Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
AlvinL
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2013
|
23.06.2021 10:08:08
|
|
|
Same shit different year
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud. |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
23.06.2021 12:36:41
|
|
|
konsoolide killer feature fsri juures on ilmselt selle dünaamilise reso tugi. vähemalt amd seda nii esitab, et fsr upscale faktori vahemik on 1-4x ja seal saab seda dünaamiliselt liigutada, ehk siis vastavalt saadaolevale jõudlusele muudetakse native reso ja fsr teeb sellest automaagiliselt sellest millisest iganes resost 4k.
tore feature, eeldatavasti tulevikus lai adoption. eks tuleb arenguid oodata. eile enne jaanile ära minekut ei olnud anno patchi veel olemas, nii et ise proovida ei õnnestunud. muid mänge pole käepärast, nii godfall kui riftbreaker pole mängudena täishinda väärt ja piisavalt soodsalt pole saada olnud
pildikvaliteediga on nii ja naa. mind sharpening artefaktid üldjuhul häirivad päris palju, nii et fsr teine cas step väga kaasa ei aita. parem kui cas aga ikka nähtav.
huvitaval kombel on erinevates kohtades pildikvaliteedi tulemused väga erinevad. youtube videost vist head pilti oleks liig oodata aga ka pildi kujul on näidispildid kuidagi üllatavalt erinevad.
tpus on piltide otsene võrdlus, kus vahed üsna selgelt nähtavale tulevad, blur siin-seal, eredate joonte aliasing ja sharpening.
videodes kipub see temporal komponendi puudumine veidi silma paistma, shimmering eelkõige.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
23.06.2021 12:59:25
|
|
|
londiste, Hetke toetatud mängudest on ainuke mis hinda väärt ainult Terminator Resistance. Üsna kerge isegi raskeimal raskusastmel ja AI on üsna loll aga stoori on ideaalne T2 filmi eellugu/järg. Palju parem kui kõik Terminaatori filmid kokku mis peale T2 on väljastatud. Seega Terminaatori fännidele (mitte bändi ) on see hea. Eriti meeldis soundtrack. Tegin eelmine aasta läbi. Vaadates tulemusi peaks FSR juurde andma umbes 60% minu kaardil aga see jooksis niigi juba päris hästi.
Esimene mäng mis peaks toetama nii DLSS kui ka FSR peaks tulema Resident Evil 8: Village
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
23.06.2021 17:07:55
|
|
|
See shimmering oli pidevalt pildis ka uuendatud Metro Exoduse puhu kui DLSS sees. Seega selles osas ei saa FSR'le seda kuidagi ka ette heita. Ning FSRi puhul pidi ikka selleks 300% sisse zoomima. DLSS puhul on seda ilma pingutamatagi näha.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
24.06.2021 12:57:13
|
|
|
Scart võib siin teemas haukuda aga karavan läheb edasi. Ei ole mõtet sellesel teemal jahuda. Mind üllatas selline info. Game dev mainis, et FSR implementatsioon mängu võttis aega 2h ja optimeerimine kusagil paar päeva.
Olen vaadanud enamuse arvutused üle ja pean tunnistama, et olen üllatunud AMD tulemuses. Ei oodanud sellist algust 1.o versioonist. 1440p + High quality FSR oli tõsiselt hea tulemus. Nüüd tuleb loota, et mängutootjad võtavad selle implenteerimise ette. Ja nad võtavad kindlasti, sest sellest saavad kasu nii nvidia kui amd kaardid ja see paneb ka mänge rohkem müüma, kui tuleb free fps boost.
Nendest zoom-in kvaliteedi jahumisest ei saa küll aru. Keegi ei hakka alla quality FSR kasutama kui just ei ole mingi totaalne juust kaart, mis ei suuda ka native 1080p resol välja vedada.
Igal juhul kindel on see, et FSR on tulevik just oma lihtsuse ja väga hea toega.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
25.06.2021 19:00:04
|
|
|
Esimese ürituse kohta pole nagu väga paha see FSR. Ma ei suutnud ainult kohe harjuda kui RTX kaarte AMD testi graafikus nägin;)
Samuti paistab olevat hea valik APUde jaoks, eriti praegu kus GPU jaoks ei pea mitte 1 vaid 2 neeru müüma.
HUB QA viimases videos küsiti, et kas FSR otsa saab DLSS kautada? :p Teoreetiliselt vist peaks saama. Ma ei saagi täpselt aru kas DLSS kasutab nüüd siis ainult algorütme mootori agnostiliselt, või hekseldatakse ikka enne ports pilte serveris ja nende põhjal genereerib DLSS hiljem mängus pildi. Viimasel juhul võib paremal juhul artifakte loopima hakata koos FSRga...
Mänge on hetkel jah vähevõitu ja hetke seisuga on graafilise poole pealt sama mõttekas kui RT välja tulles;)
Ütleks, et DLSS kõiges üle, aga Warzones põhjustas DLSS sisse lükkamine sihiku ebatäpsuse ehk iga sihitud kuul läbi snaipri optilise sihiku läks mööda...
Seega on omad head ja vead igal tehhil... nüüdseks vist küll parandatud.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
25.06.2021 22:19:12
|
|
|
Ei ütleks, et DLSS kõiges üle. Minu meelest ei kannata pilt ka siis kriitikat, kui alla Quality taseme minna DLSSga. Sama ka FSR ultra qualityga.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
labidas
HV veteran
liitunud: 24.05.2009
|
25.06.2021 22:37:58
|
|
|
tulevik on FSR
_________________
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
26.06.2021 16:17:54
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Ei ütleks, et DLSS kõiges üle. Minu meelest ei kannata pilt ka siis kriitikat, kui alla Quality taseme minna DLSSga. Sama ka FSR ultra qualityga. |
Tõsi. Balance säte ei paista mõlemi puhul asjalik.
Aga DLSS paistab rohkem aitavat aedade ja muude säbruliste artifaktidega.
EDIT: HUB "shill" video väljas Dota 2 ja FSR kohta:
Spoiler
TDLR: Dota 2 puhul pole mõistlik kasutada neil kes kasutavad iGPU ja alla 4k reso. Mõistlikuma GPU ja 4k puhul 75% FSR on juba mõistlik.
Seega suurema osa Dota 2 mängijatele suht mõttetu.
Samas AMD pole midagi lubanud ja raha see säte seal menüü valikus ei küsi, seega pole millegi üle kurta ka väga. Eriti arvestades, et DLSS overhead oleks veel suurem, kuigi see on veel m
ttetum aga sest DLSS nagunii nõrgemate graafikakaartidega kasutada ei saa...
Huvitav oli see, et GTX 1660 sai FSR parema boosti kui AMD rivaal;)
Jääb ikkagi ootama nõudlikumate mängude tulemusi nagu CP77 jjne...
EDIT2: Üks asi veel millele tähelepanu pole keegi juhtinud: FSR Balanced =\= DLSS Balanced. Seega jutt, et DLSS balanced on parem kui AMD Balanced on täitsa õige. Aga samas DLSS Balanced=FSR Quality, mis on ka täitsa okish. Aga samas keegi ei soovita ka DLSS Perf ja Ultra Perf mode, sama mis FSR Balanced ja Perf mode. Siinkohal peaks mainima, et AMD lasi järjekordselt endale jalga. Sest rahavas on harjunud võrdlema Balanced mode ja FSR puhul läheb ka Balanced mode võrdlusse. Kuigi peaks Qualityga võrdlema...
Godfall HUB FSR videost: Ultra Quality 44% ja Quality 65% perfi lisa vs algne 4k-
https://www.youtube.com/watch?v=ScAQ5Of1LfE siit võttes DLSS perf lisa:
Quality 30%, Balanced 40%, Perf 50%.
Perf lisa puhul peaks üldse FSR Ultra Quality DLSS Perf Qualityga vastamisi panema?:O Ja Perf Qualityt keegi väga ei kipu kiitma....
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Evil
Hull
liitunud: 23.12.2004
|
27.06.2021 02:15:37
|
|
|
labidas kirjutas: |
tulevik on FSR |
Ei tea veel kas tulevik aga eks seda näitab aeg. Hetkel tundub küll väga lubav. Meeldiv ebaisekas käitumine Amd poolt.
Hea on tegelikult vaadata mismoodi Amd oli enne RX6000 tulekut väga pikalt ainult mid range rindel konkurentsivõimeline ja äkitselt on tagasi konkurentsis. Fucking amazing ikka.
|
|
Kommentaarid: 230 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
27.06.2021 15:16:51
|
|
|
Imselt tulevikus läheb asi aina paremaks tolle nvidia kaartidel on räige tflop kuid mida pole on performance. 6800xt ja 6900xt on ka ainsad kaardid mida hetkel osta vahe nvidiaga on 5fps see peaegu olematu. AMD jäi oma FSR ponnistusega hiljaks ja seal on kerge fail ka kui võrrelda mõlemad balanced. AMD kaardiga peab olema 1 aste kõrgemal olema see FSR kui nvidiaga võrrelda tahad. Hetkel ikkagi pole inimestel palju neid kaarte kus hakatakse julmalt videosid youtuubima.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
28.06.2021 11:18:08
|
|
|
Vael kirjutas: |
HUB QA viimases videos küsiti, et kas FSR otsa saab DLSS kautada? :p Teoreetiliselt vist peaks saama. Ma ei saagi täpselt aru kas DLSS kasutab nüüd siis ainult algorütme mootori agnostiliselt, või hekseldatakse ikka enne ports pilte serveris ja nende põhjal genereerib DLSS hiljem mängus pildi. Viimasel juhul võib paremal juhul artifakte loopima hakata koos FSRga... |
Ma võin nüüd eksida, aga nii palju kui ma aru saanud olen, siis FSR pidi olema post-processing meetod samal ajal kui DLSS teeb oma töö pipeline'is juba varem. Seega artifaktid ei tohiks väga teemas olla, kuna FSR ei tohiks mõjutada DLSS-i tööd.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
AlvinL
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2013
|
28.06.2021 13:27:42
|
|
|
labidas kirjutas: |
tulevik on FSR |
kuule rahu nüüd, mõnel mehel on niigi kõrge vererõhk, ei ole vaja niimoodi rohelisi teotada
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud. |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
28.06.2021 14:41:41
|
|
|
Rauno266 kirjutas: |
Vael kirjutas: |
HUB QA viimases videos küsiti, et kas FSR otsa saab DLSS kautada? :p Teoreetiliselt vist peaks saama. Ma ei saagi täpselt aru kas DLSS kasutab nüüd siis ainult algorütme mootori agnostiliselt, või hekseldatakse ikka enne ports pilte serveris ja nende põhjal genereerib DLSS hiljem mängus pildi. Viimasel juhul võib paremal juhul artifakte loopima hakata koos FSRga... |
Ma võin nüüd eksida, aga nii palju kui ma aru saanud olen, siis FSR pidi olema post-processing meetod samal ajal kui DLSS teeb oma töö pipeline'is juba varem. Seega artifaktid ei tohiks väga teemas olla, kuna FSR ei tohiks mõjutada DLSS-i tööd. |
tunduvad üldjoontes sarnases kohas rendering pipelines elama. dlss ühest küljest kasutab rohkem infot nagu motion vektorite puhver aga teisest küljest tundub tulemuste järgi elavat peale muid post-processing efekte (pluss nvidia üks soovitustest concurrency jaoks tundus panna eelmise kaadri dlss kaadri renderdamise algusse, ei tea kas seda päris nii ka kasutatakse).
fsr seevastu on küll peale renderdamist aga enne postprocessing efekte (amd slaid ütleb film grain, chromatic aberration ja muud, mis võivad tekitada pilti müra).
pakun, et neid koos rakendada ei saa.
edit:
proovisin fsr-i anno 1800s. see on vist päris halb mäng upscalingu jaoks oma pisikeste detailsete majadega. kerge blur on asjade äärtes ja tekstuuridel, erinevatel zoom levelitel paistab asi natukene erinevalt välja. mu masinal jookseb mäng ka native piisavalt hästi, nii et jõudluse osas ei olnud olulist vahet.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
28.06.2021 15:14:26
|
|
|
Kui võta eelduseks 4k pilt sama kvaliteediga , aga parema FPS-iga , siis on FSR pigem meh poole peal.
Kui võtta eelduseks 4k pilt enamvähem sama pildiga , aga parema FPS-iga , siis on FSR ok poole peal.
Üks asi millega ma nõus ei ole , on 1.0 jutt. Pigem on ikka tegu 2.0 variandiga. 1.0-ks võib CAS-i nimetada.
Eks näis mida Nvidia edasi teeb. Teoreetiliselt peaks DLSS-il olema tunduvalt rohkem potentsiaali kui FSR-il.
Praegu ei taha rohkem targutada, sest ma pole ühtegi FSR mängu mänginud.
|
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
28.06.2021 15:41:11
|
|
|
fsr-il on lihtsamat edasiminekupotentsiaali küll. nii mõnigi kajastus on välja toonud, et sellel puudub praegu täielikult temporal (mis see eesti keeles oleks, ajaline?) komponent. dlss seda kasutab ja amd tehnouudistesse jõudnud patent käsitles samuti selle kasutamist.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
28.06.2021 15:59:09
|
|
|
Praegu on pigem olulisem mängude toe saamine. Mis ei tohiks keeruline olla. Minumeelest kõik mänguarendajad võiks selle aja leida ning paar tundi kulutada, et see ära implementeerida ja patch välja lasta.
Küll RDNA3 kaardiga see FSR v.2.0 ka välja tuleb ning saab ka "tensor" tuumade toe.
DLSS 1.0'l ei olnud ka seda tensor corede tuge reaalsuses ja see hakkas toimima alles 2.0 versioonist.
Seega FSR on ikkagi väga kõvasti parem kui DLSS 1.0 oli. Ning kummagi puhul ei kasutatud mingit AI tuumasid. Seega potentsiaali on kõvasti FSR'l, kui see ai kivike lõpuks tööle pannakse, et FSRi pildi kvaliteeti veelgi paremaks saada. Eriti just madalamatel resodel.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
28.06.2021 16:48:58
|
|
|
londiste, kas HUB ei öelnud, et üle mitme pildi ei hakata töötlema.
Eks AMDl üldine lähenemine tähtsam, lisaks saab veel APUde peal kasutada. Kui tõeati DOTA2 näitel 1080p peal on mõistlikum low sätteid kasutada ka teistes mängudes, siis vb jääb see lahjematel GPUdel kasutamise mõttekus ära ja vaadatakse hiljem üle kas tasub DLSS sarnaseks minna...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
02.07.2021 12:44:01
|
|
|
Päris hea kui modder suudab seda teha
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
05.07.2021 14:38:36
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Päris hea kui modder suudab seda teha |
See ei ole mingi raketiteadus, kes vähegi mängumootorit tunneb ja suudab FSR api dokumenti lugeda. Mängu enda dev kindlasti suudab paremini optimeerida aga jah lihtsus on asja võti, mis selle massidesse viib
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
14.07.2021 08:08:36
|
|
|
Suvel peaks mäluhinnad kuni 13% tõusma eriti need samsungi klotsid. Kaartide hinnad võivad tõusta https://www.hardwaretimes.com/graphics-card-memory-gddr6-expected-to-rise-by-8-13-in-q3-2021/
Üks huvitav vidin on MORE POWER TOOL ilma biosi mudimata saad mälu kellata ja power limiiti tõsta kuid tolle miinus on iga driveriga pead uuesti mudima. Need samsungid teevad ka 2200 ilma probleemita rohkem pole proovinud. By deffo niipalju panna ei saa lõppeb seal 2150 peal
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.07.2021 18:12:48
|
|
|
londiste kirjutas: |
samal ajal selle 6900xt lc 18gbps info tuleneb ühe jaapani tootja lehel olnud bandwidthi numbrist, kõik muud kohad gddr6 kiirusest ei räägi. |
londiste kirjutas: |
leiad äkki pcb pildi või kasutatud mälude info? |
https://www.pcgameshardware.de/Radeon-RX-6900-XT-LC-Grafikkarte-277614/Tests/6900-XT-LC-Benchmarks-RX-6900-XT-Liquid-Cooling-Test-1375809/
tsitaat: |
As if that weren't enough, the "normal" memory also breaks all records that a GDDR6-based graphics card has ever seen. Like its siblings 6900 XT, 6800 XT and 6800, the Radeon RX 6900 XT LC has an attractive 16 GiByte capacity, divided into 8 × 2 GiByte, but clocks the memory with an effective 9,200 instead of 8,000 MHz. This corresponds to 18.4 gigatransfers per second and thus comes very close to the GDDR6X, which is installed with at least 19 gigatransfers / s ( Geforce RTX 3070 Ti and up ). The rest of the storage subsystem around a 256-bit data path, 128 ROPs and 4 MiByte level 2 cache remains untouched. The Radeon RX 6900 XT LC can copy your data 15 percent faster than the 6900 XT "Air" and 6800 XT.
While the clock rates and the manufacturer Samsung are clearly identifiable, we cannot say with certainty which GDDR6 chips are used on the RX 6900 XT LC. The reason for this is that we don't want to dismantle our borrowed sample. The 16 GT / s fast HC16 memory has long been mass-produced and can be found on all other RX-6000 graphics cards, but there 18 GT / s variant announced in 2018 is no trace of the in public Samsung documents - for those on the LC-Edition used 18.4 GT / s this would be at least necessary. provides an indication of a selection in addition to targeted overclocking HW Info : According to the tool, the memory on the Radeon RX 6900 XT LC works with the high voltage of 1.4 volts under full load. Meanwhile, the 18-series modules - like the 16-series chips - have been announced with 1.35 volts. Official specification or not, with 1.4 volts and 2,300 MHz, the memory modules require more energy than those on the other RX-6000 models (2,000 MHz, 1.35 volts). Now we come to an overview of all performance-relevant data: |
Kahjuks jahutit ära ei võetud, seega jätkuvalt ei tea kivide tegelikku nime. Küll aga paistab, et need jooksevad kõrgemal voldil vs 16Gbps. Algselt kahtlustasin, et äkki on tegu ülekiirendatud 16Gbps kividega aga uuesti mõeldes see pole loogiline. Tootjatele ei meeldi mälusi üle kiirendada (eriti OEM süsteemides), kuna see võib kaasa tuua ettearvamatuid stabiilsusprobleeme. Seega tegu peab olema 18Gbps (tegelikult 18,4) kividega ikkagi.
tsitaat: |
The Liquid Edition of the Radeon RX 6900 XT is an average of six percent faster than the Air version, but in the worst case it requires 16 percent more energy. For the sake of simplicity, if you calculate with 345 watts of power consumption, the 6900 XT LC achieves a value of 3.48 Wpi (watts per index point), the air-cooled card ranks at 300 watts at 3.22 Wpi - less is of course better. For comparison: The Geforce RTX 3090 achieves 3.50 Wpi at 350 watts of power consumption and is therefore on par with the 6900 XT LC, while the RTX 3080 Ti comes with 3.77 Wpi and the RTX 3080 with 3.76 Wpi. |
Kulutab 50W rohkem kui õhkjahutusega 6900XT aga on sellegipoolest efektiivsem kui 3090, rääkimata 3080 ja 3080 Ti-sy mis on jõudluse kohta kulutavad rohkem kui võiks arvata. 3080 eriti oma 330W-ga on ainult 20W vähem kui tipud 6900XT LC ja 3090 mis omavad tunduvalt rohkem mälu.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
17.07.2021 20:15:05
|
|
|
AMD võiks lihtsalt oma kaartidel mem oc lubada. Saaks ka need 16Gbps mälud kiiremini tööle. Asi oleks seegi..
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
|