Kui sa oma uue autoga sõidad kauem kui 5-aastane liisinguperiood, siis võib seda juba keskkonnasäästlikuks nimetada. Kui aga vahetad iga 5 või vähema aasta järel, siis pole siin mingit keskkonnasäästlikkust.
ma aitasin just elule ühe 1,7td astra, mille K möödeti 0,31 odomeetril 355k. elule upitamiseks läks u 500 raha või natuke rohkem, maksis 350 raha. ma ei ütleks, et see mingi eriline saastaja oleks. ainuke roheline jubin selle küljes on EGR. neil vanadel diislite sellega probleemi ei olnud. auto aastast 2000.
see on surnud ring: uus võetakse " liisinguperioodiks" ehk siis mitte kauemaks kui kolmeks või viieks aastaks. peetakse seda ka siis vastavalt: "niikuinii ära ei roosteta / lagune " ja pannakse soodsat 30k + välpa, korrosioonitõrjet ega midagi ei teha. lihtsamad pillid on 5 aasta pärast otsas, sest materjaliteadus on nad selliseks arvestanud. natuke kallimad pillid on veidi rohkem järel, sest "2x/3x rohkema raha eest, mis tootja küsib, peab ju midagi saama kah kui selle pilli, mis viie aasta pärast otsas on" aga in general on need ka mingit kallist tegemist vajavad saiad mida loll pööbel oma staatuse näitamiseks ihaleb ja mida remontimise asemel OFFida saab.
lihtsaid pille, mille pikalt pidamine ei võtaks tükki küljest aga mille omamine teiste uusarenduses elavate käest respekki ei too. näiteks on sul 700k sõitnud B5, millele viimased 15 aastat iga suvi on tehtud "crown" ja iga paari kolme aasta tagant saab uued tuled, uue esiklaasi, uued jooksud kettaid, klotse... aga " näed, vana pasarast siin, rikub vaadet.. " samas kõrval seisab lekkiva karteriga A8 ilma tahmakata e / c klass ja kellelgi pole mölinat.. " ikkagi preeeem-junn.." _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
viimati muutis laurx 18.05.2021 13:31:40, muudetud 1 kord
Kui sa oma uue autoga sõidad kauem kui 5-aastane liisinguperiood, siis võib seda juba keskkonnasäästlikuks nimetada. Kui aga vahetad iga 5 või vähema aasta järel, siis pole siin mingit keskkonnasäästlikkust.
Juhul, kui auto 5a pärast pressi alla läheb, aga ei lähe ju, lõpuks jõuab ikka Laurxi kätte. Ehk antud kontekstis on täiesti ebaoluline, kes, millisel ajahetkel seda ühikut autot omab, elutsüklit see ei muuda karvavõrdki.
Kui sa oma uue autoga sõidad kauem kui 5-aastane liisinguperiood, siis võib seda juba keskkonnasäästlikuks nimetada. Kui aga vahetad iga 5 või vähema aasta järel, siis pole siin mingit keskkonnasäästlikkust.
Getz saab kohe 16a. 295kkm. Eelmine nädal sai ÜV ka ära tehtud. Tuleks müüki panna. Keegi saab mõned aastad veel kärutada.
Kui sa oma uue autoga sõidad kauem kui 5-aastane liisinguperiood, siis võib seda juba keskkonnasäästlikuks nimetada. Kui aga vahetad iga 5 või vähema aasta järel, siis pole siin mingit keskkonnasäästlikkust.
Juhul, kui auto 5a pärast pressi alla läheb, aga ei lähe ju, lõpuks jõuab ikka Laurxi kätte. Ehk antud kontekstis on täiesti ebaoluline, kes, millisel ajahetkel seda ühikut autot omab, elutsüklit see ei muuda karvavõrdki.
5 aasta pärast annad auto liisingule tagasi/müüd maha ja käid jala?
Tal oli 2.0 135kW HV autotabeli järgi _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Misasi see efficentdynamics on?
Linnakulu 6,5? Kolme liitrisel? _________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
kolmeliitrisel linnakulu 9-12 sõltuvalt jalast, maanteel 90kmh läheduses saad vb 6-ish. _________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu!
Juhul, kui auto 5a pärast pressi alla läheb, aga ei lähe ju, lõpuks jõuab ikka Laurxi kätte. Ehk antud kontekstis on täiesti ebaoluline, kes, millisel ajahetkel seda ühikut autot omab, elutsüklit see ei muuda karvavõrdki.
sorry mate, miks sa arvad, et ma igasugu engineeringu tippsaavutusi omale " projektikateks" tahan? selleks ajaks on ilmselgelt 100% elekter juba nii üldlevinuks saanud, et igasugu vedurid saab rahulikult vahele jätta. kui ikka 100% eesmärgiks võtta, võiks peale mondeo ära müümist omale juba üsna ok leafi otsida.. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Misasi see efficentdynamics on?
Linnakulu 6,5? Kolme liitrisel?
Tundub, et müüja on natukene ilustanud andmeid, sest nt 0-100 kiirenduseks on märgitud 4,5 sekundit, mis ei ole samuti päris korrektne.
* Ega maanteekulu 5 ka päris reaalne ei ole.
5 aasta pärast annad auto liisingule tagasi/müüd maha ja käid jala? icon_rolleyes.gif
Miks peaks ? Ma võin 20a ka sellega sõita, aga see ei muuda ju mitte midagi. Kusagil ostab keegi ikka vastavalt oma vajadustele auto. Nagu öeldud, siis ei oma absoluutselt mitte mingisugust tähtsust kelle omanduses auto oma elukaare jooksul on. Uusi ei ole võimalik müüa rohkem, kui vanemad eest ära ei kao, tingumusel, et tarbijate koguarv on konstantne. Paraku aga suureneb autode koguarv nende arvelt, kes soetavad oma esimese auto esmakordselt. Kui uusi autosi enam üldse ei toodetaks, tekiks varsti defitsiit, mis päädiks hinnatõusuga ja siis oleks paljudel nutt lahti ja anutaks, et keegi jälle autosi toodaks ja neid uuest peast ostaks.
Hübriid on tore sõna, aga ma vist ostan järgmise auto ka diisli.
osta parem ratas, Hübriidratas meestele ja naistele. Aga ikkagi hübriid _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kui sa oma uue autoga sõidad kauem kui 5-aastane liisinguperiood, siis võib seda juba keskkonnasäästlikuks nimetada. Kui aga vahetad iga 5 või vähema aasta järel, siis pole siin mingit keskkonnasäästlikkust.
Juhul, kui auto 5a pärast pressi alla läheb, aga ei lähe ju, lõpuks jõuab ikka Laurxi kätte. Ehk antud kontekstis on täiesti ebaoluline, kes, millisel ajahetkel seda ühikut autot omab, elutsüklit see ei muuda karvavõrdki.
5 aasta pärast annad auto liisingule tagasi/müüd maha ja käid jala?
Leksuse juhid on liiklusvärdjad ju, pannakse peeneks ja tuleb uus võtta.
Jäin just mõtlema, et mu 3.7l N/A V6 mootoriga suveauto on "palju" ökom, kui sama tootja 3.0 V6 turbo diiselmootoriga nö talveauto. Paak pea sama suur, kuid suveautoga saab ca 200km rohkem sõidetud paagitäiega. Muidugi olen ma kasutanud pea kõiki nippe, et see talveauto võimalikult januseks teha
5 aasta pärast annad auto liisingule tagasi/müüd maha ja käid jala? icon_rolleyes.gif
Miks peaks ? Ma võin 20a ka sellega sõita, aga see ei muuda ju mitte midagi. Kusagil ostab keegi ikka vastavalt oma vajadustele auto. Nagu öeldud, siis ei oma absoluutselt mitte mingisugust tähtsust kelle omanduses auto oma elukaare jooksul on. Uusi ei ole võimalik müüa rohkem, kui vanemad eest ära ei kao, tingumusel, et tarbijate koguarv on konstantne. Paraku aga suureneb autode koguarv nende arvelt, kes soetavad oma esimese auto esmakordselt. Kui uusi autosi enam üldse ei toodetaks, tekiks varsti defitsiit, mis päädiks hinnatõusuga ja siis oleks paljudel nutt lahti ja anutaks, et keegi jälle autosi toodaks ja neid uuest peast ostaks.
Laurx käib roikaid päästmas, markosel pole vaja uusi autosid osta
Kui kusagil taaskasutus täielikult toimib, siis autode puhul.
Nagu see siin
Allrait kirjutas:
..
Spoiler
Milles probleem?
Ilusti lõpuni tarbitud ju?
Mullast oled sa võetud ja mullaks pead sa ka saama… _________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.