Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.6 (Küsitlus: Millised rehvid lähevad suveks alla?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 828, 829, 830 ... 1004, 1005, 1006  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Millised rehvid lähevad suveks alla?
Uued suverehvid
33%
 33%  [ 3 ]
Vähekasutatud suverehvid
55%
 55%  [ 5 ]
Viimase lubatud piirini kasutatud suverehvid
11%
 11%  [ 1 ]
Uued lamellrehvid
0%
 0%  [ 0 ]
Kasutatud lamellrehvid
0%
 0%  [ 0 ]
hääli kokku : 9

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2021 10:09:32 vasta tsitaadiga

7 käigune DCT?
Tuttav on ühes KIA esinduses mehaanik, rääkis aasta tagasi juba, et need sidurid kipuvad kõveraks minema ja väristama. Probleemiks vähene temperatuuritaluvus - kui üle kuumeneb siis tõmbab pakid kõveraks. Samuti pidi üsna tavaline töö olema tal neid sidureid garantiikorras vahetada.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 24.09.2021 10:10:12 vasta tsitaadiga

Õli on vahetatud sel kial ikka kastis? 60k mitte "longlife".
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 24.09.2021 10:16:24 vasta tsitaadiga

renx09 kirjutas:
loomulikult, sest vw grupi autodel pole ju dsg-dega ühtegi probleemi icon_lol.gif

sul endal ei hakka vaikselt imelik oma käkinduse peale?

Ma mõtlesin praegust olukorda. Kus vw vahetab sujuvalt ja kia ei suuda, undab ja käigud ei lähe normaalselt. Ehk käigukast tundub, et vajab remonti.
7dct jah. Hoolduses ju öeldakse, et õli pole vaja vahetada/ei saa vahetada. icon_lol.gif
E: võiks autoteemasse üle tõsta, läks vähe lappe teemaga.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2021 10:17:35 vasta tsitaadiga

Sõitke rahulikmalt, Kiaga ei pea ega saagi driftida nagu raxz. Jääb sidur terveks.
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 24.09.2021 10:25:20 vasta tsitaadiga

Allrait kirjutas:
Sõitke rahulikmalt, Kiaga ei pea ega saagi driftida nagu raxz. Jääb sidur terveks.
Eelmisel audil vahetasin küll sidurit... icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 24.09.2021 11:05:33 vasta tsitaadiga

Kas keegi uut Fabiat käis vaatamas? Mis mulje jättis?
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2021 11:45:49 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
Õli on vahetatud sel kial ikka kastis? 60k mitte "longlife".
Kuivsiduriga kast. Sellel pole tõesti vajadust 60k pealt vahetada. Profülaktika mõttes 100k pealt võiks vahetada, nagu manuaalkastil. Istub seal kasti sees ka manuaalkasti õli, mitte mingi spetsiaalne hüper-atf.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 24.09.2021 12:51:42 vasta tsitaadiga

flexiny elustab nivat

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piraat262
HV veteran
piraat262

liitunud: 11.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2021 12:56:13 vasta tsitaadiga

BrutaH kirjutas:
laurx kirjutas:
Õli on vahetatud sel kial ikka kastis? 60k mitte "longlife".
Kuivsiduriga kast. Sellel pole tõesti vajadust 60k pealt vahetada. Profülaktika mõttes 100k pealt võiks vahetada, nagu manuaalkastil. Istub seal kasti sees ka manuaalkasti õli, mitte mingi spetsiaalne hüper-atf.


Mehhatroonika sees käib seesamune "manuaalkasti õli"? Näita täpsemalt, mis huvitav kast see selline on.

Edit:
Spoiler Spoiler Spoiler


Täiselektroonilise lülitusega robotkast. Äge.

_________________
Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu!
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
BrutaH
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2021 15:42:06 vasta tsitaadiga

Nii on. Screenshot manuaalist.

See VAG grupi DSG kastide 60k õlivahetuse nõue on peamiselt sellest tingitud, et sidurid on õlitatud ja lõpuks koguneb liiga palju sidurite kulumisest tekkinud materjali õli sisse, mis ülejäänud kasti sisule väga ei meeldi. Samuti toimub sidurite vahel päris karm hõõrdumine ja õli kuumeneb lokaalselt väga lühikeseks ajaks väga kuumaks, mis pika peale õli molekulaarstruktuuri lõhub ja efektiivsuse kaotab.
Õli on kallis nende friktsioonilisandite tõttu, mis teeb õli kasutatavaks nii sidurite kui ülejäänud krempli õlitamise puhul.

Kuivsiduriga kastidel on muidugi omad mured aga vähemalt ei ole vaja põdeda, et 400 euriseid õlivahetuse arveid saab liiga tihti.


Uued arengud topeltsiduriga kastide puhul olla sellised, et kastil on 2 õlitussüsteemi. Kasti sisu käib lihtsa õli pealt ja sidurid on täiesti eraldi õlituse peal omaenda spetsiaalõliga. Nii pidi kumbki õli kauem kestma ja ei pea keemiliselt optimeerima hübriidse lahenduse tarbeks.
Manus

Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mcmudakäkk
HV vaatleja

liitunud: 08.12.2012




sõnum 24.09.2021 16:02:52 vasta tsitaadiga

von Wu kirjutas:
Kas keegi uut Fabiat käis vaatamas? Mis mulje jättis?


mis mulje Fabia jätma peaks?
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.09.2021 16:20:46 vasta tsitaadiga

AHV-d ei saa Fabiat vaadata ega proovida, nad hakkavad oksele.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kyrvas
HV vaatleja

liitunud: 25.05.2005




sõnum 24.09.2021 16:25:41 vasta tsitaadiga

Vabalt võiks Fabia-laadse punniga sõita.
Kui külmkappi vaja vedada siis "vabastan" töölt kaubiku.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hemmar
HV kasutaja

liitunud: 12.01.2007




sõnum 24.09.2021 18:34:37 vasta tsitaadiga

Mul naabrimehel skooda felicia. Aknast päris omamoodi huvitav vaatepilt kui enda tillipikenduse ta kõrvale pargin.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 25.09.2021 07:13:55 vasta tsitaadiga

BrutaH kirjutas:
Nii on. Screenshot manuaalist.

See VAG grupi DSG kastide 60k õlivahetuse nõue on peamiselt sellest tingitud, et sidurid on õlitatud ja lõpuks koguneb liiga palju sidurite kulumisest tekkinud materjali õli sisse, mis ülejäänud kasti sisule väga ei meeldi. Samuti toimub sidurite vahel päris karm hõõrdumine ja õli kuumeneb lokaalselt väga lühikeseks ajaks väga kuumaks, mis pika peale õli molekulaarstruktuuri lõhub ja efektiivsuse kaotab.
Õli on kallis nende friktsioonilisandite tõttu, mis teeb õli kasutatavaks nii sidurite kui ülejäänud krempli õlitamise puhul.

Kuivsiduriga kastidel on muidugi omad mured aga vähemalt ei ole vaja põdeda, et 400 euriseid õlivahetuse arveid saab liiga tihti.


Uued arengud topeltsiduriga kastide puhul olla sellised, et kastil on 2 õlitussüsteemi. Kasti sisu käib lihtsa õli pealt ja sidurid on täiesti eraldi õlituse peal omaenda spetsiaalõliga. Nii pidi kumbki õli kauem kestma ja ei pea keemiliselt optimeerima hübriidse lahenduse tarbeks.

Dsg pole pesta vaja, vana välja uus sisse aga vahetama peab. Powersift võib 400 eurise arve saada koos kalibreerimisega küll.

_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2ep
HV veteran

liitunud: 13.12.2003




sõnum 25.09.2021 09:20:01 vasta tsitaadiga

Liikluskultuuritusest:
laurx kirjutas:
Powersift võib 400 eurise arve saada koos kalibreerimisega küll.

Kas Sa ise või keegi garaažituttavatest DPS6/6DCT250 kasti kohta kah miskit teab (peale selle, et ta ikaldus on).
D=dry
Kui tahab, käib ilusti, kui tuju tuleb, rappub esimeselt teisele käigule lülitades. Jama algas kusagil 60000km kandis.
Korra on Info-Autos mingi softiuuendus kah tehtud.
Ei sõltu ei temperaturist ega sellest, kui palju sel päeval sõidetud on.
Muidu on õli käimakastis 50000 peal vahetatud, varsti jälle (100000 ees).
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priit
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2021 10:39:13 vasta tsitaadiga

BrutaH kirjutas:
Nii on. Screenshot manuaalist.

See VAG grupi DSG kastide 60k õlivahetuse nõue on peamiselt sellest tingitud, et sidurid on õlitatud ja lõpuks koguneb liiga palju sidurite kulumisest tekkinud materjali õli sisse, mis ülejäänud kasti sisule väga ei meeldi. Samuti toimub sidurite vahel päris karm hõõrdumine ja õli kuumeneb lokaalselt väga lühikeseks ajaks väga kuumaks, mis pika peale õli molekulaarstruktuuri lõhub ja efektiivsuse kaotab.
Õli on kallis nende friktsioonilisandite tõttu, mis teeb õli kasutatavaks nii sidurite kui ülejäänud krempli õlitamise puhul.

Kuivsiduriga kastidel on muidugi omad mured aga vähemalt ei ole vaja põdeda, et 400 euriseid õlivahetuse arveid saab liiga tihti.


Uued arengud topeltsiduriga kastide puhul olla sellised, et kastil on 2 õlitussüsteemi. Kasti sisu käib lihtsa õli pealt ja sidurid on täiesti eraldi õlituse peal omaenda spetsiaalõliga. Nii pidi kumbki õli kauem kestma ja ei pea keemiliselt optimeerima hübriidse lahenduse tarbeks.


VAG märja siduriga kastides (vähemalt ristimootoriga koos käiv DQ250 ja selle derivaadid) kasutab ka mehhatroonikaplokk kastiõli, mille vahetus on 60kkm tagant ette nähtud, ning tänu sellele on antud kasti vastupidavus suhteliselt hea. Kuivisiduriga VAG kastides (DQ200 - kõik mootorid kuni 250Nm) on plokk eraldi õlis ning selle vahetust pole tehases üldse ette nähtud (isegi kui paluda, siis esindus keeldub tegemast). Selle "igavese" õliga kipub aga mehhatroonikaploki eluiga olema ~60-200kkm, uus plokk koos vahetusega maksab ~1600€...

KIA kastidest: ei näi need ka päris probleemivabad olevat, töö KIA'de autopargist nii mõnedki juba ~50kkm järel teele jätnud ja remonti vajanud. Vend müüs oma Optima peale pooltteist-kaht aastat esinduse vahet käimist lihtsalt maha: selle aut. kast ei osanud püsikiirushoidjaga sõites kiirendamise järel käike enam üles vahetada, jäi peale kiirendamist pikalt hoidma mootorit 3000+ RPM'i peal (diisel). Tehti igasugu diagnostikat, tarkvara vahetust ja muud imet ning lõpuks deklareeriti, et tegemist on featuuri, mitte veaga icon_wink.gif


viimati muutis priit 25.09.2021 10:48:00, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 190 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 25.09.2021 10:43:11 vasta tsitaadiga

See on küll BS et isegi kui paluda, siis keeldutakse tegemast.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priit
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2021 10:51:56 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
See on küll BS et isegi kui paluda, siis keeldutakse tegemast.


Onu pidas pikalt Škoda esindusega läbirääkimisi, kui tal mõne kuu eest plokk suri: et kas nad edaspidi sellel õli vahetaks, et riknemist vältida. Talle väideti, et sellel plokil polegi õli vahetamiseks avausi, tehas sellist protseduuri ette ei näe ja nemad ei tee...
Kommentaarid: 190 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 25.09.2021 10:54:06 vasta tsitaadiga

Ja esindus on ainuke koht kus käia seda tegemas?
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priit
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2021 10:58:33 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
Ja esindus on ainuke koht kus käia seda tegemas?


Muidugi mitte, alati võib kasvõi ise teha, juutuub videosid täis icon_smile.gif Point lihtsalt selles, et "100% esinduses hooldatud" autodel pole seal keegi kunagi õli vahetanud ja selliselt edasi uhades saad väga suure tõenäosusega varem või hiljem uue ploki osta...
Kommentaarid: 190 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2ep
HV veteran

liitunud: 13.12.2003




sõnum 25.09.2021 11:03:38 vasta tsitaadiga

priit kirjutas:
Janis kirjutas:
See on küll BS et isegi kui paluda, siis keeldutakse tegemast.


Onu pidas pikalt Škoda esindusega läbirääkimisi, kui tal mõne kuu eest plokk suri: et kas nad edaspidi sellel õli vahetaks, et riknemist vältida. Talle väideti, et sellel plokil polegi õli vahetamiseks avausi, tehas sellist protseduuri ette ei näe ja nemad ei tee...

Õli oli "enne sees"
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 25.09.2021 11:04:41 vasta tsitaadiga

https://rallystore.ru/en/obem-masla-v-dsg-7-kak-pomenyat-maslo-v-korobke-dsg-kakoe-maslo-zalivat.html
Peaks see õpetus kehtima. Kataloogis on see roheline mineraal mehhatroonikaploki juures täitsa olemas ka (seal fotodel lasevad seda välja ka)
Mul sõber igatahes ka lasi oma golfil esinduses vahetada ja ei aetud küll sellist jama, et üht õli ei saa vahetada.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
priit
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2021 11:16:01 vasta tsitaadiga

p2ep kirjutas:
priit kirjutas:
Janis kirjutas:
See on küll BS et isegi kui paluda, siis keeldutakse tegemast.


Onu pidas pikalt Škoda esindusega läbirääkimisi, kui tal mõne kuu eest plokk suri: et kas nad edaspidi sellel õli vahetaks, et riknemist vältida. Talle väideti, et sellel plokil polegi õli vahetamiseks avausi, tehas sellist protseduuri ette ei näe ja nemad ei tee...

Õli oli "enne sees"


Ongi "enne sees", vahetavad karbi kasti küljes ja voila, ei mingit õliga mökerdamist, valge inimese töö. Kallis karp on ainult...

Janis, ju siis osa esindusi on paindlikumad. Võimalik, et ka eri aegadel eri mudelitel on asjale erinev lähenemine olnud juba tehasest. Vähemalt pikema suhtluse tulemusena sai ta lõpuks plokivahetuseks esinduses odavama hinna kui Hõbenool tahtis...
Kommentaarid: 190 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anti112
HV Guru
Anti112

liitunud: 14.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.09.2021 13:49:33 vasta tsitaadiga

Rehvivahetuse teema varsti jälle aktuaalne, lisasin uue küsitluse icon_idea.gif
Kommentaarid: 124 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.6 (Küsitlus: Millised rehvid lähevad suveks alla?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 828, 829, 830 ... 1004, 1005, 1006  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.