Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 2085, 2086, 2087 ... 2285, 2286, 2287  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 48 ]
Ei
42%
 42%  [ 208 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 491

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
aksel
Kreisi kasutaja
aksel

liitunud: 04.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.10.2020 22:22:02 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
Pane kaabel. Ei pea pärast uut teemat tegema, et vooluvõrgu adapterid ruudutavad või mis antenne või seadmeid wifi linki jaoks soovitatate.

Oma hoov, ei pea ju meetri sügavusele kaevama, labidas maasse, kaabel prakku ja järgmine 15cm.

Hea soovitus - Samamoodi sai terve suvi igasugu wifi pikendamistega jamatud..lõpuks kaabel 10cm sügavusele ja mured läinud

_________________
rohkem liha riigile
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 13.10.2020 22:24:10 vasta tsitaadiga

Puhv2 kirjutas:
indrpo kirjutas:
Pakun, et mure on nende pisipiltidega kerimisega HLS salvestustega. K2, TV3 jne.
pange täpselt kanal, saade ja kellaaeg koos digiboksi seerianumbriga ja kliendi nimega info@telia.ee viide TV tiimile.
Mida rohkem näiteid, seda parem. Ehk suudetakse nii paremini probleem lokaliseerida.


Vaatan telekat ülivähe, aga juhuslikult on värske näide varnast võtta - Sotid selgeks salvestuse 24. minut (mõned sekundid peale). Tegelikult ei ole tarbija asi vigu välja tuua, tarbija maksab toimiva asja eest ja kui teenus on puudulik, siis peaks teenusepakkuja võimlema juba esimese signaali peale. Kui jama on juba nädalaid, siis teenusepakkujal ei tundu huvi olevat. Antud juhul tundub olevat järjekordne näide sellest, kuidas toimivat lahendust on muudetud tagumiku suunas, enam isegi ei üllatu. Panin kohusetundlikult kirja ka üldmeili, aga veelkord - minu asi pole kellegi teise teenust parandada.



OT. Tarbija huvi on igati ebameeldiva/probleemse teenuse tagasiside esitamine. Ära võta seda nüüd sellisena, et pakkuja annab sulle teadlikult kehva kaupa.
Kaup tihtilugu on ikkagi testitud ja kõik võimalikud tsenaariumid läbinud laboris aga praktikas tuleb alati vigu välja erinevates tehnoloogiates ja kliendipaigaldistes. Neid vigu, mis avalduvad, on tihti põhjustamas justnimelt erinevad tegurid ja selle vastu aitab vaid kliendi tagasisidest lähtuv analüüs, kus viga on ja mida parandada.
Paraku on nii, et tehnoloogia uueneb ja sellega on vaja kaasas käia, kui sa vead ikka aastakümneid sama vankrit siis lõpptulemus võib olla see, et ratas käib alt ära ja ongi kõik.

Seega kui sa kannatad, siis kannata edasi. võib olla viga jaamas, liinis, ruuteris, kaablis, digiboksis, teleris ja lõpuks vaataja silmades. Kui on huvi probleem lahendada, viska telefonis meil teele, sama kommentaar, mida sa vaevusid siia kirjutama.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
acer
HV veteran

liitunud: 22.06.2002




sõnum 14.10.2020 10:15:40 vasta tsitaadiga

Minule helistati Teliast, kuna ma siin kirun Salvestust ja otsustas minuga personaalselt tegeleda.

Vaatas siis logisid ja ütles, et mul on vana ruuteri versioon ning digiboks ei uuenda oma versiooni enne, kui ruuteri versioon on kõige värskem.
Ütles, et 14.10 kell 02:00 paneb tema ruuteri versiooni uuenduse ootele.
Eile oli selline versioon ruuteris:
Firmware Version
NORRLAND-X-TELIAEE-4.3.2-191031_1846
Other Bank
NORRLAND-X-TELIAEE-4.3.2-191031_1846
Täna on selline versioon ruuteris:
Firmware Version
NORRLAND-X-TELIAEE-4.3.4-200514_0000
Other Bank
NORRLAND-X-TELIAEE-4.3.2-191031_1846

Minu jaoks kummaline, et ruuter sellist uuendust ise keset ööd ei tee ja tehnik peab käsitsi ruuteri versiooni uuenduse algatama.
Logisid näitab ruuter ainult 200 kirjet ja sealt on näha, et kell 02:05 miskit toimus.

Igatahes selle jutu peale arvaks ma, et ka digiboksi versioon on muutunud, kuid seda mina ei märganud.
Digiboksi tarkvara versioon eile:
6.120.1
Digiboksi tarkvara versioon täna:
6.120.1

Kuna tugijaama logi on väga mahukas, siis selleks, et tehnik saaks kontrollida mis toimub jaamaga samal ajal, on neil vaja teada konkreetset näidet (2-3):

Millise boksiga (seerianumber vajalik) ja mis kell on olukord juhtunud;
Mida vaatasite: kanal, saade, episood.
Kas live või salvestus?
Kui salvestus, kas siis tagasikerides sama viga?
Vea kirjeldus: kas pilt hakib, jääb staatiliselt seisma või mingi muu anomaalia? Läheb mustaks?

Eks näis, kuidas Salvestus nüüd toimib ning kas peab veel täiendavat infot saatma, et edasi debugida.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Inspiro
HV kasutaja

liitunud: 28.05.2012




sõnum 14.10.2020 10:57:27 vasta tsitaadiga

acer Konsultant vajutas nuppu “uuenda öösel” ja automaatika tegi uuenduse ise.

Aeg-ajalt vōidakse uuendada ka automaatikaga, kuid see eeldab seda, et kōik puudutatud kliendid saaksid ka vastava teavituse.

Digiboksil on tarkvara ja vahevara (ui). Sina näed ainult UI versiooni.


viimati muutis Inspiro 14.10.2020 11:59:11, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.10.2020 11:15:28 vasta tsitaadiga

Huvitav, et digiboksi softi uuendus sõltub ruuteri softist. Kui mul ei ole Telia ruuter, kas ja kuidas siis käib digiboksi softi uuendus?
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cloner
HV kasutaja
Cloner

liitunud: 19.10.2004




sõnum 14.10.2020 14:19:56 vasta tsitaadiga

Mis ma tõesti pean käima Telialt uurimas, et mis ruuteri fw parajasti käigus on ja paluma omal uuendada?
Kui tihti siis seda tegema peaks huvitav?
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 14.10.2020 14:31:52 vasta tsitaadiga

Cloner, tekkis sama mõte. Seda enam, et veidi aega tagasi selgus, et mul ruuteril ka mingi vana versioon peal. Kusjuures online help iseteeninduses ka ei näidanud, et uuendus on saadaval. Sain uue peale ainult tikuga reset tehes. Iga seadme uuendus võiks tulla teatena kasvõi meili peale.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cloner
HV kasutaja
Cloner

liitunud: 19.10.2004




sõnum 14.10.2020 14:35:28 vasta tsitaadiga

Läksin vaatasin online abist, seal võrguühenduse test näitas, et on uuendus ruuterile, panin tegema, näis...
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 14.10.2020 16:55:14 vasta tsitaadiga

Sellest on hiljuti korduvalt räägitud.
Kasutajad ise avaldasid teemades meelehärmi, kui operaator käib pidevalt ruuterit uuendamas ja algseadistamas.
Kui kasutajal on tõrked teenustega, siis lähebki online abisse ja vaatab kas on miskit või pole.
Kui klient helistab, ütleb teenindaja, et teeme uuenduse.

Kui kriitilisi muudatusi pole, Telia kliendi ruuterit ei torgi. Viimati oli hädavajalik väliste 4G ruuterite softi uuendada ja sellest anti tõesti teada ja tehti.

Targematel kasutajatel soovitan tikuga kodus ise reset teha, eriseadistuste korral online abi ruuterit uuendama ei hakka.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cloner
HV kasutaja
Cloner

liitunud: 19.10.2004




sõnum 14.10.2020 19:26:57 vasta tsitaadiga

Et siis salvestuse mittemängimine pole probleem, selline ongi teenuse norm tase?
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Helari777
HV vaatleja

liitunud: 27.03.2019




sõnum 14.10.2020 19:57:05 TMotorola VIP vasta tsitaadiga

tom2@hot kirjutas:
<StbConfig>
<BootParams>
<KernelUrl>http://static.mw.elion.ee/dtv-fw/kernel/kreatv-bi-raimond-motorola-26.config_4.6.1.cornsilk.9_26_1_st40_vip10x3.bin</KernelUrl>
<KernelVersion>4.6.1.cornsilk.9_26_1</KernelVersion>
<SplashUrl>http://static.mw.elion.ee/dtv-fw/splash/motorola-splash-telia.spl</SplashUrl>
<SplashVersion>3</SplashVersion>
</BootParams>
</StbConfig>

Mida ma siit järeldama peaks?

tundub et see factory reset peale softi laadimist oligi puudu.


Tundub, et midagi on vahepeal muudetud, sest minu varasemad splash ja kernel ei suutnud ka Teliaga tarkvara laadimise mõttes ühendust tekitada. Nüüd võtsin ülaltoodud aadressidelt splashi ja kerneli uuesti - tarkvarauuendus toimis ja boks taas töökorras.

Edit: miskipärast toimis ühekordselt, s.t. õnnestus ka teist boksi proovida ja seda käima ei saanud.


viimati muutis Helari777 14.10.2020 20:30:31, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Driftmoon
Kreisi kasutaja
Driftmoon

liitunud: 22.09.2002




sõnum 14.10.2020 20:12:50 vasta tsitaadiga

Cloner kirjutas:
Et siis salvestuse mittemängimine pole probleem, selline ongi teenuse norm tase?

kelle käest sa siin neid vastuseid ootad? See pole mingi klienditeenindus sul siin.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cloner
HV kasutaja
Cloner

liitunud: 19.10.2004




sõnum 14.10.2020 20:33:41 vasta tsitaadiga

Konks kirjutas:
Cloner kirjutas:
Et siis salvestuse mittemängimine pole probleem, selline ongi teenuse norm tase?

kelle käest sa siin neid vastuseid ootad? See pole mingi klienditeenindus sul siin.


Selle sama mehe käest kes iga häda puhul siin rind ees kaitsele lendab. Kasutaja on loll, et salvestus hakib...
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 14.10.2020 20:35:21 vasta tsitaadiga

Cloner, mis soga sa nüüd ajad. riketesse kõne kui mõni tehniline probleem on.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 14.10.2020 22:32:08 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Cloner, mis soga sa nüüd ajad. riketesse kõne kui mõni tehniline probleem on.


Ja jah. Siis peaks pool eestit sinna helistama kui keegi liigutama hakkab alles...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Puhv2
HV kasutaja
Puhv2

liitunud: 27.10.2011




sõnum 14.10.2020 23:11:20 vasta tsitaadiga

Okei, see läheb veits liiale nüüd, ärgem kiusakem Teliat. Mis teil kõigil viga on? See, et asjad vahepeal ei toimi ja uued lahendused või mingid uuendused ei toimi ning neid mõistliku aja jooksul korda ei tehta - see ei ole Telia süü, Te näete kõik siin asjas tonti. Vene ajal oli kõik hullem, meenutagem! Suurem kasumiootus nõuab, et ressurss (sh palgaline) oleks minimaalne ja eestlaste kannatlikkuse, tagasihoidlikkuse ja leplikkuse peal saab põmst igavesti liugu lasta. Meenutan heldimusega seika, kus päev-kaks polnud koduühendust, helistasin kliendiinfosse ja uurisin, et kui teenust ei pakuta, et kas siis maksma ei pea. Situatsiooni lahti ei seletanud, ei tundunud vajalik, tahtsin lihtsalt põhimõttelist vastust. Väideti väga kindlalt, et kui teenust ei pakuta, et siis ei saagi tasu küsida, aga uue kuu alguses oli arvel ikka terve kuu eest teenuseid, kuigi kaabel vms asi oli laiali korterelamust väljaspool ja tehnik väitis, et ei siit arvet tulla saa. Eks ma ikka ise süüdi ole, nii jäi mulje juba siis ja põmst võib seda järeldada ka siit foorumist. Laupäeva õhtul tuleb pahasena korra rusikaga saunatagust seina koputada ja ongi unustatud - olen ju ikkagi kannatlik eestlane ja mis ma hakkan suurt korporatsiooni kiusama.
_________________
mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 14.10.2020 23:17:52 vasta tsitaadiga

Puhv2, Päris nii ikka ei ole. Kui teenust ei saa, siis mina selle eest ei maksa ka. Lähen või kohtusse kui vaja!
Kommentaarid: 307 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 261
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 14.10.2020 23:47:30 vasta tsitaadiga

Puhv2 kirjutas:
Okei, see läheb veits liiale nüüd, ärgem kiusakem Teliat. Mis teil kõigil viga on? See, et asjad vahepeal ei toimi ja uued lahendused või mingid uuendused ei toimi ning neid mõistliku aja jooksul korda ei tehta - see ei ole Telia süü, Te näete kõik siin asjas tonti. Vene ajal oli kõik hullem, meenutagem! Suurem kasumiootus nõuab, et ressurss (sh palgaline) oleks minimaalne ja eestlaste kannatlikkuse, tagasihoidlikkuse ja leplikkuse peal saab põmst igavesti liugu lasta. Meenutan heldimusega seika, kus päev-kaks polnud koduühendust, helistasin kliendiinfosse ja uurisin, et kui teenust ei pakuta, et kas siis maksma ei pea. Situatsiooni lahti ei seletanud, ei tundunud vajalik, tahtsin lihtsalt põhimõttelist vastust. Väideti väga kindlalt, et kui teenust ei pakuta, et siis ei saagi tasu küsida, aga uue kuu alguses oli arvel ikka terve kuu eest teenuseid, kuigi kaabel vms asi oli laiali korterelamust väljaspool ja tehnik väitis, et ei siit arvet tulla saa. Eks ma ikka ise süüdi ole, nii jäi mulje juba siis ja põmst võib seda järeldada ka siit foorumist. Laupäeva õhtul tuleb pahasena korra rusikaga saunatagust seina koputada ja ongi unustatud - olen ju ikkagi kannatlik eestlane ja mis ma hakkan suurt korporatsiooni kiusama.


+1
Oi kurja, väga hästi üeldud icon_lol.gif
Koputame muudkui sauna taga sauna seina ja maksame arveid ja kannatame ära selle jama...
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Driftmoon
Kreisi kasutaja
Driftmoon

liitunud: 22.09.2002




sõnum 16.10.2020 07:52:55 vasta tsitaadiga

SirVorkars kirjutas:
indrpo kirjutas:
Cloner, mis soga sa nüüd ajad. riketesse kõne kui mõni tehniline probleem on.


Ja jah. Siis peaks pool eestit sinna helistama kui keegi liigutama hakkab alles...

icon_biggrin.gif aga ärme helista vaid kirjutame HV, siis kindlasti kõik liigutavad.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.10.2020 08:42:33 vasta tsitaadiga

Helistamise peale kindlasti ei liiguta, foorumis kirjutamise peale on vähemalt imepisike lootus (reaalselt küll samamoodi nullilähedane), sest siis on probleem ju avalik.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirVorkars
Kreisi kasutaja
SirVorkars

liitunud: 24.12.2003




sõnum 16.10.2020 10:46:00 vasta tsitaadiga

Konks kirjutas:
SirVorkars kirjutas:
indrpo kirjutas:
Cloner, mis soga sa nüüd ajad. riketesse kõne kui mõni tehniline probleem on.


Ja jah. Siis peaks pool eestit sinna helistama kui keegi liigutama hakkab alles...

icon_biggrin.gif aga ärme helista vaid kirjutame HV, siis kindlasti kõik liigutavad.


Kes ütles et pole helistatud?
Kõrini on helistamisest lihtsalt.
Näha on et helistatakse palju, kui teenindaja hõivatud ja üle poole tunni peab pidevalt seda laulu kuulama.
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 16.10.2020 12:23:43 vasta tsitaadiga

SirVorkars, Online abi kaudu saab ka riket sisestada.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2ep
HV veteran

liitunud: 13.12.2003




sõnum 24.10.2020 16:50:07 vasta tsitaadiga

Kas Telia Youtube'i äpp on katki?
Kui see valida, jääbki poolik logo ette ja ära ei saa muidu kui boksi välja-sisse lülitades.
icon_sad.gif
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Helari777
HV vaatleja

liitunud: 27.03.2019




sõnum 24.10.2020 17:09:33 vasta tsitaadiga

p2ep kirjutas:
Kas Telia Youtube'i äpp on katki?
Kui see valida, jääbki poolik logo ette ja ära ei saa muidu kui boksi välja-sisse lülitades.
icon_sad.gif


Kasutasin eile ja ka täna ning minul toimib.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2ep
HV veteran

liitunud: 13.12.2003




sõnum 24.10.2020 17:42:40 vasta tsitaadiga

Helari777 kirjutas:
p2ep kirjutas:
Kas Telia Youtube'i äpp on katki?
Kui see valida, jääbki poolik logo ette ja ära ei saa muidu kui boksi välja-sisse lülitades.
icon_sad.gif


Kasutasin eile ja ka täna ning minul toimib.

Ju mul siis karmavõlg vms.
Tegin igasugu restarte ja lõpuks andsin 123 teada.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 2085, 2086, 2087 ... 2285, 2286, 2287  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.