Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
18.07.2021 10:11:56
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
AMD võiks lihtsalt oma kaartidel mem oc lubada. Saaks ka need 16Gbps mälud kiiremini tööle. Asi oleks seegi.. |
Kui silmad avada siis saabki ja seda ilma fläshimata 2000 ei ole probleem by def lõppeb 2150 ainult iga uue driveriga pead uuesti profiilist tegema muudatuse. Ega see ,et mem istub 2000 peal suurt palju midagi ei anna. Parem on ikkagi mitte torkida too võit on olematu.
hetkel ikkagi probleem iniestel on vähe neid kaarte ja need kellel on ei huvita, bentchimine, kaevamine, ega ka kellamine ja foorumites ei hala. Ei anna see mälu uppimine eriti midagi juurde, et oleks räigelt musthave. Ei tee ka 2200 midagi rekordilist.
Kui vaadata neid 3d marke siis sinna pole midagi uut tekkinud juba mitu kuud see tähendab inimestel pole kaarti. Kõik ootavad ,et hinnad tuleks alla kuid mitte eestis. Juba mitu kuud on hinnad peaaegu sama püsinud amd kaartidel. Konkurendi omad natuke langesid kuid püsivad hinnad paigal juba. See ,et ma msi trio 1300 eest sain sellist pakkumist ma enam pole näinud hinnad on kõrgemal hetkel. 4k taga ei aja siis pole vaja ka kõige kallimat. 1080p peal sisuliselt kõlbab 6800xt kah. Saad oma 144fps kätte kah. See on ka minu esimene kaart mis suudab 144 teha varasemad kaardid seda teha ei suutnud ,et rahul oleks olnud. Minul olnud nii läbi aegade konkurendi xx70 väljalase kuid sellist sitta kolmandat korda osta küll ei tahtnud, kui nägin milline trend nende 8gb kaartidega on 10et kah ei tahtnud ja ostsin amd kaardi. Amd kaart suudab pakkuda kõikuva frameratiga palju ilusamat pilti kui too konkurent isegi kui fps on madalam näeb ilusam ikkagi välja.
Hetkel on ikkagi paned kaardi masinasse ei pea kellama ,ega midagi driverid peale ja rahu majas. Alla 6800xt ikkagi osta ei tasu kui 1080p peal oled ja üritad 144 kätte saada.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Kremka
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.12.2005
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
28.07.2021 17:34:43
|
|
|
In 2022 on liiga umbmäärane aeg. Võiks siis öelda, kas H1 või H2.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
cabbage
HV kasutaja
liitunud: 07.02.2014
|
28.07.2021 21:04:55
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
In 2022 on liiga umbmäärane aeg. Võiks siis öelda, kas H1 või H2. |
Tsiteerimiseks ega ta ei peagi nii palju ette ennustama aga artiklis oli välja toodud ikkagi Q4 ka...
Tore kuulda et areng ikka toimub. Võib aktsiaid edasi hoida
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
28.07.2021 21:33:20
|
|
|
Täna jah mõnus tõus, korralik kasum juba kontol.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
28.07.2021 22:10:30
|
|
|
Kui laadisin need 4K versiooni pildid alla ja võrdlesin, siis FSR ja Native vahe polnud nii erinev üldse, kuid DLSS ja FSR/Native vahe oli suur/teistsugune.
FSR pilt oli natuke liiga terav ning samas DLSS pilt veits udune.
Samas kui vaatasin lehtedeta puid ja nende oksi, siis DLSS pildil olid need loomulikumad ja Native ning FSR pidil hoopis kehvemad. See oli kummaline. Samas radari detailid kaugel olid kõigil olemas.
1440p ja 1080p pilte pole jõudnud uurida veel.
Edit:
1440P resol on suurem vahe juba DLSS kasuks. Samas mulle ei meeldi Native pilt kohe üldse mitte, ning FSR on lähedasem Native pildile ja seda mitte heas mõttes. Selline tunne, nagu DLSS pildi puhul kasutatakse üldse max ingame detaile ja FSR ning Native puhul medium ingame sätteid.
Sest kui võrdlen kõikide resode Native vs DLSS pilte, siis detailsus on alati Native piĺtidel kehvem...
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
28.07.2021 22:36:44
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Kui laadisin need 4K versiooni pildid alla ja võrdlesin, siis FSR ja Native vahe polnud nii erinev üldse, kuid DLSS ja FSR/Native vahe oli suur/teistsugune.
FSR pilt oli natuke liiga terav ning samas DLSS pilt veits udune.
Samas kui vaatasin lehtedeta puid ja nende oksi, siis DLSS pildil olid need loomulikumad ja Native ning FSR pidil hoopis kehvemad. See oli kummaline. Samas radari detailid kaugel olid kõigil olemas.
1440p ja 1080p pilte pole jõudnud uurida veel.
Edit:
1440P resol on suurem vahe juba DLSS kasuks. Samas mulle ei meeldi Native pilt kohe üldse mitte, ning FSR on lähedasem Native pildile ja seda mitte heas mõttes. Selline tunne, nagu DLSS pildi puhul kasutatakse üldse max ingame detaile ja FSR ning Native puhul medium ingame sätteid.
Sest kui võrdlen kõikide resode Native vs DLSS pilte, siis detailsus on alati Native piĺtidel kehvem... |
Siin on 100% kindlusega erinevad ingame seaded. Jube et reddit lapsed ega OG postitaja sellest aru ei saa. Ma arvan, et mängus on mingi kala ja vajab uuendust.
_________________
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
28.07.2021 23:27:54
|
|
|
fsr peabki native pildile lähem olema, tehniliselt lihtsam lahendus ja ainukene allikas on käesolev kaader.
ei tea kuidas chernobylitega on aga muudest asjadest on silma jäänud, et dlss ei kasuta taa-d vaid toimib ise antialiasing lahendusena. see seletab mõningast erinevust. pluss nende konkreetsete piltide juures võib arvata, et traadid ja puud jms kraam on dlssi jaoks võrdlemisi lihtne täiendada.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
29.07.2021 00:31:32
|
|
|
londiste kirjutas: |
fsr peabki native pildile lähem olema, tehniliselt lihtsam lahendus ja ainukene allikas on käesolev kaader.
ei tea kuidas chernobylitega on aga muudest asjadest on silma jäänud, et dlss ei kasuta taa-d vaid toimib ise antialiasing lahendusena. see seletab mõningast erinevust. pluss nende konkreetsete piltide juures võib arvata, et traadid ja puud jms kraam on dlssi jaoks võrdlemisi lihtne täiendada. |
Ehk siis DLSS näeb parem kui native välja, kuna loob iseenda äranägemise järgi detaile juurde?
_________________
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
29.07.2021 10:07:48
|
|
|
labidas kirjutas: |
londiste kirjutas: |
fsr peabki native pildile lähem olema, tehniliselt lihtsam lahendus ja ainukene allikas on käesolev kaader.
ei tea kuidas chernobylitega on aga muudest asjadest on silma jäänud, et dlss ei kasuta taa-d vaid toimib ise antialiasing lahendusena. see seletab mõningast erinevust. pluss nende konkreetsete piltide juures võib arvata, et traadid ja puud jms kraam on dlssi jaoks võrdlemisi lihtne täiendada. |
Ehk siis DLSS näeb parem kui native välja, kuna loob iseenda äranägemise järgi detaile juurde? |
Kui sa võtad mängu graafika menüü lahti , siis enamus selle asju paneb oma äranägemise järgi detaile juurde või võtab neid vähemaks.
FSR teeb ju samamoodi väiksema resoga pildist suurema resoga pildi , paneb siina detaile juurde.
Kui keegi FSR-is negatiivseid pooli otsida , siis vaadake liikumise ajal kalju seinasid või stepi sarnaseid muru väljasid. Täitsa naljakas kuidas kõik eksperdid karjusid DLSS1.0 -i final fantasy aia üle ja nüüd on järsku täiesti pimedad kui FSR-iga joonistatud kalju sein terve ekraani ära katab.
Minu esimene kogemus FSR vs DLSS algas punase taimkattega väljal, kalju seina kõrval.
Tulemus - antud hetke arvamus FSR-ist on väga madal.
Teiseltpoolt kui mingi asi asi nagu FSR inimesed õnnelikuks teeb , siis on tegu ilmselt hea asjaga.
|
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
29.07.2021 10:51:26
|
|
|
labidas kirjutas: |
londiste kirjutas: |
fsr peabki native pildile lähem olema, tehniliselt lihtsam lahendus ja ainukene allikas on käesolev kaader.
ei tea kuidas chernobylitega on aga muudest asjadest on silma jäänud, et dlss ei kasuta taa-d vaid toimib ise antialiasing lahendusena. see seletab mõningast erinevust. pluss nende konkreetsete piltide juures võib arvata, et traadid ja puud jms kraam on dlssi jaoks võrdlemisi lihtne täiendada. |
Ehk siis DLSS näeb parem kui native välja, kuna loob iseenda äranägemise järgi detaile juurde? |
Seda stsenaariumit näeks ette mingil kapsal vanal mängul kus mängul endal olematu tekstuur teatud objektidel ja algoritmiga siis masinõppetuumad ise tekitavad tekstuure "mis võiks seal olla".
Pakuks ka et miskit on mängus paigast ära antudj uhul, native võiks nagu kenam näha kui DLSS sellisel mängul (puuoksad on ikka wtf erinevus).
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
rene p
HV veteran
liitunud: 05.11.2002
|
30.07.2021 10:47:54
|
|
|
AMD Announces Radeon RX 6600 XT Graphics Card
https://www.techpowerup.com/285078/amd-announces-radeon-rx-6600-xt-graphics-card
The card debuts the new 7 nm Navi 23 silicon to the desktop, and maxes it out. It is endowed with 2,048 stream processors across 32 RDNA2 compute units, 128 TMUs, 32 ROPs, and a 128-bit wide memory interface, holding 8 GB of GDDR6 memory running at 16 Gbps (256 GB/s bandwidth). The chip also has 32 MB of Infinity Cache memory. With a board power of 160 W, the card can make do with a single 8-pin PCIe power connector. The game clocks are up to 2359 MHz.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
04.08.2021 08:31:56
|
|
|
Kaheldav, et mänguritele Navi 21 Duo tuleb. Eksisteeris ju ka Fiji Duo, Vega Duo ja isegi Polaris Duo.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Optimist
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.11.2008
|
04.08.2021 10:10:23
|
|
|
6600XT launch on imelik. AMD reference kaarti pole aga kõik tootjad näitavad juba paar nädalat enne müüki oma vahvate GPU'de pildikesi. Samas nende kaartide benche avaldada veel ei tohi. Jõudluse kohta on ainult 4 slaidi AMDilt ja kõik.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
04.08.2021 10:21:00
|
|
|
see on midrange (või viimasel ajal "midrange") kaartide puhul mõlemat gpu-de tootjalt ju pigem tavaliseks saanud. reference kaarti ei tehta, aib-del lastakse reklaamida ja jõudluse osas nda kukub mingil ettenähtud hetkel.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
04.08.2021 10:23:25
|
|
|
Midrange kaardid on surnud. Öelge mulle millal tuli viimane <$300 MSRP kaart?
Nüüd üritatakse välja sureteda ka <$400 kategooria.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
04.08.2021 10:30:46
|
|
|
2019-2020, rx5500/5600. 2019, gtx 16xx
<$400 peaks hindade normaliseerumisel olema nii rx6600 kui rtx3060
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
04.08.2021 17:00:29
|
|
|
londiste kirjutas: |
2019-2020, rx5500/5600. 2019, gtx 16xx
<$400 peaks hindade normaliseerumisel olema nii rx6600 kui rtx3060 |
Kui need kaardid olid midrange, siis mis 5700 ja 5700xt olid?
Sest neid kaarte sai 300-400 vahemikus...
GTX16xx ja midrange RTX2060 oli selleks.
Edit:
AMD kaartide hinnad on korralikult lakke löönud viimasel nädalal.
Hetkel on RX6700 hinnad tõusnud jälle +200-300 eurot (varieeruvad seal 900-1250 vahel, 1.5 nädalat tagasi sai neid 600-750'ga). Huvitav kas sellepärast, kuna enamik RTX3060Ti ja RTX3070 ja RTX3080 kaardid on LHR ja kaevandada ei tasu nendega?
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
darknes89
Kreisi kasutaja
liitunud: 17.07.2004
|
06.08.2021 10:48:42
|
|
|
Suurest uudishimust vahetasin oma 3070ne Sapphire 6900XT vastu, kuid nagu ma kartsin nii juhtuski - probleemid.
Äkki keegi oskab anda näpunäiteid.
Uninstallisin kõik nvidia asjad ja siis lasin peale AMD driverid.
Esimene probleem:
Panin siis COD CW-i tööle ja esimine asi mis kohe häirima hakkas oli micro stutterid iga 10-20 sec tagant. Pilt kaardi näitajatest
Proovisin CP2077 seal toimis kõik ladusalt:
Natuke googledamist - võtsin freesynci maha ja probleem lahendatud. Kas keegi oskab öelda äkki seal mingi muu setting mis veel võiks micro stuttereid tekitada ? Kas see ongi lihtsalt paha kooostöö AMD ja selle mootori vahel ?
Teine probleem:
Heli kukub ära ca. 2-3 sekundiks. Kasutan helikaarti (Raid strix pro) ning klapid jooksevad otse sinna. Vahet pole mis mäng, mõnes tihedamini ala iga 5 minuti tagant mõnes 10+ minuti tagant.
Jällegi kas on mõni setting mida üle vaadata või....?
Emaplaat:Asus B450-F Gaming ROG
CPU: AMD Ryzen 7 3800X
PSU: BeQuiet Whisper 850W
Ram: Crucial 2x8GB
Monitor: LG 27GL850
_________________ CaseDisplay.eu
PC modding, abiekraanid, simracing ekraanid.
Rocky |
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
|