Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.6 (Küsitlus: Millised rehvid lähevad suveks alla?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 696, 697, 698 ... 1004, 1005, 1006  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Millised rehvid lähevad suveks alla?
Uued suverehvid
33%
 33%  [ 3 ]
Vähekasutatud suverehvid
55%
 55%  [ 5 ]
Viimase lubatud piirini kasutatud suverehvid
11%
 11%  [ 1 ]
Uued lamellrehvid
0%
 0%  [ 0 ]
Kasutatud lamellrehvid
0%
 0%  [ 0 ]
hääli kokku : 9

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 17.05.2021 17:49:29 vasta tsitaadiga

Palju vaja läbi sõita on, et hübriidmudel lõpuks soodsam oleks? 300k km?
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 17.05.2021 17:53:02 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Palju vaja läbi sõita on, et hübriidmudel lõpuks soodsam oleks? 300k km?
eespool väidetu põhjal sa lihtsalt ei tohi linnast välja sõita icon_cool.gif ja kohe on soodus
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2021 18:05:27 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Palju vaja läbi sõita on, et hübriidmudel lõpuks soodsam oleks? 300k km?


Minu autost n-ö tavalist varianti polnudki, nii et raske öelda, mis lihtsalt disla või bensukas oleks maksnud. Kindlasti veidi vähem, aga mitte oluliselt.
Kunagi tõin välja ka peamise põhjuse, miks toona sai auto ümber vahetatud - naine läks kesklinna tööle ning Tartus oli aastaid tasuta parkimine hübriididele (kuni 2020 lõpuni).
Ja see oli juba tugev argument.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2021 19:48:23 vasta tsitaadiga

Ehk siis meie oludes tuleb "soodsam" mujalt kui sõitmisest. Meil vist on gaasikas kõige ökom kui uus võtta ja kohe palju sõitma peab.
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 17.05.2021 19:49:26 vasta tsitaadiga

Tänases plaanis gaasikas kõige soodsam jah.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 17.05.2021 20:19:17 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Markos kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Mis kasu on hübriidist mnt peal sõites?


See, et atkinsoni tsüklis võtab juba loomult vähem kütsi. Antud juhul on vahe 5.2 vs 6.8 hübriidi kasuks.


Ehk siis hübriidist pole jätkuvalt mingit kasu, vahe tuleb atkinsoni tsüklist.


Hübriid teeb atkinsoni kasutamise võimalikuks.

tsitaat:
Palju vaja läbi sõita on, et hübriidmudel lõpuks soodsam oleks? 300k km?


Oleneb autost. Aga ca 75+kkm pealt hakkab plussi jooksma mul. Keskkond võidab muidugi juba esimese km läbimisel.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2021 20:53:17 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Markos kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Mis kasu on hübriidist mnt peal sõites?


See, et atkinsoni tsüklis võtab juba loomult vähem kütsi. Antud juhul on vahe 5.2 vs 6.8 hübriidi kasuks.


Ehk siis hübriidist pole jätkuvalt mingit kasu, vahe tuleb atkinsoni tsüklist.


Hübriid teeb atkinsoni kasutamise võimalikuks.


While originally seen exclusively in hybrid electric applications such as the earlier-generation Toyota Prius, later hybrids and some non-hybrid vehicles now feature engines with variable valve timing, which can run in the Atkinson cycle as a part-time operating regimen, giving good economy while running in Atkinson cycle, and conventional power density when running as a conventional, Otto cycle engine.
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 17.05.2021 21:01:50 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Markos kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Markos kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Mis kasu on hübriidist mnt peal sõites?


See, et atkinsoni tsüklis võtab juba loomult vähem kütsi. Antud juhul on vahe 5.2 vs 6.8 hübriidi kasuks.


Ehk siis hübriidist pole jätkuvalt mingit kasu, vahe tuleb atkinsoni tsüklist.


Hübriid teeb atkinsoni kasutamise võimalikuks.


While originally seen exclusively in hybrid electric applications such as the earlier-generation Toyota Prius, later hybrids and some non-hybrid vehicles now feature engines with variable valve timing, which can run in the Atkinson cycle as a part-time operating regimen, giving good economy while running in Atkinson cycle, and conventional power density when running as a
conventional, Otto cycle engine.


tsitaat:
and some


Kas mutrivillu teab ka, miks atkinsoni eripäraks on, et teda tavasõiduki puhul naljalt kasutada ei anna ?
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2021 21:05:36 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Markos kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Markos kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:
Mis kasu on hübriidist mnt peal sõites?


See, et atkinsoni tsüklis võtab juba loomult vähem kütsi. Antud juhul on vahe 5.2 vs 6.8 hübriidi kasuks.


Ehk siis hübriidist pole jätkuvalt mingit kasu, vahe tuleb atkinsoni tsüklist.


Hübriid teeb atkinsoni kasutamise võimalikuks.


While originally seen exclusively in hybrid electric applications such as the earlier-generation Toyota Prius, later hybrids and some non-hybrid vehicles now feature engines with variable valve timing, which can run in the Atkinson cycle as a part-time operating regimen, giving good economy while running in Atkinson cycle, and conventional power density when running as a
conventional, Otto cycle engine.


tsitaat:
and some


Kas mutrivillu teab ka, miks atkinsoni eripäraks on, et teda tavasõiduki puhul naljalt kasutada ei anna ?


Seda pead sa mutrivillu käest küsima. Kas see on seotud kuidagi termoplahvatustega?
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 17.05.2021 22:11:17 vasta tsitaadiga

Kas Mazda ei tee juba 10 aastat midagi Atkinsoniga? Skyactiv või mis neil need mootori nimetused on?
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piraat262
HV veteran
piraat262

liitunud: 11.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2021 22:21:50 vasta tsitaadiga

Tehakse ikka tavabensukaid ka aga lisaks väände puudumisele pole kilowatte ka. Kellele neid muidugi vaja oleks üldse...
_________________
Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu!
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 17.05.2021 23:11:02 vasta tsitaadiga

piraat262 kirjutas:
Tehakse ikka tavabensukaid ka aga lisaks väände puudumisele pole kilowatte ka. Kellele neid muidugi vaja oleks üldse...


Ning jõuamegi lõpuks järeldusele, et atkinsoni tsüklis töötav mootor on säästlikum, kuid jõuetum. Aitame teda aga elektrimootoriga, millel momenti rohkem, kui küll, saamegi ideaalse kombo, mida nimetatakse hübriidajamiks. Kui me paneme maanteele vurama kõrvuti otto ja atkinsoni, siis saame viimasel juhul ikkagi säästikuma tulemuse, ja hübriid on ka maateesõidul ökonoomsem, m.o.t.t.t.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2021 23:44:01 vasta tsitaadiga

Ja siis tuleb suvaline mazda kellel ei ole tarvis midagi tõestada, hübriidikola peal ei ole ja kulu on sama.
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.05.2021 00:46:58 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Ja siis tuleb suvaline mazda kellel ei ole tarvis midagi tõestada, hübriidikola peal ei ole ja kulu on sama.


Ei tule suvaline, skyactive vaid ja sellel on milleri tsükkel. Isegi, kui maanteel on sama ökonoomne, siis linnas saab ikka pähe, üle oma varju ei hüppa, füüsika on füüsika.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2021 01:10:34 vasta tsitaadiga

Maanteest oligi jutt.
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 149 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 132
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2021 06:08:06 vasta tsitaadiga

https://www.postimees.ee/7250436/uute-majade-elanikele-parkimise-sooduslube-ei-anta
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002




sõnum 18.05.2021 06:09:38 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
tsitaat:
Bens on selline linnamehe lõbu rohkem. Tahmakajeblat pole ning küttekulu erinevus oma mastaapides ei väljendu.


Hübriidina kärab maanteele ka väga hästi. NV 200+km kruiisi tulemuseks 5.2/100, vähem on hakanud võtma, eitea, kas sissesõitmise või biolisandi kadumise teene.


Hübriid on samuti bensiin.

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.05.2021 08:52:23 vasta tsitaadiga

Rasmus kirjutas:
Markos kirjutas:
tsitaat:
Bens on selline linnamehe lõbu rohkem. Tahmakajeblat pole ning küttekulu erinevus oma mastaapides ei väljendu.


Hübriidina kärab maanteele ka väga hästi. NV 200+km kruiisi tulemuseks 5.2/100, vähem on hakanud võtma, eitea, kas sissesõitmise või biolisandi kadumise teene.


Hübriid on samuti bensiin.


Oh tõesti ? Ja jutu mõte oli ?
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.05.2021 08:53:07 vasta tsitaadiga

Diiselhübriid veel parem kui need toyotad. Eriti öko.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 18.05.2021 08:55:35 vasta tsitaadiga

Kas vedurid on diiselhübriidid?
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
piraat262
HV veteran
piraat262

liitunud: 11.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2021 08:56:01 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
Rasmus kirjutas:
Markos kirjutas:
tsitaat:
Bens on selline linnamehe lõbu rohkem. Tahmakajeblat pole ning küttekulu erinevus oma mastaapides ei väljendu.


Hübriidina kärab maanteele ka väga hästi. NV 200+km kruiisi tulemuseks 5.2/100, vähem on hakanud võtma, eitea, kas sissesõitmise või biolisandi kadumise teene.


Hübriid on samuti bensiin.


Oh tõesti ? Ja jutu mõte oli ?


Hea tähelepanek - su jutul polegi mõtet olnud siiamaani. Diisel on ikka odavam kui su hübriidtoyota.

_________________
Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu!
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 18.05.2021 08:59:43 vasta tsitaadiga

No kui tal hübriid alles 75k peal ära tasuma hakkab võrreldes bensiiniga, siis pole ju mitte mingit säästu seal keskmise eestlase jaoks, nad ei sõida ühe autoga nii palju.
Corollaga on see hinnavahe 8k näiteks ja selle lisa 8k eest saab ikka päris palju kilomeetreid sõita kui kütusekulu kõigest max 2l sajale suurem.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
oliver.
HV Guru

liitunud: 05.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.05.2021 09:19:53 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:

Corollaga on see hinnavahe 8k näiteks


Nii suur vahe on vaid siis kui võrrelda baasvarustuses manuaali vs kõige odavam hübriid.
Ega muidu ka käärid väiksed pole, aga siiski mitte nii drastilised.
Amservi lehe järgi:
Active 5150€
Active Plus 2750€
Luxury 5500€

Active ja Luxury puhul tundub suur vahe tulevat sellest, et need kaks varustustaset pole hübriidi puhul kampaaniahinnaga nagu kõik teised.
Kommentaarid: 280 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002




sõnum 18.05.2021 09:35:35 vasta tsitaadiga

piraat262 kirjutas:
Markos kirjutas:
Rasmus kirjutas:
Markos kirjutas:
tsitaat:
Bens on selline linnamehe lõbu rohkem. Tahmakajeblat pole ning küttekulu erinevus oma mastaapides ei väljendu.


Hübriidina kärab maanteele ka väga hästi. NV 200+km kruiisi tulemuseks 5.2/100, vähem on hakanud võtma, eitea, kas sissesõitmise või biolisandi kadumise teene.


Hübriid on samuti bensiin.


Oh tõesti ? Ja jutu mõte oli ?


Hea tähelepanek - su jutul polegi mõtet olnud siiamaani. Diisel on ikka odavam kui su hübriidtoyota.


Justnimelt icon_smile.gif

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 18.05.2021 09:47:41 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
No kui tal hübriid alles 75k peal ära tasuma hakkab võrreldes bensiiniga, siis pole ju mitte mingit säästu seal keskmise eestlase jaoks, nad ei sõida ühe autoga nii palju.
Corollaga on see hinnavahe 8k näiteks ja selle lisa 8k eest saab ikka päris palju kilomeetreid sõita kui kütusekulu kõigest max 2l sajale suurem.


Ma ütlesin, et oleneb autost. Mida väiksem mootor, seda väiksem võit. 2,5l puhul on kütusekulu vahe linnas kahekordne, arvutus peaks väga lihtne olema, palju sõita vaja on, et 5k hinnaerinevus tagasi teha. Mina tasuvuspunkti taga ei ajagi, see on rohkem keskkonnaprojekt. Auto saab kohe 3 aastaseks, läbisõit 20k.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.6 (Küsitlus: Millised rehvid lähevad suveks alla?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 696, 697, 698 ... 1004, 1005, 1006  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.