Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 179, 180, 181  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
jtz
HV kasutaja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 18.06.2021 19:02:51 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Need garantiikleebised on täiesti õigustühised. Tootja ega edasimüüja ei tohi mingi kleebise puudumise või katkioleku tõttu garantiist keelduda.

jeesus188 kirjutas:
Tomorrow, linki paluks....


ot:
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Inflation Nation
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 11.07.2021 15:26:31 vasta tsitaadiga

Arvutitarga lehel on juhtmevabade kõrvaklappide juures väga palju infot mis on puudu või siis on puudulik ning osa infost on ka ing.keeles
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.07.2021 15:30:30 vasta tsitaadiga

See pole ainult kõrvaklappidega. Muude asjade puhul samuti.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.07.2021 16:51:01 vasta tsitaadiga

Neil on suuremal osal toodetest kirjelduses kuidagi eesti ja inglise keel segamini nagu oleks masin osa sõnadest tõlkinud ja osa tõlkimata jätnud. Suht keeruline on kohati seda pudru lugeda.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.07.2021 17:51:41 vasta tsitaadiga

Mida sa seal at lehel ikka loed, leiad oma toote ja uurid kuskil adekvaatsemal lehel mida vaja.
Kommentaarid: 486 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 394
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Clover
HV veteran
Clover

liitunud: 26.03.2009




sõnum 13.07.2021 17:53:45 vasta tsitaadiga

Kõige keerulisem on siis kui leiad järjest 3 pealtnäha ühesugust asja aga hinnad paarieuriste vahedega. Kirjeldused tühjad ja siis aja pealkirjas täppe taga, et kas selle järgi mingi erinevuse leiab või miks neil hinnad erinevad.
Kommentaarid: 110 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.07.2021 18:25:35 vasta tsitaadiga

eelnevalt teed selgeks, mida sul vaja on ja hiljem otsid poodide lehtedelt lihtsalt saadavust ja vaatad hinda. andmed tulevad ikka tootja kodulehelt mitte poe.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.07.2021 19:09:41 vasta tsitaadiga

Kui kohe vaja on, siis pigem niipidi, et otsid mis kohapeal olemas on ja siis hakkad uurima kas mõni neist võiks sobida kuna ega see laos olevate toodete valik nüüd väga rikkalik ei ole
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.07.2021 19:44:36 vasta tsitaadiga

Clover kirjutas:
Kõige keerulisem on siis kui leiad järjest 3 pealtnäha ühesugust asja aga hinnad paarieuriste vahedega. Kirjeldused tühjad ja siis aja pealkirjas täppe taga, et kas selle järgi mingi erinevuse leiab või miks neil hinnad erinevad.

Juhul kui sama firma toode, siis vaatad tootekoodi. Tootekoodid on enamasti täpsed.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jtz
HV kasutaja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 13.07.2021 20:21:06 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
andmed tulevad ikka tootja kodulehelt mitte poe.


pakun, et ikka pigem vahelaost sisse imporditud.
vähemalt on inglise keeles icon_razz.gif ja mitte poola, leedu või saksa keeles nagu mõnel teisel poel siin enamus kaupa. icon_rolleyes.gif

_________________
Inflation Nation
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 23.07.2021 12:39:41 vasta tsitaadiga

Positiivne ostukogemus. Tellisin üsna tööpäeva lõpus laos oleva kauba ja sain juba 30 minuti pärast kauba kätte (maksin arvega).
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
S.I.L.L.U
HV veteran


liitunud: 26.06.2003




sõnum 23.07.2021 12:43:05 vasta tsitaadiga

Hei Arvutitark, palun tekitage ka teised pangalingid kodulehele thumbs_up.gif
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 23.07.2021 20:01:40 vasta tsitaadiga

S.I.L.L.U kirjutas:
Hei Arvutitark, palun tekitage ka teised pangalingid kodulehele thumbs_up.gif


thumbs_up.gif

Kui hind on sama või ka mujal mõni euro kõrgem, siis valin selle e-poe, millel pangalink olemas.
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
clstrfvck
HV vaatleja

liitunud: 02.06.2016




sõnum 03.08.2021 23:43:29 vasta tsitaadiga

Päris...Ebameeldiv ämber.

Soetasin oktoobris AT-st Gigabyte AORUS RTX 3080 MASTER videokaardi mis nüüd ca kuu aega tagasi voolu sisse võtmisest loobus. PSU ega mobo viga ei olnud kuna teine kaart töötas samas masinas hästi, see kaart teises masinas mitte.
AORUS Globali garantii T&C-st lähtudes jääb silma kaks punkti:
* If the Product fails during normal and proper use within the warranty period, GIGABYTE will, at its discretion, repair or replace the Product. The defective parts within the Product, or the Product itself, will be replaced with functional equivalents using new or refurbished parts or units.
* If a Product is near the end of a given warranty period and a repair/replacement is not possible GIGABYTE reserves the right to offer an alternative of equal or greater value or a partial refund proportional to the remaining warranty life of the Product.
Samal lehel on märgitud graafikakaartide garantiiperioodiks 3 aastat ning erindite nimekirjas Eesti alt seda midagi ümber lükkamas ei näe. Ka AT enda garantiitingimustes paistab punkt 1.1 seda toetavat.
Ülaloleva tõttu tundsin end üsna kindlalt kaarti Arvutitarka tagasi viies ning garantiikarussell läks käima.

Reedel sain kirja, väitmaks et parandamine kahjuks ei õnnestunud ning AT pakkus mulle poekrediiti. Kuna see mulle väga meele järgi ei olnud (proovige oktoobri alguse hindadega uus 3080 osta), küsisin rohkem infot garantiiprotsessi kulgemise "paper traili" kohta. Ka helistasin esmaspäeval garantiikeskusesse ja palusin Gigabyte poolt väljastatavat RMA numbrit kuna Gigabyte pakub võimalust kaardi seerianumbri (mis mul õnneks olemas on) ning eelmainitu põhjal RMA protsessi kulgu jälgida. Noormees telefoni otsas hakkas seda välja otsima kuid küsis viimasel hetkel kõrvaloleva töötaja käest üle (mäletamist mööda ca "Kas ma tohin selle kliendile välja anda"), peale mida paluti sama päringuga e-mail saata ning lõpetati kõne.
Meilile tuli paari tunni jooksul vastuseks järgnev:
tsitaat:
Kahjuks meil ei ole Gigabyte poolt väljastatavat RMA numbrit.

Meie suhtleme autoriseeritud hooldustega ning kahjuks Teile otse Gigabyte poolt väljastatavat RMA numbrit anda ei ole.


Selge, olgu siis nii. Täna sain oma reedesele meilile ka vastuse, väitega et igasugune dokumentatsioon garantiiprotsessi kohta puudub (ilmselt ka garantiiosakonna vastuses mainitud suhtlus AT ja aut. hoolduse vahel) ning seekord pakuti juba pangaülekannet.

Praeguseks juba väga põnev mõelda, kuidas situatsioon lõpuks laheneb ning kes asenduskaardi uueks, õnnelikuks omanikuks saab. icon_lol.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Smati
HV kasutaja

liitunud: 12.12.2006




sõnum 04.08.2021 00:23:12 vasta tsitaadiga

Ei tea kas läks tööle skeem: maksame inimesele 1300 (poekrediiti icon_lol.gif) ja ise lükkame kaardi 1800 euroga müüki?
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zoig
HV veteran
Zoig

liitunud: 22.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 00:46:14 vasta tsitaadiga

clstrfvck kirjutas:
...Gigabyte pakub võimalust kaardi seerianumbri ning eelmainitu põhjal RMA protsessi kulgu jälgida.
Ma prooviks Gigabyte supportiga suhelda, kui suudad neile ära tõestada, et sa selle SN ostnud oled, siis äkki annavad nad sulle RMA kohta infot mida kohalik vahendaja keeldub jagamast.
_________________
Et oleks raskem!
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bpuhnja
HV kasutaja
bpuhnja

liitunud: 12.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 01:07:51 vasta tsitaadiga

Tarbijakaitsesse kiri ja asjad hakkavad edukamalt arenema beer_yum.gif
Siinkohal ikkagi tarbijal õigus samaväärsele asendustootele, kui garantiiga toodet polnud võimalik parandada.
Reeglina ka kaupleja pigem sellist valikut pakub, sest raha tagasi kandmine on peaaegu alati nendele kahjulikum aga antud juhul tegemist üsna haruldase juhtumiga, kus asendustoode on paraku nende jaoks kallim.

Rohkem infot: https://ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/tarbija-oigused-ja-kohustused/puudusega-toode-muugigarantii
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ampsu
Kreisi kasutaja
ampsu

liitunud: 28.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 09:42:59 vasta tsitaadiga

Ilmselt läks kaart üldse kuskile Poola maaletooja juurde, kes omakorda edasi saatis icon_biggrin.gif Ega enamasti RMAs mitu vahendajat vahel enne kui asi jõuab õigesse kohta.
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
attrs
HV Guru
attrs

liitunud: 04.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 09:43:39 vasta tsitaadiga

Kunagi sarnane kogemus Ordiga. Üks toide lõpetas töö ning garantii korras pakuti asendustooteks kehvemat isendit. Ei nõustunud seda vastu võtma ja kirjutasin otse tootjale. Mõni nädal hiljem jõudis kulleriga minuni tootja poolt saadetud asendustoode, mis oli riknenud isendist parem. Lisaks ka merch nänni (oli vist riidest poekott ja t-särk).
_________________
He who knows he has enough is rich.
Kommentaarid: 403 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 355
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AWsander
HV kasutaja
AWsander

liitunud: 15.10.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 09:57:42 vasta tsitaadiga

Niipalju kui mina tean siis nad ei saada seda Gigabyte tehasesse RMA-sse, saadavad oma maaletooja (distribuutori) juurde, distribuutoril omad joped vaatavad kas saab korda teha, annavad sulle uue või krediteerivad ja saad raha tagasi.
Gigaybte RMA numbrit ei öeldud sulle sest seda tõenäoliselt lihtsalt polegi. Kui tahad vastavalt Gigabyte RMA tingimustele siis oleksid ise pidanud otse Gigabytele saatma.
Tarbijakaitse seisukohast on asi lihtne, viisid defetkse seadme müüjale, nemad pakuvad sulle täies mahus ostusummat tagasi, VõSist lähtuvad kohustused on täidetud ning ongi JOKK, mingit kohustust seda samaväärse asendustootega asendada neil ei ole.
Sitt lugu aga müüjat siin ka süüdistada ei saa.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 10:49:45 vasta tsitaadiga

Gigabyte'i kaardid läksid Ordi puhul Poolasse ja arvatavasti sama ka Arvutitarga puhul. Ventikate probleemiga kaartidele pandi uued ventikad, aga tõsisemate vigadega kaardid vahetati välja. Alguses sama mudeli vastu, aga hiljem sain näiteks 1070 asemele 2060. Garantiivärk võttis muidugi mõnusalt aega, ca kaks-kolm kuud. Ei tea, kas viidi eesliga neid sinna Poolasse.
RMA numbri saad siis, kui ise Gigabyte'i lehe kaudu RMA teed. Edasimüüjatel käivad asjad teistmoodi.
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bpuhnja
HV kasutaja
bpuhnja

liitunud: 12.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 11:28:45 vasta tsitaadiga

AWsander kirjutas:
Tarbijakaitse seisukohast on asi lihtne, viisid defetkse seadme müüjale, nemad pakuvad sulle täies mahus ostusummat tagasi, VõSist lähtuvad kohustused on täidetud ning ongi JOKK, mingit kohustust seda samaväärse asendustootega asendada neil ei ole.
Sitt lugu aga müüjat siin ka süüdistada ei saa.


Ma pigem olen aru saanud, et päris nii lihtne see ikkagi ei ole, et müüja saab alati raha tagasi kanda ja ongi kõik.
Raha tagasi kandmine peab olema mõlema poolt aksepteeritud lahendus, alles siis on OK. Enne seda on tarbijal ikkagi õigus muudele lahendustele.

Puudusega kauba korral on Sul õigus nõuda kauplejalt esmalt asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga. See, kumb variant on sobivam, lepitakse poolte vahel kokku, kuid reeglina valib kaupleja ise, kas ta asendab tootmisveaga kauba uue kaubaga või siis parandab selle.

Kui AT lehel/poes on sama toode kenasti müügis, siis ma ei näe kuidas nad saaks keelduda sama tootega asendamist.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AWsander
HV kasutaja
AWsander

liitunud: 15.10.2015



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2021 11:36:27 vasta tsitaadiga

Nad saavad öelda et sama hinna eest sama toodet pole enam saada, müüja ei pea kohustuste täitmisel endale (rahalist) kahju tekitama, võivad valida endale sobivama variandi ehk antud juhul raha tagastamise.
Mul sama asi läbi tehtud kunagi HDD-ga. Ostsin 2tb hdd, ütles üles, saatsin garantiisse, anti raha tagasi. Parajasti oli mingi üleujutus vms mis kõvaketaste hinnad lakke ajas. Protestisin et tahan lihtsalt samasuurt kõvaketast tagasi, müüja ütles et ei saa, kuna hinnad tõusnud. Tarbijakaitsest öeldi et raha tagasi maksmisega pood on oma kohustused minu eest täitnud ja korras.
Kui ikka ilgelt tahad saada sama toodet tagasi siis tõenäoliselt peab minema kohtusse. Kui keegi siit on jurist ning keskendub VõSile võib öelda mis tema asjast arvab, aga mina arvan et kohtunik nõustub tarbijakaitse juristide arvamusega.
Tulevikus oleks muidugi hea kui kohtupretsendent oleks juba olemas ja saaks sellest lähtuda.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 04.08.2021 12:34:16 vasta tsitaadiga

Küsi siis kaart tagasi ja tee ise RMA icon_lol.gif
Kommentaarid: 157 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rometaidla
HV vaatleja

liitunud: 16.01.2012




sõnum 04.08.2021 13:21:31 vasta tsitaadiga

Kahjuks ongi AT garantii ja RMA-ga päris kehvad lood. Ma ostsin sealt hiljuti AMD Threadripper Pro 3975WX, käisin isegi ise järgi, et kullerite jamasid vältida. Pakki lahti tehes selgus, et plastikraam, mis on vajalik installeerimiseks on katkine. Lisaks oli selgelt näha kulumisjäljed padjal, millel protsessor istub, ja need said tekkida ainult kui protssoriraam oleks katki olnud juba pakendis, muul juhul poleks olnud piisavalt liikumisruumi.

Ilmselgelt selliselt ei soovinud ma seda protsessorit isegi testida, eriti kuna tegemist päris kalli isendiga. Viisin neile tagasi ja soovisin ümber vahetamist. Vastuseks pärast mõnepäevast ootamist tuli, et pole usutav, et raam on katki pakendis läinud. Tundub, et neil tegemist rohkem mingi uskliku rühmitusega ja mitte faktidel põhineva ettevõttega. Nii palju siiski positiivset, et asendasid plastikust raami terve vastu ja protsessor ise läks tööle, aga kogu see suhtumine jättis päris halva mulje. Sellisena neile pikka tulevikku ei näe ajal, kus amazonist jne jääks sellisel juhul alati õigus kliendile. Lähemal ajal plaan paar RTX 3090 kaarti osta ja raske on näha, et ma need kaardid neilt ostaks, ei viitsi mina probleemide korral nendega vaidlema hakata. Hinnad on neil iseenesest konkurentsivõimelised, odavamat pudi-padi võib edasi osta.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 179, 180, 181  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.