Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 97, 98, 99  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
m365
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2021




sõnum 04.08.2021 18:03:13 vasta tsitaadiga

Zpider kirjutas:
Auto aku oleks vist liiga suur aga näiteks mootorratta akuga


Lühike vastus: pliiaku ei sobi tõukerattal kasutamiseks.

Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 21:14:52 vasta tsitaadiga

4S3P tuleks kokku keevitada ja see väikse kontrolleri modimisega jadasse panna. Ideepoolest lihtne ja probleemivaba viis tõuksi kiiremaks teha. Jalgratastele müüdava lenksu ette toru külge käiva koti sisse saab selle täpselt ära mahutada. Selle saab siis omakorda tõuksil ees asuva diagonaali külge kinnitada.

Eeldusel siis, et jutt ikkagist xiaomi tõuksist või äkki isegi selle koopiast.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MRTO
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 05.08.2021 09:39:25 vasta tsitaadiga

https://m365.embedden.com/

Nii kiirust juurde kui ainult ranget juurde lahendused
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




sõnum 12.08.2021 13:20:25 vasta tsitaadiga

Kas ca 500 euri sisse mahub ka mõni 10-tolliste ratastega tõuks, millel oleks ka enamvähem aku (üle 300 Wh)? Sain proovida Velt Smart X7, mis muidu on väga korralik aga aku lahjapoolne 230 Wh ja hind 499. Vedas 90 kg kere väga reipalt nii murul, kruusal kui ka asfaltil. Kiirendus oli ka väga hea.
Ideaalne oleks NINEBOT MAX G30, aga eelistaks esialgu kuni 500 euriseid. Kahju, et XIAOMI PRO 2 ei tehtud 10" ratastega.
Kas Tallinnas sõites on väga suur vahe 8.5" ja 10" ratastel? Olen lugenud, et äärekividest, väikestest aukudest on 10" ikka märksa turvalisem üle sõita. Kas ka reaalselt on see 1.5" erineivus nii tuntav?

Teine küsimus - Kas vähemtuntud firmade tõuksidele on ka varuosasid Eestis saada? Või kindlapeale minekuks tasuks valida enamlevinud tootajtelt (Xiaomi, Velt, Segway, Inokim).
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 12.08.2021 20:08:48 vasta tsitaadiga

https://sport.delfi.ee/artikkel/94150289/elektrisoidukid-on-tanavapildis-uha-populaarsemad
Ja et palju rohkem õnnetusi tõuksidega on ei tohiks olla üllatus, kuna arv on ju palju tõusnud ka.
Kui nt autosid oleks 2x rohkem, oleks ka üle 2x rohkem liiklusõnnetusi autodega.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 12.08.2021 21:52:11 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Kui nt autosid oleks 2x rohkem, oleks ka üle 2x rohkem liiklusõnnetusi autodega.
ei usu
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




sõnum 13.08.2021 08:44:28 vasta tsitaadiga

Leidsin huvitava tõuksi "Ninebot MAX G30LE," hinnaga 535 (tavaline G30 on ca 700). Ainuke puudus on, et on tehtud väiksemaks. Lenks on madalamal ja seisuplaat lühem. Seega suurematele poistele jääb see kahjuks väikeseks.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anduke88
Kreisi kasutaja
anduke88

liitunud: 03.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2021 09:39:09 vasta tsitaadiga

Eelmine kord jäi tõuks ostmata. Sellel aastal uue hooga, kuigi sügis surub peale.

Mis vahepeal tõuksimaastikul on muutunud ning mida annab poest osta? Mis on tõesti hea valik KOLMEKOHALISE summa ulatuses uuena? Ei ole väga vahet, kas 300, 500 või 800 euri.

Mõtlen just sellist, millega oleks mugav sõita Tallinna tänavatel. Võiks suuta vedada 100 kg. Kui mõtlen igapäevaseid käike, siis väga pikka sõiduulatust ei ole vaja. Koos kuskilt poest läbi hüppamisega ei tohiks üle 25 km päevas minna.
Xiami mi pro2 / M365 pro
Ninebot max g30
Ninebot Es4
Velt X7 / X8
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2021 14:44:20 vasta tsitaadiga

Zpider kirjutas:
Leidsin huvitava tõuksi "Ninebot MAX G30LE,"

Minivariant maxist. icon_smile.gif
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




sõnum 14.08.2021 00:50:06 vasta tsitaadiga

anduke88 kirjutas:

Xiami mi pro2 / M365 pro
Ninebot max g30
Ninebot Es4
Velt X7 / X8


Ma võtaks Ninebot max g30, sellel on korralik aku, suured rattad, tugev konstruktsioon. Segway tundub nendest ka kõige usaldusväärseim firma. Ainuke asi, et G30 on päris raske ja suur (ca 18 kg). Et poodi minnes päris kaenlasse vist ei võta, või noh, kuidas keegi.
Ninebot Es4, Xiaomi pro2 / M365 pro ~ neil on 8.5" rattad, mistõttu on tõuks madalam, augud-teeääred annavad rohkem tunda jne.
Velt X7 on väga väike aku, muidu meeldib. Alla 20 km saab ühe laadimisega sõita.
Velt X8 on peaaegu sama kallis kui G30, aga nõrgem aku.

Samas, kui tahta odavamalt läbi ajada, ajab Xiaomi pro2 ka asja ära. Vastupidav aku ja kõvasti odavam.
https://mi-home.ee/vaba-aeg/elektrilised-liikurid/mi-electric-scooter-pro-2
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2021 03:23:20 vasta tsitaadiga

Olen tõsiselt mõelnud mingi oma aretatud tõuksi välja arendamise ja kokku keevitamise peale. Kõik kaubanduslikud asjad tunduvad olevat omade puudujääkidele. Mis on võimekam ja ütleme näieks vähe suuremate rataste, adekvaatse vedrustusega see on täiesti ebareaalselt kallis (sellise asja kohta nagu tõuks). Mis on kuidagi okei hinnaga ja enamvähem structurally sound ning isegi suht okei sõiduulatusega (vähemalt paberil) see on võimetu kiiruse ja kiirenduse poolelt ning täiesti olematu vedrustuse ja/või väikeste ratastega. Mis on lihtsalt soodne, see on ka üldjoontes lihtsalt s'tt igast asendist jne icon_biggrin.gif

Natuke veider, et ei toodeta siiamaani korralikku "linnatõuksi" millel oleks näiteks vähemalt 10" suur õhukummiga, hästi kerge esiratas ning väiksem, vedav tagumine koos mõistliku aga mitte üle võlli vedruga. Väga lihtne konstrui, mille saaks ka esimest v-pidurit kasutades suht lihtsalt seisma. Kaalu poolest on väga lihtne teha modulaarset asja, kuhu saab lisada või eemaldada akumahtu vastavalt sellele, kas vajad pikemat läbisõitu ja mass ei ole nii oluline või siis piisab ka näiteks vaid 20km'st ja samas asi on käe otsas poodi kaasa võetav. Kergsulameid kasutades ei saa mingi selline <12kg seadeldis olla kuidagi võimatu teostada arvestades kui lihtsa ja väikse asjaga on tegu. Tavalised suht odavad täismõõdus maastikujalgrattad kaalusid omal ajal ehk umbes 20a tagasi juba vaid kuskil 11-12kg. Kõigi oma käikude, suurte rataste, väntade, topelt pidurite, amortkahvlite ja sadulatega. Suurest ja tugevast raamist rääkimata. Tänapäeval on samaväärsed asjad vist isegi juba 10kg peale saadud. Siis peab olema võimalik teha ka piisavalt kerge tõuks millega sõites ikka hambad suhu jäävad icon_rolleyes.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2021 03:40:11 vasta tsitaadiga

Wiltz, Hinna suhtes ei oska kaasa rääkida, aga võiks kasutada kergemat metalli küll. Palju kergema tõuksi saaks.
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2021 05:16:09 vasta tsitaadiga

Minumeelest saaks neid raame teha ka palju väiksemat kogust metalli kasutades. Ütleme nii, et seal ei tundu olevat tavaliselt just väga läbimõeldud disain ega tugevusarvutused. Eks see teeks esialgse tootedisaini faasi keerulisemaks ja aeganõudvamaks ka, kuid masstoodangus erilist keerukuse vahet ei tohiks küll enam olla, hinnavahet ka mitte või kui siis pigem isegi soodsam teha.
Vaatan, et tagaratas/mootor koos rehviga kaalub keskmiselt kuskil 3-3.5kg. Kerge esiratas peaks jääma heal juhul 1kg piiresse. Akupakk tuleb kõigest kuskil 1.3kg kui teha selline ~25km läbiv versioon korralikest elementidest. See jätab päris palju kaaluvaru raami ehitamiseks koos kontrolleri ja muu väikse pudipadiga.

Kui hiinast vaadata siis rattad koos rehvide ja kontrolleriga maksavad kuskil nii 200-300eur. Kindlasti saab ka natuke odavamalt kui hästi otsida ja valida ja see on nö. ühe tüki müügihind, mitte suurema koguse hind. Seega kui umbes 200 euroga saaks korralikud rattad ja mootori ning kontrolleri kätte siis kuskil 300euro eest võiks toota raami koos "sisse-ehitatud" akuga. Iseenesest võimatu nagu ei ole. Müügikasum jääks muidugi pigem väikseks kui just neljakohalist hinda ei keevita või igati optimaalset masstootmist ei korralda. Aga nö. iseendale oleks võimalik ~500e eest teha päris asjalik tõuks, millega saab ka tallinna tänavatel sõita, mis ei ole kuigi raske ja suudab ka 25-30kmh ilusti sõita, läbides nii vähemalt 20km.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




sõnum 14.08.2021 12:18:01 vasta tsitaadiga

Enamus elektrilisi tõukerattaid (kui mitte kõik) on tehtud lennundusalumiiniumist (duralumiinium). Seda aga ise põlveotsas minuteada väga ei keevita (kuna alumiiniumi keevitamisel on eripärad) ja kergemaks tehes võib kaotada kukkumistele vastupidavuses. Selles suhtes on kasutatav materjal kõige parem. Tugev, kerge ja suhteliselt odav.

Disainist muudaks esimese asjana pea kõikide tõukerataste probleemi - lenks peaks olema väikese nurga all sõitja poole, mitte täisnurgas tallaga.


Ise olen Velt X7 ja XIAOMI PRO 2 vahel.
hind: 399 vs 429
rattad: 10" vs 8.5"
aku mahutavus: 230,4 Wh vs 446 Wh
mootor: 350 W vs 300 W
lubatud sõiduulatus: 20 km (test 75kg puhul) vs 30-35 km
põhja kõrgus maapinnast: 120 mm vs 87,5 mm

X7 puhul saab juurde osta lisaaku (169 e), kui selleks vajadus peaks tekkima. Võimalik, et tavasõitudel üle 20 km ei kasutagi tõuksi.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
m365
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2021




sõnum 14.08.2021 13:28:32 vasta tsitaadiga

pro 2 puhul saab tasuta softis võimsust juurde konfida ja ise tehes ~25€ eest rehvid 10" vastu vahetada (boonuseks saab 20mm kliirensit ka juurde)
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.08.2021 13:38:16 vasta tsitaadiga

Wiltz, OT, aga tavalised maastikurattad kaaluvad endiselt 12-14kg. Süsinikust võistlusrattad on jah 9-10kg aga need maksavad ka 6000...10 000+ eur.

Zpider, selline kaldus disain muudaks tõuksi jube pikaks, arvesta et sinna peaks ka 100kg kõhukas 50+ vanuses paksuke peale mahtuma, mitte ainult 40-60kg kaaluv tiinekas.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




sõnum 15.08.2021 12:00:44 vasta tsitaadiga

Huvitav kui vastupidav on GPAD Joyride? Hinna poolest sama, mis Ninebot Max G30, aga ametlikult talub 120 kg, samuti võimsam mootor (500 W), omab esiamorti. Pildilt jällegi tundub, et logisema hakkavaid kohti on rohkem kui G30-nel. Mida see 500w mootor enamat suudab kui G30-ne 350w? Lõppkiirus ikka sama.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erko
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.08.2021 13:15:12 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
Olen tõsiselt mõelnud mingi oma aretatud tõuksi välja arendamise ja kokku keevitamise peale. ... Tavalised suht odavad täismõõdus maastikujalgrattad kaalusid omal ajal ehk umbes 20a tagasi juba vaid kuskil 11-12kg. Kõigi oma käikude, suurte rataste, väntade, topelt pidurite, amortkahvlite ja sadulatega. Suurest ja tugevast raamist rääkimata. Tänapäeval on samaväärsed asjad vist isegi juba 10kg peale saadud.
Siin pean eksiarvamust parandama. 10-11kg amortidega täismõõdus maastikuratas maksab täna 4-10k eurot. Tagumise amordita saab viia kaalu ca 1.5kg madalamaks kuid hind jääb samasse vahemikku.
Odavusest pole selles kaalukategoorias juttugi. Need odavad on 15+ kg kaaluvad terasraamiga monstrumid, mis maksavad ikkagi 500+ eurot.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.08.2021 22:48:00 vasta tsitaadiga

Ei võta parandust vastu icon_smile.gif
Eelneva kommentaari järgselt läksin ja konrollisin spetsiaalselt järgi. Tõsi küll, selles osas olin ehk napilt liiga optimistlik, et päris 10 kiloseks on üks enamvähem mõistlik hinnaga ja kättesaadav maastikuratas tehtud. Kontroll näitas, et tõepoolest siiski pigem selline 12kg on nad tavaliselt. Ja nagu eraldi kontroll kinnitas siis aegu tagasi olid tõesti pigem 13kg kanti. Nojah, pole siiski teab mis märkimisväärne eksimus. Lihtsalt pole nad väga kergemaks läinud aga ju vist tegelikult polnud eriti kuskilt minna ka.
Samas leidsin väga kiirelt nö. "hübriidratta", mis on igati soodsa hinnaga ja ei midagi kosmilist, samas kõik tavapärane on olemas, koos esiamordiga (tagumist ma ei pidanudki oma näite puhul elementaarseks ehk arvestasin siiski ilma selleta rattaid) ning kaalub 10.5kg. Seega ei eksi ma kokkuvõttes ikka niiväga midagi.

Soodsa/tavalise hinna alla mõtlesin ma küll rattaid ~1000 kuni 1500 hinnaklass. Minumeelest see on tänapäeva inimese jaoks võileivahind kui arvestada mis kräppi kõike kokku ostetakse mitte oluliselt väiksema summa eest.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.08.2021 22:58:14 vasta tsitaadiga

Oli vist 2a. tagasi, kui Maxima müüs maastiku rattaid 89 euri tükk. Ma ei tea kaalu ja ei oska ka kvaliteeti hinnata, kuna ma ei ole ostnud seda ratast, aga nii visuaalselt oli nagu päris. Ei olnud mingi väike lasteratas, isegi mina oleks sellega sõita saanud. Hunnik käike ja isegi porikad olid. Kui see ratas ainult ühe suve kestaks, siis oleks juba kasudega kaubeldud. icon_biggrin.gif icon_cool.gif
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.08.2021 03:47:29 vasta tsitaadiga

SSD kirjutas:
Oli vist 2a. tagasi, kui Maxima müüs maastiku rattaid 89 euri tükk. Ma ei tea kaalu ja ei oska ka kvaliteeti hinnata, kuna ma ei ole ostnud seda ratast, aga nii visuaalselt oli nagu päris. Ei olnud mingi väike lasteratas, isegi mina oleks sellega sõita saanud. Hunnik käike ja isegi porikad olid. Kui see ratas ainult ühe suve kestaks, siis oleks juba kasudega kaubeldud. icon_biggrin.gif icon_cool.gif


Kui see ratas sul ühe nädala kestab on juba hea tulemus icon_biggrin.gif Selle raha eest on ilmselt kõik plastiliinist tehtud.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Realist
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.08.2021 10:18:43 vasta tsitaadiga

Ilmselt tõuksil Blaupunkt ESC910 aku kutu, eriti ei jõua enam edasi vedada. Mis variandid on kas akut saab nn renoveerida ka, või on ainus lahendus uus aku. Krt aasta aega ainult pidas.
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 16.08.2021 11:29:25 vasta tsitaadiga

2 aastat on aega pretensioone esitada kui ostetud EU piires.
Pole mõtet uut akut panna kui pole aru saadud miks ta tuksi läks.
Ja kui uuesti läheb siis vii poodi tagasi ja keeldu remondist. 2x365 päeva aega muidugi.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anduke88
Kreisi kasutaja
anduke88

liitunud: 03.07.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.08.2021 13:35:54 vasta tsitaadiga

Tänud vastajatele. thumbs_up.gif
Ma vaatangi et ongi sõelal seekord Xiaomi Pro2, Max G30 ja GPad Joyride. Alla 500 hinnaklassis Pro2 tõesti üks asjalikemaid (eriti kui suurem rehv alla panna).
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




sõnum 16.08.2021 14:31:11 vasta tsitaadiga

Samas mõtle selle peale, et miks sa senimaani pole elektritõuksi ostnud? Võibolla tegelikult puudub otsene vajadus. Märksa tervislikum on sõita jalgrattaga või jalutada tööle/kooli. Eriti hommikul - saab kondid ja liigesed liikuma. Pakun, et elektritõuks võib pikemas vaates olla ülekaalulisuse põhjustaja. Seda enam, kui töö on valdavalt istuv. Vabal ajal võiks pigem joosta/rattaga sõita ja muid aktiivseid tegevusi harrastada mitte kergliiklusteel elektritõuksida kulgeda.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 97, 98, 99  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.