Tehniliselt see ei tohiks võimatu olla (rootslastel on ka allveelaevad).
Iseasi motiiv. Samas varasemast on teada, et rootslased on olnud kõige suuremad hämajad ja juhtumi kinnimätsijad (seda ka kõige otsesemas mõttes, kui tahtsid vrakki betooniga katta). _________________ HV valuutakalkulaator
Mõttetu sügamine. Kui midagi korraldada, siis sõltumatul uurijal (loe: ei Eesti ega Rootsi). Muul juhul saab ainult vandenõu jagu juttu, mida kuskile artiklisse toppida. _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Hiid, ei ole aega poolteist tundi kuulata, paari lausega kokkuvõtet? _________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
Eile oli Riigikogus uurimistulemuste tutvustamine.
Lühidalt - sonari segamine oli sihilik ja kaudselt andis Arikas mõista, et suund tehti selgeks. Uus info on see, et Estonial on tehtud uusi lõikeid ja avade katteid on eemaldatud, seega osa avausi pole tekkinud kokkupõrkel merepõhjaga, vaid inimtegevuse tagajärjel. Vajadusel tuuakse ramp üles ja Aab ei välista ka kriminaaluurimist. Laev on merepõhjas mitu korda varisenud ja liikunud ida ja lõuna poole. Kui suur 4 m kõrgune rebend on paremas pardas, siis räägiti ka vasaku parda kahjustustest, samuti segamini auto- ja ülemistest tekkidest, mida seetõttu uurida ei saadud.
Ehk siis paljud küsimused, mis vajanuks vastusteks uuringute läbiviimist, saavad vastuseks, et see polnud antud uuringute eesmärk. Järgmisel suvel jätkatakse uuringutega.
Eks seda rõhutati juba varem, et need on alles EELuuringud.
Asi mis mind muhelema ajas oli see, et rootslased lennutasid ilmselt päris hea papi eest USAst kohale Mesotech ringsonari operaatori Brian Abbotti. Tegemist muidugi tõelise eksperdi ja staariga – uurinud Titanicut, osalenud "Curse of oak island" seebis jne. Pisut üllatav oli siis see, et kui läksin Mesotechi tootja lehele sonari andmeid uurima, siis nägin, et toote brošüüri enamus näidispilte on teinud meie oma Tuukritööde OÜ (kes oli ka eeluuringutele tellitud allveerobotiga sukelduma). Ehk siis tundub, et tegelikult oleks palju lähemalt ja palju odavamalt sama teenuse saanud.
Siis peaksid nad selle radarisignaali segaja ka üles leidma. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kas nüüd ilmub jälle see müstiline segaja (Rootslaste allveelaev?) välja? _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Peaks sinna mingi seiresüsteemi panema mis raadiohäireid logib, kas need tekivad ja kaovad sobival hetkel. _________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
No eks see vahe on, et ohutusjuurdluskeskuse (eel)uuringul oli põhiline töövahend sonar. Ja nagu ma aru sain, siis sonari pilti on võimalik ühel allvelaeval juba puhtalt oma kohalolekuga häirida.
Omakeste ekspeditsioonil tundub, et on põhirõhk videomaterjali tootmisel. Seda on juba pisut keerulisem segada.
Arvata oli, et sealt poolt sellist juttu hakkab tulema _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Millist hauarahu nad sinna huvitav rikuma lähevad? Rootslased parem hakkau salastatud materjale avaldama. Tsiviilaluse õnnetuse puhul salastada materjalid ja need anda hoiule Rootsi sõjaväele, tõesti väga läbipaistev ja aus uurimine toimus toona ....
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.