Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
12.10.2020 01:44:18
|
|
|
Katsetasin just sedasama mida ütlesid. Ei tule suitsu. Vähemalt mitte värskema püsivara puhul.
Laadisin lõpuni ja läksin jala mäkke. Tegin katseid ja loogika on täiesti õigesti tehtud.
Pinge tõusmise kusagilt sealt 42V-st ülespoole hakkab pidurdamisel juhti teavitama, et
"jou, sa väga tugevat pidurdust enam ei saa, nii et võta rahulikult".
Ja 40km/h on päris julm ausaltöeldes selle pisijunni otsas
Ma ei küsi firmi tegemise eest midagi. Need numbrid seal omavad väärtust.
Igatahes 1000W peaks olema saavutatav, aga mulle ei meeldi teatud anomaaliad
teatud laetuse tasemetel,kiirustel ja täisvõimsusel,seetõttu otsustasin teatud maalt
pidurit tõmmata. Kasutan nüüd antud sätetel. Vahepeal vast õnnestub ühe Stockiga joonele panna.
Kas ilma lahtivõtmata saab selgeks, kumb kontroller kasutusel on?
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
12.10.2020 07:38:36
|
|
|
Ega see ei pruugigi kohe juhtuda. Päris paljud on pidanud oma kontrollerit vahetama seetõttu, et täis akuga julmalt pidurdanud. Tõenäoliselt pidurdamisel tekkinud ülepinge korral on BMS aku cutoffinud ja seetõttu mosfettidel pinge tõusnud üle lubatu. Tavalise kontrolleri puhul oli selleks vist ligi 60V, rentalil kas 100 või 110V, pole hetkel täpselt meeles. Arvatavasti on sul siis rental.
Nendega on see, et alguses katsetatakse uusi lahendusi rentalitel ja siis hiljem pannakse käiku consumeritel. Näiteks lisati paks silikoonikiht ja vahetati mosfetid võimekamate vastu. Vähendab kõvasti veekahjustusi ja pidurdamisel lühistumisi.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
12.10.2020 14:40:03
|
|
|
No see 1.5.1 firmware pidurdamisel juba lahti ei lase, vahet pole mis akupinge on, küll aga on see piisavalt tainas, et kui madalal kiirusel hakata veerema ja MITTE puudutada kange, ta ei rakendagi üldse mootorit (neutraal niiöelda).
See on nüüd veits küsitav. Sellel on ju püsimagnet mootor ja magnetväli pöörleb igal juhul ning tekitab pinget igal juhul. Miks see pauku tee ma aru ei saa.
Kui tõesti on see upgrade-itud versioon 100V MOSFETidega, siis võibolla tõesti kannatab ära. Või äkki on ulme meetodeid kasutatud, varistorid
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
Urjuhh
HV vaatleja
liitunud: 16.10.2020
|
18.10.2020 13:33:21
|
|
|
John74 kirjutas: |
Augusti alguses ostetud Gpad Joyride. Olen sõitnud juba 750 km. Ei ühtegi probleemi. Ühe laadimisega saan sõita 35 km. Kui aeglasemalt sõidaks siis ilmselt saaks ka 40-45 sõita. Tippkiirus 40 km h. Kaalun 125 kg. Igati rahul selle pilliga |
Äkki juhid meid kah Kilpkonn Tortila juurde ? Google-Fu eriti ei aita kohapeal välja mõeldud "brändiga" ... :-/
|
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
Jann1
HV Guru
liitunud: 03.12.2005
|
28.10.2020 18:21:15
|
|
|
Kevadel ei mõõdeta enam autodel kiirust, vaid politsei hakkab kõnniteedel passima.
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
28.10.2020 18:35:57
|
|
|
Jann1 kirjutas: |
Kevadel ei mõõdeta enam autodel kiirust, vaid politsei hakkab kõnniteedel passima. |
Miks kevadel? Täna on-oli suurepärane ilm tõuksiga kihutamiseks!
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
28.10.2020 20:32:57
|
|
|
SSD kirjutas: |
Jann1 kirjutas: |
Kevadel ei mõõdeta enam autodel kiirust, vaid politsei hakkab kõnniteedel passima. |
Miks kevadel? Täna on-oli suurepärane ilm tõuksiga kihutamiseks! |
Sest ega see seadus veel kehti
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
31.10.2020 12:25:22
|
|
|
~ aasta tagasi oli (siin?) üks tegelane, kes müüs soodsalt kuskilt rendist maha tulnud Ninebot tõukse ja akusid.
Ega keegi ei mäleta, kellega tegu oli ja kas tal on see äri veel püsti? Oleks üht Ninebot'i välist akut tarvis.
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
_marek
HV Guru
liitunud: 31.12.2002
|
05.11.2020 11:56:08
|
|
|
Kas talve läbi tõuksi hoida kütmata panipaigas on aku surm? Temp eriti alla nulli ei lange, enamus ajast nulli ümber.
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
118 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
05.11.2020 12:45:08
|
|
|
_marek kirjutas: |
Kas talve läbi tõuksi hoida kütmata panipaigas on aku surm? Temp eriti alla nulli ei lange, enamus ajast nulli ümber. |
Ma olen surmkindel ,et kevadeks on laip 0c ei ole li-ion hoiustamise temperatuur. +20c on see vabalt võid hoida mingis ruumis toas aegajalt laadida mõned minutid igakuu ,et kevadeks üllat poleks. Pool laetust hoida sees kui kaua vedeleb. Muidu muutub samasuguseks nagu aliexpressi aku. Kuu kaks kasutdad ja viskad minema garantiise sellise akuga pole siis mõtet minna.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
pwn13
HV veteran
liitunud: 04.10.2011
|
05.11.2020 19:26:15
|
|
|
warwas kirjutas: |
~ aasta tagasi oli (siin?) üks tegelane, kes müüs soodsalt kuskilt rendist maha tulnud Ninebot tõukse ja akusid.
Ega keegi ei mäleta, kellega tegu oli ja kas tal on see äri veel püsti? Oleks üht Ninebot'i välist akut tarvis. |
võtaks isegi ühe ligi
_________________ pWn |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
06.11.2020 10:14:38
|
|
|
Mul üks tõuks on suht 100% akuga vedelenud soojas garaasis paar kuud ja teine umbes 90%. Peaks siis tühjemaks sõitma?
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
06.11.2020 14:12:36
|
|
|
MRTO kirjutas: |
Mul üks tõuks on suht 100% akuga vedelenud soojas garaasis paar kuud ja teine umbes 90%. Peaks siis tühjemaks sõitma? |
Teooria on selline:
Kui pikalt säilitada siis 100% võib halvasti mõjuda (natuke sõltub sellest, et kui palju see kuvatav "100%" tegelikust aku mahtuvusest on).
Liitiumaku ei taha olla täiesti täis ning kardab ka süvatühjenemist.
Teslade puhul näiteks on eraldi võimalik auto menüüst valida, et nüüd kohe lähen sõitu ja siis lubatakse aku rohkem täis laadida, kui tavaliselt (st auto ei jää seisma väga täis akuga).
Sälitada võiks ideaalis 60-80% vahel (pole liiga täis ning samas on iseenesesliku tühjenemise katteks varu).
Ei oska öelda kas 80% ja 90% vahel on märkimisväärset mõjuerinevust pikemal säilitamisel.
Lisaks võiks keegi kommenteerida kellel rohkem praktikat on
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
06.11.2020 16:29:30
|
|
|
Meil on soe kelder. Üle kümne kraadi sooja stabiilselt. Kas seal võiksin tõuksi hoida? Või on ikka kevadeks kutu? Aku muidu 70-80% peal. Korra kuus, ilusa ilmaga, proovin paar tiiru teha ja vajadusel toas veidi laadida siis ka.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
06.11.2020 16:32:42
|
|
|
Bms ei laadigi akut füüsiliselt 100% täis. Samamoodi ei lase ta seda füüsiliselt 0% peale. Ise mingi hakata nüüd leiutama millal on sul 60-80% on parajalt öeldes ajuvaba tegevus aastal 2020
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
06.11.2020 18:03:49
|
|
|
Sold OUT, Mis see Bms on? Tõuksitootja?
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
warwas
HV Guru
liitunud: 06.07.2003
|
|
Kommentaarid: 243 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
06.11.2020 18:17:02
|
|
|
warwas, Tänan. Ja kas need kontrollerid on kõigil peal? Või kas ninebotil on?
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
06.11.2020 18:24:32
|
|
|
Isegi sul mobiiltelefonis ja kõrvaklappides on see olemas
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
06.11.2020 18:33:09
|
|
|
SSD kirjutas: |
warwas, Tänan. Ja kas need kontrollerid on kõigil peal? Või kas ninebotil on? |
Ilma selleta ei saa. Kui ühendad pinge otse Li-ion aku klemmidele, siis varem või hiljem käib pauk ja akut enam pole.... kehvemal juhul sind ennast ka mitte.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
09.11.2020 09:28:28
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Bms ei laadigi akut füüsiliselt 100% täis. Samamoodi ei lase ta seda füüsiliselt 0% peale. Ise mingi hakata nüüd leiutama millal on sul 60-80% on parajalt öeldes ajuvaba tegevus aastal 2020 |
Ma pole ammu teemas sees olnud, tead sa mis protsendini reaalselt täis laetakse näiteks tõukside puhul, kui kasutajale 100% / "täispulgad" kuvatakse?
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
09.11.2020 09:32:45
|
|
|
Ligi 4.15V peale. 100% oleks 4.2V.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
09.11.2020 10:01:19
|
|
|
+15c ga ei tohiks midagi hullu olla veel sõidad näidiku poolepeale umbes ja siis las vedeleb kui igakuu veel natuke laed ja tiiru tavel sulaga teed ei juhtu midagi li-ioni halb omadus on oksudeerumine just seda seistes. Kui talvel kah veits kasutad siis midagi hullu ei juhtu. Sellise tegevusega pikendad ona aku eluiga. Kuigi aku võib olla 5+ aastat kasutatav. Aparaat peks näitama oma näidikuga palju seal järgi on. 50% ei pea täpselt näidiku peal olema vabalt võib ka 60% olla tähtis on see ,et ei seisaks täis laetusega. Kui aparaat näitab volti ja on 36v aparaat täis laetus on 42v poolepeal 36v. Aparaadil on enda näidik tavaliselt vaatad aku pulk umbes poolepeal ja problem solved.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 09.11.2020 10:03:28, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.11.2020 10:02:28
|
|
|
Mul xiaomi seisis terve talve õues kuuris. Kevadel töötas edasi ilusti
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
|