Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  levikom.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
taavi
HV veteran

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.09.2021 20:43 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
https://www.levikom.ee/iot/


arusaamatu, mille poolest see eriline on.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
joekas
HV vaatleja
joekas

liitunud: 05.09.2003




sõnum 10.09.2021 21:52 vasta tsitaadiga

Pohlad iot-st, saaksid vährmalt oma neti püsivalt toimime...
_________________
____________________________________________________
Kus viga näed laita, seal tule ja aita...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Inspiro
HV kasutaja

liitunud: 28.05.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.09.2021 18:40 vasta tsitaadiga

https://arileht.delfi.ee/artikkel/94584503/pankrotiohus-levikom-sai-kohtult-saneerimisloa-vaidetavalt-ootab-neil-ukse-taga-23-000-klienti

tsitaat:
Ettevõte ise loodab juba mõnda aega, et nad suudavad äri suure hooga käima lükata. Investoreid nad siiski leida pole suutnud.


Ehk siis investorite jutt on olnud sulaselge vale? icon_lol.gif

Kohustused on päris prisked... icon_eek.gif

tsitaat:
Ettevõte omab kohustisi kokku summas 10 201 272.65 eurot, millest lühiajalised kohustised moodustavad 1 902 091.24 eurot (enamuse moodustab võlgnevus hankijatele, võlgnevus Swedbank AS-ile ning maksuvõlgnevus) ning pikaajalised kohustised 8 299 181.41 eurot. Levikomi omakapital moodustab - 6 013 703.32 eurot.

tsitaat:
Levikom on kohtule avaldanud, et teenis 2020. aastal tulu 1 811 820 eurot ning perioodil 01. jaanuar 2021 - 23. august 2021 moodustas Levikomi realiseerimise netokäive 654 510.29 eurot. Levikomi puhaskahjum moodustas 2020. aastal 1 245 710 ning perioodil 01. jaanuar 2021 - 23. august 2021 - 519 009.70 eurot. „Kehvad majandustulemused 2020. aastal ja 2021. aastal on tingitud eelkõige kõrgest intressikulust ning tegevuskulust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 14.09.2021 19:02 vasta tsitaadiga

Ei pruugi olla vale, sest tegemist on siiski vaid ajakirjaniku sõnadega, mis viimasel ajal on tavaliselt kaugel faktitäpsusest. Ei pruugi ka õige olla, kuna LK praktiliselt ei suhtle ei klientide ega avalikkusega, näiteks see et hetkel on terve võrk maas juba ligi 30h, ei kajastu nende kodulehel mitte kuidagi. Ka selgust pole, millal ühendus taastatakse.

Siit on kuidagi mööda libisenud Äripäeva teade, et "OÜ CSC Telecom Estonia omandas 2020 aasta lõpus Levikom Eesti OÜ-le kuuluva IT-äri." Segane võib see olla olemasoleva tehnoloogiaga klientidele, 5G osas on see väga selge asjaolu icon_wink.gif.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.09.2021 21:06 vasta tsitaadiga

Kas need 23k klienti on kõrgelt kukkunud, või on nad väga jõukad? natukenegi tarbitav sideteenus hakkaks neile maksma 35-40 eurot, mis oleks 2-4x kallim
_________________
[img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 182 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 14.09.2021 22:47 vasta tsitaadiga

Muidugi, mulle meeldiks ka et keegi maksaks mulle peale et ma mingit teenust tarbin icon_wink.gif. Aga vaat ei ole nii. Miks olen mina nõus maksma 35-40 juurot? Sest ma tean et ma saan keskmise latentsuse 10ms, et ma saan selle kiiruse mis lepitud ja et see on reeglina mulle saadaval 24/7. Jah, ma pean olema natuke õnneseen, et mind teenindavas mastis pole samapalju kasutajaid kui feissaris ning eeltoodud tingimused ongi seeläbi ka võimalikud. Kuid sellest mulle piisab praegu. Kui prooviks leida alternatiivi mis oleks tehnilises plaanis vähemalt sama... siis paraku seda lihtsalt pole. Ei 2-4x odavamalt, ja ka mitte samapalju kallimalt. Ma ei räägiks hetkel Starlingi linnusoojendajast, see pole veel ametlik teenus ja selle energiatarve paneb ka ikka natuke mõtlema...
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 15.09.2021 08:07 vasta tsitaadiga

tsitaat:
näiteks see et hetkel on terve võrk maas juba ligi 30h


mulle jääb küll mulje, et selle raha eest saad sa pigem mittetöötava teenuse?

Arvata võib, et 23k klienti on need, kes esitasid päringu reklaamikampaania ajal, mida Levikom millalgi korraldas. Ma julgeks väita, et kolmandik neist pole üldse võimalik ehitada, kuna neile lihtsalt ei paista midagi. Kolmandiku ehitamine oleks ebarentaabel, kuna neti sinna viimine ei tasu eales ära. Ja kolmandik on võibolla tehtav, kui ohtralt raha sisse tampida ja 5 aastat kasumit oodata. See, et nad vaatamata “tohutule klientide tulvale” suutsid ainult paartuhat klienti välja ehitada, on ilmne näide sellest, mis antud tehnoloogiaga praktiliselt võimalik ja vähegi rentaabel on.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Kremli troll
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 15.09.2021 08:44 vasta tsitaadiga

Artikli saneerimiskava järgi:
- 2016-2017 oli äriplaan jõuda 4-5 aastaga 40 000 kuni 45 000 kliendini
- kõrgema püsikulude baasil tegevuskasumisse jõudmine vajas kliendibaasi suurendamist 6000 kliendini
- positiivsesse rahavoogu jõudmiseks oli vaja jõuda 12 000 kliendini
- perioodil 2017-2020 on taotluse kokku esitanud 23 000 klienti
- 2017 turunduskampaania ja aktiivse müügitegevuse tulemusena esitas neile viie kuuga liitumistaotluse 5200 klienti
- praegu kasutab nende teenuseid ca 2000 klienti

saneerimiskava ongi vist ilujutt näitamaks, et ettevõttel on endiselt potentsiaali, kui saaks kitsaskohad likvideeritud ...

Kliendina olin laias laastus Levikomi internetiga rahul aga hetke vaikiva teenuse katkestusega tundub nendega olevat kaputt ja palju neist 2000 kliendist alles jääb..
Igaljuhul minu perel on kolmanda päeva alguseks ilma telepildi ja internetita mõõt täis ja sean sammud mobiilse interneti ruuteri ja SIM kaardi järgi.

Nagu kuskil teema algusepoole kommenteerisin, on see juba rutiin, kus iga 2-3 aasta järel tuleb teha uus ring uue teenusepakkuja valikul, varasemalt läbi käinud kõik mobiilioperaatorid ja Levikomi pakutav on seni parim aga kahjuks ka nende teenus ei osutunud püsivaks.. icon_sad.gif

_________________
M: Zotac Mini GTX 1060 6Gb (Samsung) 260€
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 15.09.2021 08:45 vasta tsitaadiga

Selline näiline saneerimine on sisuliselt ainuke viis, kuidas Levikom saaks edasi eksisteerida vähemalt niikaua, kuni 5G lubadega selgus majas on.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 08:51 vasta tsitaadiga

Kuidas sellise äriplaaniga üldse lastakse tegutseda...

Teen ka firma, panustaks selle peale, et tulevikus saan 6g litsentsi, siis oleks kasumis....seni poogen, tiksun võlgu

Ulme

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 08:57 vasta tsitaadiga

Eesti nett ongi ulme; ootan ju minagi seda ulmet juba oi oi kui kaua. levikomi suur viga on ka selles, et tema väitel ei olevat raha lõppseadmete (kliendi) jaoks, kuigi see on kliendi oma mure, samas kui kliendil seda rahakest välja käia pole, jääbki teenus saamata + mastiseadmed jms.
_________________
[img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:]
Kommentaarid: 182 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 15.09.2021 09:59 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kuidas sellise äriplaaniga üldse lastakse tegutseda...


Peek ja Põldsam on sellist "äriplaani" juba korra Q GSM'iga proovinud ja suhteliselt edukalt. Q GSM sai GSM sageduse (900Mhz) litsentsi ja lõpuks saabus Tele2, kes nad ära ostis. Niikaua tehti kampaaniaid, jagati tasuta telefone ja muud sellist, mis tol ajal oli ennekuulmatu ja ei saanud kuidagi jätkusuutlik olla.

Minumeelest on algusest peale selge olnud, et Levikom üritab sama teed minna. Põhimõte on, et teed firma, millel ei ole erilist vara, kuid on kliendid ja mingisugune turuosa, või näiteks mõni (5G) litsents. Ajad igasugu kägu IoT'st, meeletutest investeeringutest, üleriigilisest katvusest jne. ise samal ajal raha põletades. Ja siis tuleb niikaua vastu pidada, kuni saabub "investor", kes tahab turule siseneda ja ränga raha eest sind üles ostab. Kuna sidealaseid valdkondi kus kanda kinnitada eriti pole, siis ignoreerides kõikide eelkäijate ebaõnnestumisi, valiti ainus, mis justkui realiseerimata oli. Kui nad selle 5G sagedusala saavad, siis on veel teoreetiline võimalus sellest välja tulla. Kuigi, kui neil on kohustusi ca. 10M jagu, siis vähetõenäoline, et keegi 5G litsentsi eest lihtsalt niisama ~15M peale maksab. Levikom'i enda väärtus on sisuliselt nullilähedane.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 10:25 vasta tsitaadiga

RCC kirjutas:
Eesti nett ongi ulme; ootan ju minagi seda ulmet juba oi oi kui kaua. levikomi suur viga on ka selles, et tema väitel ei olevat raha lõppseadmete (kliendi) jaoks, kuigi see on kliendi oma mure, samas kui kliendil seda rahakest välja käia pole, jääbki teenus saamata + mastiseadmed jms.


Sa pole saanud liituda sest pole seadmeid? Ma võin sulle müüa levikomi 30km antenni, istub siiani seina peal.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 127
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 15.09.2021 11:09 vasta tsitaadiga

netmaster kirjutas:
tsitaat:
näiteks see et hetkel on terve võrk maas juba ligi 30h


mulle jääb küll mulje, et selle raha eest saad sa pigem mittetöötava teenuse?


Ma saan arooniast aru icon_wink.gif. Ok, see mis hetkel toimub, on eriolukord ja kui see oleks kestnud rohkem kui 4 aastat, mil ma olen nende klient olnud, siis loomulikult ma ei oleks klient. Ütleme nii, et kuni nüüd viimase juhtme väljatõmbamiseni pole mul teenusele olnud ka pretensioone, mäletan küll mingisugusel talvisel ajal ka mingit tavalisest pikemat katkestust, kuid reeglina on katked olnud loogiliselt seletatavad. Juhtme väljatõmbamisi on palju raskem ennustada, kuna see on rohkem inimeste suvast lähtuv reaktsioon. Praegust ma ei nimeta rikkeks, kuna võrk tegelikult tehniliselt toimib, lihtsalt baidid on väljaspool (LK) gateway'd. Muide, ka eemise aasta sügisel toimus just väljatõmbamine, kui Telia Carrier magistraali välja võttis ning mis juristide abiga taastati. Seekord oleks vist kõvemaid juriste tarvis, tundub...

Kõige selle juures on üks mõttekoht - saades aru et bisnis võib hapuks minna, siis telekomiteenus ei tohiks katkeda ilma ette teatamata ja kui see on vältimatu, peaks riik n.ö. kriisiabina hoidma teenust üleval näiteks kuu, et kliendid saaks minna üle muudele teenustele. Praegu on suur oht et koolilapsed peavad siiski jääma kaugõppele (neid õppeasutusi mis on kinni, on praegu mitmeid), paljudel võis olla LK ainus netiteenuse pakkuja, mistõttu ka arvete maksmised võivad viibida jne. Teades ette, on võimalik asju korraldada, praegu aga ei tea klient mitte midagi peale ilmse - teenust ei ole. Ja sellist teadmatuses hoidmist ei saa heaks kiita.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
serxx
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 11:22 vasta tsitaadiga

IoT teema on neil vist teise juriidilise isiku all, OÜ Noranet vist.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 2 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV vaatleja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 11:41 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
netmaster kirjutas:
tsitaat:
näiteks see et hetkel on terve võrk maas juba ligi 30h


mulle jääb küll mulje, et selle raha eest saad sa pigem mittetöötava teenuse?


Ma saan arooniast aru icon_wink.gif. Ok, see mis hetkel toimub, on eriolukord ja kui see oleks kestnud rohkem kui 4 aastat, mil ma olen nende klient olnud, siis loomulikult ma ei oleks klient. Ütleme nii, et kuni nüüd viimase juhtme väljatõmbamiseni pole mul teenusele olnud ka pretensioone, mäletan küll mingisugusel talvisel ajal ka mingit tavalisest pikemat katkestust, kuid reeglina on katked olnud loogiliselt seletatavad. Juhtme väljatõmbamisi on palju raskem ennustada, kuna see on rohkem inimeste suvast lähtuv reaktsioon. Praegust ma ei nimeta rikkeks, kuna võrk tegelikult tehniliselt toimib, lihtsalt baidid on väljaspool (LK) gateway'd. Muide, ka eemise aasta sügisel toimus just väljatõmbamine, kui Telia Carrier magistraali välja võttis ning mis juristide abiga taastati. Seekord oleks vist kõvemaid juriste tarvis, tundub...


Rubilnikut on Levikomil üks ja teine tõmmanud. Kui teenuste eest ollakse võlgu, siis ühest hetkest teenuste osutamine ka peatub. Pole väga mõtet ajada mulli teemal, et juristide abiga tõmmati teenus uuesti käima. Kui üks lepinguline pool ei täida oma kohustust (ei maksa teenuse eest raha), siis seda loetakse lepingu rikkumiseks ja lõpetatakse teenuse osutamine. Praegu tundub, et Levikom meelega mängib tarnijate ja teenuspakkujatega - kes juhtme välja tõmbab, see saab ka mingisuguse raha kätte. Põldsam isegi ühes artiklis tunnistas, et neile hetkel keegi arvega ei müü. Kõik ainult ettemaksuga.

Maldur kirjutas:
Kõige selle juures on üks mõttekoht - saades aru et bisnis võib hapuks minna, siis telekomiteenus ei tohiks katkeda ilma ette teatamata ja kui see on vältimatu, peaks riik n.ö. kriisiabina hoidma teenust üleval näiteks kuu, et kliendid saaks minna üle muudele teenustele. Praegu on suur oht et koolilapsed peavad siiski jääma kaugõppele (neid õppeasutusi mis on kinni, on praegu mitmeid), paljudel võis olla LK ainus netiteenuse pakkuja, mistõttu ka arvete maksmised võivad viibida jne. Teades ette, on võimalik asju korraldada, praegu aga ei tea klient mitte midagi peale ilmse - teenust ei ole. Ja sellist teadmatuses hoidmist ei saa heaks kiita.


Kas seda peaks toetama riik või hoopis riik reguleerima, et sideteenuse osutajal peab olema vähemalt X perioodi jagu finantse, et sideteenust osutada? Maksumaksjana ei tahaks küll näha, et riik peab üleval mingeid PR kampaaniat tegevaid potentsiaalselt pankrotis olevaid sideettevõtteid.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 15.09.2021 11:47 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Seekord oleks vist kõvemaid juriste tarvis, tundub...


Paraku on nad vist ka kõigile kõvematele juristidele võlgu ...
Telia ei tõmba ühegi prioriteetse ärikliendi juhtmeid niisamalihtsalt seinast välja. Selleks peab ikka veidi pingutama. Näiteks kuude viisi võlgu olema ja oma kliendihalduri kõnesi mitte vastu võtma, jms. Oleks vast naiivne arvata, et Levikom oodatavast katkestusest ei teadnud. Ilmselt ei saa nad midagi teha, sest raha lihtsalt ei ole. Oodates mingit viimase minuti imet jäävad kliendid teavitamata ja lahendused leidmata. Kuna Põldsamm on juba deserteerunud, siis jääb mulje, et ega keegi enam eriti ei hooli ka.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Kremli troll
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 15.09.2021 11:49 vasta tsitaadiga

Lindman kirjutas:

Maldur kirjutas:
Kõige selle juures on üks mõttekoht - saades aru et bisnis võib hapuks minna, siis telekomiteenus ei tohiks katkeda ilma ette teatamata ja kui see on vältimatu, peaks riik n.ö. kriisiabina hoidma teenust üleval näiteks kuu, et kliendid saaks minna üle muudele teenustele. Praegu on suur oht et koolilapsed peavad siiski jääma kaugõppele (neid õppeasutusi mis on kinni, on praegu mitmeid), paljudel võis olla LK ainus netiteenuse pakkuja, mistõttu ka arvete maksmised võivad viibida jne. Teades ette, on võimalik asju korraldada, praegu aga ei tea klient mitte midagi peale ilmse - teenust ei ole. Ja sellist teadmatuses hoidmist ei saa heaks kiita.


Kas seda peaks toetama riik või hoopis riik reguleerima, et sideteenuse osutajal peab olema vähemalt X perioodi jagu finantse, et sideteenust osutada? Maksumaksjana ei tahaks küll näha, et riik peab üleval mingeid PR kampaaniat tegevaid potentsiaalselt pankrotis olevaid sideettevõtteid.


Kas seda sarnaselt ei saa lahendada nagu mobiilse internetiga, kui piiratud mahuga pakett täis tiksub, ei tõmmata juhet seinast vaid interneti kiirus tõmmatakse alla ja klient saab toimetada minimaalselt - a'la tellida mahtu juurde.
Riik nõuaks teenusepakkujatelt, kus juriidilist jm vaidluste korral peab tagama minimaalse internetiside ehk kiirus alla, inimene saab teha pangamakseid, lugeda e-kirju aga muu meelelahutus, videod jm ei kanna välja.

_________________
M: Zotac Mini GTX 1060 6Gb (Samsung) 260€
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netmaster
HV kasutaja
netmaster

liitunud: 21.08.2004




sõnum 15.09.2021 11:59 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kas seda sarnaselt ei saa lahendada nagu mobiilse internetiga, kui piiratud mahuga pakett täis tiksub, ei tõmmata juhet seinast vaid interneti kiirus tõmmatakse alla ja klient saab toimetada minimaalselt


Teoreetiliselt saaks, aga see ei ole nii lihtne. Upstreami pakkujal, ei ole õrna aimu, mida Levikom oma võrgus teeb ja kuidas kiirusi jagab. Ausaltöeldes ei ole see ka tema mure. Telia ei saa sissetuleva otsa peal igaühele piskut anda. Kui Levikom sellega tegelema ei vaevu, ei ole lõpuks muud lahendust, kui juhe seinast tõmmata ja kõik on ilma.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 15.09.2021 12:09 vasta tsitaadiga

Lindman kirjutas:
Kas seda peaks toetama riik või hoopis riik reguleerima, et sideteenuse osutajal peab olema vähemalt X perioodi jagu finantse, et sideteenust osutada? Maksumaksjana ei tahaks küll näha, et riik peab üleval mingeid PR kampaaniat tegevaid potentsiaalselt pankrotis olevaid sideettevõtteid.


Nagu ütlesin, on see mõttekoht, kas ja kuidas selliseid olukordi lahendada. Riik saab ka tagasi nõuda pankrotipesast tehtud kulutused, kuid ega see kõik lihtne pole.

H_K kirjutas:
Kas seda sarnaselt ei saa lahendada nagu mobiilse internetiga, kui piiratud mahuga pakett täis tiksub, ei tõmmata juhet seinast vaid interneti kiirus tõmmatakse alla ja klient saab toimetada minimaalselt - a'la tellida mahtu juurde.
Riik nõuaks teenusepakkujatelt, kus juriidilist jm vaidluste korral peab tagama minimaalse internetiside ehk kiirus alla, inimene saab teha pangamakseid, lugeda e-kirju aga muu meelelahutus, videod jm ei kanna välja.


Soomes on olemas nn tasuta sotsiaalinternet, oli vist 10Mbps DL. Selliselt saab olukorra lahendada küll. Ja kui inimene tahab kiiremat, siis maksab ise.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 12:38 vasta tsitaadiga

Lugesin mitu lehte uusi postitusi läbi, ning peab tõdema, et tõsiselt huvitav teema!
Kuidas aga nüüd mõne päevaga niiviisi juhtus, et kui esiti võideldi ennastunustavalt Levikomi 5G loa eest, siis nüüd võiks aga maksumaksja Põldsammi perssekukkunud äri toetama hakata?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 12:59 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
RCC kirjutas:
Eesti nett ongi ulme; ootan ju minagi seda ulmet juba oi oi kui kaua. levikomi suur viga on ka selles, et tema väitel ei olevat raha lõppseadmete (kliendi) jaoks, kuigi see on kliendi oma mure, samas kui kliendil seda rahakest välja käia pole, jääbki teenus saamata + mastiseadmed jms.


Sa pole saanud liituda sest pole seadmeid? Ma võin sulle müüa levikomi 30km antenni, istub siiani seina peal.


ei mitte mina, vaid levikomi nn. tulevased kliendid.
Kommentaarid: 182 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 145
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV vaatleja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 13:51 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
Lindman kirjutas:
Kas seda peaks toetama riik või hoopis riik reguleerima, et sideteenuse osutajal peab olema vähemalt X perioodi jagu finantse, et sideteenust osutada? Maksumaksjana ei tahaks küll näha, et riik peab üleval mingeid PR kampaaniat tegevaid potentsiaalselt pankrotis olevaid sideettevõtteid.


Nagu ütlesin, on see mõttekoht, kas ja kuidas selliseid olukordi lahendada. Riik saab ka tagasi nõuda pankrotipesast tehtud kulutused, kuid ega see kõik lihtne pole.

H_K kirjutas:
Kas seda sarnaselt ei saa lahendada nagu mobiilse internetiga, kui piiratud mahuga pakett täis tiksub, ei tõmmata juhet seinast vaid interneti kiirus tõmmatakse alla ja klient saab toimetada minimaalselt - a'la tellida mahtu juurde.
Riik nõuaks teenusepakkujatelt, kus juriidilist jm vaidluste korral peab tagama minimaalse internetiside ehk kiirus alla, inimene saab teha pangamakseid, lugeda e-kirju aga muu meelelahutus, videod jm ei kanna välja.


Soomes on olemas nn tasuta sotsiaalinternet, oli vist 10Mbps DL. Selliselt saab olukorra lahendada küll. Ja kui inimene tahab kiiremat, siis maksab ise.


Eesti kontekstis on alati mõeldav riigivõrk ja raamatukogus interneti kasutamine. Saab kodanik oma maksed tehtud, ekirjad loetud, koolitööd valmis jne.


Tulles tagasi Levikomi juurde, siis netmasteril on õigus. Telia ega ka teised opekad niisama naljalt juhet seinast välja ei tõmba. Juhe seinast välja on enne inkassot alati viimane variant, kuigi see on äärmiselt tõhus meetod võlgade sisse nõudmiseks. Olen ise mõningatel klientidel juhtme välja tõmmanud ja telefonikõne ootama jäänud...kui kogu kontoris nett puudu on, siis tuleb see kõne väga kiirelt. Nagu mainitud, need on ekstreemsed olukorrad ja sellele eelneb kolm kuni kuus kuud heaga suhtlemist. Kui lubadused jäävad lubadusteks või eskaleeruvad ignoreerimiseni, siis lähevad käiku järgmised meetodid. Võlausaldajad on Levikomile küll ja veel aega andnud, ning klientide pahameel on õigustatud kui päeva pealt teenus katkeb ja kommunikatsioon puudub.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
serxx
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2021 14:10 vasta tsitaadiga

Mis piirkonnas hetkel võrk täiesti maas on?
Saue masti otsas ei ole auke olnud viimase nädala jooksul.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 2 :: 137
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 15.09.2021 14:16 vasta tsitaadiga

Tartu Pärnu on maas igal juhul. Eks nende ümbrus siis on "pime".

Lindman kirjutas:
Eesti kontekstis on alati mõeldav riigivõrk ja raamatukogus interneti kasutamine.


Riigivõrk on mõeldav, aga ei ole ära mõeldud, st ei eksisteeri kodaniku jaoks. Raamatukogud ei ole lahti kogu aeg, minu lähikonnas on lahtioleku aeg 2x nädalas mingi 3h korraga. Kaks arvutit millest üks reeglina ei tööta... Ma ei hakka oma lastele ütlema et minge sinna - sest ma ei taha kuulda oma lastelt kuhu mina selle peale minna võin... icon_wink.gif.


viimati muutis Maldur 15.09.2021 14:24, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  levikom.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 37, 38, 39, 40  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.