Tundub, et hoopis järgmise aasta lõpus alles (Q4 2022) tuleb välja RDNA3. Alguses olid jutud, et Q1 2022...
Ning nüüd ka Zen4 samal ajal, ehk ühine väljatuleks Q4 2022.
Muljetavaldav mängu arendajate list, kes hakkab toetama FSR'i. Ning enamik on väikesed stuudiod, millest võiks järeldada, et implementeerimine on suhteliselt kerge.
Kõige huvitavam on selles lisiti teises osas olev Edge of Eternity. See on mäng mis juba toetab DLSS-i.
Teine on DOTA 2 . AMD olgu pigem kindel, et FSR midagi väärt on, sest kui DOTA2 suurusega mängu kasutajad mingil põhjusel (nagu DLSS 1.0 näiteks.) interneti s*** kampaaniat alustavad, siis võivad sellel üsna halvad tagajärjed olla.
Muidugi ka vastupidi. Kui kõik DOTA2 pro mängijad FSR-i kasutavad, siis on paremat reklaami raske välja mõtelda.
Isiklik arvamus.
1. Kaotajaid ei ole , sest FSR-i saavad kõik kasutada. Kui keegi väidab praegu midagi muud, siis ta otsib konflikti/clicke või on lihtsatl oma usulahu tulihingeline järgija.
2. Kus trikk on? Miks ei tehtud midagi nii toredat ja ilusat juba 10 a tagasi, vaid alles peale seda kui Nvidia oma DLSS 2.0-ga välja tuli? 4k on teema olnud juba vähemalt viimased 5 aastat ja ilmselt annab tehnolooga üsna hea tulemuse ka 1440p peal.
SirAskAlot, õige küsimus. DLSS puhul vähemalt arusaadav, et AI ja mängu läbitöötamine nõuab ressurssi mis nüüd lihtsalt kättesaadav.
Aga kui FSR selline imerohi on miks siis varem ei kasutatud? Konkurents paneb tegutsema? Või on viimasel ajal katsetatud palju igasugu muutuvate resolutsioonide/tekstuuride jms, et julgeks/oskaks out-of-box mõelda?
Seda on mitmed YT kanalid välja öelnud, et FSR siiski saab kasutada ka AI kiipi, et tulemus oleks parim.
Praegune versioon FSR'st mis välja tuleb on so-so. Pigem on mõeldud see RDNA3 kaartidele, millel ka on sees spets kiip AI jaoks.
Seega Nvidial on ju ka alles 2 põlvkond kaarte väljas, millel on sisseehitatud selline kiip. AMD'l alles tuleb selline kaart välja- sellepärast polegi varem sellist FSR laadset asja välja ka antud.
Eks 2 päeva pärast ole näha kui hea see softil jooksev asi on.
Update:
Eile juhtusin nägema, et PartAlerti kaudu on Amazonis liikumas RX6800XT'd 1100 eurose hinnaga. Mõtlesin, et mingi refurbed toode, kuid tundub et üleüldine hinnalangus.
Teisest kohast nägin samasid hindasid. Ning 6900XT Ultimate (XTX kiibiiga) ei ole varem nii "soodsa" hinnaga liikunud.
FSR on üllatavalt asjalik. Vähemalt Quality ja Ultra Quality sätetel 4K peal ja Ultra Quality sättel 1440p peal.
Tunduvalt parem kui DLSS 1.0 ja jääb veidi alla 2.0-le
Aga FSR 1.0 kohta on hea algus tehtud. Väga huvitav saab olema võrrelda kvaliteeti ja jõudlust mängus mis toetab mõlemat. RE8:V peaks vist esimene olema mis seda teeb.
Aga 20-40% parem perf juba Ultra Quality sätte kasutamise ja 50-70% Quality sätte kasutamisega on väga tervitatav . Eriti 4K peal nõrgematel kaartidel kus see aitab tagada sujuvama lõpptulemuse väga väikese kvaliteedikaoga.
Ma veidi küll muretsen tuleviku pärast. Mängutootjad võivad potentsiaalselt ajada sätted nii kõrgeks, et native reso peal pole enam võimalik rahuldavalt jooksutada kuna nad eeldavad, et inimesed kasutavad FSR või DLSS.
Ehk siis küsimus on, et kas native reso kasutamisel üldse on tulevikku?
FSR on üllatavalt asjalik. Vähemalt Quality ja Ultra Quality sätetel 4K peal ja Ultra Quality sättel 1440p peal.
Tunduvalt parem kui DLSS 1.0 ja jääb veidi alla 2.0-le
HU video on ikka biased, et nad oleks võinud rahumeeli panna video algusesse teate: "This video is sponsorsed by AMD". DLSS 2.0'st on see asi valgusaastate kaugusel ja kõik reaalse in-game sisuga ülevaated näitavad, et artefakte ja probleeme on hetkel veel kamaluga. GN tegi mõistliku ja neutraalse ülevaate ja täiesti korrektselt kutsus AMD'i vaibale esitatud absurdsuste eest.
Linustechtipsil tuli ka video selle FSR kohta. Mulle tundus et kui 4K resu tahta kasutada siis 4K Ultra Quality preset oli ikka väga decent, pidi väga puurima et vigu leida, motioniga shimmering oli suurim downside. Seda enam et vähemalt Linusi videos öeldi et FSR implementeerimine mängu võttis ühelainsal arendajal alla kahe tunni aega.
Ise näen suurt potentsiaali selles kuna saab siis PS5 exclusive mänge ka ehk nautida parema pildiga, ratchet and clank rift apart on piltilus koos raytracega aga performance RT modes tõmbab resu ikka väga alla, FSR aitaks siin väga palju.
DLSS 1.0 oli alla igasugust arvestust nii et AMD FSR 1.0 seda enam mighty impressive. Näis mis tulevik toob.
Scart, Ei läinudki kaua kui tuli ära. Rahune nüüd maha. Pole siin keegi biased. HUB on vägagi DLSS kiitnud. Ise ootan mida DF vennad ütlevad.
Mis asi sul ära "tuli"? HU ajab totaalset häma ja isegi AMDi reddit ütles selle otse välja. Ja need poisid on seal sama punased kui mõned teatud härrad aastal 1917.
---
Scart, Ära tuli tüüpiline fanboy jutt. Mitte, et ma midagi enamat oleks oodanud sinust.
Reddit on muidugi viimane koht mille arvamust puhta kullana võtta . Kui mul on valida kas uskuda proffi kes on seda tööd aastaid teinud või mingit foorumit, siis siin pole küsimustki.
Ja kui HUB on biased sinu meelest, siis AMD pidi ikka vagunitega raha laiali saatma, et ka kõik teised on sama "biased" ja positiivsed. Isegi GN ülevaade millele sa viitasid oli üsna positiivne v.a mõttetu nitpicking mingite marketing lausete kallal mida neile meeldib teha. Lisaks oli neil see suht kiirustatud ja eriti kahte parimat FSR sätet ei testinud.
DF video on veidi kummaline. "Clearly Visible" on siis kui zoomib 500% sisse ja pilt on staatiline. DLSS 1.0 oli "Clearly Visible" ilma zoomita. Öelda, et 500% zoom on selgelt nähtav ikka ikka paras strech.
TAA võrdlus on seda kummalisem, et sujuvalt libiseb üle ega maini ühtegi TAA halba külge ja mainib ainult GPU kasutust mitte perf kadu mida TAA kasutamine paratamatult kaasa toob. Erinevalt FSR-st mis toob perf tõusu. Lisaks on TAA antialiasing ehk hoopis teine eesmärk - pakkuda paremat pildikvaliteeti äärte silumisega. FSR ei ürita ääri siluda. Selle eesmärk on ideaalselt saavutada võimalikult native lähedane kvaliteet, et ilma paigalseismata ja sisse zoomimata (kõrvuti native pildiga) oleks erinevust näha. Selge see, et TAA annab parema kvaliteedi. MSAA annab veel parema nagu ka VSR ja DSR.
Hetkel tundub nagu otsitud põhjus. Jah teatuud meetoditega saab FSR-st paremat kvaliteeti saavutada. Olgu see siis AA kasutamine või DLSS 2.0
Selge on see, et mingi kvaliteedikadu eksisteerib. Arvestades hetkel 1.0 versiooni tehnoloogiat oleks ka absurdne eeldada vastupidist. Mis muidugi fanboydele kes 500% sisse zoomitud pilte võrdlevad pähe ei mahu on see, et kui pilt on nii lähedane native resole, et enamus vajab seisma jäämist ja sisse zoomimist, siis FSR on oma töö hästi teinud.
Scart, Ei läinudki kaua kui tuli ära. Rahune nüüd maha. Pole siin keegi biased. HUB on vägagi DLSS kiitnud. Ise ootan mida DF vennad ütlevad.
Mis asi sul ära "tuli"? HU ajab totaalset häma ja isegi AMDi reddit ütles selle otse välja. Ja need poisid on seal sama punased kui mõned teatud härrad aastal 1917.
---
Sina nägid ja ülejäänud tech inimesed ütlevad, et Ultra Quality peal on sama mis native 4k.
Keda sa siin ümber üritad veenda oma BSiga?
Asjast ka. 4k peal ja 1440p peal, kus lisa perfi kasv on kõige olulisem- seal toimib väga hästi. Päris sitast saia tegemiseks 720p ja 1080p on DLSS parem. Kuid kõrges otsas ei ole enam määravat vahet. Nüüd oluline, et juba olemasolevate AAA mängudele lisatakse ja ka tulevastele.
Ning FSR 1.0 versiooni kohta on praegune tulemus ikka väga hea.
Sina nägid ja ülejäänud tech inimesed ütlevad, et Ultra Quality peal on sama mis native 4k.
Keda sa siin ümber üritad veenda oma BSiga?
Ülejäänud tech inimesed nagu GN ja DF, kes mõlemad ütlevad, et see asi on toores? Ma vaatasin paari teist ka - ühe puhul ei saanud vend aru, et maja oli Annos muudetud 2D plastiliiniks ja väitis, et "better than native"
Mida sa üldse siin teemas teed? Ainult pritsid sappi, ajad konkreetselt BSi.
Sellest GNi jutust loed sa ei tea mida välja ja võimendad ise 10x üle
DF on ammu teada Nvidia payrollil, seega selle videot siin välja tuua on täiesti mõttetu.
GN,HUB,LinusTechTips, HardwareCanucks. Kõik oli kokkuvõttes väga rahul.
Miks sa siin AMD teemas üldse passid? AMD tooted on kõik sinu jaoks piix, mida sa ei kasuta ning ei plaanigi kasutada. Kõik mida AMD teeb on sinu vaatest negatiivne ja tuled seda negatiivsust teiste peale välja elama...Tundub, et sinu elu mõte on lihtsalt ühte tootjat kummalisel põhjusel vihata.
Permanente AM siin teemas oleks kohane sulle....
On mõnel model munad või mitte?!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.