Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
18.06.2021 19:02:51
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Need garantiikleebised on täiesti õigustühised. Tootja ega edasimüüja ei tohi mingi kleebise puudumise või katkioleku tõttu garantiist keelduda. |
jeesus188 kirjutas: |
Tomorrow, linki paluks.... |
ot: |
Spoiler
See kehtib US turule ja kõigele mis seal liigub. Ning juba aastaid.
BBC -Warranty void stickers 'not valid' in US, says FTC
endgadget -FTC makes clear 'warranty void if removed' stickers are illegal
Eesti ja EU seadused ei kohusta kleepsu olemasolu vaid nõuavad müüjalt ajaliste tärminitega (ajast sõltub kelle kuludel veadiagnoosimine tehakse) seadmetelt puuduste likvideerimise. Ehk kas mingi kleeps on või ei ole kuskil võib olla soov tootjalt kes ei asu EU's. Kuid müües siia peavad järgima seadusi mis on ülemuslikumad sellele soovile. Ehk müüjaile/EU's hoolduste tegijatel pole vahet kleepsu olemasolust.
Eesti võrdlev näide autode maailmast kus hoolduseid ei pea tegema margiesinduses vaid võib teha oma valitud töökojas ning selline valik ei tohi mõjutada sõiduki garantiid - ehk müüja/tootja ettevõte ei tohi piirata hoolduste tegemist kolmandates ettevõtetes (ehk analoog GPU termopasta vahetusega mis hooldus). (margiesinduste erand on müüja ja ostja omavahelised kokkulepped lisagarantiidele mis pikendavad seaduses nõutuid - selliste lisa/pikendatud/eri garantiide kehtimise puhuks võib olla esitatud lisatingimusi ,kuid baas seaduses nõutu peab olema täidetud)
Tootja garantii puhul kui 2a läbi ja reselleri vastutus läbi siis juba omaette teema... millele ei oska vastata ehk kuhugi taiwani oma psu või gpu saata siis meie või usa seadused ei päde enam.
kindlasti iga asja kohta saab öelda mingi "aga" või erandi või välistavad tingimused... kuid üldiselt nii..
edit:suuremad kirjavead
|
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Muhekas
HV Guru
liitunud: 29.10.2011
|
11.07.2021 15:26:31
|
|
|
Arvutitarga lehel on juhtmevabade kõrvaklappide juures väga palju infot mis on puudu või siis on puudulik ning osa infost on ka ing.keeles
_________________ #Olen küberkiusamise vastu! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
11.07.2021 15:30:30
|
|
|
See pole ainult kõrvaklappidega. Muude asjade puhul samuti.
|
|
Kommentaarid: 688 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
13.07.2021 16:51:01
|
|
|
Neil on suuremal osal toodetest kirjelduses kuidagi eesti ja inglise keel segamini nagu oleks masin osa sõnadest tõlkinud ja osa tõlkimata jätnud. Suht keeruline on kohati seda pudru lugeda.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
13.07.2021 17:51:41
|
|
|
Mida sa seal at lehel ikka loed, leiad oma toote ja uurid kuskil adekvaatsemal lehel mida vaja.
|
|
Kommentaarid: 487 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
395 |
|
tagasi üles |
|
|
Clover
HV veteran
liitunud: 26.03.2009
|
13.07.2021 17:53:45
|
|
|
Kõige keerulisem on siis kui leiad järjest 3 pealtnäha ühesugust asja aga hinnad paarieuriste vahedega. Kirjeldused tühjad ja siis aja pealkirjas täppe taga, et kas selle järgi mingi erinevuse leiab või miks neil hinnad erinevad.
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
13.07.2021 18:25:35
|
|
|
eelnevalt teed selgeks, mida sul vaja on ja hiljem otsid poodide lehtedelt lihtsalt saadavust ja vaatad hinda. andmed tulevad ikka tootja kodulehelt mitte poe.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER! https://www.yaga.ee/mox-fulder
https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. 25.05 ilmselt Tallinnas |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
13.07.2021 19:09:41
|
|
|
Kui kohe vaja on, siis pigem niipidi, et otsid mis kohapeal olemas on ja siis hakkad uurima kas mõni neist võiks sobida kuna ega see laos olevate toodete valik nüüd väga rikkalik ei ole
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
13.07.2021 19:44:36
|
|
|
Clover kirjutas: |
Kõige keerulisem on siis kui leiad järjest 3 pealtnäha ühesugust asja aga hinnad paarieuriste vahedega. Kirjeldused tühjad ja siis aja pealkirjas täppe taga, et kas selle järgi mingi erinevuse leiab või miks neil hinnad erinevad. |
Juhul kui sama firma toode, siis vaatad tootekoodi. Tootekoodid on enamasti täpsed.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
13.07.2021 20:21:06
|
|
|
laurx kirjutas: |
andmed tulevad ikka tootja kodulehelt mitte poe. |
pakun, et ikka pigem vahelaost sisse imporditud.
vähemalt on inglise keeles ja mitte poola, leedu või saksa keeles nagu mõnel teisel poel siin enamus kaupa.
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
softis
HV Guru
liitunud: 07.09.2004
|
23.07.2021 12:39:41
|
|
|
Positiivne ostukogemus. Tellisin üsna tööpäeva lõpus laos oleva kauba ja sain juba 30 minuti pärast kauba kätte (maksin arvega).
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
S.I.L.L.U
HV veteran
liitunud: 26.06.2003
|
23.07.2021 12:43:05
|
|
|
Hei Arvutitark, palun tekitage ka teised pangalingid kodulehele
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
23.07.2021 20:01:40
|
|
|
S.I.L.L.U kirjutas: |
Hei Arvutitark, palun tekitage ka teised pangalingid kodulehele |
Kui hind on sama või ka mujal mõni euro kõrgem, siis valin selle e-poe, millel pangalink olemas.
_________________ Müüa 3D-printer
Hunnik DVD filme oksjonil: link |
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
clstrfvck
HV vaatleja
liitunud: 02.06.2016
|
03.08.2021 23:43:29
|
|
|
Päris...Ebameeldiv ämber.
Soetasin oktoobris AT-st Gigabyte AORUS RTX 3080 MASTER videokaardi mis nüüd ca kuu aega tagasi voolu sisse võtmisest loobus. PSU ega mobo viga ei olnud kuna teine kaart töötas samas masinas hästi, see kaart teises masinas mitte.
AORUS Globali garantii T&C-st lähtudes jääb silma kaks punkti:
* If the Product fails during normal and proper use within the warranty period, GIGABYTE will, at its discretion, repair or replace the Product. The defective parts within the Product, or the Product itself, will be replaced with functional equivalents using new or refurbished parts or units.
* If a Product is near the end of a given warranty period and a repair/replacement is not possible GIGABYTE reserves the right to offer an alternative of equal or greater value or a partial refund proportional to the remaining warranty life of the Product.
Samal lehel on märgitud graafikakaartide garantiiperioodiks 3 aastat ning erindite nimekirjas Eesti alt seda midagi ümber lükkamas ei näe. Ka AT enda garantiitingimustes paistab punkt 1.1 seda toetavat.
Ülaloleva tõttu tundsin end üsna kindlalt kaarti Arvutitarka tagasi viies ning garantiikarussell läks käima.
Reedel sain kirja, väitmaks et parandamine kahjuks ei õnnestunud ning AT pakkus mulle poekrediiti. Kuna see mulle väga meele järgi ei olnud (proovige oktoobri alguse hindadega uus 3080 osta), küsisin rohkem infot garantiiprotsessi kulgemise "paper traili" kohta. Ka helistasin esmaspäeval garantiikeskusesse ja palusin Gigabyte poolt väljastatavat RMA numbrit kuna Gigabyte pakub võimalust kaardi seerianumbri (mis mul õnneks olemas on) ning eelmainitu põhjal RMA protsessi kulgu jälgida. Noormees telefoni otsas hakkas seda välja otsima kuid küsis viimasel hetkel kõrvaloleva töötaja käest üle (mäletamist mööda ca "Kas ma tohin selle kliendile välja anda"), peale mida paluti sama päringuga e-mail saata ning lõpetati kõne.
Meilile tuli paari tunni jooksul vastuseks järgnev:
tsitaat: |
Kahjuks meil ei ole Gigabyte poolt väljastatavat RMA numbrit.
Meie suhtleme autoriseeritud hooldustega ning kahjuks Teile otse Gigabyte poolt väljastatavat RMA numbrit anda ei ole.
|
Selge, olgu siis nii. Täna sain oma reedesele meilile ka vastuse, väitega et igasugune dokumentatsioon garantiiprotsessi kohta puudub (ilmselt ka garantiiosakonna vastuses mainitud suhtlus AT ja aut. hoolduse vahel) ning seekord pakuti juba pangaülekannet.
Praeguseks juba väga põnev mõelda, kuidas situatsioon lõpuks laheneb ning kes asenduskaardi uueks, õnnelikuks omanikuks saab.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Smati
HV kasutaja
liitunud: 12.12.2006
|
04.08.2021 00:23:12
|
|
|
Ei tea kas läks tööle skeem: maksame inimesele 1300 (poekrediiti ) ja ise lükkame kaardi 1800 euroga müüki?
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Zoig
HV veteran
liitunud: 22.02.2003
|
04.08.2021 00:46:14
|
|
|
clstrfvck kirjutas: |
...Gigabyte pakub võimalust kaardi seerianumbri ning eelmainitu põhjal RMA protsessi kulgu jälgida. |
Ma prooviks Gigabyte supportiga suhelda, kui suudad neile ära tõestada, et sa selle SN ostnud oled, siis äkki annavad nad sulle RMA kohta infot mida kohalik vahendaja keeldub jagamast.
_________________ Et oleks raskem! |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
bpuhnja
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2006
|
04.08.2021 01:07:51
|
|
|
Tarbijakaitsesse kiri ja asjad hakkavad edukamalt arenema
Siinkohal ikkagi tarbijal õigus samaväärsele asendustootele, kui garantiiga toodet polnud võimalik parandada.
Reeglina ka kaupleja pigem sellist valikut pakub, sest raha tagasi kandmine on peaaegu alati nendele kahjulikum aga antud juhul tegemist üsna haruldase juhtumiga, kus asendustoode on paraku nende jaoks kallim.
Rohkem infot: https://ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/tarbija-oigused-ja-kohustused/puudusega-toode-muugigarantii
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
ampsu
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.01.2010
|
04.08.2021 09:42:59
|
|
|
Ilmselt läks kaart üldse kuskile Poola maaletooja juurde, kes omakorda edasi saatis Ega enamasti RMAs mitu vahendajat vahel enne kui asi jõuab õigesse kohta.
|
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
|
attrs
HV Guru
liitunud: 04.03.2004
|
04.08.2021 09:43:39
|
|
|
Kunagi sarnane kogemus Ordiga. Üks toide lõpetas töö ning garantii korras pakuti asendustooteks kehvemat isendit. Ei nõustunud seda vastu võtma ja kirjutasin otse tootjale. Mõni nädal hiljem jõudis kulleriga minuni tootja poolt saadetud asendustoode, mis oli riknenud isendist parem. Lisaks ka merch nänni (oli vist riidest poekott ja t-särk).
_________________ He who knows he has enough is rich. |
|
Kommentaarid: 404 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
AWsander
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2015
|
04.08.2021 09:57:42
|
|
|
Niipalju kui mina tean siis nad ei saada seda Gigabyte tehasesse RMA-sse, saadavad oma maaletooja (distribuutori) juurde, distribuutoril omad joped vaatavad kas saab korda teha, annavad sulle uue või krediteerivad ja saad raha tagasi.
Gigaybte RMA numbrit ei öeldud sulle sest seda tõenäoliselt lihtsalt polegi. Kui tahad vastavalt Gigabyte RMA tingimustele siis oleksid ise pidanud otse Gigabytele saatma.
Tarbijakaitse seisukohast on asi lihtne, viisid defetkse seadme müüjale, nemad pakuvad sulle täies mahus ostusummat tagasi, VõSist lähtuvad kohustused on täidetud ning ongi JOKK, mingit kohustust seda samaväärse asendustootega asendada neil ei ole.
Sitt lugu aga müüjat siin ka süüdistada ei saa.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
04.08.2021 10:49:45
|
|
|
Gigabyte'i kaardid läksid Ordi puhul Poolasse ja arvatavasti sama ka Arvutitarga puhul. Ventikate probleemiga kaartidele pandi uued ventikad, aga tõsisemate vigadega kaardid vahetati välja. Alguses sama mudeli vastu, aga hiljem sain näiteks 1070 asemele 2060. Garantiivärk võttis muidugi mõnusalt aega, ca kaks-kolm kuud. Ei tea, kas viidi eesliga neid sinna Poolasse.
RMA numbri saad siis, kui ise Gigabyte'i lehe kaudu RMA teed. Edasimüüjatel käivad asjad teistmoodi.
|
|
Kommentaarid: 688 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
bpuhnja
HV kasutaja
liitunud: 12.09.2006
|
04.08.2021 11:28:45
|
|
|
AWsander kirjutas: |
Tarbijakaitse seisukohast on asi lihtne, viisid defetkse seadme müüjale, nemad pakuvad sulle täies mahus ostusummat tagasi, VõSist lähtuvad kohustused on täidetud ning ongi JOKK, mingit kohustust seda samaväärse asendustootega asendada neil ei ole.
Sitt lugu aga müüjat siin ka süüdistada ei saa. |
Ma pigem olen aru saanud, et päris nii lihtne see ikkagi ei ole, et müüja saab alati raha tagasi kanda ja ongi kõik.
Raha tagasi kandmine peab olema mõlema poolt aksepteeritud lahendus, alles siis on OK. Enne seda on tarbijal ikkagi õigus muudele lahendustele.
Puudusega kauba korral on Sul õigus nõuda kauplejalt esmalt asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga. See, kumb variant on sobivam, lepitakse poolte vahel kokku, kuid reeglina valib kaupleja ise, kas ta asendab tootmisveaga kauba uue kaubaga või siis parandab selle.
Kui AT lehel/poes on sama toode kenasti müügis, siis ma ei näe kuidas nad saaks keelduda sama tootega asendamist.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
|
AWsander
HV kasutaja
liitunud: 15.10.2015
|
04.08.2021 11:36:27
|
|
|
Nad saavad öelda et sama hinna eest sama toodet pole enam saada, müüja ei pea kohustuste täitmisel endale (rahalist) kahju tekitama, võivad valida endale sobivama variandi ehk antud juhul raha tagastamise.
Mul sama asi läbi tehtud kunagi HDD-ga. Ostsin 2tb hdd, ütles üles, saatsin garantiisse, anti raha tagasi. Parajasti oli mingi üleujutus vms mis kõvaketaste hinnad lakke ajas. Protestisin et tahan lihtsalt samasuurt kõvaketast tagasi, müüja ütles et ei saa, kuna hinnad tõusnud. Tarbijakaitsest öeldi et raha tagasi maksmisega pood on oma kohustused minu eest täitnud ja korras.
Kui ikka ilgelt tahad saada sama toodet tagasi siis tõenäoliselt peab minema kohtusse. Kui keegi siit on jurist ning keskendub VõSile võib öelda mis tema asjast arvab, aga mina arvan et kohtunik nõustub tarbijakaitse juristide arvamusega.
Tulevikus oleks muidugi hea kui kohtupretsendent oleks juba olemas ja saaks sellest lähtuda.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
04.08.2021 12:34:16
|
|
|
Küsi siis kaart tagasi ja tee ise RMA
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
rometaidla
HV vaatleja
liitunud: 16.01.2012
|
04.08.2021 13:21:31
|
|
|
Kahjuks ongi AT garantii ja RMA-ga päris kehvad lood. Ma ostsin sealt hiljuti AMD Threadripper Pro 3975WX, käisin isegi ise järgi, et kullerite jamasid vältida. Pakki lahti tehes selgus, et plastikraam, mis on vajalik installeerimiseks on katkine. Lisaks oli selgelt näha kulumisjäljed padjal, millel protsessor istub, ja need said tekkida ainult kui protssoriraam oleks katki olnud juba pakendis, muul juhul poleks olnud piisavalt liikumisruumi.
Ilmselgelt selliselt ei soovinud ma seda protsessorit isegi testida, eriti kuna tegemist päris kalli isendiga. Viisin neile tagasi ja soovisin ümber vahetamist. Vastuseks pärast mõnepäevast ootamist tuli, et pole usutav, et raam on katki pakendis läinud. Tundub, et neil tegemist rohkem mingi uskliku rühmitusega ja mitte faktidel põhineva ettevõttega. Nii palju siiski positiivset, et asendasid plastikust raami terve vastu ja protsessor ise läks tööle, aga kogu see suhtumine jättis päris halva mulje. Sellisena neile pikka tulevikku ei näe ajal, kus amazonist jne jääks sellisel juhul alati õigus kliendile. Lähemal ajal plaan paar RTX 3090 kaarti osta ja raske on näha, et ma need kaardid neilt ostaks, ei viitsi mina probleemide korral nendega vaidlema hakata. Hinnad on neil iseenesest konkurentsivõimelised, odavamat pudi-padi võib edasi osta.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
|