Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  frog.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
...
HV vaatleja

liitunud: 19.10.2018



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2021 08:20:34 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
Ega nad ise sellega ju ei tegele, saadavad edasi. Aga toimib, telefon käis seal, DPD pakiautomaadi vahendusel.


Ja kaua see kõik umbes aega võttis?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2021 10:37:54 vasta tsitaadiga

See oli teise paanikaperioodi algus, ligi kuu aega läks. Aeglaselt küll, aga keegi vastu haukuma ei hakanud. Näpujäljelugeja vahetus oli, https://www.evoteqlab.com/ vist teostas.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
endrik2500
HV vaatleja

liitunud: 08.03.2021



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2021 15:11:26 Frog tellimus kiiresti käes vasta tsitaadiga

Tere

Tellisin esimest korda frogist miskit märtsis. Tellimus laekus paari päevaga ja kaup oli korras. Hind soodne ja pobleeme polnud. Julgen soovitada, kuna nad ikka kauba kätte toimetavad kui ettemaks teha. Kienditoea kokkupuuteid ei olnd nii et ei tea kuidas nad eesti keelele regeerivad - väidevetavalt umbkeelsed teenindajad, keda ple ma testinud nii et ei tea kui mistit oleks ette tulnud. Kaup käs ja ei olnud probleeme.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jtz
HV kasutaja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 06.04.2021 12:01:22 Re: Frog tellimus kiiresti käes vasta tsitaadiga

endrik2500 kirjutas:
...Kienditoea kokkupuuteid ei olnd nii et ei tea kuidas nad eesti keelele regeerivad - väidevetavalt umbkeelsed teenindajad, keda ple ma testinud nii et ei tea kui mistit oleks ette tulnud....


Sai tehtud tellimus eelmise teisipäeva öösel. Sama päeva hommikul, kohe tööpäeva alguses, tuli kõne, et kahjuks antud toode pole enam saadaval ja sõbralikult tühistasime tellimuse. (ala keegi kärmem sai kesklaost varem jaole)
Tellimus ise järele minemisega ja sulas tasumine = raha tagastamise vms vaevusi pole.
Kõne oli eesti keeles ja kõnelejaks seksika aktsendiga vene naisterahvas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007




sõnum 13.05.2021 19:15:52 vasta tsitaadiga

Jagan enda kogemust ka:
Tellisin kõhklustega, mis osalt siinses teemas kirjeldatust põhjustatud.
Kaup oli partneri laos, tarneajaga 5-9 tööpäeva. Aga hind oli muudest kohtadest paar kümpi odavam ja tarne isegi lühem, kui mujal.
21.04 sai siis kaup tellitud, kohe makstud ka. Makseviisiks ülekanne. Pangalinki nad ei kasuta, samas on PayPal-i võimalus.
Partneri laost tellimine võttis juba neil 2 päeva aega.
Nonii, läks see 9 tp. mööda, lasin kümmenda ka: tellimise staatuses ei mingit muutust.
Neil on seal veebilehel miski onlinechat ja küsimuse vorm.
Saatsin siis küsimuse tellimise edenemise kohta. Vaikus.
Reede õhtul saatsin uue küsimuse: Vaikus.
Teisipäeval helistasin: Vastas seksika vene aktsendiga naisterahvas, kes oli küll viisakas, kuid üpris tõrjuv, eriti selles osas, kui uurisin, miks mu päringutele vastust pole tulnud. Palus veel oodata ja arvas, et saan oma asjad varsti kätte.
Täna siis üritas kuller mulle pakki tuua, aga sattus helistama selle paarikümne minuti sees, mil ma telefonile vastata ei saanud.
Helistasin tagasi, a ta oli juba liiga kaugel. Küsisin, miks ta pakki mu töö juurde ei andnud, nagu kõik teised teevad?
Vastas, et ei teadnud, millisesse ettevõttesse seda pakkuda, kuna mingit muud juttu peale üldaadressi polnud.
Meil on ühel aadressil mitmeid ettevõtteid, eristatakse neid aadresse tähtedega.
Poes tarneaadressil on mul aga isegi ettevõtte nimi sulgudes järel, ilmselt on keegi kirjatark selle sealt välja rookinud.
Kogemus on suht vastuoluline, sulitegemise peal nad ilmselt väljas ei ole, aga midagi nende asjaajamises ikka mehesti lonkab. Suhtlemine kliendiga päris kindlasti.
Loodetavasti õnnestub kulleril pakk ka homme kohale toimetada, poolteist nädalat lubatust hiljem.
Edaspidi ilmselt püüan ilma selle butiigita läbi ajada.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.05.2021 19:23:36 vasta tsitaadiga

Paar positiivset nendega aastate jokksul.
Viimane oli enda näpukas (mitu akent lahti) ja sai vale kinnitusega toode tellitud. Kodus avastatud viga, kontorisse, rääkisin mure ära, kaks päeva hiljem õige jupp kohal.
thumbs_up.gif

_________________
SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vaenlane
HV kasutaja

liitunud: 27.11.2005




sõnum 18.05.2021 13:06:29 vasta tsitaadiga

vaenlane kirjutas:
Tellisin Mamibot robottolmuimeja. Sai nädala jooksul paar korda kasutatud aga kuna ei töötanud nii, nagu lubatud (näiteks ei jätkanud pooleli olevat koristust pärast laadimist, äpp ei ole kasutuskõlblik), sai tagasi saadetud nn kahe nädala tagastusõiguse alusel. Pakkisime ilusti topeltpakendisse, kõik puhastasime ära, isegi kaitsekilesid ei võtnud maha. Frog.ee andis teada, et maksab tagasi u 50% hinnast ja lisas kulude nimekirja. Katkine pakend 10€ (no ei ole usutav, et transpordiga katki läks, lõhnab sedamoodi, et seda katkise pakendi pilti saadetakse igale ühele, kes soovib sama toodet tagastada), mingi filter 60€ (mis nende enda poes maksab 19€). Kui me sellega ei nõustunud ja loetlesime ette vead, mille alusel soovisime tagastamist (või tehku siis korda), siis lõpetati suhtlemine. Oleme mitu korda viimase pooleteise kuu jooksul üritanud suhelda, täielik null. Asi läks tarbijakaitsesse, sest hetkel mingit muud võimalust lihtsalt ei näe.

Minu silmis on tegu petturitega. icon_evil.gif


Minu keiss sai (lõpuks) tarbijakaitse otsuse, kauba maksumuse + kõik transpordikulud peab Frog.ee tagastama. Kõik venis, kuu siia, kuu sinna, sest see pätikamp seal Frog.ee nimelises asutuses lihtsalt ei reageerinud ka tarbijakaitse katsetele nendega ühendust saada. Süüdimatud kujud, lihtsalt ignoreerivad. Eks paistab, mis edasi saab, kas lasevad ka selle otsuse üle või ennetavad kohtusse minekut. See paarsada € minu elu nüüd kuidagi ei mõjuta aga sellise suhtumisega kauplejad annan suurima hea meelega kohtule hekseldada. Ei soovita kellelgi sealt midagi osta, vaatamata mõneeurostele odavamatele hindadele.

EDIT: lisan siia täienduse, et päev pärast Tarbijakaitse otsust laekus korrektne summa Frog.ee poolt arvele. Hea seegi. Nüüd loen, et garantii ja kliendiga suhtlemine (ehk klienti lihtsalt ignoreeritakse) on neil endiselt problemaatiline. Minu jaoks ei olnud see esimene kord Tarbijakaitset kasutada, küll aga esimene kord, kus teenuse pakkuja ei vasta nii kliendile ega ka Tarbijakaitsele. Nagu seinaga üritaks suhelda. See on ikka ülim ülbus, mida üks ettevõte saab teha.


viimati muutis vaenlane 15.09.2021 13:35:39, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Inspiro
HV kasutaja

liitunud: 28.05.2012




sõnum 26.05.2021 22:18:32 vasta tsitaadiga

Tanel

Frog tegeleb HV-s kommentaaride ja hinnangute ostmisega icon_idea.gif

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2021 23:57:48 vasta tsitaadiga

Tjah, vastuoluline teema. Otseselt ei saa pahaks panna, kui suunatakse pärast ostu tagasisidet andma - see on maailmas tavaks enamikel e-poodidel, Eestis ehk veel mitte nii levinud, kuna puudu on Eestis ühtne kommertsplatvorm. Ju siis HV selleks praegu on. Iseasi on kommentaarijärgse rahalise väärtusega sooduskoodi andmine ja siinkohal peaks juhtima firma tähelepanu sellele, et see pole just ehk kõige eetilisem.

Mida rahvas arvab? Kas peaks keelama või on see uueks normiks?

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2021 00:01:39 vasta tsitaadiga

Kui negatiivsed kommentaarid näha jäävad miks mitte.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2021 00:07:50 vasta tsitaadiga

Põhjendatud negatiivseid me ei eemaldagi, selles polegi küsimus.
Rahalise väärtusega sooduskoodi andmise eelduseks oleva positiivse kommentaari andmise soov on tendentslik ja käsiteldav ostmisega.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2021 00:15:23 vasta tsitaadiga

Kui negatiivne peab olema põhjendatud ja positiivne mitte siis jätaks selle ukse kinni. Karta on ka et negatiivse eest sooduskoodi ei anta.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2021 00:22:57 vasta tsitaadiga

Selles mõttes sõnastuses on kirjas" Kui olete rahul...jätke oma kommentaar".
Kes see ikka kutsuks klienti andma negatiivset tagasisidet. icon_smile.gif

Isiklikult on kogemusi, paaril Euroopast ostetud toote pakendis on olnud kaasas lipik, a'la "kui olete rahul, kirjutage sõpradele ja avalikult sotsiaalmeedias, ja kui pole rahul, kirjutage meie murest otse meile, et saaksime oma toodet/teenust parandada".

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
woozy
HV Guru
woozy

liitunud: 09.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.05.2021 09:54:33 vasta tsitaadiga

Sai tellitud üks bt-aux vidin, tuli siis ca 18päeva, kiiret mul sellega polnud ja hind oli parem, kui mujal... Niiet thumbs_up.gif
_________________
{ Talu/suvila blogi }
Kommentaarid: 143 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 118
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
serxx
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.06.2021 11:52:29 vasta tsitaadiga

Esimene tellimus frogist on minul negatiivne.

Tellitud kolm toodet, millest kaks olid tarneajaga 1-2tp ja üks 1-3tp.
Peale 9 tööpäeva (3x tarneaeg) möödumist on tellimus endiselt staatuses "töötluses" ja pole õrna aimugi kas ja millal selle kätte saada võiks.

EDIT:
Tellimuse tühistamine ei tundu ka võimalik, sest tellimuse tühistamise kirja ei ole võimalik saata:
<klienditugi@frog.ee>: host mx.yandex.net[77.88.21.249] said: 552 5.2.2 Mailbox
    size limit exceeded 1622969111-6y0lZ5863L-jA2OM3xJ (in reply to end of DATA
    command)
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 2 :: 138
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.06.2021 14:19:33 vasta tsitaadiga

Seal võib minna ka üsna mitu-mitu nädalat, enne kui nad iseseisvalt avastavad, et kaupa juba ammu enam reaalselt kaugel maal asuvas laos olemas ei ole ja raha tagastatakse.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 14.06.2021 21:21:58 vasta tsitaadiga

Päris tõsised probleemid garantiiga. Frog ei ole nõus peale teistkordset toote riknemist lepingu taganemisest (väitsid et peab 3x katki minema, vana hea klientide lollitamine).
Ka kolmas kord asi katki läinud ja oli esitatud avaldus, et ei soovi remonti vaid raha tagasi.
Ikkagi kirjutati mingi ametlik lollitamise tekst "robottolmuimeja sees on tolm, tuleb olla ettevaatlik", tehti asi korda ja palutakse järele tulla.
Kuigi oli esitatud avaldus lepingust taganemiseks, lihtsalt ignoreeritakse.
Ei soovita FROGi kallimate toodete soetamisel.
Klienditeenindaja ütles, et temaga rääkida ei ole mõtet (nagu mitte ühtegi sõna, otseses mõttes), tuleb kirjutada kiri.
Järelikult on klientidel kogu aeg probleemid ja neil on kopp ees sellest, et teenindaja saab puid alla.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
serxx
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.06.2021 21:42:20 vasta tsitaadiga

Peale 3x tarneaja ületamist esitatud tellimuse tühistamise soovi samuti ignoreeriti.
Kui tarneaeg oli ~4x ületatud, pandi ikkagi posti.
Kommentaarid: 153 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 2 :: 138
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.07.2021 20:57:03 vasta tsitaadiga

Viimastele kogemustele tuginedes ütleks, et ostuks hüva koht küll aga kui midagi valesti läheb, siis kaamel on klient.
Juhus, kus tellimus ise tuli kiirelt kohale aga selgus, et vale asi... siis venis miski 3 nädala kanti kogu lõbu. Ise pidid ikka torkima, millal kaup tuleb - algse tellimuse staatus korrektselt ei muutunud enam.
Kommentaarid: 111 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 14.07.2021 21:45:10 vasta tsitaadiga

Jube. Seade rikneb täpselt samamoodi kolmandat korda ja nad ei ole nõus tagastusele, ikka remontisid ära:
tsitaat:

Tere

Täname kirja eest.
Meil on väga kahju, et meil oli selline koostöö kogemus.
Proovisime omalt poolt teha kõik võimaliku, kuid kahjuks servis tegi sellise otsuse.
Tehnikud tegid hoolduse ning saatsid akti ja seadet tagasi.
Mõlemad aktid on manuses, linki all.
Teie seade on tehtud korda ja ootab Teid Taevakivi esinduses.
Taevakivi 1, 13619, Tallinn, Taevakivi Ärikeskus, boks 8

Loodame Teie mõistmisele ja edaspidisele koostööle.


Humoristid.

Põhimõtteliselt üsna pekkis ettevõte. Osta (vahelduva eduga) sealt saab, garantiiga on aga kurvad lood.
Ja viimasele kirjale lihtsalt ei vastata enam. Koha peale lähed ütlevad "saada kiri" aga kui kirja saadad
siis vaatavad, kas neile meeldib suhelda või mitte.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jüri Öö
HV kasutaja
Jüri Öö

liitunud: 31.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 22:00:50 vasta tsitaadiga

Tellisin Google Nest Audio kõlari. Kuna toode oli märgatavalt odavam kui igal pool mujal, siis ma väga ei lootnud seda kätte saada, aga mõtlesin riskida. Ei tea kuidas nad said selle kõlari nii odavalt müüa, aga lubatud päevadega oli see mul käes.

Koduleht on küll paras käkk, nii et rohkem ma sealt midagi tellida ei tahaks.
Kommentaarid: 58 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2021 00:14:22 vasta tsitaadiga

Jüri Öö, iseenesest firma kasvab ja maksab ka korralikult makse
icon_arrow.gif https://krediidiraportid.ee/frogest-ou

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Aspiriin
HV kasutaja
Aspiriin

liitunud: 28.11.2010




sõnum 15.11.2021 23:50:45 vasta tsitaadiga

Tellisin juba mõnda aega tagasi 3 arvuti osa.
Tarne aeg hakkab juba kätte jõudma aga
ühel asjal ikka kiri Töötluses.

Peaks vist kirja koostama hakkama..

Loodame veel ehk muutub homme staatus..
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Divisor
HV kasutaja

liitunud: 05.05.2013




sõnum 13.12.2021 14:10:42 vasta tsitaadiga

Aspiriin kirjutas:
Tellisin juba mõnda aega tagasi 3 arvuti osa.
Tarne aeg hakkab juba kätte jõudma aga
ühel asjal ikka kiri Töötluses.

Peaks vist kirja koostama hakkama..

Loodame veel ehk muutub homme staatus..


Kas staatus muutus siis?
Tellisin 2 asja ja ühel staatus muutus järgmisel päeval aga teisel ei muutunud peaaegu nädal kuni ma kirjutasin.
Kirjutades sain ka väga huvitava vastuse: küsin siis, et miks staatus pole muutnud "töötluses" -> "tellitud" nii nagu teisel tootel ja chati teenindaja vastab nii - "Kuna sellel on teine tarnija ja tarneaeg ka pikem sellepärast ka staatus selline", siis sai küistud, et aga see tähendab ju siis, et kaup peaks olema ikkagi tellitud, mille peale vastati "võib olla tellitud, aga ei pruugi".
Nüüd on juba 9 päeva möödas esimesel tellimusel näitab tarneajaks 06.12.2021 ehk see peaks juba mul käes olema aga ei ole ja teisel on ikka staatus "tellitud".
Kauba kunagi (loodetavasti enne jõule) kätte saab siis rohkem selle poega tegemist ei tee, mis siis, et hinnad odavad aga see keelte segu kodulehel ja kliendi teadmatuses hoidmine jne on ikka disaster.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aspiriin
HV kasutaja
Aspiriin

liitunud: 28.11.2010




sõnum 13.12.2021 18:21:10 vasta tsitaadiga

2 asja jõudis täpselt tarne viimasel päeval.
Emaplaadi staatus muutus viimasel päeval TELLITUD.
Sama päeva õhtul helistati ja öeldi, et tarne lähen 10 päeva pikemaks.

Mis siin ikka neile öelda on. Selge. Eks ma siis ootan.
2 asja ju käes.

Hind ja tarne. Pigem järgmine kord maksaks rohkem ja saaks kiiremini.
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  frog.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.