Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
04.08.2021 21:14:52
|
|
|
4S3P tuleks kokku keevitada ja see väikse kontrolleri modimisega jadasse panna. Ideepoolest lihtne ja probleemivaba viis tõuksi kiiremaks teha. Jalgratastele müüdava lenksu ette toru külge käiva koti sisse saab selle täpselt ära mahutada. Selle saab siis omakorda tõuksil ees asuva diagonaali külge kinnitada.
Eeldusel siis, et jutt ikkagist xiaomi tõuksist või äkki isegi selle koopiast.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
12.08.2021 13:20:25
|
|
|
Kas ca 500 euri sisse mahub ka mõni 10-tolliste ratastega tõuks, millel oleks ka enamvähem aku (üle 300 Wh)? Sain proovida Velt Smart X7, mis muidu on väga korralik aga aku lahjapoolne 230 Wh ja hind 499. Vedas 90 kg kere väga reipalt nii murul, kruusal kui ka asfaltil. Kiirendus oli ka väga hea.
Ideaalne oleks NINEBOT MAX G30, aga eelistaks esialgu kuni 500 euriseid. Kahju, et XIAOMI PRO 2 ei tehtud 10" ratastega.
Kas Tallinnas sõites on väga suur vahe 8.5" ja 10" ratastel? Olen lugenud, et äärekividest, väikestest aukudest on 10" ikka märksa turvalisem üle sõita. Kas ka reaalselt on see 1.5" erineivus nii tuntav?
Teine küsimus - Kas vähemtuntud firmade tõuksidele on ka varuosasid Eestis saada? Või kindlapeale minekuks tasuks valida enamlevinud tootajtelt (Xiaomi, Velt, Segway, Inokim).
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
|
alpha
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2002
|
12.08.2021 21:52:11
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Kui nt autosid oleks 2x rohkem, oleks ka üle 2x rohkem liiklusõnnetusi autodega. |
ei usu
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
13.08.2021 08:44:28
|
|
|
Leidsin huvitava tõuksi "Ninebot MAX G30LE," hinnaga 535 (tavaline G30 on ca 700). Ainuke puudus on, et on tehtud väiksemaks. Lenks on madalamal ja seisuplaat lühem. Seega suurematele poistele jääb see kahjuks väikeseks.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
anduke88
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2007
|
13.08.2021 09:39:09
|
|
|
Eelmine kord jäi tõuks ostmata. Sellel aastal uue hooga, kuigi sügis surub peale.
Mis vahepeal tõuksimaastikul on muutunud ning mida annab poest osta? Mis on tõesti hea valik KOLMEKOHALISE summa ulatuses uuena? Ei ole väga vahet, kas 300, 500 või 800 euri.
Mõtlen just sellist, millega oleks mugav sõita Tallinna tänavatel. Võiks suuta vedada 100 kg. Kui mõtlen igapäevaseid käike, siis väga pikka sõiduulatust ei ole vaja. Koos kuskilt poest läbi hüppamisega ei tohiks üle 25 km päevas minna.
Xiami mi pro2 / M365 pro
Ninebot max g30
Ninebot Es4
Velt X7 / X8
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
13.08.2021 14:44:20
|
|
|
Zpider kirjutas: |
Leidsin huvitava tõuksi "Ninebot MAX G30LE," |
Minivariant maxist.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
14.08.2021 00:50:06
|
|
|
anduke88 kirjutas: |
Xiami mi pro2 / M365 pro
Ninebot max g30
Ninebot Es4
Velt X7 / X8 |
Ma võtaks Ninebot max g30, sellel on korralik aku, suured rattad, tugev konstruktsioon. Segway tundub nendest ka kõige usaldusväärseim firma. Ainuke asi, et G30 on päris raske ja suur (ca 18 kg). Et poodi minnes päris kaenlasse vist ei võta, või noh, kuidas keegi.
Ninebot Es4, Xiaomi pro2 / M365 pro ~ neil on 8.5" rattad, mistõttu on tõuks madalam, augud-teeääred annavad rohkem tunda jne.
Velt X7 on väga väike aku, muidu meeldib. Alla 20 km saab ühe laadimisega sõita.
Velt X8 on peaaegu sama kallis kui G30, aga nõrgem aku.
Samas, kui tahta odavamalt läbi ajada, ajab Xiaomi pro2 ka asja ära. Vastupidav aku ja kõvasti odavam.
https://mi-home.ee/vaba-aeg/elektrilised-liikurid/mi-electric-scooter-pro-2
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.08.2021 03:23:20
|
|
|
Olen tõsiselt mõelnud mingi oma aretatud tõuksi välja arendamise ja kokku keevitamise peale. Kõik kaubanduslikud asjad tunduvad olevat omade puudujääkidele. Mis on võimekam ja ütleme näieks vähe suuremate rataste, adekvaatse vedrustusega see on täiesti ebareaalselt kallis (sellise asja kohta nagu tõuks). Mis on kuidagi okei hinnaga ja enamvähem structurally sound ning isegi suht okei sõiduulatusega (vähemalt paberil) see on võimetu kiiruse ja kiirenduse poolelt ning täiesti olematu vedrustuse ja/või väikeste ratastega. Mis on lihtsalt soodne, see on ka üldjoontes lihtsalt s'tt igast asendist jne
Natuke veider, et ei toodeta siiamaani korralikku "linnatõuksi" millel oleks näiteks vähemalt 10" suur õhukummiga, hästi kerge esiratas ning väiksem, vedav tagumine koos mõistliku aga mitte üle võlli vedruga. Väga lihtne konstrui, mille saaks ka esimest v-pidurit kasutades suht lihtsalt seisma. Kaalu poolest on väga lihtne teha modulaarset asja, kuhu saab lisada või eemaldada akumahtu vastavalt sellele, kas vajad pikemat läbisõitu ja mass ei ole nii oluline või siis piisab ka näiteks vaid 20km'st ja samas asi on käe otsas poodi kaasa võetav. Kergsulameid kasutades ei saa mingi selline <12kg seadeldis olla kuidagi võimatu teostada arvestades kui lihtsa ja väikse asjaga on tegu. Tavalised suht odavad täismõõdus maastikujalgrattad kaalusid omal ajal ehk umbes 20a tagasi juba vaid kuskil 11-12kg. Kõigi oma käikude, suurte rataste, väntade, topelt pidurite, amortkahvlite ja sadulatega. Suurest ja tugevast raamist rääkimata. Tänapäeval on samaväärsed asjad vist isegi juba 10kg peale saadud. Siis peab olema võimalik teha ka piisavalt kerge tõuks millega sõites ikka hambad suhu jäävad
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
14.08.2021 03:40:11
|
|
|
Wiltz, Hinna suhtes ei oska kaasa rääkida, aga võiks kasutada kergemat metalli küll. Palju kergema tõuksi saaks.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.08.2021 05:16:09
|
|
|
Minumeelest saaks neid raame teha ka palju väiksemat kogust metalli kasutades. Ütleme nii, et seal ei tundu olevat tavaliselt just väga läbimõeldud disain ega tugevusarvutused. Eks see teeks esialgse tootedisaini faasi keerulisemaks ja aeganõudvamaks ka, kuid masstoodangus erilist keerukuse vahet ei tohiks küll enam olla, hinnavahet ka mitte või kui siis pigem isegi soodsam teha.
Vaatan, et tagaratas/mootor koos rehviga kaalub keskmiselt kuskil 3-3.5kg. Kerge esiratas peaks jääma heal juhul 1kg piiresse. Akupakk tuleb kõigest kuskil 1.3kg kui teha selline ~25km läbiv versioon korralikest elementidest. See jätab päris palju kaaluvaru raami ehitamiseks koos kontrolleri ja muu väikse pudipadiga.
Kui hiinast vaadata siis rattad koos rehvide ja kontrolleriga maksavad kuskil nii 200-300eur. Kindlasti saab ka natuke odavamalt kui hästi otsida ja valida ja see on nö. ühe tüki müügihind, mitte suurema koguse hind. Seega kui umbes 200 euroga saaks korralikud rattad ja mootori ning kontrolleri kätte siis kuskil 300euro eest võiks toota raami koos "sisse-ehitatud" akuga. Iseenesest võimatu nagu ei ole. Müügikasum jääks muidugi pigem väikseks kui just neljakohalist hinda ei keevita või igati optimaalset masstootmist ei korralda. Aga nö. iseendale oleks võimalik ~500e eest teha päris asjalik tõuks, millega saab ka tallinna tänavatel sõita, mis ei ole kuigi raske ja suudab ka 25-30kmh ilusti sõita, läbides nii vähemalt 20km.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
14.08.2021 12:18:01
|
|
|
Enamus elektrilisi tõukerattaid (kui mitte kõik) on tehtud lennundusalumiiniumist (duralumiinium). Seda aga ise põlveotsas minuteada väga ei keevita (kuna alumiiniumi keevitamisel on eripärad) ja kergemaks tehes võib kaotada kukkumistele vastupidavuses. Selles suhtes on kasutatav materjal kõige parem. Tugev, kerge ja suhteliselt odav.
Disainist muudaks esimese asjana pea kõikide tõukerataste probleemi - lenks peaks olema väikese nurga all sõitja poole, mitte täisnurgas tallaga.
Ise olen Velt X7 ja XIAOMI PRO 2 vahel.
hind: 399 vs 429
rattad: 10" vs 8.5"
aku mahutavus: 230,4 Wh vs 446 Wh
mootor: 350 W vs 300 W
lubatud sõiduulatus: 20 km (test 75kg puhul) vs 30-35 km
põhja kõrgus maapinnast: 120 mm vs 87,5 mm
X7 puhul saab juurde osta lisaaku (169 e), kui selleks vajadus peaks tekkima. Võimalik, et tavasõitudel üle 20 km ei kasutagi tõuksi.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
14.08.2021 13:28:32
|
|
|
pro 2 puhul saab tasuta softis võimsust juurde konfida ja ise tehes ~25€ eest rehvid 10" vastu vahetada (boonuseks saab 20mm kliirensit ka juurde)
|
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
14.08.2021 13:38:16
|
|
|
Wiltz, OT, aga tavalised maastikurattad kaaluvad endiselt 12-14kg. Süsinikust võistlusrattad on jah 9-10kg aga need maksavad ka 6000...10 000+ eur.
Zpider, selline kaldus disain muudaks tõuksi jube pikaks, arvesta et sinna peaks ka 100kg kõhukas 50+ vanuses paksuke peale mahtuma, mitte ainult 40-60kg kaaluv tiinekas.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 161 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
15.08.2021 12:00:44
|
|
|
Huvitav kui vastupidav on GPAD Joyride? Hinna poolest sama, mis Ninebot Max G30, aga ametlikult talub 120 kg, samuti võimsam mootor (500 W), omab esiamorti. Pildilt jällegi tundub, et logisema hakkavaid kohti on rohkem kui G30-nel. Mida see 500w mootor enamat suudab kui G30-ne 350w? Lõppkiirus ikka sama.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
15.08.2021 13:15:12
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Olen tõsiselt mõelnud mingi oma aretatud tõuksi välja arendamise ja kokku keevitamise peale. ... Tavalised suht odavad täismõõdus maastikujalgrattad kaalusid omal ajal ehk umbes 20a tagasi juba vaid kuskil 11-12kg. Kõigi oma käikude, suurte rataste, väntade, topelt pidurite, amortkahvlite ja sadulatega. Suurest ja tugevast raamist rääkimata. Tänapäeval on samaväärsed asjad vist isegi juba 10kg peale saadud. |
Siin pean eksiarvamust parandama. 10-11kg amortidega täismõõdus maastikuratas maksab täna 4-10k eurot. Tagumise amordita saab viia kaalu ca 1.5kg madalamaks kuid hind jääb samasse vahemikku.
Odavusest pole selles kaalukategoorias juttugi. Need odavad on 15+ kg kaaluvad terasraamiga monstrumid, mis maksavad ikkagi 500+ eurot.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.08.2021 22:48:00
|
|
|
Ei võta parandust vastu
Eelneva kommentaari järgselt läksin ja konrollisin spetsiaalselt järgi. Tõsi küll, selles osas olin ehk napilt liiga optimistlik, et päris 10 kiloseks on üks enamvähem mõistlik hinnaga ja kättesaadav maastikuratas tehtud. Kontroll näitas, et tõepoolest siiski pigem selline 12kg on nad tavaliselt. Ja nagu eraldi kontroll kinnitas siis aegu tagasi olid tõesti pigem 13kg kanti. Nojah, pole siiski teab mis märkimisväärne eksimus. Lihtsalt pole nad väga kergemaks läinud aga ju vist tegelikult polnud eriti kuskilt minna ka.
Samas leidsin väga kiirelt nö. "hübriidratta", mis on igati soodsa hinnaga ja ei midagi kosmilist, samas kõik tavapärane on olemas, koos esiamordiga (tagumist ma ei pidanudki oma näite puhul elementaarseks ehk arvestasin siiski ilma selleta rattaid) ning kaalub 10.5kg. Seega ei eksi ma kokkuvõttes ikka niiväga midagi.
Soodsa/tavalise hinna alla mõtlesin ma küll rattaid ~1000 kuni 1500 hinnaklass. Minumeelest see on tänapäeva inimese jaoks võileivahind kui arvestada mis kräppi kõike kokku ostetakse mitte oluliselt väiksema summa eest.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
15.08.2021 22:58:14
|
|
|
Oli vist 2a. tagasi, kui Maxima müüs maastiku rattaid 89 euri tükk. Ma ei tea kaalu ja ei oska ka kvaliteeti hinnata, kuna ma ei ole ostnud seda ratast, aga nii visuaalselt oli nagu päris. Ei olnud mingi väike lasteratas, isegi mina oleks sellega sõita saanud. Hunnik käike ja isegi porikad olid. Kui see ratas ainult ühe suve kestaks, siis oleks juba kasudega kaubeldud.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
16.08.2021 03:47:29
|
|
|
SSD kirjutas: |
Oli vist 2a. tagasi, kui Maxima müüs maastiku rattaid 89 euri tükk. Ma ei tea kaalu ja ei oska ka kvaliteeti hinnata, kuna ma ei ole ostnud seda ratast, aga nii visuaalselt oli nagu päris. Ei olnud mingi väike lasteratas, isegi mina oleks sellega sõita saanud. Hunnik käike ja isegi porikad olid. Kui see ratas ainult ühe suve kestaks, siis oleks juba kasudega kaubeldud. |
Kui see ratas sul ühe nädala kestab on juba hea tulemus Selle raha eest on ilmselt kõik plastiliinist tehtud.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Realist
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.11.2001
|
16.08.2021 10:18:43
|
|
|
Ilmselt tõuksil Blaupunkt ESC910 aku kutu, eriti ei jõua enam edasi vedada. Mis variandid on kas akut saab nn renoveerida ka, või on ainus lahendus uus aku. Krt aasta aega ainult pidas.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
16.08.2021 11:29:25
|
|
|
2 aastat on aega pretensioone esitada kui ostetud EU piires.
Pole mõtet uut akut panna kui pole aru saadud miks ta tuksi läks.
Ja kui uuesti läheb siis vii poodi tagasi ja keeldu remondist. 2x365 päeva aega muidugi.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
anduke88
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2007
|
16.08.2021 13:35:54
|
|
|
Tänud vastajatele.
Ma vaatangi et ongi sõelal seekord Xiaomi Pro2, Max G30 ja GPad Joyride. Alla 500 hinnaklassis Pro2 tõesti üks asjalikemaid (eriti kui suurem rehv alla panna).
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
16.08.2021 14:31:11
|
|
|
Samas mõtle selle peale, et miks sa senimaani pole elektritõuksi ostnud? Võibolla tegelikult puudub otsene vajadus. Märksa tervislikum on sõita jalgrattaga või jalutada tööle/kooli. Eriti hommikul - saab kondid ja liigesed liikuma. Pakun, et elektritõuks võib pikemas vaates olla ülekaalulisuse põhjustaja. Seda enam, kui töö on valdavalt istuv. Vabal ajal võiks pigem joosta/rattaga sõita ja muid aktiivseid tegevusi harrastada mitte kergliiklusteel elektritõuksida kulgeda.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
|