7 käigune DCT?
Tuttav on ühes KIA esinduses mehaanik, rääkis aasta tagasi juba, et need sidurid kipuvad kõveraks minema ja väristama. Probleemiks vähene temperatuuritaluvus - kui üle kuumeneb siis tõmbab pakid kõveraks. Samuti pidi üsna tavaline töö olema tal neid sidureid garantiikorras vahetada.
Õli on vahetatud sel kial ikka kastis? 60k mitte "longlife". _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
loomulikult, sest vw grupi autodel pole ju dsg-dega ühtegi probleemi
sul endal ei hakka vaikselt imelik oma käkinduse peale?
Ma mõtlesin praegust olukorda. Kus vw vahetab sujuvalt ja kia ei suuda, undab ja käigud ei lähe normaalselt. Ehk käigukast tundub, et vajab remonti.
7dct jah. Hoolduses ju öeldakse, et õli pole vaja vahetada/ei saa vahetada.
E: võiks autoteemasse üle tõsta, läks vähe lappe teemaga.
Sõitke rahulikmalt, Kiaga ei pea ega saagi driftida nagu raxz. Jääb sidur terveks. _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Õli on vahetatud sel kial ikka kastis? 60k mitte "longlife".
Kuivsiduriga kast. Sellel pole tõesti vajadust 60k pealt vahetada. Profülaktika mõttes 100k pealt võiks vahetada, nagu manuaalkastil. Istub seal kasti sees ka manuaalkasti õli, mitte mingi spetsiaalne hüper-atf.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Õli on vahetatud sel kial ikka kastis? 60k mitte "longlife".
Kuivsiduriga kast. Sellel pole tõesti vajadust 60k pealt vahetada. Profülaktika mõttes 100k pealt võiks vahetada, nagu manuaalkastil. Istub seal kasti sees ka manuaalkasti õli, mitte mingi spetsiaalne hüper-atf.
Mehhatroonika sees käib seesamune "manuaalkasti õli"? Näita täpsemalt, mis huvitav kast see selline on.
See VAG grupi DSG kastide 60k õlivahetuse nõue on peamiselt sellest tingitud, et sidurid on õlitatud ja lõpuks koguneb liiga palju sidurite kulumisest tekkinud materjali õli sisse, mis ülejäänud kasti sisule väga ei meeldi. Samuti toimub sidurite vahel päris karm hõõrdumine ja õli kuumeneb lokaalselt väga lühikeseks ajaks väga kuumaks, mis pika peale õli molekulaarstruktuuri lõhub ja efektiivsuse kaotab.
Õli on kallis nende friktsioonilisandite tõttu, mis teeb õli kasutatavaks nii sidurite kui ülejäänud krempli õlitamise puhul.
Kuivsiduriga kastidel on muidugi omad mured aga vähemalt ei ole vaja põdeda, et 400 euriseid õlivahetuse arveid saab liiga tihti.
Uued arengud topeltsiduriga kastide puhul olla sellised, et kastil on 2 õlitussüsteemi. Kasti sisu käib lihtsa õli pealt ja sidurid on täiesti eraldi õlituse peal omaenda spetsiaalõliga. Nii pidi kumbki õli kauem kestma ja ei pea keemiliselt optimeerima hübriidse lahenduse tarbeks.
See VAG grupi DSG kastide 60k õlivahetuse nõue on peamiselt sellest tingitud, et sidurid on õlitatud ja lõpuks koguneb liiga palju sidurite kulumisest tekkinud materjali õli sisse, mis ülejäänud kasti sisule väga ei meeldi. Samuti toimub sidurite vahel päris karm hõõrdumine ja õli kuumeneb lokaalselt väga lühikeseks ajaks väga kuumaks, mis pika peale õli molekulaarstruktuuri lõhub ja efektiivsuse kaotab.
Õli on kallis nende friktsioonilisandite tõttu, mis teeb õli kasutatavaks nii sidurite kui ülejäänud krempli õlitamise puhul.
Kuivsiduriga kastidel on muidugi omad mured aga vähemalt ei ole vaja põdeda, et 400 euriseid õlivahetuse arveid saab liiga tihti.
Uued arengud topeltsiduriga kastide puhul olla sellised, et kastil on 2 õlitussüsteemi. Kasti sisu käib lihtsa õli pealt ja sidurid on täiesti eraldi õlituse peal omaenda spetsiaalõliga. Nii pidi kumbki õli kauem kestma ja ei pea keemiliselt optimeerima hübriidse lahenduse tarbeks.
Dsg pole pesta vaja, vana välja uus sisse aga vahetama peab. Powersift võib 400 eurise arve saada koos kalibreerimisega küll. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Powersift võib 400 eurise arve saada koos kalibreerimisega küll.
Kas Sa ise või keegi garaažituttavatest DPS6/6DCT250 kasti kohta kah miskit teab (peale selle, et ta ikaldus on).
D=dry
Kui tahab, käib ilusti, kui tuju tuleb, rappub esimeselt teisele käigule lülitades. Jama algas kusagil 60000km kandis.
Korra on Info-Autos mingi softiuuendus kah tehtud.
Ei sõltu ei temperaturist ega sellest, kui palju sel päeval sõidetud on.
Muidu on õli käimakastis 50000 peal vahetatud, varsti jälle (100000 ees).
See VAG grupi DSG kastide 60k õlivahetuse nõue on peamiselt sellest tingitud, et sidurid on õlitatud ja lõpuks koguneb liiga palju sidurite kulumisest tekkinud materjali õli sisse, mis ülejäänud kasti sisule väga ei meeldi. Samuti toimub sidurite vahel päris karm hõõrdumine ja õli kuumeneb lokaalselt väga lühikeseks ajaks väga kuumaks, mis pika peale õli molekulaarstruktuuri lõhub ja efektiivsuse kaotab.
Õli on kallis nende friktsioonilisandite tõttu, mis teeb õli kasutatavaks nii sidurite kui ülejäänud krempli õlitamise puhul.
Kuivsiduriga kastidel on muidugi omad mured aga vähemalt ei ole vaja põdeda, et 400 euriseid õlivahetuse arveid saab liiga tihti.
Uued arengud topeltsiduriga kastide puhul olla sellised, et kastil on 2 õlitussüsteemi. Kasti sisu käib lihtsa õli pealt ja sidurid on täiesti eraldi õlituse peal omaenda spetsiaalõliga. Nii pidi kumbki õli kauem kestma ja ei pea keemiliselt optimeerima hübriidse lahenduse tarbeks.
VAG märja siduriga kastides (vähemalt ristimootoriga koos käiv DQ250 ja selle derivaadid) kasutab ka mehhatroonikaplokk kastiõli, mille vahetus on 60kkm tagant ette nähtud, ning tänu sellele on antud kasti vastupidavus suhteliselt hea. Kuivisiduriga VAG kastides (DQ200 - kõik mootorid kuni 250Nm) on plokk eraldi õlis ning selle vahetust pole tehases üldse ette nähtud (isegi kui paluda, siis esindus keeldub tegemast). Selle "igavese" õliga kipub aga mehhatroonikaploki eluiga olema ~60-200kkm, uus plokk koos vahetusega maksab ~1600€...
KIA kastidest: ei näi need ka päris probleemivabad olevat, töö KIA'de autopargist nii mõnedki juba ~50kkm järel teele jätnud ja remonti vajanud. Vend müüs oma Optima peale pooltteist-kaht aastat esinduse vahet käimist lihtsalt maha: selle aut. kast ei osanud püsikiirushoidjaga sõites kiirendamise järel käike enam üles vahetada, jäi peale kiirendamist pikalt hoidma mootorit 3000+ RPM'i peal (diisel). Tehti igasugu diagnostikat, tarkvara vahetust ja muud imet ning lõpuks deklareeriti, et tegemist on featuuri, mitte veaga
viimati muutis priit 25.09.2021 10:48:00, muudetud 1 kord
See on küll BS et isegi kui paluda, siis keeldutakse tegemast.
Onu pidas pikalt Škoda esindusega läbirääkimisi, kui tal mõne kuu eest plokk suri: et kas nad edaspidi sellel õli vahetaks, et riknemist vältida. Talle väideti, et sellel plokil polegi õli vahetamiseks avausi, tehas sellist protseduuri ette ei näe ja nemad ei tee...
Muidugi mitte, alati võib kasvõi ise teha, juutuub videosid täis Point lihtsalt selles, et "100% esinduses hooldatud" autodel pole seal keegi kunagi õli vahetanud ja selliselt edasi uhades saad väga suure tõenäosusega varem või hiljem uue ploki osta...
See on küll BS et isegi kui paluda, siis keeldutakse tegemast.
Onu pidas pikalt Škoda esindusega läbirääkimisi, kui tal mõne kuu eest plokk suri: et kas nad edaspidi sellel õli vahetaks, et riknemist vältida. Talle väideti, et sellel plokil polegi õli vahetamiseks avausi, tehas sellist protseduuri ette ei näe ja nemad ei tee...
See on küll BS et isegi kui paluda, siis keeldutakse tegemast.
Onu pidas pikalt Škoda esindusega läbirääkimisi, kui tal mõne kuu eest plokk suri: et kas nad edaspidi sellel õli vahetaks, et riknemist vältida. Talle väideti, et sellel plokil polegi õli vahetamiseks avausi, tehas sellist protseduuri ette ei näe ja nemad ei tee...
Õli oli "enne sees"
Ongi "enne sees", vahetavad karbi kasti küljes ja voila, ei mingit õliga mökerdamist, valge inimese töö. Kallis karp on ainult...
Janis, ju siis osa esindusi on paindlikumad. Võimalik, et ka eri aegadel eri mudelitel on asjale erinev lähenemine olnud juba tehasest. Vähemalt pikema suhtluse tulemusena sai ta lõpuks plokivahetuseks esinduses odavama hinna kui Hõbenool tahtis...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.