Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Baldur's Gate 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 27.07.2020 12:43:02 vasta tsitaadiga

Super, et käikudega. Lõpetasin just uuesti DAO mängimise - kui suurem grupp vastaseid siis oli lahing paras läbu ja tüütus kui üritasid backstab tegelast kasutada.
Vastupidiselt DOS2-le, mis pani backstabi tõsiselt armastama isegi kui see polnud nii tõhus kui maagide AoE spellid.
Ja Larianil on oskus lugu kirjutada nii, et see on tõesti huvitav. Pole igav "klassika" või siis mingi üle vindi keeratud "ägedus"(loogikavaesed ja ajuvabad puändid).
Ja DOS2 soundtrack oli ka võimas.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 28.07.2020 10:09:49 vasta tsitaadiga

Tundub , et käigupõhine on vähemalt aastal 2020 see õige variant.
POE 2 ja Pathfinder:Kingmaker lisasid/lisavad mõlemad selle võimaluse hiljem mängu. Enda kogemus on ka, et käigupõhine on parem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.07.2020 20:24:02 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Tundub , et käigupõhine on vähemalt aastal 2020 see õige variant.
POE 2 ja Pathfinder:Kingmaker lisasid/lisavad mõlemad selle võimaluse hiljem mängu. Enda kogemus on ka, et käigupõhine on parem.

kuidas võtta divine divinity oli esimene larian rpg ja see oli hack and slash , ikka oli ülikõva mäng
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 09.10.2020 14:53:19 vasta tsitaadiga

Peale 10-t minutit uudistamist
Põhjaks on D:OS stiil ja D&D reeglid on kohandatud sellega. Vanat BG-d pole mõtet mängust eriti otsida, ilmselt on see nostalgikutele üsna suur pettumus.

Kõrguse sisse toomine annab taktikaliselt ja maailmas ringi liikudes väga huvitavaid tulemusi. Stealth tüüpi mängu läbimängimine peaks palju reaalsem olema. Loomulikult on varem ka mängudes kõrgus sees olnud, aga mälu järgi ei meenu küll midagi kus nii vabalt ringi hüpata saaks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 10.10.2020 12:54:43 vasta tsitaadiga

BG-d omal ajal mängitud kuid D:OS (2) oli ju super- pole midagi taga nutta. Ainus mis vääriks DOS puhul natukenegi nurinat, et väike oli ja kohati suht koridor- aga head mängu tahaks alati rohkem.
Stealth ... see eeldab, et expi ja raha annavad questid, mitte kollid. Stealth karakterile hea, fighter tegelasele natuke tänamatu. Mulle isiklikult muidugi sobiks hästi.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2020 01:06:17 vasta tsitaadiga

mis järjes see mäng praegu on, annab ikka lõpuni mängida või ainult paar chapterit?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2020 07:58:20 vasta tsitaadiga

Vist oli esimene peatükk mingi 20 tundi, jäi kuskilt kõrva.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 16.10.2020 14:02:56 vasta tsitaadiga

Kui sa kõike vahele tahad jätta, siis jõuaks 7 minutiga lõpuni.
Muidu vist jah kuni 25 tundi , 1 peatükk ja vist esimesed 4 levelit. Ühtegi story taustaga tegelast ka alguses valida ei saa ja kõiki klasse pole veel mängus.
Mängu ennast oli vist mingi 60-70 giga. Lihtsalt niisama pole mõtet vist proovima hakata. Kui huvi on ja bugid tuju ära ei riku, siis saab mängida küll.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Kreisi kasutaja
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 29.10.2020 02:58:06 vasta tsitaadiga

Sai proovitud aga midagi paeluvad ei leidnud. Kogu mäng nii vastu kah. Igast veidrad elukad, kämbud ja haldjad jne. Dialoogid ka kõik nii igavad, et skippi aint.
Lootsin ehk hakkab peale nagu DA:O aga eihh.
Arvuti ka aint undab koguaeg, isegi low settingutega. Mis seal nii võimsad käimas, et arvutid nii koormab.

_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 12.08.2021 09:09:38 vasta tsitaadiga

Aasta möödas ja vb. järgmine aasta väljas?
Meeldis ühe kriitiku tekst: "
tsitaat:
Really wanted to love this game, but unfortunately it's way less Baldurs Gate than expected and way too much Divinity."

icon_lol.gif mis inimestel viga on kui viimase kümnendi parima RPG (DOS 2) moodi mäng ei sobi?

(PS. ise mängisin Baldursit kui seda omal ajal Raua tn. saunast laenutada sai ...olid ajad)

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 07.07.2023 22:13:56 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 11.07.2023 00:08:33 vasta tsitaadiga

MatchMaker kirjutas:

Link


Täpsustamiseks, "Release" siinkohal viitab sellele, et tegemist on teaseriga nende "Release Showcase" live stream ürituselt.

See on põhimõtteliselt väikene "Romance Teaser".

Netis on juba hunnik inimesi ennast kringlisse nutnud, et mis Release Trailer see selline on.

Korralikud Trailerid alles tulevad.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sn4itek
HV kasutaja
Sn4itek

liitunud: 21.09.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.07.2023 20:41:02 vasta tsitaadiga

https://twitter.com/vaughandavies97/status/1677361748658069516
Tundub huvitav
Läheb vist ostuks
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.07.2023 12:03:44 vasta tsitaadiga

Ei osta enne kui asi released. Mis puutub turn-based'i - ma arvan, et see pole halb idee. Larianil on sellega vaga palju kogemust ja olgem ausad, me pelasime BG1-2 nii et iga paari hetke tagant vajutasime space ja siis liigutasime mehikesi, queuesime spelle vms. Kui palju see turn-based'ist erineb?
_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.07.2023 14:41:20 vasta tsitaadiga

Ostsin iidammu juba et alguschapterit mängida, väga meeldis. Jääb full reliisi ootama beer_yum.gif
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 19.07.2023 10:38:58 vasta tsitaadiga

AlvinL kirjutas:
Ei osta enne kui asi released. Mis puutub turn-based'i - ma arvan, et see pole halb idee. Larianil on sellega vaga palju kogemust ja olgem ausad, me pelasime BG1-2 nii et iga paari hetke tagant vajutasime space ja siis liigutasime mehikesi, queuesime spelle vms. Kui palju see turn-based'ist erineb?


Võitluse tempo on taktikalise pausiga tunduvalt kiirem. Puhtalt käigupõhine laseb võitlusesse rohkem süveneda ja sellest on tunduvalt lihsam arusaada. Taktikalise pausi puhul hakkavad kõik tegelased korraga midagi tegema ja kui mängu süsteemis kodus ei ole, siis on väga raske arusaada mis tegelikult toimib.
Üks oluline erinevus on veel tegelaste liikumised. Käigupõhisel mängul on liikumine palju olulisem, sest liikumise ulatus on käigu jooksul selgelt piiratud. Taktikalise pausiga pead lihtsalt spelli,ability castimise ajal õiges kohas olema. Muidu saad suhteliselt vabalt ringi joosta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 20.07.2023 08:21:12 vasta tsitaadiga

Hea mängu puhul polegi kuhugi kiiret.
Jah - on olnud olukordi käikudega mängudes, kus sina või mängutegija on vea teinud ja lahing venib mõttetult pikaks, ilma mängu ilu omamata.
Näiteks x põhjusel aktiveerub pool linna või on mingid summon tegelased, kes muudkui tekivad. Aga headest mängudest rääkides siis on need üksikjuhtumid.
Ise alustanud kunagi Baldursi ja Falloutiga - mingid keerulisuse vahest käikudega vs. pausitamine pole küll aru saanud.
Lihtsalt erinevad stiilid, kes mida eelistab.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 20.07.2023 11:05:16 vasta tsitaadiga

Mäletan demos/early access kus üks v6itlus kestis üle tunni aja. Igakord vahi kuidas AI oma tegelasi liigutab ja oota. Siis veel kaotasin kah ja tee k6ik uuesti. Sellepärast turnbased ei käi üldse mulle. Välja arvatud FF seeria kus oli ok kiirus.
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Devious_Takata
HV vaatleja
Devious_Takata

liitunud: 10.04.2023



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2023 15:09:15 vasta tsitaadiga

Isiklikult väga hea meel, et ikka turnbased on ja see SwarmAI aitab ka kaasa selliste horde fightidega mis muidu väga pikaks veniksid, kuigi EA nägin vist ainult ühte sellist kaklust ühes koopas, kus seda kasutati.

Taktikalisega oleks ilmselt keeruline v tüütu ka kui coopi mängides kordamööda pausitamine käiks aga vb mitte ja oleneb implementatsioonist, pole vist sellist coopi millel taktikaline pausidega süsteem? Igal juhul arvan aga, et taktikaline võiks neile olemas olla, kes seda tahavad.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2023 16:38:45 vasta tsitaadiga

Here we go folks. Kell ~18 release.

Multiclassing ja respec at will on super. lvl 2 fighter kõigile Action surge jaoks icon_biggrin.gif
Linux geimerid mängige dx11.exe kaudu, bg3.exe kalab mingil põhjusel.

_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sn4itek
HV kasutaja
Sn4itek

liitunud: 21.09.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2023 20:08:47 vasta tsitaadiga

https://www.youtube.com/watch?v=cnLMa_tORrw

beer_yum.gif
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.08.2023 19:11:01 vasta tsitaadiga

Yeap..seal on igasugu nilbusi icon_biggrin.gif
edit:

Seni 40h playtime, vaevu jõudnud esimesed kaks ala ära teha.

Üks pilt ka. Pilt on suur.
Spoiler Spoiler Spoiler


Fps on seni stabiilselt 90+ olnud, ss ajal tõmbas kooma. BG linn pidi kohutuvalt lägima, aga pole veel ise jõudnud sinna, ei tea öelda.

Mõned plussid
- meeletult contenti
- tegudel / tegemata jätmistel on tagajärjed
- väga palju igasugu mõistatusi, peidetud/raskesti ligipääsetavaid kohti
- origin tegelased vähemalt on kõik huvitavad

Mõned miinused
- see fucking inventory süsteem on cancer
- mainisin tagajärgi, pole alati selgelt väljendatud, mis saab (seega save-scum, et teada saada)
- kaamera kontroll bugib vahest, aga seda juhtub minimaalselt
- kui battle järel tuleb cutscene, aga mingi üksik vastane kuskil avastab järsku, et minu partyt on vaja rünnata, siis cutscene katkeb, tuleb uuesti battle ja ei saa enam seda cutscene'i

Seni julgen vähemalt 9/10 pakkuda. Siin on kindlasti 10/10 tulemas, kui mõned tõsisemad probleemid ära parandada.

Mängin muideks linuxi peal ja 40h jooksul pole mäng kordagi crashinud beer_yum.gif

_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 08.08.2023 20:48:37 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif Üks mida kommentaarides häirivana märgitigi, et "täringuviskamine" pidavat vahel liiga drastiline olema...
aga vanad mängijad on ilmselt harjunud, et negatiivsed "criticalid" on save/load abil lahendatavad.
Varasemate Lariani mängude najal loodan, et need "tagajärgi, pole alati selgelt väljendatud" olukorrad on siiski erandid
ja üldiselt on mängutegija suundadel ikkagi oodatud mõju ning mängutegijad austavad üldiselt mängija otsuseid -
- ikkagi RPG, mitte kodanikuõpetus.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2023 17:23:11 vasta tsitaadiga

Tacticiani peal on algus tõesti raske nende täringutega. Tarvis Advantage ja 1d4 die roll boonust kasutada. Aga see on d&d mitte dos2.

Also, mulle väga meeldib, et lõksud ja fall damage on surmavad. Üks äge viis kuidas cheesida palju fighte on keegi kuristikust alla visata. Ei saa küll looti, aga full exp icon_biggrin.gif
Näide fall damagest - esimeses alas ühes koopas on üks big ass ämblik. Tüüpiliselt jõuad sinna lvl3-na või nii, aga see raibe on lvl5. Kui piisavalt kõrgelt ta alla visata kuskilt, siis fall damage praktiliselt tapab ta. Võib ka kuristikust alla visata, aga tal suht hea loot, seega tasub alles hoida.

edit: kui ei saa kulda maast üles korjata:
Options - Interface - Always show item stack splitter (disable)

edit2: 70h playtime, sain teada, et act1 sai nüüd tehtud icon_lol.gif act 2 ja 3 veel minna

_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
psauce
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.03.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.08.2023 00:41:29 vasta tsitaadiga

https://www.youtube.com/watch?v=9clkgBSRXLs icon_rolleyes.gif
_________________
Kasutajaga meim äri ei tee temapoolse ebaausa käitumise tõttu.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Baldur's Gate 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.