Sa näed igal pool ainult negatiivset ja vastandumist siin teemas...
Selle teemavälise postituse asemel oleksid võinud vastata küsimusele, et kuidas see kilometraazh saavutati päriselt.
Täna sõidad teise linna kliendiga kohtuma. Homme kohtud kliendiga ja sõidad edasi järgmisesse linna jne.
On raske mõelda siinsest konnatiigist väljaspoole. Ega klahvide vajutamine kaugele vii. _________________ Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
See ikka mingi takso läbisõit. Kel vaja nii palju sõita et koguaeg kuskile jõuda ei raiska küll seda aega autoroolis
Saage oma Saksamaa unistusest üle, normaalne inimene ei taha vabatahtlikult 500 või tonn igapäevaselt uhada.
A miks siis laagri asemel terve mootor vahetati? On selles üldse laagreid? Äkki lihtsalt puksidel
Keegi võiks paar lausega kokkuvõtte teha, enne vaatasin seda auto transletiga, suht pudru ja kapsad ehk eriti targemaks ei saanud. _________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Üks aku vahetus, üks rekalibreerimine. Laeb 85% enamasti.
Mootori vahetused olid läbisõidu alguses (esimese 400kkm jooksul) ning palju aidanud Teslal tuvastada ja parandada ehituslikke vigu. Viimane mootor nüüdseks 800kkm muretult.
Tegemist ei ole taksojuhiga, börsimaakler. Tal on ka originaalne Roadster millega sõitis 650kkm.
Kuid ise Saksamaal õppides oli mitu õppejõudu kes sõitsid hommikul tööle ja õhtul koju 200-250km üks ots. Üks õppejõududest elas üldse Prantsusmaal ja tema sõitis kolm korda nädalas 600km lõiku.
See ikka mingi takso läbisõit. Kel vaja nii palju sõita et koguaeg kuskile jõuda ei raiska küll seda aega autoroolis
Saage oma Saksamaa unistusest üle, normaalne inimene ei taha vabatahtlikult 500 või tonn igapäevaselt uhada
Saage üle oma konnatiigi vaatest, kui tööle sõidab tund aega 200km kaugusele, siis ei ole see hullem kui ummikus Tallinnasse tulla kuskilt veidi eemalt. _________________
See ikka mingi takso läbisõit. Kel vaja nii palju sõita et koguaeg kuskile jõuda ei raiska küll seda aega autoroolis
Saage oma Saksamaa unistusest üle, normaalne inimene ei taha vabatahtlikult 500 või tonn igapäevaselt uhada
Saage üle oma konnatiigi vaatest, kui tööle sõidab tund aega 200km kaugusele, siis ei ole see hullem kui ummikus Tallinnasse tulla kuskilt veidi eemalt.
Nagu mul paar töökaaslast Mis nii kaugelt tööle käid (40km). Ütlen, et Ma ei tea, pole kaugel, pool tundi vaid.
Ise elavad teises linna otsas ja küsid, et kaua hommikul tööle sõidad siis tuleb vastuseks, ee 35 minutit
Eks suur osa arvutabki kilomeetreid mitte teekonnale läbivat aega
See ikka mingi takso läbisõit. Kel vaja nii palju sõita et koguaeg kuskile jõuda ei raiska küll seda aega autoroolis
Saage oma Saksamaa unistusest üle, normaalne inimene ei taha vabatahtlikult 500 või tonn igapäevaselt uhada
Saage üle oma konnatiigi vaatest, kui tööle sõidab tund aega 200km kaugusele, siis ei ole see hullem kui ummikus Tallinnasse tulla kuskilt veidi eemalt.
See ikka mingi takso läbisõit. Kel vaja nii palju sõita et koguaeg kuskile jõuda ei raiska küll seda aega autoroolis
Saage oma Saksamaa unistusest üle, normaalne inimene ei taha vabatahtlikult 500 või tonn igapäevaselt uhada
Saage üle oma konnatiigi vaatest, kui tööle sõidab tund aega 200km kaugusele, siis ei ole see hullem kui ummikus Tallinnasse tulla kuskilt veidi eemalt.
Mitu korda saksamaal on kasutajad salatoimik, rmc, ise autoga sõitnud?
lihtsalt infoks siis, 200km/h pole võimalik tund järjest sõita. tegelikult pole isegi 10 minutit, sest liiklus jääb ette ja pead ikkagi hoo maha võtma. lisaks, piiranguta tee pole järjest, vaid piiranguga lõigud on vahel.
See ikka mingi takso läbisõit. Kel vaja nii palju sõita et koguaeg kuskile jõuda ei raiska küll seda aega autoroolis
Saage oma Saksamaa unistusest üle, normaalne inimene ei taha vabatahtlikult 500 või tonn igapäevaselt uhada
Saage üle oma konnatiigi vaatest, kui tööle sõidab tund aega 200km kaugusele, siis ei ole see hullem kui ummikus Tallinnasse tulla kuskilt veidi eemalt.
200km kaugusele sõites sellist läbisõitu ei saa.
Samuti ei saa sa Teslaga väga pikalt sõita kui kiirus on 200km/h (kusagil ~200-300km peakski range jääma kiire näppudel arvutamise tulemusel).
Kui nüüd kiire matemaatika teha siis selgub, et see auto on sõitnud igapäevaselt 500km (eeldan, et auto on 6,5a vana). Ehk siis absoluutselt iga päev on sellega sõidetud keskmiselt 500km. Reaalsuses ei usu, et tal ühtegi puhkepäeva ei olnud kus auto kasutust ei saanud. Teeme siis teistpidi arvestuse, eeldame, et ta sõitis keskmiselt 5 päeval nädalas. Sellisel juhul tuleb päeva keskmiseks ~700km.
Vahet ei ole kas seda vahemaad kütta autobahnil või niisama maanteel. See on endiselt vähemalt ~5h autoroolis iga päev (140km/h keskmise kiiruse puhul - mis on ka minu arust vägagi optimistlik eeldus. Usun, et reaalselt on keskmine kiirus tal madalam ja seega roolis veedetud aeg pikem - 6h+ päevas).
Ma leian, et see ajakulu on täiesti absurdne autoroolis istumiseks, kui just sõitmisega raha ei teeni. Sellest ka minu küsimus tekkis enne, et millega ta tegeleb. Mingid infokillud õnneks siin tulid, kuid need nagu ei rahulda uudishimu endiselt piisavalt. Ei tundu nagu kuigi mõistlik 5-6h tööpäevast veeta roolis kui samal ajal võiks tegeleda millegi produktiivsega.
Noh üks variant muidugi ongi, et ta tegeles roolis olles millegi produktiivsega ja teed ei jälginud ning usaldas autopilooti. See oleks usutavam kui see, et inimene terve selle aja lihtsalt sõidab. _________________ There is no place like 127.0.0.1
Mitu korda saksamaal on kasutajad salatoimik, rmc, ise autoga sõitnud?
lihtsalt infoks siis, 200km/h pole võimalik tund järjest sõita. tegelikult pole isegi 10 minutit, sest liiklus jääb ette ja pead ikkagi hoo maha võtma. lisaks, piiranguta tee pole järjest, vaid piiranguga lõigud on vahel.
pmst küll.
10min ikka õnnestub, olenevalt kohast ja kellaajast, aga hommikul õhtul on liiklus väga tihe ja tihti stau, päeval lihtalt tihe.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.