Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
18.11.2020 16:22:52
|
|
|
DVDRW, just kirjutati ju, et e-tron on olemas. Aeg poodi minna?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.11.2020 16:25:49
|
|
|
Ja hind ka umbestäpselt sama, mis ICE variant. Eriti hea diil ju
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
18.11.2020 16:28:26
|
|
|
renx09 kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
salakas, auuu, kas sõidad juba uue Leafiga? |
ei. Nissan pole auto
Lisaks on parajalt segane, et kust see 23k tuleb. Hinnakirjas pmst 31k, riigilt saad 4 tonni ja endiselt ei tule 23 kätte...
Nibg kolmandaks pole see 40k väärt asi mida saab kätte 25k-ga. Range 230km... 40k asjaga saad 500km tikdutud ja kord nädalas tuleb laadida pmst |
no nii võibki leelotama jääda, paari aasta pärast on juba 500 ka vähe sest kallimad sõidavad juba 700 jne jne
sa ei viitsi isegi endale selgeks teha, kust see "soodustus" tuleb, sest sul tegelikult huvi puudub. hea niisama siin paugutada, et küll oleks ja poleks |
mina ja maailm...
Ma sõidan iga päev 100km otsa, mõni kord tuleb rohkemgi. Elan korteris, käin teises linnas tööl. Nädala sõiduulatus on puhtalt tööga u 450-550km. Mul pole korteris laadimiskohta. Hui ma viitsin viia iga õhtu kilomeetri kaugusele linna ainukesse punkti tundideks laadima. Kord nädalas oleks timm sinna seisma viia või maale minnes seal ööga täis laadida.
Mingid linnavurled kel 5 km tööle ja tagasi jaoks autot on vaja piisab ilmselgelt 100km rangest kah. Võiks oma ninaesisest kaugemale näha.
Ja pole mõtet ajada paska, et ühistu võiks laadimiskohad rajada jne. Meil ei viitsita majagi renoveerida ja kitsukest parklat lsiendada. Hakkan pikendusjuhet aknast alla riputama ja üle sõidutee tirima?
Need elektrikärude kunnid on ajast aega siin silma jäänud suhtumisega "mulle sobib js mul on võimalused, järelikult on kõigil samad tingimused"
viimati muutis salatoimik 18.11.2020 16:55:19, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
lauri
HV veteran
liitunud: 05.11.2001
|
18.11.2020 16:28:29
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ja hind ka umbestäpselt sama, mis ICE variant. Eriti hea diil ju |
e-tronist ICE varianti ei ole, seega raske võrrelda.
_________________ Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
18.11.2020 16:29:45
|
|
|
lauri kirjutas: |
hkurujo88r kirjutas: |
Oleks normaalne elektrikas, universaal kere ja veidi kõrgem kui sõiduauto siis hakkaks isegi uue liisingule mõtlema. Aga no pole hetkel.
Pidevalt vaja mingit manti vedada ja töö tõttu vähe rohkem metsa teid vaja sõita. Hetkel nagu head valikut polegi. |
Audi e-tron on universaalkerega, veidi kõrgem ning liisingusse saab ka. Vajadusel saab ka järelhaagise vedamiseks konksu külge. |
5ks aastaks nii kallist autot ei osta. 70k€ auto24.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.11.2020 16:30:11
|
|
|
lauri kirjutas: |
Janis kirjutas: |
Ja hind ka umbestäpselt sama, mis ICE variant. Eriti hea diil ju |
e-tronist ICE varianti ei ole, seega raske võrrelda. |
Analoogne auto
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
18.11.2020 16:30:17
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
lauri kirjutas: |
hkurujo88r kirjutas: |
Oleks normaalne elektrikas, universaal kere ja veidi kõrgem kui sõiduauto siis hakkaks isegi uue liisingule mõtlema. Aga no pole hetkel.
Pidevalt vaja mingit manti vedada ja töö tõttu vähe rohkem metsa teid vaja sõita. Hetkel nagu head valikut polegi. |
Audi e-tron on universaalkerega, veidi kõrgem ning liisingusse saab ka. Vajadusel saab ka järelhaagise vedamiseks konksu külge. |
5ks aastaks nii kallist autot ei osta. 70k€ auto24. |
Liisingusse ka ei võta?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
18.11.2020 16:33:24
|
|
|
Renka kirjutas: |
DVDRW, just kirjutati ju, et e-tron on olemas. Aeg poodi minna? |
Ja selle hind on ka selline, et selle eest saab ICE auto + bensiini elulõpuni
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.11.2020 16:35:21
|
|
|
No sellise loogikaga ei osta sa veel niipea elektrikat
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
renx09
HV Guru
liitunud: 28.09.2004
|
18.11.2020 16:40:15
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
renx09 kirjutas: |
salakas, auuu, kas sõidad juba uue Leafiga? |
ei. Nissan pole auto
Lisaks on parajalt segane, et kust see 23k tuleb. Hinnakirjas pmst 31k, riigilt saad 4 tonni ja endiselt ei tule 23 kätte...
Nibg kolmandaks pole see 40k väärt asi mida saab kätte 25k-ga. Range 230km... 40k asjaga saad 500km tikdutud ja kord nädalas tuleb laadida pmst |
no nii võibki leelotama jääda, paari aasta pärast on juba 500 ka vähe sest kallimad sõidavad juba 700 jne jne
sa ei viitsi isegi endale selgeks teha, kust see "soodustus" tuleb, sest sul tegelikult huvi puudub. hea niisama siin paugutada, et küll oleks ja poleks |
mina ja maailm inimene oled. Otseselt tont.
Ma sõidan iga päev 100km otsa, mõni kord tuleb rohkemgi. Elan korteris, käin teises linnas tööl. Nädala sõiduulatus on puhtalt tööga u 450-550km. Mul pole korteris laadimiskohta. Hui ma viitsin viia iga õhtu kilomeetri kaugusele linna ainukesse punkti tundideks laadima. Kord nädalas oleks timm sinna seisma viia või maale minnes seal ööga täis laadida.
Mingid linnavurled kel 5 km tööle ja tagasi jaoks autot on vaja piisab ilmselgelt 100km rangest kah. Võiks oma ninaesisest kaugemale näha.
Ja pole mõtet ajada paska, et ühistu võiks laadimiskohad rajada jne. Meil ei viitsita majagi renoveerida ja kitsukest parklat lsiendada. Hakkan pikendusjuhet aknast alla riputama ja üle sõidutee tirima?
Need elektrikärude kunnid on ajast aega siin silma jäänud suhtumisega "mulle sobib js mul on võimalused, järelikult on kõigil samad tingimused" |
julge poisu oled
tekstist selgelt näha, et räägid endast ju... arusaamatu miks sa enda peale nii kuri oled
selguse huvides, ma sõidan ka 100km tööle ja ei tuututa iga natukese aja tagant kuidas ostaks ja teeks kui ainult oleks ja kui sa nii õrna hingega oled, siis puhka natuke jalga enne foorumisse postitamist
|
|
Kommentaarid: 299 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
|
Kommentaarid: 865 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
653 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
18.11.2020 19:26:13
|
|
|
salatoimik, arusaamatu, mis elektrikärude-kunnidest sa räägid - ma ei näe, et keegi 250km rangega EV-sid muuks kui linnasõitudeks kiidaks.
On selge, et keskmine inimene alla ~400-500km range-iga on range-anxiety poolt vaevatud ning soovib suuremat kindlust. Samas linnasõitudeks sobiks 250km juba küll.
EDIT: kes tüübi lahket ignoreerimislinki klikkis ja teda tegelt ignoda ei taha, siis siit saab maha
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
DanelM
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2011
|
18.11.2020 19:51:47
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
Oleks normaalne elektrikas, universaal kere ja veidi kõrgem kui sõiduauto siis hakkaks isegi uue liisingule mõtlema. Aga no pole hetkel.
Pidevalt vaja mingit manti vedada ja töö tõttu vähe rohkem metsa teid vaja sõita. Hetkel nagu head valikut polegi. |
Tuleb varsti, ehk ka Eestisse.
On ka 340km sõiduulatusega 34000€ -5000€ ja 390km sõiduulatusega 38000€ -5000€. Kui samad lisad panna siis nende kahe vahel tegelikult suurt hinnavahet polegi. Kui sobivad lisad külge panna siis see 60kWh variant tuleb umbes sinna kahe sinu oma vahele.
Ma ise ennustan, et neid 50kwh akuga variante saab ehk taksodena näha, tuleb koos käibega alla 30000€ kokku.
|
|
Kommentaarid: 94 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
18.11.2020 20:36:18
|
|
|
rmc kirjutas: |
KillFrenzy, jagatava info kvaliteet on oluline, tõesti.
Aga järsku vastad sisule nüüd, selle asemel, et irvitada? :]
Huvitav oleks teada, kas CO2 kvoodi diiliga saadi keskkonnale kahju või kasu kui võrrelda autode elu nt. põlevkivienergia tootmisega...
Aga nagu ütlesin, siis leviku, võrgustiku, jne. osas saadi positiivset efekti, seega kõige hullem pole. |
Millisele sisule peab vastama?
Elektriautode teemas arutad, et äkki oleks pidanud hoopis maju soojustama?
Et 8 aastat tagasi oleks pidanud parem võrgustiku ehitama? Kellele ja kuhu kohta?
Kas praegu on probleeme, et pole piisavalt kiirlaadijaid?
On sul infot, et oleks saanud mitsud võtmata jätta ja samas vääringus raha küsida ja see ostutoetusteks laiali jagada?
------
Mitsubishi boss ütles 2011 tehingu kohta: "Others want to insulate public buildings. Not so attractive."
Aga eks foorumi saastekvoodi müügi eksperdid teavad paremini kuidas või mis oleks pidanud tegema.
Pealtnägija 2011
http://arhiiv.err.ee/guid/201110130955462010010002081001517C41A040000005528B00000D0F058865
28:26 Mitsu tehas
35:19 saastekvoodi müümisest
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
18.11.2020 21:03:29
|
|
|
KillFrenzy, 1) elektriautode teemas arutan, jah, et pigem oleks mõistlikumalt saanud kvoodiraha kulutada kui algelise võimekusega elektriauto peale
2) võrgustiku osas saaks alati paremini
neile, kes suurema toetusega ostetud autodega sõidavad
kuigi võrgustiku osa polnud primaarne, selle rahaga oleks muudki teha saanud, ent see ei ole käesoleva teema fookus - fakt on, et autod ei olnud suuremad asjad ja teha oli muudki
3) on sul infot, et see raha pidi minema täpselt mitsude ostmiseks?
ma näen asja nii, et sama kvoodi eest saadi:
"pool tuhat elektriautot, kogu Eestit katva akulaadijate võrgustiku ning samuti käivitatakse meil eraisikutele mõeldud toetusskeem elektriautode soetamiseks" (seesama sinu enda viidatud sündmustik)
see oli üks pada, kust tuli raha kasutada teatud liiki kulutusteks
4) mitsu boss võis ju öelda, et rohekulutusena hoonete energiaefektiivsuse tõstmine ei ole väga atraktiivne, ent fakt on, et see on atraktiivne nii kulude kokkuhoiu, sisekliima parenemise kui ka kütmisega kaasneva raiskamise ära jäämise osas
Pealtnägija saade on täpselt samast asjast ning ka mu viidatud ERR-i artikkel on sellest saatest (su Postimehe refereering samast ERR-i viitest samuti).
Äkki oleks hoopis variant, et sa räägid, miks need Mitsubishid nii hea investeering olid ja kui rohelised nad investeeringuna kokkuvõttes ka olid, jne. ?
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
18.11.2020 21:20:02
|
|
|
rmc kirjutas: |
KillFrenzy, 1) elektriautode teemas arutan, jah, et pigem oleks mõistlikumalt saanud kvoodiraha kulutada kui algelise võimekusega elektriauto peale
|
Millist raha? Saad sa aru, et pakkumine ületab nõudlust ja mingit raha poleks kuskilt saanud.
rmc kirjutas: |
4) mitsu boss võis ju öelda, et rohekulutusena hoonete energiaefektiivsuse tõstmine ei ole väga atraktiivne, ent fakt on, et see on atraktiivne nii kulude kokkuhoiu, sisekliima parenemise kui ka kütmisega kaasneva raiskamise ära jäämise osas
|
Oled kuulnud, et kes maksab, tellib muusika?
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
18.11.2020 21:34:46
|
|
|
rmc kirjutas: |
KillFrenzy, oota, sisulise arutlemise asemel tahad sa vaielda selle üle, kuidas neid vahendeid nimetada?
|
Mis asja?
Järgmine aasta ja teine diil.
rmc kirjutas: |
Mida sa selle maksmise ja muusika tellimuse osaga täpselt mõtled? Äkki võiksid ülbitsemise asemel ratsionaalselt argumenteerida? |
Kui turul on pakkumist rohkem kui nõudlust ja sul on ukse taga 29 kraapiajat kes tahaks maju soojustada ja 1 kes tahaks 500 autot su käest võtta.
Ja sina kui rahajaga ütled, et majade soojustamine on igav, siis annadki hoopis 500 autot sellele ühele.
Siis ei ole mõtet tagantjärgi targutada, et oleks pidanud ka olema 30nes majasoojustuse kiibitseja.
Ehk kui poleks mitsu käest autosi võtnud poleks ilmselt maja soojustamiseks 2011 raha saanud.
Poleks ei laadimisvõrku, ei autosi, ei soojustatud maju.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
18.11.2020 21:36:26
|
|
|
See oli juba toona selge, et Eesti tegi kvoodiga väga hea diili, rmc võiks õppida enda vigasid tunnistama, mitte aina sügavamale kaevuma.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
18.11.2020 21:49:41
|
|
|
KillFrenzy, mis sa arvad, kuidas kvoodivahetuse diili tehes arveldust peeti? autot per kvoot või kvoot per auto? või siiski tehti arvutused ja diil rahalisest vääringust rääkides?
Selge on see, et kvoodi eest saadi rahalist vääringut sisuliselt ja oleks saanud muudki kui mitsusid...
Kui tahta selle üle vaielda, mis hinnalipikuga vastavad asjad tulid, siis selleks kahjuks andmeid pole. See oleks huvitav küll teada, mis hinda sisuliselt "maksti" ja mida samal ajal teiste asjade eest "maksti".
Tagantjärele targutamisega pole tegemist, tol ajal rääkisin sama juttu, et ei ole kindel kui mõttekad need mitsud on. Ja kuulsin mõne aja järel, et väga nagu ei olnudki.
Sa tahad siis öelda, et kui poleks autosid võtnud, poleks mitte midagi muud ka saanud? Mille alusel?
sakinaga, ma räägin puhtalt kvoodi eest autode (I-Miev) soetamisest. Räägi mulle, mille poolest see diil ja need autod head olid - ma olen ülalpool öelnud, et ootan seda arutluskäiku, ent pole seda saanud. Ma tegelikult hea meelega just nendest autode omandamisest räägikski, ent sunnitakse diferentseerima, kuidas kvoote kui vahendeid nimetama peab
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
18.11.2020 22:04:12
|
|
|
rmc kirjutas: |
Sa tahad siis öelda, et kui poleks autosid võtnud, poleks mitte midagi muud ka saanud? Mille alusel?
|
Selle alusel, et pakkujaid on kordades rohkem kui ostjaid ja mitsumehe enda sõnad, majade soojustamine not attractive.
Mille alusel sa väidad, et oleks saanud midagi muud?
rmc kirjutas: |
KillFrenzy, mis sa arvad, kuidas kvoodivahetuse diili tehes arveldust peeti? autot per kvoot või kvoot per auto? või siiski tehti arvutused ja diil rahalisest vääringust rääkides?
Selge on see, et kvoodi eest saadi rahalist vääringut sisuliselt ja oleks saanud muudki kui mitsusid...
|
Jälle ringiratast sama jutt. Mille alusel sa seda väidad?
Kelle käest oleks saanud seda raha milleks oleks võinud midagi muud osta?
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
18.11.2020 22:04:33
|
|
|
Pole süvenenud sellesse teemasse, aga Leafe poleks saanud võtta? Mitsud tulid vist palju odavamad?
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
18.11.2020 22:06:22
|
|
|
Et müüd kvoodi mitsule ja ostad 500 mitsu asemel 250 leafi?
Pikalt oleks selle peale saadetud.
Kas oleks saanud kvooti nissanile müüa ei tea. Vbl ostsid kellegi käest sandikopikate eest omale vajaliku kvoodi.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
18.11.2020 23:02:23
|
|
|
KillFrenzy, kui muud ei oleks saanud, siis, kuidas me muud ometi samas ka ise saime?
Mille alusel ma väidan mida? Seda, et oleks muud saanud? Selle alusel, et seal turul polnud ainult mitsud või mitte midagi variant.
Kvoote oleks saanud pakkuda ka teistele.
hkurujo88r, selleks peaks uurima vb., kas ja, kes Nissaniga diili tegid ning, kas ja mida said. Tol hetkel diilide tingimusi varjati, ent tagantjärele vb. saaks teada.
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
|