Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Uus normaalsus? Tuntud ehituspoe e-poe ja tavapoe hindade vahel laiutavad suured käärid, amet selles probleemi ei näe märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2021 10:24:39 Uus normaalsus? Tuntud ehituspoe e-poe ja tavapoe hindade vahel laiutavad suured käärid, amet selles probleemi ei näe vasta tsitaadiga


Ajal, mil kaubanduskeskused olid kinni, kasutasid mitmed tarbijad ostude tegemiseks veebipoodi. Nüüd tundub, et veebipoes ostlemist peab jätkama, sest hindade erinevus e-poe ja tava poe vahel võib olla mitmekordne.

Edasi saab lugeda: https://arileht.delfi.ee/artikkel/93632295/uus-normaalsus-tuntud-ehituspoe-e-poe-ja-tavapoe-hindade-vahel-laiutavad-suured-kaarid-amet-selles-probleemi-ei-nae (tasuline)

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.06.2021 11:28:10 vasta tsitaadiga

Teadatuntud probleem/viis.
Kui kiiresti vaja siis olen eraldi helistanud ja küsinud palju kohal hind on.
Õige ka, käid kohal, pead maksma ka osa pinna rendist.


viimati muutis DVDRW 03.06.2021 11:28:48, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 03.06.2021 11:29:27 vasta tsitaadiga

Ja seda nimetatakse kliendisõbralikuks suhtumiseks.
Klient ehk tarbija ei pea endale iga üksiku poe erisusi selgeks tegema, kes kellele kuulub ja kes erinevaid kehasid kannavad. See oleks täielik absurdsus. Nime poolest justnagu üks pood aga tegelikult kaks erinevat poodi. Smas ajabki inimesi veel segadusee, et osta füüsilisest poest ei saa, küll aga võid oma e-poe tellimuse sealtsamast füüsilisest kauplusest kätte saada doh.gif icon_lol.gif Samahästi võiks füüsilises poes teha e-poe tellimuse ja lasta see siis pakiautomati või kulleriga koju saata.
Pole mingi ime, et inimesed on segaduses.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 03.06.2021 11:32:16 vasta tsitaadiga

Asjade koha peal hoidmine maksab, kassapidaja peab tööd tegema jne, mõnes mõttes täiesti loogiline. Surutaksegi kliendid lõpuks veebi, saab suurte hoonete arvelt kulusid alla tõmmata.

Eelmine aasta tahtsin sealt batuuti osta, veebis ala 90 eur, läksime kohale ka uurima. Kui seal teenindajale batuuti mainisin, võttis see sellise hoiaku automaatselt umbes, et ära palun löö. Koha peal oli hind üle 200 ja ta ilmselt oli mitte vähe sõimata saanud seal selle pärast.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2021 11:37:33 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Teadatuntud probleem/viis.
Kui kiiresti vaja siis olen eraldi helistanud ja küsinud palju kohal hind on.
Õige ka, käid kohal, pead maksma ka osa pinna rendist.


Tihtipeale kui olen netipoest uurinud saadavust ja hinda, siis kohapeal on sellest hinnast odavam just olnud, vähemalt k-rauta puhul korduvalt.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 345 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 274
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 03.06.2021 11:37:40 vasta tsitaadiga

oot oot, te unustate fakti, et laopind toodete hoidmiseks ka maksab ja sealsed logistikud ning e-poe komplekteerijad ka tahavad palka saada. Ja siis tahavad ka palka saada lisaks füüsilise poe teenindajad, kes selle e-poe kaubaga ka veel peavad tegelema.
Ehk siis topelt poed ja pinnad on neil kasutusel.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 132 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 03.06.2021 11:42:23 vasta tsitaadiga

K-Rautaga jah mingeid jääke mida neil enam sisse ei tule vahest saab isegi -90% allahindlusega ainult kohal.
Ja ükskord olid kruvid -70% veebis. Kohal oli tavahind, aga siiski kassast läbi lüües oli ikka -70% icon_razz1.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.06.2021 11:44:04 vasta tsitaadiga

Ma ise mõtlesin ikka täishinnaga tooteid, mis on olnud kohapeal odavamad kui veebipoes.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 345 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 274
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003




sõnum 04.06.2021 01:21:27 vasta tsitaadiga

Jabur, et keegi veel takka kiidab sellist suhtumist. K-rauta on pidevalt uudistes mingite hinna "pettustega". Tüüpiline suhtumine " oi kui tore, et keegi pikki päid ja saab, mis sa siis kooserdad siin idooot".

Hinnad võiks olla ikka võrdsed, mitte ei muutu kohapeal, enne kassat vms olukorras.

Kas e-pood ei tekita siis lisa kulusid? Pealegi on see hea reklaam poele, mõni tuleb just sellepärast ostma, et epoest leidis sobiliku toote parema hinnaga kui mujal.
Poes istub müüa oma kohapeal ja piiksutab tuima näoga tooteid läbi. Epoest tellitud kauba aga peab keegi sinna väljastamise letti tooma ja sellega eraldi tegelema. Selle järgi võiks öelda, et peaks just lisa "tegelemis maks" olema epoe kaupadel icon_neutral.gif

Lihtsam viis on selliseid urkaid vältida kus hinnad muutuvad vastavalt suvale või peab järge pidama kellele, mis pood või osa kuulub millest on tingitud hindade erinevus.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 04.06.2021 04:34:41 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Lihtsam viis on selliseid urkaid vältida kus hinnad muutuvad vastavalt suvale...

Paraku lõpkokkuvõttes nendes "korralikes" poodides hinnas ikkagi kipud kaotama.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 04.06.2021 09:25:12 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:


Lihtsam viis on selliseid urkaid vältida kus hinnad muutuvad vastavalt suvale või peab järge pidama kellele, mis pood või osa kuulub millest on tingitud hindade erinevus.

Mismõttes, millest sa aru ei saa. Veebipoes on hind, füüsilises poes on hind hinnasildil. Mis järge pidama peab?

Epoe kulud ikka palju odavamad, ei pea esiteks hoidma püsti maja, mis peab mingitele x nõuetele vastama jne. Töötajad võivad ka kirjud ja umbkeelsed seal laos olla jne.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 26.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2021 09:38:27 vasta tsitaadiga

Näiteks Bauhof netipoes on kirjas ka "tavahind kauplustes" ja kui K-Rauta endal ka selle kirja paneks, kaoks igasugune hinnateemaline mölisemine ära. Sest ikka leidub keegi, kes millegipärast arvab, et tavapoes peabki sama hinnaga kaupa müüma.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
joulukas
Kreisi kasutaja
joulukas

liitunud: 02.12.2001




sõnum 04.06.2021 09:58:47 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Jabur, et keegi veel takka kiidab sellist suhtumist. K-rauta on pidevalt uudistes mingite hinna "pettustega". Tüüpiline suhtumine " oi kui tore, et keegi pikki päid ja saab, mis sa siis kooserdad siin idooot".

Hinnad võiks olla ikka võrdsed, mitte ei muutu kohapeal, enne kassat vms olukorras.

Kas e-pood ei tekita siis lisa kulusid? Pealegi on see hea reklaam poele, mõni tuleb just sellepärast ostma, et epoest leidis sobiliku toote parema hinnaga kui mujal.
Poes istub müüa oma kohapeal ja piiksutab tuima näoga tooteid läbi. Epoest tellitud kauba aga peab keegi sinna väljastamise letti tooma ja sellega eraldi tegelema. Selle järgi võiks öelda, et peaks just lisa "tegelemis maks" olema epoe kaupadel icon_neutral.gif

Lihtsam viis on selliseid urkaid vältida kus hinnad muutuvad vastavalt suvale või peab järge pidama kellele, mis pood või osa kuulub millest on tingitud hindade erinevus.


Tegelikult on ikkagi oluline kulude vahe, kas sul on kaupa täis müügisaal koos töötajatega või on sul kaupa täis ladu koos laotöötajatega. Kui see kulu oleks võrreldav, siis oleks paljudel "e-poodidel" tänagi olemas oma esindused ja kauplused. Kui sa e-poest leidsid parema hinna, siis telli sealt ära, miks sa pead veel poodi minema vaatama. Loomulikult on neid, kellele meeldib katsuda, vaadata, proovida ja küsida, kuid sellisel juhul pead sa olema valmis selle eest ka maksma.

_________________
HinnaVaatlus liituja nr. 285
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 04.06.2021 10:06:43 vasta tsitaadiga

k-rauta e-poe segadus hakkas pihta, kui kesko miski firma ostis ära 1a.ee veebipoe ja saadi Baltikumi suurimaks veebipoodide liidriks. Piltlikult k-rauta ehituspood liideti 1a.ee e-poe külge, seos ehituspoega on nõrk, sest ehituspoe e-poe läbi võib osta pitspesust-lõhnadest kuni kontoritarveteni. See seletab ka, miks poe riiuli hinnad ei taha e-poe hindadega ühtida.

Huvitav kogemus oli Tartu Espakis, kus minu ees kassajärjekorras härrad tahtsid kliendikaardiga loodetud allahindlust aga kassapidaja seletas, kuidas teiste linnade Espakis tehtud kliendikaart Tartus ei kehti, kehtimiseks tuleb Tartu poes eraldi ära registreerida, mis praktikas oli huvitav, kus tegu oli firma kliendikaardiga, kliendi ja kassapidaja vahel oli see pleksiklaasist viirusetõke ja kassapidaja ei kuulnud s.ttagi, ja kunde pidi üle poe kõva häälega enda firma andmeid ja enda andmeid ütlema, kõik registrikoodid, aadressid, isikukood, nimi jne. mis kassaarvutisse trükiti, ainult 10 minutit läks selle regamisega ja minul oodata.

Bauhofis kogesin ka hinnasegadust, kui kaevus pump riknes, arvutis tegin kiire hinnauuringu, et veel enne poe kinnipanekut uus pump saada, et elamine ilma veeta ei jääks. Poes hind oli muidugi jõhkralt kõrgem, kui see mis e-poes meelde jäi ja olevatki nii, et e-poe hinnad kehtivad e-poest tellides aga mitte poest kohapeal ostes. Õnneks taipasin projektimüüki tatsata ja sealt tehti kohapeal soodus nii, et sain pumba kätte e-poe hinnaga.

Aga jah, ehituspoodide hinnapoliitika on korralikult rikutud, juba nende pidevate 20-30% kampaaniatega 2-3 päeval nädalas, mis enne piiranguid oli - ei tahtnudki enam suvalisel ajal ehituspoodi astuda, et midagi vajalikku kaasa haarata, sest ilma sooduspäevadeta kurssi viimata võis vabalt see 20-30% rohkem maksta. Aga mõnikord oligi kohe midagi vaja ja sedasi kallimalt ostes jäi okas hinge nagu oleks petta saanud icon_biggrin.gif

_________________
---------------
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 04.06.2021 10:08:01 vasta tsitaadiga

Kõige soodsam variant kipub olema selline, et peab ise lattu järele minema otsima. Mugavus maksab.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 04.06.2021 10:15:38 vasta tsitaadiga

Tänu nendele skeemitamistele ja totaalsele ebapädevusele nendes poodides, olen hakanud otsima spetsialiseerunud asjade müüjaid. Soovitan teistele ka, hea kiire ja personaalne teenindus. Kaup on ka reeglina kvaliteetsem kui ehituspoe odavkraam. Ehituspoodides panevad teenindajad umbes nuttes jooksu kui midagi küsida julged. Ükspäev oligi sama olukord, küsisin nii spetsiifilise küsimuse ja keegi kõrval klient vaatas, et ma tundun piisavalt pädev ning teenindaja käest ka mõtet küsida pole nagu näha, siis küsis hoopis minu käest icon_lol.gif
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004




sõnum 04.06.2021 11:37:49 vasta tsitaadiga

Päris masendav on vaadata ka sellised kliente, kelle eesmärk on töötajaid nutma ajada. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 04.06.2021 12:02:10 vasta tsitaadiga

Kui teenindaja oskaks ehitusalastele küsimustele vastata, siis ta tõenäoliselt ei töötaks seal.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 04.06.2021 12:07:06 vasta tsitaadiga

Einoh oma kaubakategooriate piires võiks ikkagi kaupa tunda. Või mingi lilleosakonna töötaja võiks ikka teada mis maja peal toimub ja kus umbkaudu mingi kategooria asub - pigem ei jõua küsimust lõpetadagi ja pannakse jooksu.
Tihti leiad mingi vidina vms ja tahaks küsida ala kuidas ühendada või paigaldada....väga keeruline on kuskilt sellist asja teada saada, keegi ei tea midagi. Võiks näidata, et näe sellised kinnitusvahendid on seal vahes vms kasvõi, või siis üritadagi kaasa mõelda.
Depos hiljuti driveinis sattusin ühe asjaliku peale puitu valides, hakkasime rääkima, mida teen ja andis omapoolse soovituse ja sain asja hoopis lihtsamaks thumbs_up.gif Selliseid tegelasi on väga vähe ehituspoodides kahjuks.


viimati muutis Janis 04.06.2021 12:08:16, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Forss
HV kasutaja
Forss

liitunud: 11.04.2004




sõnum 04.06.2021 12:07:26 vasta tsitaadiga

Päris palju on jah neid sõimlevaid kliente, kes arvavad et K-rauta klienditeenindaja peab olema diplomeeritud ehitusinsener. icon_mad.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vahur
HV Guru
Vahur

liitunud: 01.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2021 12:23:23 vasta tsitaadiga

Siiski väga palju on kinni teenindaja tahtmises. Ükskord läksin apteeki ja tahtsin seal inimesele seletada mis sümptomid on ning mida soovitab osta. Nähvas vastu, et ta on klienditeenindaja mitte mingi apteeker. Rohkem seal apteegis inimesi polnud. Peale seda pole rohkem seal käinud.
Kommentaarid: 456 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 386
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 04.06.2021 14:21:19 vasta tsitaadiga

Tõsi on, et ehituskaupluste klienditeenidus on eriti pärast piirangute lõppu alla käinud, Tartu Espakis sain nipsakaid vastuseid, kaup oli riiulitel juhuslikult, kaablite riiulil valed valed juhtmed valede siltide kohal jne. Osad kaubagrupid tühjad, tahtsin lihtsalt küsida, kas mulle sobivat kaablit on ja kas tühi koht riiulil on kaup otsas või tagaruumis siiski on - no ei saanud jutule. Küllap piirangute aegu kasutati kauplust laona ja ei jälgitud kas iga kaup on õigel kohal, ja et kõik kaup oleks välja pandud.

Suures pildis midagi parane, sest ehituskaupade puhul pidavat täna nõudlus ületama pakkumist, seega klient hetkel ei ole väga kuningas..
Kunagi olukord ehk taastub, teenindus hakkama müügi nimel pingutama ja olukord ehk paraneb.

Muidu ehitusmaterjali müüa võiks mõnuga kliente nörritada, kui viimased liiga palju küsivad, materjalide omaduste, paigalduse jm kohta.
Eesti seaduste järgi pidavat ehitamine käima projekti järgi - saaks kliendile vastata, et ostke vastavalt projektis ettenähtud materjale ning paigaldus teha vastavalt projektile või tootja juhistele icon_lol.gif
Kui projekt ja teadmised puuduvad, ei ole see müügisaali teenindaja töökohustus puudust korvata.
Tegelikult ehitusala inimesed projekteerijad-insenerid on isegi müügimeeste peale pahase, sest müüvad inimesestele sobimatuid materjale ja tehnosüsteeme, inimesed ostavad nö reklaamjutu pealt, kuigi päriselus on korrektse projekti korral nüansse ja detaile palju enam, miks ja mida kuhu kasutada, mis kombinatsioonis ja tingimustel.
Kuskil keegi isegi müüs kallist soojuspumpa, mille oli ostnud hea soodukaga müügimehe jutu pealt aga paigaldusel ilmnes, et antud mudel sobigi ja müüa tagasi ka ei olnud nõus võtma - müüd veel soodsamalt järelturul.
Mõnel juhul on isegi hea, kui teenindajad aktiivselt kraami pähe ei määri ja klient on sunnitud ise rohkem uurima või nõu saamiseks eriala spetsi poole pöörduma.

_________________
---------------
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004




sõnum 07.06.2021 07:31:12 vasta tsitaadiga

Kui K-rauta lõpetaks kaupluse hinna varjamise, oleks pool probleemi juba lahendatud.
K-rauta süsteemis on veel see nali, et neil on kaks netipoehinda - teiseks poeks on a1,
sama kraam, erinev hind. Kokku siis 3 hinda.


Lisaks on selle keti logistika ka veel puhta pekkis. Minu juhtum:
Tellisin netipoest kaupa, tarne 2-3 nädalat.
Mingi ilus reede sain SMSi, et kaup on kohal. Vaatasin telefoniekraani kell 15:40 ja ei viitsinud
enam oma päevakorda muuta, et ruttu poest läbi käia ja kaup ära võtta.
Laupäev-pühapäev ma ei käi üldiselt asju ajamas.
Esmaspäeval tahtsin järele minna aga väga kiireks läks ja ei jõudkudki.
Teisipäeva hommiku valmistusin järele minekuks, aga kaup oli juba esmaspäeva õhtul tühistatud.
Saadeti Lätti tagasi, kuna "klient keeldus ostust" icon_lol.gif

Järele saab minna 72 tunni jooksul peale SMSi saamist, olgu jaanid või jõulud icon_lol.gif icon_lol.gif
Taunikari, ausalt ka. Kes selle logistika kinni maksab, kas netipoes klient või tavapoe klient?

Küsisin spetsiaaliselt, et kas neil on väljastusboksi ruutsentimeetritega tõesti nii kitsas, et isegi
Omniva pakiautomaadis ootab pakk rohkem kui 2x kauem. Ja see automaadi koht arvatavasti
maksab veel kõvasti rohkem ka. Vihjest ei saadud aru.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 07.06.2021 07:44:55 vasta tsitaadiga

Selgelt kirjas ju et 3 päeva on aega järele minna
Ilmselt seotud sellega, et 14p tagstamisõigus algab kliendil sellest hetkest kui kauba kätte saad. Neil võib omal tagastamisele vms (kui pole oma laokaup) olla omad eraldi tingimused ja kui sa lähed oma kaubale alles 14 päeva pärast järele ja siis 10 päeva pärast avastad, et ei tahagi seda kaupa, siis võib neil selle kaubaga olla pärast keerulisem toimetada.
Pretensioonide esitamise aeg samamoodi algab ajast kui kauba kätte saad, müüjal algab toote garantiiperiood sellest hetkest kui laost/tootjalt arve väljastatakse.

Logistikast rääkidest, weekendi poest sai hiljuti kaupa tellitud. Kõik tooted olid erinevates poodides laiali. Kõik tooted pandi igast poest eraldi pakina teele, mingi 4-5 pakki tuli kokku, oleks vabalt ühte kappi kõik kokku mahtunud icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degreal
HV veteran

liitunud: 07.01.2002




sõnum 08.06.2021 10:20:30 vasta tsitaadiga

Mõtlesin et olen kaval ja tellin Bauhofi e-poest asju mis on kohalikus poes laos olemas ja lähen poodi järgi ja saan odavamalt. Tühjagi, e-poe kaubad telliti kaugelt maalt ikkagi eraldi ja ootasin nädal aega, samal ajal need tooted olid poes kohapeal olemas.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Eesti IT ja tehnikaalased uudised »  Uus normaalsus? Tuntud ehituspoe e-poe ja tavapoe hindade vahel laiutavad suured käärid, amet selles probleemi ei näe mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.