Viilutaja, Väidetavalt sellel kuni 4000Mhz limiit. Ma pigem arvan, et üle 2800 minnes saab piiriks jahutus. Senistel oli 3000Mhz limiit aga tundub, et XTXH silikoon võimaldab vähemalt õige jahutusega üle 3000 teha küll.
Viilutaja, Väidetavalt sellel kuni 4000Mhz limiit. Ma pigem arvan, et üle 2800 minnes saab piiriks jahutus. Senistel oli 3000Mhz limiit aga tundub, et XTXH silikoon võimaldab vähemalt õige jahutusega üle 3000 teha küll.
Suht keskmine jahutus teeb 2800MHz ära ju, ilma et tempid lakke tõuseks.
Või on 2800MHz peal tõesti joon taevasse?
Või teine võimalus on, et AMD tahab veel enne RDNA3 vana seeria XT mudelitega lüpsta?
mina ei oska sel teemal "vett suhu võtta", on need AMD driverid head või halvad aga "labidat käes hoides hakkas ori tihti tõrkuma" WIN 10 all. Ikka ja jälle olid crash teated: drivers
ma saan vaid näiteid tuua oma elus. lähed reede õhta kena peretütrega hotelli. esmaspäva hommikul maandun koju arvuti juurde. tuumapohmell ja täiesti läbiväntsutatud olek aga siiski heaolust pakatava irevga ja siis näed, et su kaevurid on mingi AMD draiverite crashi tõttu seiskunud paar päeva tagasi.
veidi napaks õnnelik irve meeldiva nädalavahetuse järelnähuna kaob (nagu oleks lõuga saanud). kuramus, see mida sa "kaskadöörile erinevate trikkide" eest juurde maksid, on õhku haihtunud. võtke inimlikust seisukohast. no kas see ei aja täiemõistlikku inimest vihale?
Kusjuures ma tahaks midagi meeldivat öelda ikkagi AMD kohta. Kui kolisin linuxl baseeruva mmposi alla oma "labidameestega", siis "driver problems" on kadunud. Ehk siis 3 kuud "orjal labidas" käes, never-ever drivers problems.
Kuhu ma tahan oma leelotamisega jõuda, et WIN all on palju ebastabiilsust aga kui mingid "suva tondid" teevad mmpos all nende oma modifikatsiooni - probleeme pole.
Ma saan aru, nüüd tuleb selgitusi, et GPU insenerid pole optimeeritud lahendama "kaevurite" probleeme. Polegi vaja. GPU tootja insenerid saavad palka rohkem kui meie unistada oskame. Sestap minu minu küsimus:
kuidas mingid mmpos " suva tondid" suudavad driverid optimiseerida nii, et need ei crahsiks Linuxi all? Samas ei suuda "eriti kõvad tegelased" optimeerida drivereid, mis oleks kasutuskõlbulikud WIN all
Linuxis on driverid juba sisse ehitatud ja saadaval ka opensource omad ka 6k seeria on linuxis out of box toetatud ei migit driveri jebla. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Windowsi puhul on korralik overhead sees iga draiveri toimimises.
Kindlasti oli ka undervoltitud ja oc'tud see setup. Võib-olla liiga palju? Ning uv ja oc timmides oleks stabiilne Win all?
Ei ütleks ei winnis mingi räme overhead oleks kui seda linuxis sai testitud asju siis 6k seeria oli ikka äpu linuxis winnis oli seis palju parem ilmselt linuxi värk liiga toores veel. Teatud asjadest võid linuxis und näha nagu gaming videos ja palju muid veidruseid mis sunnib winni tagasi kolima. Linuxi all ikkagi kord tomib ja siis jälle meh ma ei pidanud kolme nädalatki vastu. Pidev terminal pidev jebla iga asjaga winnis on ikkagi rahu ise. Paljude asjadega ei viitsi enam jebida. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Elame näeme kui hea see olema saab, kaua ei pea ootama (juuni). Samas kui nad tõesti leidsid tarkvaralise lahenduse ning see on arendajatele lihtne featuur implementeerida, siis võib see kanda kinnitada küll laiemas massis.
Aga konkurents on tervitatav. AMD eesmärk on leida optimaalne lahendus, mis ei sõltuks rauast või muu kahtlane "blackbox" võte _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Huvitav mis maailmas see tüüp elab.
Tema arvates võiks Nvidia DLSS-i ka mitte RTX kaartidele kasutada, aga ei tee seda kuna muidu oleks RTX kaarte raskem müüa.
Tahaks ka sellises maailmas elada kus nvidia uuem toodang normaalse hinnaga saada oleks ....
Ma ei mäletagi millal keegi, kes riigikogus ei tööta, viimati midagi nii rumalat ütles.
Huvitav mis maailmas see tüüp elab.
Tema arvates võiks Nvidia DLSS-i ka mitte RTX kaartidele kasutada, aga ei tee seda kuna muidu oleks RTX kaarte raskem müüa.
Tahaks ka sellises maailmas elada kus nvidia uuem toodang normaalse hinnaga saada oleks ....
Ma ei mäletagi millal keegi, kes riigikogus ei tööta, viimati midagi nii rumalat ütles.
Kui on tõsi, et AMD FSR töötab ilma AI kiibita, siis on ju puhas BS see Nvidia marketing. Seda enam kui vastab tõele, et FSR töötab ka Nvidia kaartidega (pre RTX) ja pakub "DLSS" alternatiivi.
Ennem võiks ikka ülevaated ära oodata, kui kedagi kividega surbuks loopida.
RTX Voice juba näitas, et ei pea olema RTX kaart, et see featuur töötaks. Seega olen pigem kindel, et DLSS saaks tööle ka mitte RTX kaartidel, kuid Nvidia ju peab kuidagi uut raha välja lüpsma.
G-Sync nõudis samuti kunagi proprietary rauda. Nüüd on compatible puhtalt tarkvaralise trikiga.
Kui tech on piisavalt hea, siis ei jää see igavaeseks ekslusiiviks. Ja kui pole piisavalt hea (nt PhysX), siis ei kasuta seda eriti keegi.
Kui on tõsi, et AMD FSR töötab ilma AI kiibita, siis on ju puhas BS see Nvidia marketing.
miks?
Tomorrow kirjutas:
G-Sync nõudis samuti kunagi proprietary rauda. Nüüd on compatible puhtalt tarkvaralise trikiga.
selle "tarkvaralise triki" nimi on displayporti vesa adaptive-sync, mida oskab monitori scaler...
Tomorrow kirjutas:
Kui tech on piisavalt hea, siis ei jää see igavaeseks ekslusiiviks. Ja kui pole piisavalt hea (nt PhysX), siis ei kasuta seda eriti keegi.
gpu-accelerated physx, mida sa ilmselt silmas pead, tapsid lõpuks mitmetuumalised protsessorid. tarkvaraline physx, mis jookseb prosel, oli kasutusel päris laialt veel üsna hiljuti. viimase paari aastaga ja tänaseks on see tõesti ka maha käinud. kuid samas ka open-source, nii et... _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
londiste, Nvidia tegi seda tarkvaraliselt läpakatel juba enne kui vesa async üldse teema oli. Pealegi tavaline monitori scaler on paar eurot. gsync moodul on mitusada eurot.
Ainuke mooduli eelis mis tänapäeval on jäänud on variable overdrive mis kohendab overdrive tugevust vastavalt refreshrate-le samas kui tavaliiste scvaleritega vrr lahendused on parimad mingi kindla refreshrate peal.
Ja mis Physix puutub, siis ainus kus mina seda nägin oli Batmani Arkhami seeria. Ja isegi see, et meil on nüüd mainstream 8c/16t prosed ja see on open source pole grammigi kaasa aidanud selle levikule. UE4 näiteks võttiis selle täiesti maha mootorist alates 4.26 versioonist.
Mängude nimekirja vaadates, siis suurematest oli see ühes AC's, Borderlandsis ja Metro mängudes. Ülejäänud on suht vanad või väikesed mängud.
Kui on tõsi, et AMD FSR töötab ilma AI kiibita, siis on ju puhas BS see Nvidia marketing.
miks?
Arvad 100% kindlusega, et selline AMD laadne lahendus ei käinud ennem Jenseni laualt läbi? Ning üllatab, et otsustati sellise lahenduse kasuks, kus saab reklaamida uut asja kuid selleks pead uue kaardi ostma? Mitte selline variant, et näed, meil on DLSS mis on lahe fpsi tõstev featuur. Kasutage tasuta.
DLSS on vabalt selline asi, mida saaks avada ka muudetud kujul non-rtx kaartidele. Ning kui AMD FSR'l on tõepoolest tugi kõikidele kaartidele, ligilähedase kvaliteediga kui DLSS, siis seda oleks saanud arendada Nvidia arendajad ise ka. Neil on inimressursi kordades rohkem kui AMDl. Kuid millal on Nvidia varem tulnud tootega välja, mis panustab avatuse ja opensource'i
GreedVidia ei ole lihtsalt õhust võetud släng.
DLSS on vabalt selline asi, mida saaks avada ka muudetud kujul non-rtx kaartidele.
Millel see väide põhineb? Tundub, et terminid nagu tensor core ja muu taoline on vist märkata jäänud.
Puhtalt sellele, et DLSS 1.0 ei kõlvanud kuhugile, DLSS2.0 oli parem, seda nii RTX2000 seerial kui 3000 seerial. Näitab väga hästi ära, et mida iganes nad muutsid oli softipõhine, mitte riistvarapõhine.
Enamus AI "õppimisest" tehakse ära Nvidia enda serverites, siiani on selgusetu mida need tensor cored DLSS mõttes kaardil teevad.
Jah, neid tensor coresid saab ka muuks kasutada nii öelda lokaalsete AI tegevuste jaoks enda kohalikus masinas. Kuid DLSS enamus õppimist teevad ära Nvidia superarvutid, mis siis söödavad ette kaartidele need puuduolevad pixlid.
Selle järgi võtan, et vabalt oleks saanud Nvidia neid etterenderdatud pixleid sööta ka vanematele kaartidele.
Puhtalt sellele, et DLSS 1.0 ei kõlvanud kuhugile, DLSS2.0 oli parem, seda nii RTX2000 seerial kui 3000 seerial. Näitab väga hästi ära, et mida iganes nad muutsid oli softipõhine, mitte riistvarapõhine.
Puhtsalt sellepärast saabki öelda, et sa ei jaga ei ööd ega mütsi millest hetkel jahud. Mõlemal RTX'i põlvkonnal on sees sama funktsionaalsusega tensor cored, lihtsalt Amperel on need võimekamad.
Puhtalt sellele, et DLSS 1.0 ei kõlvanud kuhugile, DLSS2.0 oli parem, seda nii RTX2000 seerial kui 3000 seerial. Näitab väga hästi ära, et mida iganes nad muutsid oli softipõhine, mitte riistvarapõhine.
Puhtsalt sellepärast saabki öelda, et sa ei jaga ei ööd ega mütsi millest hetkel jahud. Mõlemal RTX'i põlvkonnal on sees sama funktsionaalsusega tensor cored, lihtsalt Amperel on need võimekamad.
See pole point, sellepärast räägingi, et fix oli softis mitte riistvaras. Doh!
Ma ei saa aru, mida sa vaidled? Kui nüüd AMD lahendus töötab KÕIKIDE kaartidega (lisaks veel vanemad AMD ja Nvidia kaardid), siis mida siin enam vaielda?
Näitab, et see Nvidia Tensor core laiendus Volta (profi AI) kaartide pealt Geforce lineupile oli lihtsalt BS ettekääne, et lihtsalt rohkem uusi kaarte müüa. Kuigi sama asja oleks saanud pakkuda ilma tensor core omamata.
Kui nüüd AMD lahendus töötab KÕIKIDE kaartidega (lisaks veel vanemad AMD ja Nvidia kaardid), siis mida siin enam vaielda?
Näitab, et see Nvidia Tensor core laiendus Volta (profi AI) kaartide pealt Geforce lineupile oli lihtsalt BS ettekääne, et lihtsalt rohkem uusi kaarte müüa. Kuigi sama asja oleks saanud pakkuda ilma tensor core omamata.
Töötab või? Ma ei näe kusagil mitte ühtegi sõna AMD'ilt oma DLSSi vaste kohta. Senimaani kuni see release on aset leidnud ja produkt väljas, on tegu hunniku sooja õhuga mida clickbaiti järgi jooksvad härrased postitavad.
Ma pole kordagi oma sõnavõttudega öelnud, et juba toimib. Loe natuke paremini- rääkisin "kui" vormis. Võimalik, et see AMD lahendus töötab, kuid on mingi suur AGA juures ja ei kõlba kuhugi või läheb veel aastaid kui see jõuab korraliku tasemeni. AMD track recordit arvestades täiesti võimalik stsenaarium. Kuid DLSS 1.0 oli ka hull kräp ja läks rohkem kui aasta, ennem kui sellest midagi head tuli.
FSR'ga võib minna samammoodi nagu esialgse Freesynciga (hea, et tasuta kuid võimalused piiratud), kuid praeguseks on arenenud sinnamaale, et ka Nvidia oli sunnitud loobuma järjekordsest enda üllitisest (G-sync moodul), mille eesmärk oli rohkem pappi saada kätte, kuigi oleks saanud tasuta seda pakkuda.
Sorry, kuid nii on. Nvidia poliitika pole kunagi olnud heaperemehlik oma klientide või siis konkurentide suhtes. Kuid tean, et hetkel räägin seda kurdile.
AMD on pidevalt arendanud ja välja toonud vabavaralisi asju, et gameritel oleks valikuvabadus tasuta mingit uut tehnoloogiat kasutada. Mantle/Vulkan + VesaSync/Freesync + FSR/kes_teab_mis_sellest_saab.
et ka Nvidia oli sunnitud loobuma järjekordsest enda üllitisest (G-sync moodul), mille eesmärk oli rohkem pappi saada kätte, kuigi oleks saanud tasuta seda pakkuda.
Sorry, kuid nii on. Nvidia poliitika pole kunagi olnud heaperemehlik oma klientide või siis konkurentide suhtes. Kuid tean, et hetkel räägin seda kurdile.
AMD on pidevalt arendanud ja välja toonud vabavaralisi asju, et gameritel oleks valikuvabadus tasuta mingit uut tehnoloogiat kasutada. Mantle/Vulkan + VesaSync/Freesync + FSR/kes_teab_mis_sellest_saab.
Gsync moodulid on endiselt täiesti thing ja Nvidia dikteerib selle valdkonna arengut, mitte AMD, kes ei pannud mitte ühtegi kalorit pingutusena arvele, muutmaks VRR'i mainstreamiks või töötavaks techiks. AMD-approved tempel laoti Gsynci järel sörkides peale igale kuvarile, puudus igasugune kvaliteedikontroll ja iga kuvaritüüp oli erinevate hertside ja käitumisega. You get what you pay for - kehtib endiselt.
Viilutaja, senised profilemised näitavad, et ka dlss 2.x kasutab tensor coresid.
Viilutaja kirjutas:
AMD on pidevalt arendanud ja välja toonud vabavaralisi asju, et gameritel oleks valikuvabadus tasuta mingit uut tehnoloogiat kasutada. Mantle/Vulkan + VesaSync/Freesync + FSR/kes_teab_mis_sellest_saab.
sa kiitsid nvidiat ka dxr, vulkan raytracing jms eest, eks?
edit:
Viilutaja kirjutas:
See pole point, sellepärast räägingi, et fix oli softis mitte riistvaras. Doh!
Ma ei saa aru, mida sa vaidled? Kui nüüd AMD lahendus töötab KÕIKIDE kaartidega (lisaks veel vanemad AMD ja Nvidia kaardid), siis mida siin enam vaielda?
Näitab, et see Nvidia Tensor core laiendus Volta (profi AI) kaartide pealt Geforce lineupile oli lihtsalt BS ettekääne, et lihtsalt rohkem uusi kaarte müüa. Kuigi sama asja oleks saanud pakkuda ilma tensor core omamata.
sa räägid ju aiast ja aiaaugust. on erinevad algoritmid, mis kasutavaid erinevaid riistvaralisi võimalusi. nvidial olid käepärast tensor cored ja hunnik ml know-howd, miski ml-põhine lahendus on sealt üsna loogiline tulla. amd-l on ajalooliselt rohkem compute, nende lahendused lähevad sinna suunda.
üsna kindel võib olla, et tänapäeval ükski tehnoloogia ei "vaja" rauda. kas see nüüd hea argument on... ma ei tea. võrdluseks - miks amd enne rdna2 dxr/vrt tuge kaartidele ei toonud _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.