:05 vasta tsitaadiga

MENU nupuga sai sinna muidu.

Võtsin rootslaste telia VIP1113, MENU nupuga menüü ette, sättisin sinna kohaliku telia andmed, laadis kohaliku bootloaderi alla, ilusti palun oota jne. kirjad ees boksil, aga enam MENU nupp ei lase sinna menüüsse.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.12.2021 20:31:59 vasta tsitaadiga

Kas see ei tahtnud mitte originaalpulti (mitte Telia või kelle-mille iganes oma) saada, millel siis MENU nuppu litsuda?
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.12.2021 20:33:50 vasta tsitaadiga

Jah, S2 või originaal vms. Telia S4, 5 ja 6 pultidel polegi ju MENU nuppu.
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.12.2021 10:35:28 vasta tsitaadiga

Ma mõtlesin seda, et kui S2 (enam) ei toimi, kas siis originaalpuldiga peaks vast ikka ligi saama?
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.12.2021 11:09:52 vasta tsitaadiga

MENU nupp on ilmselt sama nii originaalil kui S2. See rootsalate arrisega kaasas olnud puldil on MENU nupp olemas, teeb sama asja mida S2 MENU nupp.
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sideamet
HV vaatleja

liitunud: 22.12.2021




sõnum 18.01.2022 14:36:38 vasta tsitaadiga

On kellegi õnnestunud Rootsi vms Arris 4302 tarkvara vahetada Telia tarkvara vastu?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia digiboksid mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.