Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
villu70
HV Guru
liitunud: 19.12.2006
|
|
Kommentaarid: 139 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
29.07.2021 11:48:35
|
|
|
Erik_Est kirjutas: |
Tõukse tootvatelt firmadelt peaks vist nüüd küll tööpakkumisi tulema. Põlve otsas selline aparaat ja sellise kaaluga.... Tiba - toba.
Minu tõukekas sõidab 25km/h kiiruse juures ca 80 km ja 40km/h juures pealt 50 km AGA kaalub 35 kg. |
Mahtu võiks ju puhtalt selle pealt juurde saada, kui vist tüüpilise 2-2,5 Ah elemendi asemel kasutada akupakis 3,6 (või mis tänapäeval 18650 max ongi?) Ah elemente. Tootja ei kasuta neid seepärast, et need on tunduvalt kallimad ja ei püsiks konkurentsis. Valitakse lihtsalt optimaalseim ja enamikku ostjaist rahuldav hinna ja läbisõidu suhe. Teine variant on mõõtmetelt suuremaid elemente kasutada, kuid 18650 mõõt on vist energia pakkimise osas üks paremaid - ega neid muidu ka autode akupakkides kasutataks.
Boldil jälle uus mudel. Seekord pimestavalt alt üles kiirgav esituli (loodetavasti sai selle arendaja kinga) parandatud.
https://digi.geenius.ee/rubriik/uudis/bolt-toob-tanavatele-uued-ja-paremad-toukerattad/
tsitaat: |
"Uue mudeli arendamisel oleme arvestanud ka oluliste turvalist sõitu tagavate elementidega, nagu stabiilsus, turvaline manööverdamine, madal raskuskese, kõrge kliirens, parem sõidugeomeetria ja kerge kaal,” ütles Bolti tõukerataste tootejuht Dmitri Pivovarov. |
No shit. Ühegagi neist pole varem tõesti ükski tõuksitootja arvestanud. Krt, kui midagi tarka öelda pole, võiks lihtsalt vait olla. Igaüks saab vast aru, et tõuks ongi kompromiss-elektriratas, millel on väikesed rattad ja madal kliirens just kompaktsuse huvides. Loomulikult on 26" ratastega ja sadulaga elektrirattaga parem sõita, kuid mitte seda trepist viiendale tassida ega isegi tänaval parkida.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
enigma
Kreisi kasutaja
liitunud: 13.05.2004
|
29.07.2021 19:19:01
|
|
|
Soovitage elektritõukeratast. Kaalun 120kg.Kas Xiaomi rattad on head? Vaatasin et Saksamaal on Xiaomi müügihitt.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
m365
HV vaatleja
liitunud: 15.07.2021
|
30.07.2021 00:23:52
|
|
|
rex kirjutas: |
Mahtu võiks ju puhtalt selle pealt juurde saada, kui vist tüüpilise 2-2,5 Ah elemendi asemel kasutada akupakis 3,6 (või mis tänapäeval 18650 max ongi?) Ah elemente. Tootja ei kasuta neid seepärast, et need on tunduvalt kallimad ja ei püsiks konkurentsis. Valitakse lihtsalt optimaalseim ja enamikku ostjaist rahuldav hinna ja läbisõidu suhe. Teine variant on mõõtmetelt suuremaid elemente kasutada, kuid 18650 mõõt on vist energia pakkimise osas üks paremaid - ega neid muidu ka autode akupakkides kasutataks. |
Tänapäeval levib rohkem 21700, eriti energiatihedate akupakkide puhul, kuigi ka 18650 on laialt kasutuses. Näiteks model S/X akud tehti 18650 cellidest aga model 3 kasutab juba 21700. Varsti hakkavad lausa 4680-st akupakke tegema.
Aga see on õige, et tootja valib kõige optimaalsema Wh/€ celli. M365-s kasutatavad 2500mAh EVE-d on hetkel nkonis hinnaga 1.53€, võrdluseks mina ostsin 5000mAh (21700) samsungid hinnaga 4.20€, pea 40% kallimad sama mahutavuse kohta. Ninebot MAX G30-s on ka EVE-d, ainult 2x rohkem elemente.
Samas M365 pro-s kasutatakse 3200mAh MH1-sid, EVE cellist ainult 6% raskem aga 28% mahukam, speki järgi annab natuke rohkem voolu ka välja.
Keegi teab mis elemente poldid või tuuled kasutavad?
|
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
30.07.2021 01:37:30
|
|
|
1000 mAh on tegelikult sama tobe öelda kui 1000 mm. Eriti kui täpsuses isegi mitte kümnendikke kasutada. Eks (peamiselt moblatootjate) turundusosakonnad teevad seda kindla tagamõttega ja osalt on see rudiment ajastust, kui moblaakud olid 650 mAh jms.
Omale sai paar aastat tagasi ühe projekti jaoks paar 26650 tellitud, aga ei läinudki käiku ja seisavad. Vaja paarkümmend tk juurde tellida ja tõuksi toppida. Max võetav vool vist ainult lahjapoolne.
Kas mõõtmetelt väiksema elemendi kasutamise üheks põhjuseks võib olla ka parem soojuse elementidest ära juhtimine?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
01.08.2021 17:20:53
|
|
|
ei saa. soojust elemendist ära juhtimiseks peab element olema lapiku kujuga ja kahe suure külgpinnaga. 18650 on ikka ultraebaefektiivne soojuse ära andja. kui sa just ei kasuta eriti täpse siseläbimõõduga alumiiniumtoru näiteks , kuhu sisse need järjest laod ja siis teatavat tüüpi radika ehitad.
eks suured tootjad valivad selle, mis nad võimalikult odavalt kätte saavad suures koguses ja mis annab enamvähem selle komplekti ja specid kokku, mida neil turul konkureerimiseks vaja on.
iseenesest võiks ju tõuksides kasutada ka li-po keemiat, mis minuteada on üksjagu väiksem ja ka kergem kui li-ion.
lexuse akupaki elemendid, mida ise kasutan olid üldse mingi kolmas keemia, mille nimetus mul hetkel ei tulegi meelde. aga kuju on neil igatahes jube mugav (lapik), poltkeerme klemmid on küljes, energiatihedus on hea ja ühe elemendiga saab kohe 20ah kätte. jahutada on selliseid samuti megalihtne.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
01.08.2021 18:29:43
|
|
|
Mõtlesin pigem, et ventikaga hea õhku hõredamast kärjest läbi puhuda.
Toyotsi hübriidides olid vist veel NiMH-d?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
MammPamm
HV vaatleja
liitunud: 02.08.2021
|
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
03.08.2021 13:10:37
|
|
|
enigma kirjutas: |
Soovitage elektritõukeratast. Kaalun 120kg.Kas Xiaomi rattad on head? Vaatasin et Saksamaal on Xiaomi müügihitt. |
Ma olen ise pärast suvepuhkust sarnases kaaluklassis ning olen viimased 1.5a kasutanud Ninebot Max G30 tõuksi. Oma lolluse tõttu trikitades olen paar korda suutnud tagumise porilapatsi ribadeks sõita aga üldkonstruktsioon peab väga kenasti kaalule vastu. Ainus suur viga, mis ilmnenud on selle aja jooksul on nüüd võrdlemisi värskelt juhtunud kokkulappimise mehhanismis oleva poldi murdumine. Otseselt vist poole sõidu pealt tõukeratas kokku ei vaju selle probleemi pärast, aga tunned ära kui lenksu on veider lõtk sisse tulnud. Suurema kaalu juures soovitan rehvidesse 50bar sisse panna, muidu vahetad rehve nagu sokke.
Igasuguste purunemiste puhul on Xiaomi/Segway (sisuliselt sama ettevõte) kraam hea, sest Aliexpressist leiab varuosi kommiraha eest.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
03.08.2021 17:33:41
|
|
|
Rauno266 kirjutas: |
Suurema kaalu juures soovitan rehvidesse 50bar sisse panna, muidu vahetad rehve nagu sokke. |
See on isegi metallist mahuti kohta päris suur rõhk.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
03.08.2021 17:46:45
|
|
|
rex kirjutas: |
Rauno266 kirjutas: |
Suurema kaalu juures soovitan rehvidesse 50bar sisse panna, muidu vahetad rehve nagu sokke. |
See on isegi metallist mahuti kohta päris suur rõhk. |
Küllap viite mõtles. Mul on neli. Aga kui kuskil kahe juurde peaks langema, siis väheneb sõiduulatus palju. Küllap see sõltub muidugi sõitja kaalust ka, aga mul langeb kohe poole vähemaks.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
03.08.2021 17:50:46
|
|
|
Kummid peavad kivid olema jah kui distansi tahad. Isegi elektrirattal on kivid paremad muidu hakkad vaatam mis jama selle akuga on.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
03.08.2021 18:38:34
|
|
|
rex kirjutas: |
Rauno266 kirjutas: |
Suurema kaalu juures soovitan rehvidesse 50bar sisse panna, muidu vahetad rehve nagu sokke. |
See on isegi metallist mahuti kohta päris suur rõhk. |
Oeh jah, unise peaga tehtud postitused. Mõtlesin psi-sid. Mul mingi xiaomi elektriline kaasaskantav pump, kuhu lööd 50psi sisse ja see siis ise vuristab rehvid täis.
Üks asi on sõiduulatus, kuid teine asi on rehvide vastupidavus üle äärekivide sõites jne (märksõna pinch flat). Viimased 2 kuud olen sõitnud lõhkise rehviga. Hommikul tööle minnes 50 sisse ja järgmiseks hommikuks on 25 järel. Muidugi sõitja enda kaal on ka üsna oluline faktor nende torgete tekkimiseks.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
03.08.2021 18:56:15
|
|
|
Ma lükkasin kevadel esimest korda sõitma minnes 10 tollistele 3,5 sisse ja pole rohkem näppinud. Sellest ajast sõitnud ca 1700 km. Aasta tagasi tellisin hiinast varurehvi koos lohviga ära, aga eks sellega nii ole, et kui vaja, siis pole võtta ja kui on olemas, siis pole vaja. Hea et ka kulumisjälgi pole veel silmaga näha
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
03.08.2021 19:18:21
|
|
|
Kuidas seda tüüpiliselt näiteks M365-ga kaasa antud ventiilipikendajat kasutate? Klappi tal sees pole, nii et nii kui selle otsast pumba või kompressori otsa lahti lased, on rehv tühi. Rehvi pool jääb ka mutter nii halvasti krutitavaks, et kui ükskord küüneotstega lahti jõuad kruvida, jällegi - rehv tühi.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
03.08.2021 19:43:35
|
|
|
See on ju iPod?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
03.08.2021 20:04:33
|
|
|
rex kirjutas: |
See on ju iPod? |
iPump. Testitud ja täis akuga pumpab terve jooksu autorehve täis.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
03.08.2021 21:12:22
|
|
|
Ma Olerexis oma max-il ei saanud pumbata. Nibin-nabin aga ei saanud. Kompressoriots liiga jäme ja ei saanud korralikult ventiilile peale. Nüüd on mul auto kompressor ja selle ots käib üldse keermega, mitte klõpsuga külge. Nüüd on eli lill!
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
03.08.2021 21:17:04
|
|
|
SSD kirjutas: |
Ma Olerexis oma max-il ei saanud pumbata. Nibin-nabin aga ei saanud. Kompressoriots liiga jäme ja ei saanud korralikult ventiilile peale. Nüüd on mul auto kompressor ja selle ots käib üldse keermega, mitte klõpsuga külge. Nüüd on eli lill! |
Tankla pumpadega jah esiratta pumpamine pole ka mul õnnestunud.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.08.2021 09:38:03
|
|
|
rex kirjutas: |
Kuidas seda tüüpiliselt näiteks M365-ga kaasa antud ventiilipikendajat kasutate? Klappi tal sees pole, nii et nii kui selle otsast pumba või kompressori otsa lahti lased, on rehv tühi. Rehvi pool jääb ka mutter nii halvasti krutitavaks, et kui ükskord küüneotstega lahti jõuad kruvida, jällegi - rehv tühi. |
On ju klapp 0 probleemi igatahes sellega pumpamisel
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
04.08.2021 09:47:23
|
|
|
Nii kui otsa keerad hakkab õhu läbi tulema. Äkki uuel teistsugune kaasas? Mul eelmine suvi ostetud.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
04.08.2021 12:19:06
|
|
|
2-3 tk on mul neid garaažis ja pole klappi ühelgi. Viimati pumpasin vist nii, et suurem rõhk sisse ja käbedalt pöial otsa peale pärast pumba eemaldamist. Kiirühendusega tehtav, mutriga mitte. Kõige parem oleks lihtsalt peenike vastu ventiili lükatav ja käega kinni hoitav ots.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
04.08.2021 13:53:52
|
|
|
Tavaline ventiil klapiks sellel mis mul. 2a tagasi m365 komplektis oli kaasas
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Zpider
HV vaatleja
liitunud: 17.03.2010
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
|