Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 15.01.2021 21:18:08 vasta tsitaadiga

tl;dw
rt efektide perf hitil on erinevad komponendid.
mõistlikum on rt jõudluse hitti vaadata lisanduva ms abil, mitte fps.
vaadates konkreetselt kiirte jälitamise osa asjast tundub, et 3080 on selles osas kuskile maale rohkem võimu.
ühel hetkel tuleb ka sellele kõva perf hit vastu aga rohkemate kiirte peale kui 6800xt-l.
perf hiti poolest shadows < reflections < gi

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 16.01.2021 11:02:13 vasta tsitaadiga

londiste, wtf GI kõige suurema perf hitiga? Ja sellepärast CP77 avab ka GI võimaluse Psycho seades?
See on küll puhas devide laisk töö... BFV ja McFly RTGI oli ikka väga minimaalse perf hitiga.
Ja GI on just see, mis maailmale teise jume annab...
See kas aknas mingi langev puuleht peegeldub või mitte on juba väga teisejärguline.
GI saab väga edukalt optimeerida, RTGIs oli ka slider kiirte pikkuse ja arvu kohta. Ilusti sai min fps hittiga märgatava erinevuse...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 16.01.2021 11:30:14 vasta tsitaadiga

pole küll otseselt rt, aga ikkagi äge.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 16.01.2021 12:23:46 vasta tsitaadiga

Vael, mcfly rtgi on screenspace. sellel on omajagu varjukülgi. põhiliselt see, et kasutatavaid andmeid oluliselt vähem ja kogu pildist välja jäävast ei tea üldse midagi.

aga jah, gi perf hit on suur ja cyberpunkis selle tõttu gi ka alles psychos on.
cyberpunkis on muidugi sama lugu, mis controlis, et seal on neid rt efekte lihtsalt väga palju. kui kõik peale keerata on vältimatult pupu icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2021 16:46:58 vasta tsitaadiga

Vael, Metro Exodus GI on samuti üsna nõudlik. Nii nõudlik, et see ongi ainus RT efekt mida see mäng kasutab. Varjud juurde panna (sest peegeldusi on selles mängus vähe), siis oleks Control 2.0
Olles ise nüüd 2080Ti peal, siis pole veel eriti RT jõudnud testida. DLSS ja VRS on küll asjalikud. Integer Scaling lülitasin küll sisse aga pole jõudnud veel testida - on kellelgi mingit head use case kus saaks seda võrrelda?
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.01.2021 19:14:24 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
pole küll otseselt rt, aga ikkagi äge.

Spoiler Spoiler Spoiler


Mäkerdad mängu sellega kokku ja saad RT põhja keerata icon_smile.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2021 15:44:38 vasta tsitaadiga

Grab the Stunning "Attic" NVIDIA RTX + DLSS Unreal Engine Interactive Demo, Works on even AMD
https://www.techpowerup.com/281183/grab-the-stunning-attic-nvidia-rtx-dlss-unreal-engine-interactive-demo-works-on-even-amd

NVIDIA RTX Direct Illumination Enables Games with Up to Millions of Dynamic Lights
https://wccftech.com/rtx-direct-illumination-shows-games-will-soon-feature-up-to-millions-of-dynamic-lights/
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 19.04.2021 17:12:18 vasta tsitaadiga

Proovisin ka selle demo ära 1080Ti-ga. 1080p reso, RTX Off - 80fps ja RTX On - 8fps icon_lol.gif
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2021 18:49:54 vasta tsitaadiga

1080p kuskil 40fps kandis kui DLSS off ja RTX on. 80fps kandis kui DLSS sisse lüplitada. Parima fpsi sain kuskil 150 kanti kui RTX off ja DLSS on.

1440p olid numbrid veidi madalamad. 30fps kandis kui DLSS off ja RTX on. 65fps kandis kui RTX On ja DLSS on ja kuskil 110 kandis kui RTX off ja DLSS on.

2080 Ti siis.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 19.04.2021 21:12:00 vasta tsitaadiga

rtx3070
1080p 65 fps, 95 fps dlssiga, 1440p 30 fps ja 70 fps dlssiga.
seda siis algses asukohas ja ~80% time of day, mis tundus kõige hullem kus light shaftid üle toa olid.
1440p dlss off 30fps tundub veider, seal vist on mingi muu asi piirav. kõige muuga sõltus fps time of dayst ja asukohast aga see oli praktiliselt locked 30.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Evil
Hull
Evil

liitunud: 22.12.2004




sõnum 20.04.2021 00:38:33 vasta tsitaadiga

Proovisin ka seda demot. Superpositioni benchmark on ka ilusam. Olen näinud paremat image qualityt 10 aastat vanadel mängudel. Ma saan aru, et üritatakse mingit uut tehnoloogiat demoda aga nahh see image quality nii s*tt seal on siis. icon_rolleyes.gif
Mingi Metro 2033 annab ka visuaalselt parema elamuse. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 230 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2021 05:36:53 vasta tsitaadiga

Evil, Jep kui valguse peegldumine välja arvata, siis midagi kadestamisväärset just pole. Eriti märgatav on filtering artifaktid. Hetkel pole meeles kuidas seda nimetatakse.
Superposition eriti ei meeldi. Vanemad Valley ja Heaven on kõige ilusamad.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 29.04.2021 08:46:23 vasta tsitaadiga

Metro exodus 2019 vs 2021

https://www.youtube.com/watch?v=NbpZCSf4_Yk&t=1087s

Kui keegi süveneda viitsib , siis on video üsna ülevaatlik. Kui süveneda ei viitsi, siis võib tõepärast pilti nautida.

Kas keegi teab kuidas witcher 3 remake tehakse ? Täielikult RT põhine või siis mingi kokkumixitud versioon ?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2021 08:58:08 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, Ei tea veel hetkel W3 osas. Kirjelduse järgi tundub olevat lihtsalt HD bump uutele konsoolidele.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 29.04.2021 15:01:26 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, tglt on see Metro ka veel "mixed hübriid"
Lihtsalt GI, peegeldused ja varjud on suures osas RT.
Ainult pa4h traced Monte Carlo stseen võttis 60sekundit 1 kaadri kohta, ehk pikk tee minna.

Iseenesest näeb mäng hea välja, kitsaskohad(N liiga pimedad nurgad päikse käes, mis sai ka väljatulekul ära märgitud) on ära parandatud. Eriti äge oli tule, gun flash jms vilkuvate valgusallikate poolt tekitatud valgusemäng äge. Polnud 200% zuumiga screenshot-lt vaja efekte taga otsida enam.

DLSS osani ei jõudnud hommikukohvi kõrvale vidept vaadates. Eks teise 20min peab järgi vaatama.

PS Video alguses mainis kohe ära, et ehitati mäng uuesti üles silmas pidades RT kunstnike abiga. Ehk on näha kuidas korralikult ehitatud RT mäng välja näeb vs 1-nupuvajutusega-pätsitud mäng. Pole need asjad midagi nii lihtsad nagu mõned siin väita üritasid...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002




sõnum 29.04.2021 16:39:27 vasta tsitaadiga

Aga hea näha, et oma esialgse väga kehva RT ära parandasid. 1ray bounce ikka tegi väga väga pimedaks ja oli kordades kehvem kui RT off. thumbs_up.gif
Nüüd võib isegi uuesti mängimise ettevõtta ja DLSS2.0 teeb asja väga mängitavaks kui enamus asju põhja keerata.

Tegelikult on päris hea idee, mingeid vanemaid mänge üle käia ja RT kõlbulikus tuunida. Mängiks heameelega mingit nostalgia hõngulist mängu norm fps'ga ja uue aja silmailuga.
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 30.04.2021 11:50:10 vasta tsitaadiga

See võiks remake/remasteri juures täitsa hea müügiartikkel olla tegelikult.
Veel üks lisapõhjus uuesti ette võtta/osta.
ME tuleb esimesena pähe;) DXR/ Vulkan on ainult eelduseks ehk DX12 ajastu toega mängumootor?
Crysis tegi enda lahenduse, seega said ka vana 1 osa RTga tööle.

Samas kui McFly ja devid pead kokku paneks oleks RTGI täitsa teostatav ka vanemate mootorite peal...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.05.2021 23:06:23 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 06.05.2021 15:47:27 vasta tsitaadiga

Korralikud RT mängud hakkavad tulema( nagu Metro lõpuks), siis RT on asjalik lisafunktsioon mida sisse keerata(N. Wicher ajal oli HBO kõva sõna, mis võttus nadist kaadrisagedusest oma lõivu)

Aga näiteks DigitalFoundry tuli just Super Mario64 RT ülevaatega välja. Ma vaatasin 2min ja siis läks kinni ära. Tehnilisest küljest võib ju huvitav olla, aga üldist pilti vaadata, siis 80ndate pikslimeri jääbki selleks. Vahet pole, mis tilulilu otsa keevitada... mu 2 kopikat.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 10.05.2021 17:50:01 vasta tsitaadiga

Nüüd saab igaüks oma arvutis RTX kuulikesi keerutda icon_smile.gif

https://www.dsogaming.com/news/nvidia-marbles-rtx-demo-is-now-available-for-download/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2021 19:48:00 vasta tsitaadiga

https://install.launcher.omniverse.nvidia.com/installers/omniverse-launcher-win.exe
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 11.05.2021 16:08:49 vasta tsitaadiga

8K Zelda Botw CEMU - Raytracing GI Revo Reshade

https://www.youtube.com/watch?v=12QO9WBE3iM&t=24s

PC standardite kohaselt pole ilmselt midagi erilist ja RT on ka reshade põhine.
Kuna tegu on Switchi mänguga, siis on tulemus siiski muljetavaldav.

Kui nüüd ainult see 8k ekraan, millega Nvidia oma 30xx seeriat reklaamis, kuskil toanurgas "vedeleks".
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 12.05.2021 17:37:50 vasta tsitaadiga

Enhancing Photorealism Enhancement

pole küll rtx-ga tegu, kuid fotorealismiga ja näidiseks on gta5 thumbs_up.gif
https://www.youtube.com/watch?v=yLLhMkctfBY&t=2430s
Kommentaarid: 404 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 301
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002




sõnum 12.05.2021 19:06:41 vasta tsitaadiga

trip kirjutas:
Enhancing Photorealism Enhancement

pole küll rtx-ga tegu, kuid fotorealismiga ja näidiseks on gta5 thumbs_up.gif
https://www.youtube.com/watch?v=yLLhMkctfBY&t=2430s


Väga korralik tulemus thumbs_up.gif
Minumeelest värvigamma on üks esimesi asju, mis on kuidagi nii ülevõimendatud tänapäeva mängudega. Igapäeva elu on palju hallim.

Paperi link ka juurde. Githubis.
https://github.com/intel-isl/PhotorealismEnhancement
Kommentaarid: 222 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 14.05.2021 15:05:31 vasta tsitaadiga

Viilutaja, ära üldse hakka pihta värvide ja kontrastiga. Mu jaoks näevad poeaknal OLED-d väga võltsid välja. Looduses inimsilm ei registreeri iial pilti nii selgelt nagu hdr1000000ga. Va. kui mingid ulmekallid päikseprillid pole, mis õigeid värve näitavad ja kontrasti hoiavad. Muidu läheb päikse käes silm kissi ja õhk tolmune ning pilt muutub kohe udusemaks...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Real-time ray tracing mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.