Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millised rehvid lähevad suveks alla? |
Uued suverehvid |
|
33% |
[ 3 ] |
Vähekasutatud suverehvid |
|
55% |
[ 5 ] |
Viimase lubatud piirini kasutatud suverehvid |
|
11% |
[ 1 ] |
Uued lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
Kasutatud lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
|
hääli kokku : 9 |
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
17.05.2021 17:49:29
|
|
|
Palju vaja läbi sõita on, et hübriidmudel lõpuks soodsam oleks? 300k km?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
17.05.2021 17:53:02
|
|
|
Janis kirjutas: |
Palju vaja läbi sõita on, et hübriidmudel lõpuks soodsam oleks? 300k km? |
eespool väidetu põhjal sa lihtsalt ei tohi linnast välja sõita ja kohe on soodus
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
17.05.2021 18:05:27
|
|
|
Janis kirjutas: |
Palju vaja läbi sõita on, et hübriidmudel lõpuks soodsam oleks? 300k km? |
Minu autost n-ö tavalist varianti polnudki, nii et raske öelda, mis lihtsalt disla või bensukas oleks maksnud. Kindlasti veidi vähem, aga mitte oluliselt.
Kunagi tõin välja ka peamise põhjuse, miks toona sai auto ümber vahetatud - naine läks kesklinna tööle ning Tartus oli aastaid tasuta parkimine hübriididele (kuni 2020 lõpuni).
Ja see oli juba tugev argument.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
17.05.2021 19:48:23
|
|
|
Ehk siis meie oludes tuleb "soodsam" mujalt kui sõitmisest. Meil vist on gaasikas kõige ökom kui uus võtta ja kohe palju sõitma peab.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
17.05.2021 19:49:26
|
|
|
Tänases plaanis gaasikas kõige soodsam jah.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
17.05.2021 20:19:17
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Markos kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Mis kasu on hübriidist mnt peal sõites? |
See, et atkinsoni tsüklis võtab juba loomult vähem kütsi. Antud juhul on vahe 5.2 vs 6.8 hübriidi kasuks. |
Ehk siis hübriidist pole jätkuvalt mingit kasu, vahe tuleb atkinsoni tsüklist. |
Hübriid teeb atkinsoni kasutamise võimalikuks.
tsitaat: |
Palju vaja läbi sõita on, et hübriidmudel lõpuks soodsam oleks? 300k km? |
Oleneb autost. Aga ca 75+kkm pealt hakkab plussi jooksma mul. Keskkond võidab muidugi juba esimese km läbimisel.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
17.05.2021 20:53:17
|
|
|
Markos kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Markos kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Mis kasu on hübriidist mnt peal sõites? |
See, et atkinsoni tsüklis võtab juba loomult vähem kütsi. Antud juhul on vahe 5.2 vs 6.8 hübriidi kasuks. |
Ehk siis hübriidist pole jätkuvalt mingit kasu, vahe tuleb atkinsoni tsüklist. |
Hübriid teeb atkinsoni kasutamise võimalikuks. |
While originally seen exclusively in hybrid electric applications such as the earlier-generation Toyota Prius, later hybrids and some non-hybrid vehicles now feature engines with variable valve timing, which can run in the Atkinson cycle as a part-time operating regimen, giving good economy while running in Atkinson cycle, and conventional power density when running as a conventional, Otto cycle engine.
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
17.05.2021 21:01:50
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Markos kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Markos kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Mis kasu on hübriidist mnt peal sõites? |
See, et atkinsoni tsüklis võtab juba loomult vähem kütsi. Antud juhul on vahe 5.2 vs 6.8 hübriidi kasuks. |
Ehk siis hübriidist pole jätkuvalt mingit kasu, vahe tuleb atkinsoni tsüklist. |
Hübriid teeb atkinsoni kasutamise võimalikuks. |
While originally seen exclusively in hybrid electric applications such as the earlier-generation Toyota Prius, later hybrids and some non-hybrid vehicles now feature engines with variable valve timing, which can run in the Atkinson cycle as a part-time operating regimen, giving good economy while running in Atkinson cycle, and conventional power density when running as a
conventional, Otto cycle engine. |
Kas mutrivillu teab ka, miks atkinsoni eripäraks on, et teda tavasõiduki puhul naljalt kasutada ei anna ?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
17.05.2021 21:05:36
|
|
|
Markos kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Markos kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Markos kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Mis kasu on hübriidist mnt peal sõites? |
See, et atkinsoni tsüklis võtab juba loomult vähem kütsi. Antud juhul on vahe 5.2 vs 6.8 hübriidi kasuks. |
Ehk siis hübriidist pole jätkuvalt mingit kasu, vahe tuleb atkinsoni tsüklist. |
Hübriid teeb atkinsoni kasutamise võimalikuks. |
While originally seen exclusively in hybrid electric applications such as the earlier-generation Toyota Prius, later hybrids and some non-hybrid vehicles now feature engines with variable valve timing, which can run in the Atkinson cycle as a part-time operating regimen, giving good economy while running in Atkinson cycle, and conventional power density when running as a
conventional, Otto cycle engine. |
Kas mutrivillu teab ka, miks atkinsoni eripäraks on, et teda tavasõiduki puhul naljalt kasutada ei anna ? |
Seda pead sa mutrivillu käest küsima. Kas see on seotud kuidagi termoplahvatustega?
|
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
17.05.2021 22:11:17
|
|
|
Kas Mazda ei tee juba 10 aastat midagi Atkinsoniga? Skyactiv või mis neil need mootori nimetused on?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
17.05.2021 22:21:50
|
|
|
Tehakse ikka tavabensukaid ka aga lisaks väände puudumisele pole kilowatte ka. Kellele neid muidugi vaja oleks üldse...
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
17.05.2021 23:11:02
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Tehakse ikka tavabensukaid ka aga lisaks väände puudumisele pole kilowatte ka. Kellele neid muidugi vaja oleks üldse... |
Ning jõuamegi lõpuks järeldusele, et atkinsoni tsüklis töötav mootor on säästlikum, kuid jõuetum. Aitame teda aga elektrimootoriga, millel momenti rohkem, kui küll, saamegi ideaalse kombo, mida nimetatakse hübriidajamiks. Kui me paneme maanteele vurama kõrvuti otto ja atkinsoni, siis saame viimasel juhul ikkagi säästikuma tulemuse, ja hübriid on ka maateesõidul ökonoomsem, m.o.t.t.t.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
17.05.2021 23:44:01
|
|
|
Ja siis tuleb suvaline mazda kellel ei ole tarvis midagi tõestada, hübriidikola peal ei ole ja kulu on sama.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.05.2021 00:46:58
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Ja siis tuleb suvaline mazda kellel ei ole tarvis midagi tõestada, hübriidikola peal ei ole ja kulu on sama. |
Ei tule suvaline, skyactive vaid ja sellel on milleri tsükkel. Isegi, kui maanteel on sama ökonoomne, siis linnas saab ikka pähe, üle oma varju ei hüppa, füüsika on füüsika.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
18.05.2021 01:10:34
|
|
|
Maanteest oligi jutt.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 149 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
132 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
18.05.2021 06:08:06
|
|
|
https://www.postimees.ee/7250436/uute-majade-elanikele-parkimise-sooduslube-ei-anta
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve! |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
18.05.2021 06:09:38
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Bens on selline linnamehe lõbu rohkem. Tahmakajeblat pole ning küttekulu erinevus oma mastaapides ei väljendu. |
Hübriidina kärab maanteele ka väga hästi. NV 200+km kruiisi tulemuseks 5.2/100, vähem on hakanud võtma, eitea, kas sissesõitmise või biolisandi kadumise teene. |
Hübriid on samuti bensiin.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.05.2021 08:52:23
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Bens on selline linnamehe lõbu rohkem. Tahmakajeblat pole ning küttekulu erinevus oma mastaapides ei väljendu. |
Hübriidina kärab maanteele ka väga hästi. NV 200+km kruiisi tulemuseks 5.2/100, vähem on hakanud võtma, eitea, kas sissesõitmise või biolisandi kadumise teene. |
Hübriid on samuti bensiin. |
Oh tõesti ? Ja jutu mõte oli ?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.05.2021 08:53:07
|
|
|
Diiselhübriid veel parem kui need toyotad. Eriti öko.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
18.05.2021 08:55:35
|
|
|
Kas vedurid on diiselhübriidid?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
piraat262
HV veteran
liitunud: 11.01.2006
|
18.05.2021 08:56:01
|
|
|
Markos kirjutas: |
Rasmus kirjutas: |
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Bens on selline linnamehe lõbu rohkem. Tahmakajeblat pole ning küttekulu erinevus oma mastaapides ei väljendu. |
Hübriidina kärab maanteele ka väga hästi. NV 200+km kruiisi tulemuseks 5.2/100, vähem on hakanud võtma, eitea, kas sissesõitmise või biolisandi kadumise teene. |
Hübriid on samuti bensiin. |
Oh tõesti ? Ja jutu mõte oli ? |
Hea tähelepanek - su jutul polegi mõtet olnud siiamaani. Diisel on ikka odavam kui su hübriidtoyota.
_________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu! |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.05.2021 08:59:43
|
|
|
No kui tal hübriid alles 75k peal ära tasuma hakkab võrreldes bensiiniga, siis pole ju mitte mingit säästu seal keskmise eestlase jaoks, nad ei sõida ühe autoga nii palju.
Corollaga on see hinnavahe 8k näiteks ja selle lisa 8k eest saab ikka päris palju kilomeetreid sõita kui kütusekulu kõigest max 2l sajale suurem.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
oliver.
HV Guru
liitunud: 05.09.2003
|
18.05.2021 09:19:53
|
|
|
Janis kirjutas: |
Corollaga on see hinnavahe 8k näiteks |
Nii suur vahe on vaid siis kui võrrelda baasvarustuses manuaali vs kõige odavam hübriid.
Ega muidu ka käärid väiksed pole, aga siiski mitte nii drastilised.
Amservi lehe järgi:
Active 5150€
Active Plus 2750€
Luxury 5500€
Active ja Luxury puhul tundub suur vahe tulevat sellest, et need kaks varustustaset pole hübriidi puhul kampaaniahinnaga nagu kõik teised.
|
|
Kommentaarid: 280 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
18.05.2021 09:35:35
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Markos kirjutas: |
Rasmus kirjutas: |
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
Bens on selline linnamehe lõbu rohkem. Tahmakajeblat pole ning küttekulu erinevus oma mastaapides ei väljendu. |
Hübriidina kärab maanteele ka väga hästi. NV 200+km kruiisi tulemuseks 5.2/100, vähem on hakanud võtma, eitea, kas sissesõitmise või biolisandi kadumise teene. |
Hübriid on samuti bensiin. |
Oh tõesti ? Ja jutu mõte oli ? |
Hea tähelepanek - su jutul polegi mõtet olnud siiamaani. Diisel on ikka odavam kui su hübriidtoyota. |
Justnimelt
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
18.05.2021 09:47:41
|
|
|
Janis kirjutas: |
No kui tal hübriid alles 75k peal ära tasuma hakkab võrreldes bensiiniga, siis pole ju mitte mingit säästu seal keskmise eestlase jaoks, nad ei sõida ühe autoga nii palju.
Corollaga on see hinnavahe 8k näiteks ja selle lisa 8k eest saab ikka päris palju kilomeetreid sõita kui kütusekulu kõigest max 2l sajale suurem. |
Ma ütlesin, et oleneb autost. Mida väiksem mootor, seda väiksem võit. 2,5l puhul on kütusekulu vahe linnas kahekordne, arvutus peaks väga lihtne olema, palju sõita vaja on, et 5k hinnaerinevus tagasi teha. Mina tasuvuspunkti taga ei ajagi, see on rohkem keskkonnaprojekt. Auto saab kohe 3 aastaseks, läbisõit 20k.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|