Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.09.2021 11:03:04 vasta tsitaadiga

DVDRW, L1e on mopeed. Vaata eelmise posti linki. Elektriga sõitev. H1 55W halogeen tehasest. Mitte mõistlik lahendus aku liikurile.
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 30.09.2021 17:50:46 vasta tsitaadiga

Aliexpressi akude scam skeem kus müüja pääseb puhtalt:
https://diysolarforum.com/threads/crazy-low-prices-on-aliexpress-lifepo4-320a-with-buyer-protection.26339/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 01.10.2021 09:15:38 vasta tsitaadiga

Aliexpressist teevad müüjad sedasi tünga, et ei saa raha ka tagasi. Ebay selles suhtes oluliselt turvalisem. Wish vs Aliexpress eriti vahet pole icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 01.10.2021 10:12:57 vasta tsitaadiga

Alis tundub selline skeem, et genereerivad ise tracking nr mis näitab: "Delivered" aga tegelt ei ole ja siis edu tõestamisel. icon_rolleyes.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.10.2021 13:17:08 vasta tsitaadiga

Ahui, kas siin on keegi kelle hoolde saaks ühe ratta tuua.
Arusaamatul põhjusel, mille otsimisega pole endal aega hetkel tegeleda, lakkas gaas töötamast.
Vool on sees, annad gaasi, midagi ei juhtu. Ma arvan, et asi ei ole lülitis.
Tegelt kui keegi teha viitsiks, siis paluks paar väikest asja veel teha - PAS sensor peale korralikult ja tuli ühendada.
Ei eelda , et tasuta tehakse muidugi. Võib mulle PM-i saata.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 08.10.2021 13:38:26 vasta tsitaadiga

Pidurilüliti ei ole peal/katki?
Müstiliselt paljudel juhtub seda uue ratta/auto kokku panekul icon_razz1.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.10.2021 13:59:07 vasta tsitaadiga

Ei see ratas on sõitnud juba paarsada km.
Ja mul ei ole pidur ja gaas omavahel ühendatud.
Sõitsin sõbra juurde ja kui tagasi hakkasin tulema, ei midagi.
Möödnund kord kui selline jama oli, siis sõitsin läbi aukude ja mingi äär hõõrdus põrutusega paar juhtme mähist katki, mis siis lühisesse läksid.
Seekord kiirel pilgul ei paistnud midagi sellist.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 14.10.2021 18:08:30 vasta tsitaadiga

Keegi oli siin kunagi kes maadles halli andurite lühikese eluea tõttu...
Mul sama probleem. Sain nädala sõita, kaku lahti ja vaheta üks ära. Oleks siis et üks kindel... 2x olen parandanud ja pool aastat lasin ilma ringi. Lihtsalt närvi ajab kui risuhunnik hakkab kiunuma ja edasi ei liigu.

Mingi värd kontroller mis halli andureid p keerab?

Tellisin tevalost peotäie varuks. Endal kõik E49 andurid on otsas. Mingid imelikud veel on aga ei viitsi nendega proovida.


Eriti värdjalik protsess ka see vahetamine. Vändad küljest, hammaka rumm maha, 8 kruvi lahti, korpus lahti pressida, korpusest vahetugi väljapressida ja alles siis jõuad selle plaadini kus need kasutud närakad niisama vahivad.. Kokku on raskem panna, sest kõik peab veekindel saama ja ükski osa ei tohi valesti minna. Enne ei saa teada kui kõik jäll koos. Ja oi kurat kui siis midagi valesti on icon_eek.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 15.10.2021 02:30:04 vasta tsitaadiga

Mis need "sensorless" kontrollerid on? Kas need ei peaks lahendama seda halliandurite probleemi?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 15.10.2021 08:39:05 vasta tsitaadiga

Rummumootor käib ilma anduriteta oluliselt paremini. Keskjooksu omal pole mitte mingisugust massi ja iga väiksemgi konarus ajab kontrolleri segadusse. Mul sellel praegu kontroller mis töötab ilma ka aga ilma töötab väga kehvasti. Kusjuures kui 45A kontroller oli, siis sai ikka nokk lennus kohalt minna. Praegune on 17A/25A kui andurid töötavad, siis lippab väga hästi.

Täna hakkas jälle kenasti tööle. Mingi külmjoode või pistik vigane ei teagi kohe. Varem ka selline asi olnud, et vahepeal lihtsalt ei tööta ja kõik. Näpid kõik läbi ja viga ei leia... Pool aastat hiljem hakkab lambist tööle jälle...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 15.10.2021 08:52:02 vasta tsitaadiga

Alati mõtlen mida küll nendes keskmootorites leitakse. Kas tõesti on see neid paljusi jamasid arvestades väärt?
On sellist inimest kes olnud aastaid rummumootoripeal ja otsustanud, et enam ei suuda, tuleb keskmootor võtta?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 15.10.2021 08:58:13 vasta tsitaadiga

Vaevalt icon_biggrin.gif Mulle lihtsalt meeldib käiku vahetada


Mul on rummumootor 3ndat kuud "kodardamises" Tunub, et poisid oska või ei taha ( Ma tean kui vastikult raske on nii suurt rummu kodardada) Sp ma ise ei hakanudki.

Ma pole mitte ühelgi asjal nii palju laagreid vahetanud kui sellel keskjooksumootoril. Tavaliselt käib mootor aastaid enne kui midagi järgi annab.
Sellel aga mõlemas pool ainuke tihend vee ja saasta vastu laagri enda mõttetu kummitihend mis üsna ruttu kõik saasta sisse laseb.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2021 09:02:46 vasta tsitaadiga

2 aastat nüüd keskmootorit kasutanud. Probleeme pole olnud ja kettigi pole pidanud vahetama. Mulle meeldib see, et mootor asub seal keskel vägagi märkamatult, käigud jäävad alles ning kui akuta soov sõita, siis sõiduomadused ei ole muutunud.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 15.10.2021 09:49:30 vasta tsitaadiga

Läbisõit paneb asja paika. Keskmootoriga ma peaks piduriklotse, kette ja hammakaid vahetama mingi iga nädal pm. icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2021 10:09:34 vasta tsitaadiga

Eks siin ongi, et kuidas kellelegi. Mulle sobib kesk paremini ja peab ka vastu. Sul jällegi vastupidi. Mõlemad õnnelikud. Pole vaja teiste setupis enda vajaduste järgi vigu otsida icon_smile.gif
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 16.10.2021 19:44:28 vasta tsitaadiga

Mul siin vedeleb hunnik igasugu suvalises seisus ja erinevatest akupakkidest pärit 18650 elemente, olen mõelnud, et mida tarka nendega peale hakata, miskit jadasse ühendades akupakki mõttetu nendest kokku lapata. Aga kui panna kõik paralleelselt ja 3,6V pealt pinget üles ajada üritada? Mõtlen siin, et lappaks ühte vanasse joogipudelisse need akud paralleelselt sisse, pea 30tk mahub neid sinna suurde pudelisse, proovisin järgi ja kasutaks siis põhiaku vaikselt laadimiseks ära neid. Garaazis nagunii päikesepaneelist jääb energiat üle ja laeks seal täis selle ning kui aegajalt käin seal, siis viskaks nn lisaaku joogipudelihoidjasse ja las tilgutab seal vaikselt põhiakusse energiat. Idee poolest võiks talutava kasuteguriga pinget ülesse ajada saada küll, kui vaadata kui madala takistusega väljakaid tänasel päeval eksisteerib. Klassikaline boost converter ei saa vist ca 15 kordse pinge tõstmisega normaalselt hakkama, on äkki keegi sarnase mõtte peale tulnud ja midagi leiutanud antud lahenduse osas ja teab kogemustest rääkida, kuidas pinge muundamine nii madalalt pingelt ülesse on edenenud ja mis kasuteguri saavutanud jms?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 16.10.2021 20:00:33 vasta tsitaadiga

Sama mõte. Pakun, et valmislahendust laiatarbes ei ole. Tuleb läbi kahe DC-DC konverteri teha. Kardan, et efektiivsus jääb lõppkokkuvõttes sinna 50% kanti.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 16.10.2021 22:54:17 vasta tsitaadiga

Mismõttes läbi kahe konverteri?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 16.10.2021 23:16:45 vasta tsitaadiga

See peaks olema constant current DC-DC boost 2V - 60V konverter. Sellist pole õnnestunud veel kuskilt leida.
2. variant on ise konverter kokku laduda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 16.10.2021 23:49:16 vasta tsitaadiga

Ilmselt tuleb ise jah kokku nikerdada see. Googeldades ka nagu ei õnnestunud esmapilgul midagi leida, tuleb siis vist ise nullist proovima hakata, et milline variant kõige reaalsem tunduks sellise muundamise jaoks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2021 00:19:57 vasta tsitaadiga

Miks mitte kahest kokku, vahepingeks 14.5V, saad autoakut ka laadida ja auto pealt ratast thumbs_up.gif
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 17.10.2021 00:37:46 vasta tsitaadiga

Muundur jääks rattale peale kusagile, või siis joogipudelisse endasse peidaks sisse, seega kompaktsus ka oluline ja mitu muundurit üksteise otsas kobakam ning ilmselt ka kehvema kasuteguriga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2021 01:18:14 vasta tsitaadiga

Pakun et kasutegur eriti ei kannata, kumbki pool teeb oma tööd. Aint seal vahel peab mingi kobakas olema mis ruumi võtab, kondekas või väike aku et genereerima ei lähe.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 17.10.2021 09:59:31 vasta tsitaadiga

Üldjuhul on kadu 15%. 15% + 15% + muud kaod = ~50%
link + link

Keegi nii ka laeb?
link
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 17.10.2021 19:32:38 vasta tsitaadiga

Proovisin sarnasel põhimõttel muundamist, 3,6V pealt 55V peale sain pinge/voolu hoidmisega tagasisde kaudu ca 80% kasuteguri, voolutugevus väljundis 0,32A, ilmselt rohkem väga ei üritakski pigistada, kuna see 20% soojakadu pole pisikeses korpuses kuhugile hajutada. Seal need akude pinged jooksevad veel vastassuunas, laetaval pinge järjest kerkib, 3,6V langeb ja optimaalset keerdude arvu seal mõneti keeruline valida trafo väljundis. Mingi pingevahemiku juures kasutegur veits paremgi, teises äärmuses jällegi võib kehvem olla, kui laetav aku suht täis ja 3,6V aku suht tühi, siis kukub ka laadimisvool suht maha ära, kui tahaks lõpuni korralikult välja pigistada tühjast akust täisasse kõrgema pingega akusse, siis kaotaks kasuteguris veelgi ilmselt.
Aga mis veel proovisin, 3,6V pealt 12V peale lihtsalt ilma pinge/voolu hoidmiseta sain 12V ja ca 2A väljundi korral kasuteguri 91% mis pani mõtlema, et sellise kasuteguri korral võiks praegusele 12V pliiakule need liitiumipulgad lihtsalt niiöelda toetama panna küll, annaks lihtsalt paar kolm amprit akule kõrvalt energiat juurde, kui parasjagu seal tarbimas oleksin.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.