Ratas maksis mõni a. tagasi tiba üle 3k. Võiks veatult toimida Täishooldust sai kevadel ja ragin siiani sees.
ma olin ka veendunud, et nagin kuskil keskjooksus vms, päris inetut heli tegi parema jala all.
Enne hooldust siis pesin ratta hoolega puhtamaks, küürisin taga hammakaid ja ketti ning igasugune nagin oligi kadunud
aga üldiselt mind naginad ei häiri, kui just miski väga rahulikul sõidul ei nagise
jõuga vajutades annab kõikjal miski järgi ja ikka kuskilt nagina välja võlub _________________ ☠
Hawaii teeb eelbroneerimisi Scott 2022 ratastele: https://www.hawaii.ee/et/broneerimine
Ma ise ei suuda ära otsustada, mis nüüd ära võtta. Valikusse jäänud:
Hawaii teeb eelbroneerimisi Scott 2022 ratastele: https://www.hawaii.ee/et/broneerimine
Ma ise ei suuda ära otsustada, mis nüüd ära võtta. Valikusse jäänud:
ise olin varem mtb peal, aga hui metsa sattusin, kruusale küll
ka nüüd satun kruusale
kuid enamus sõitudest on asfaldil ja mulle meeldib kiirelt sõita
oma algse ülekande, mis oli vist taga 12-32 ja ees 46-32 olen vahetanud 11-23 ja ees suurema 53 peale (väiksemat ei kasuta)
see uus cyclo seeria vms shimanol on, see ei võimalda väidetavalt nii suuri hammakaid ees just
ainus eelis on tagumisel vahetil olev sidur, nagu MTB seerial, siis ratta eemaldamiseks saab lisa pinge siduriga maha võtta, aga muidu on kett parema pingega ja ei lopenda liigselt
miks addict 30, sest addict 20'l on juba ultegra jupid ja need ei ole vajalikud ja teevad ratta kalliks
mina valisin omale voki ultegra seeriaga - sain soodsalt 3a tagasi, uus vokk 1600€ täis ultegra seeria
tänaseks olen uue ratta kõrvale ostnud - inetu oleks osta 105 ultegra kõrvale ja maksan raha
olen kaks käppa ära suutnud murda, olen eisvahetaja lingi suutnud murda.
105 ei ole kehvem ja on ühilduv isegi dura acega vist, ehk kui on vaja suuremat hammakat või taha väiksemaid, siis ketilaius on sama ning heeblid töötavad ühtmoodi
grx seerial või mis ta oli, see on ehk veidi teine maailm _________________ ☠
libe, tänud kaasa mõtlemast!
Ma ise uhan praegu MTB-ga ringi, aga tõsi ta on, et metsa ei satu ning olen ka avastanud, et pigem uhan 60-140 km asfaldil ehk küngaste kündmine minu meeli ei eruta.
libe, tänud kaasa mõtlemast!
Ma ise uhan praegu MTB-ga ringi, aga tõsi ta on, et metsa ei satu ning olen ka avastanud, et pigem uhan 60-140 km asfaldil ehk küngaste kündmine minu meeli ei eruta.
Kirsipuu ütles hästi lõpus, et 60-70 on veel okei, aga 100 pole enam mugav kiirus ratta seljas
Olen üle 40 tõukekal nüüd teinud, üle selle pole ka "mugav" enam. Kuskilt sealt läheb piir, kust lõpeb usaldus hiinlaste raamikeevitusse _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kirsipuu ütles hästi lõpus, et 60-70 on veel okei, aga 100 pole enam mugav kiirus ratta seljas
Olen üle 40 tõukekal nüüd teinud, üle selle pole ka "mugav" enam. Kuskilt sealt läheb piir, kust lõpeb usaldus hiinlaste raamikeevitusse
kirsipuu ütles, et 70 ülespoole ei ole enam mugav
vana 26" mtb'ga sain laeks 66km/h ja siis oli tallamine täpselt nagu selles klipis viimasel poisil, kus väntamisel hakkas vokk resoneerima
tollel oli ülekanne vast mingi 42/12
praegusel 60 pole just eriline mugavustsoonist väljumine, aga pidama saamine sel kiirusel on teine dela
kevadel märjal asfaldil pidin korra 60 pealt bussi taga äkkpidurduse tegema, sai saba liputama ja lõpuks esirattaga jäin ikkagi bussi kõrvale
hiljuti sai mingi napi 40ga ka äkkpidurdus tehtud, kuid seekord polnud ruumi kõrvale juhtida, napilt sain pidama, aga taga ratas õhku ja lenksuga vastu eesoleva kaubiku tagatuld
targem on oma sõite ette planeerida mingi pool kilomeetritki _________________ ☠
Mul vanem speedster gravel (105 juppide ja 1x11 käigu süsteemiga) ja kasutan seda linnas liikumiseks, saan hakkama ka metsateel. Ja kui peaksin uue ratta valima siis valiksin graveli. _________________ Protsessorid mis mul juba olemas
videos kommenteerib ka veel piduriheeblite ergonoomikat, et see võib sõiduasendi valikust ehk isegi vajalikuks saada
ise ma algul sõitsin ka pelglikult nukkidel, kuid praegu tunnen ennast mugavamalt sarvedel - saab jõuga kinni haarata ikkagi
mis puudutab konkreetsete rataste erinevust, siis ilmselt gravel versioon laseb laiemat rehvi kasutada võimalik, et on pakika ja porilaudade kinnituseks keermeavad
lisaks on ilmselt geomeetria vähem agressiivne, esiratas on kaugemale viidud, esikahvel ehk teise nurgaga
ja noh, kui sulle just kerge ülekanne ei sobi, siis on vaja kassett ja esihammakate grupp välja vahetada
isiklikult eelistaksin ka laiemate rehvide kasutusvõimalust ja ka mõistlikke poritiivakinnitusi, seega raamigeomeetria osas oleksin kindlasti graveli pool
enda vokil kasutan poritiibu ja nende kinnitused olid olulised, täna leiab kauplusest ka kiirkinnitustega porilaudu, mis keermeavasid ei vaja
esimene aasta kasutasin talvel ka naastrehve ja siis olid rehvid 35mm, aga eelmine aasta leidsin juba, et kannatab ka slikkidega talvläbi sõita _________________ ☠
Sai selle nädala alguses trek farley 5 fätt ostetud. Esimene sõit tehtud. Esmamulje väga hea. Kui ilm lubab, siis saab metsa ka proovida. Asfaltil teevad need suured rehvid nii palju häält, et kella pole vaja, et inimesed eest tuleks
Uh, Yedoo 4 on tõesti asine tõuks, eriti kui ette on tekitatud pakiraam ja tehases külge pandud trikiratta lenks on asendatud Jopo lenksuga.
Vahest ükskord soetan ka suure esirattaga tõuksi, et saaks võrrelda.
Kuid esivanemal tekkis küsimus: kas tavalisi tõukse tehakse ka sadulaga või kas on neile olemas sadula kit'i?
Tõukeratas tavalisel kujul talle hästi ei sobi, selg hakkab valusalt protesteerima ja võibolla oleks istuv asend parem.
Jalgrattaga sõitmiseks aga, tundub, et ei piisa tasakaalust, see on aastakümnetega kuidagi kaduma läinud.
Mul tulid seepeale meelde jooksurattad. Neid aga saab siinmail poest vaid laste mõõdus.
Odavaim oleks muidugi ise teha, sobivaid toorikuid saab tasuta ja kui mingist vineerist ehisplaatidega katta keskjooksu koht, võiks tulemus olla
selline, millega sõites teised inimesed naerma ei hakka.
Rattal on all jooksud 29" 25mm ja max lubatud rehvilaius 2.4
Kui ostan 27.5" 30mm või 35mm saan 2,8 või 3.0 rehve kasutada ?
Talveks 27.5" 3.0 rehviga oleks hea odav alternatiiv fätile
Rattal on all jooksud 29" 25mm ja max lubatud rehvilaius 2.4
Kui ostan 27.5" 30mm või 35mm saan 2,8 või 3.0 rehve kasutada ?
Talveks 27.5" 3.0 rehviga oleks hea odav alternatiiv fätile
Ei. Piltlikult ratta diameetri vähendamine ei venita kuidagi ratta raami või esiharki laiemaks. Seega maksimum laius on 2.4 _________________ Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Küttepuid oli vaja nüüd ja kohe, niisiis töin poest koti tõukeratta peal ära.
Käekõrval veeretades tuleb veidi ettevaatlik olla, et ebatasasel teel tagaratast õhku ei viskaks.
Tõugata saab aga mõnusasti ja raskuskese jääb madalale.
Rattal on all jooksud 29" 25mm ja max lubatud rehvilaius 2.4
Kui ostan 27.5" 30mm või 35mm saan 2,8 või 3.0 rehve kasutada ?
Talveks 27.5" 3.0 rehviga oleks hea odav alternatiiv fätile
Ei. Piltlikult ratta diameetri vähendamine ei venita kuidagi ratta raami või esiharki laiemaks. Seega maksimum laius on 2.4
See on, jah, PLUS fromaat, mis jääb tavalise ja fäti vahele. 27,5 PLUS-e toodeti/toodetakse, 29" puhul ei tea, kas on toodetud. _________________
700€ fäti nädala jagu otsinud. 800€ paar Silverbacki pakkumist tulnud. Millel peaks kohe +100€ rehve Jumbo Jimide vastu vahetama.
Ehk kuu jooksul midagi leian. Siis ilmselt tuhin möödas ja sõidan 29" nagu eelmine talv.
Rattal on all jooksud 29" 25mm ja max lubatud rehvilaius 2.4
Kui ostan 27.5" 30mm või 35mm saan 2,8 või 3.0 rehve kasutada ?
Talveks 27.5" 3.0 rehviga oleks hea odav alternatiiv fätile
Ei. Piltlikult ratta diameetri vähendamine ei venita kuidagi ratta raami või esiharki laiemaks. Seega maksimum laius on 2.4
See on, jah, PLUS fromaat, mis jääb tavalise ja fäti vahele. 27,5 PLUS-e toodeti/toodetakse, 29" puhul ei tea, kas on toodetud.
Oleneb raamist. Pead uurima mis jooksudega mis rehvid sobivad. Mul Surli Ogre ja 29"jooksule lähevad 2,6 rehvid (hetkel all) ja 27,5 jooksuga 3.0 _________________ Protsessorid mis mul juba olemas
Ees:
Sinna mahutaks ilmselt 29" 2.6 või 27.5" 3.0 küll.
Taga:
Rehvid on 29" 2,20. Lubatud 2.35.
Tagarattal oli 20-30cm lumega pidamine suht kehva. Rõhk ees 1,5 ja taga 1.8.
Taha 2.4 rehv ja ette 2.6
Jooksud DT Swiss 1900 25mm
Mõõtsin enda maxxis iconi ära ja reaalset laiust on tal 64mm. Mul jooksudeks DT swiss 1950 hybrid, pöia siselaius on 25mm tegelt 2,6 rehvid tahaks juba 30mm siselaiusega pöida. Aga ma saan sõidetud rõhk on ees 1,8 ja taga 1,9 kaalu mul nõks alla 100kg _________________ Protsessorid mis mul juba olemas
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.