Sai üks BS aku kokku pandud. Ei soovita lammutada. Jälle kohitsetud elmendid panasonicul ja mittemingit toote koodi millal need olid valmistatud tehases. Sisse läksid LG MJ1. Raske on sellist akut teha 1 vale liigutus ja BS tulemas. Kuigi sai ilma jamata ilusti kokku. Ma ei taha täielikku ilma pausideta videot teha sest tegemine on kriitiline. User erroriks pole üldse ruumi.
Link _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Need mis seal sees olid kah 10A see on lahja riista oma mida pidevalt laetakse. 3200mah kohitsetud panasonicud olid sees 10A elemendid. Kuigi aku oli tuksis. Elmentidel puudus kuupäev ja aasta markeering.
Eks see paistab kui proovisõit ära tehakse. Palju imet ei võlu. Pole lihtsalt midagi sinna panna peale MJ1 3500mah on lagi juba. Vabalt peaks ka MH1 vastu seal.
Sonyd sinna ei kõlba see kukub poole laetuse pealt ära. Elektrirattal on ok ise tead kui pool järgi siis peab laadima. Tegelt testingi selle veidra panasonicu ära palju seal veel midagi on järgi. Hiinlased panevad mingit jama jah ega muidu aku kannis poleks. BMSid on nendel toimivad lihtsalt elemendid veavad alt.
Jumal seda teab millistes tingimustes hoitud või mis üldse sellega tehtud on. Või on lihtsalt laadimisega ära retsitud.
EDIT Volt kukkus mahalaadimisel 4.20 pealt 4.14 peale. Kergelt tegemist laipadega. Siis on ikkagi kas praadinud või külmetanud. Ei ole ka välistatud vale laadija kasutamist. 1 kolmest on õige. Kuid see ainult arvamuseks jääbki. Kuigi ei kuumene lihtsalt on kehva siis väga kannis ei ole veel. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Väga rahul oma tõuksiga (ninebot max g30). Vaevalt et 600 eest midagi paremat oleks saand. Meeldib just see et ta on nii mõnusalt suur.
Ka mäkke läheb päris hästi. Lauluka mäest üles sõites olen lõpus paar tõuget teinud, sest ei ole tahtnud päris viimast välja pressida. Uus asi veel ja seda küll poleks vaja, et kuskilt suitsu välja viskaks. Nagunii on koorem raskem kui tõuksi max 100kg. Ma ise juba üle 100-ja pane veel riided ja seljakott juurde ja on juba 110. Aus pill on. Julgen teistelegi soovitada.
SSD, paned custom firmware ka peale, saad paremini mäest üles. Suudavad nad üle 100kg vedada küll. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kiiruse piiraja eemaldamisega kaasneb aku kiirem tühjenemine. Ampreid küll aparaat ei võta rohkem kuid aku jääb kehvakeseks. Wattide põletamine oluliselt suureneb. Kuigi ilmad on juba +10c siis aeg juba akud soemasse kohta viia muidu on ülla. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kuigi ilmad on juba +10c siis aeg juba akud soemasse kohta viia muidu on ülla.
Mõtled ainult tarbimise või juba ka hoiustamise mõttes? Pooltäis akuga külmas garaažis (läheb ka miinusesse, kui väljas vastavalt külma on) üle talve hoida on vast ok? Selline on seni ju üldine liitiumaku hoiustamise soovitus olnud. Erinevalt happeakust pole vast talve jooksul laadimisi vaja teha ja enne üles soojendamata kindlasti mitte laadida.
Kiiruse piiraja eemaldamisega kaasneb aku kiirem tühjenemine. Ampreid küll aparaat ei võta rohkem kuid aku jääb kehvakeseks. Wattide põletamine oluliselt suureneb. Kuigi ilmad on juba +10c siis aeg juba akud soemasse kohta viia muidu on ülla.
Sellega olen kursis. Pigem minu küsimus oli, kas GPad Svanil on keegi kiirusepiirangu eemaldanud ja kuidas seda teha?
Kuigi ilmad on juba +10c siis aeg juba akud soemasse kohta viia muidu on ülla.
Mõtled ainult tarbimise või juba ka hoiustamise mõttes? Pooltäis akuga külmas garaažis (läheb ka miinusesse, kui väljas vastavalt külma on) üle talve hoida on vast ok? Selline on seni ju üldine liitiumaku hoiustamise soovitus olnud. Erinevalt happeakust pole vast talve jooksul laadimisi vaja teha ja enne üles soojendamata kindlasti mitte laadida.
Liitium aku tohib külmas olla max 30 päeva ja kui on rohkem siis elemendi tootja rohkem garantiid ei anna. +10C on juba see temperatuur millepealt tasuks juba mõelda sooja kohta. Alla +10c sellise akugaga kaugele ei sõida ja peab mõtlema sellepeale ,et oleks laetud kui sõitu minna. Üldiselt miiinuses hoida akut terve talve siis kevadeks on laip. Hoiustamine on ikkagi pool laetust ja +20c kui tahad ,et peaks hooaja vastu. 36 voldisel akul on pool laetust 36v. 48v akul 48v kui 14s on siis on nõks kõrgem. Seda palju laetud on näitab kõige paremini aparaat. Mida ma soovitan on talvel vähemalt iga kuu laadida ja tühendada korra või vähemalt kahe kuuliste vahedega. Ja mitte laadida külma akut külm nendele on alla +10c. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Väga rahul oma tõuksiga (ninebot max g30). Vaevalt et 600 eest midagi paremat oleks saand. Meeldib just see et ta on nii mõnusalt suur.
Mul oli sama teema. 600 eest tõuks millel oleks korralik aku, lisaks vedrustus, piisavalt kiirust ja kaaluks alla 25 kilo. Kuna kiiret ei olnud, tegin eksperimendi ja võtsin tõupuhta hiinaka.
link
Esmamulje hiinaka kohta positiivne, jõudu piisavalt. Teise käiguga läheb stabiilselt 30km/h ja rohkem pole ka vajadust. 3ndaga liigub 40km/h ära minu 90 kilo juures. Kuna ressurssi piisavalt, läheb ka mõõdukast mäest teisega 28ga üles ja aku tühjenemisel pole kiiruse kadu täheldanud. Vedrustus on jäik, sest mõeldud 150 kilostele, aga äärekivi ületades töötab küll.
Lenksul on tüüpilised kokkuvolditava probleemid. Tahab reguleerimist, et ei vibraks. Aga vähemalt saab piisavalt kompaktseks voltida. Vajadusel on lihtne lenksu jäiga vastu vahetada.
Võtsin kohe pöidlakiirendi ka ligi ja oli plaanis thumb throttle mod teha. Aga pole ka sõrmekiirendiga häda midagi, sest mõlemad pidurid töötavad vasaku heebli alt. Regen toimetab ka ja saab oma suva järgi regullida.
Enne vihmaperioodi plaanis basic hüdroisolatsioon akukambrile teha ja kontrollerile jahutus peale. Näis kuidas kestab...
Sai proovitud Ninebot ES4'le käsitööna tehtud püsivarasid (custom firmware).
Peab ütlema, et saab küll jõudu juurde. Pane nii palju kuni suits välja tuleb.
Tegijatele mainin, et püsivara baasversioob 1.3.9 ei ole stabiilne. Aeglustamisel suurtel kiirustel
ei suuda kontroller õigeaegselt faase libistada ja kõik hakkab resoneerima, krigisema.
Tarkvara näitab regeneratiivset jõudu 1200W lausa aga tegelikult on pidurdusvääne nõrgenemas (ala 500W).
Uusim versioon 1.5.1 seda viga ei näita. Saab stabiilselt pidurdusega hakkama kiiruselt 35km/h.
Samas mootori võimsuse kordaja käitub 1.5.1 puhul täiesti teistmoodi, on lahjema efektiga.
Põhjus miks ma üldse hakkasin näppima on just regeneratiivne pidurdus. Tahaks seda rohkem saada.
Lisaks tahtsin ära muuta mitte sport režiimi maks kiirust. See režiim on üsna mugav kui teha sport režiimist paugupüss.
Nimelt isegi poole gaasiga madalal kiirusel sport režiim annab väga kõrget koormust mootorile. 50% ei ole 50%, pigem 80%.
Nüüd tavarežiimi puhul täiskiirendus on meeldiv 400-500W ja kiirus tõuseb ikka 27-29 kanti.
Hetkel pean uuele ringile minema lähipäevil kangemate kordajatega.
Aga tundub et siiski 850W on lae ligidal. Mootori pealispind peale räigeid proovimisi läks õuetempist 50+ kraadi üle,
samas noh, meil mägesid ei ole ja ma sõitsin üles alla. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kui ma enda es1-l tarkvara muutsin, siis sain valida kui jõuliselt kers töötab.
Keegi muidu es-l selle spido on lahti katkunud? Sooviks seda eriti valju kõlarit veits vaigistada. kui sõites püsikas aktiveerub, siis mõni mõtleb, et talle antakse kella vms, vahivad _________________ pWn
Postil 4 polti lahti, teed lenksu alt sõlme lahti, 2 polti lahti, plastik eest, esituli eest. Rohkem ideepoolest pole vaja lammutada, sest august paistab juba kõlar. Proovi paar kihti teipi kuidagi sinna peale saada. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Nõus. Ma tegin sama tehnikaga DJI drooni puldi vaiksemaks ja ka UPSi piiksutaja aegu tagasi
KERSi jõud on suht laes. Ses mõttes kui 35ga mäest alla tulla ja pidurit vajutada (mitte see palju
ta pidurdab kui midagi ei vajuta) on miinusmärgiga võimsus ikkagi sinna 800W kanti.
Üle selle paraku ei tohiks anda. Kusjuures elektriautod tavaliselt regenereerivad vähem kui ise välja annavad.
Näiteks Leaf 80kW väljundvõimsust ja 50kW pidurdusvõimsust.
Audi e-tron 300kW välja ja 220kW regenereerimist.
EDIT: uue baas-tarkvara versiooniga ongi nii, et regen on nõrgem kui piikvõimsus.
Ja piikvõimsuse sain üle 900W. Aga hakkavad anomaaliad tekkima, ebastabiilne piikvõimsuse kasv
teatud parameetrite puhul. Nüüd mõistan kuivõrd kergelt võib suitsu välja lasta.
Teen veel ühe tiiru, tundub et 1kW peaks ära tulema kui aku ei ole pooltühi.
Igaüks riskib ise. Kes tahab soovitusi, siis väikese tasu eest võib rääkida _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Es4 jaoks custom firmware tegemiseks on asi nii lihtsaks tehtud, et häbi oleks raha küsida
Ja suitsu lased välja siis kui suht koht täis akuga julmalt pidurdad. Alla 90% laetusega võiks juba üsna ohutu olla. Lisaks oleneb ka sellest, kas sees on tavaline või n.ö rental mootorikontrolleri. Rental oma on vastupidavam. Mingist hetkest hakati neid ka consumertõuksidele panema. Viimase ES2 sees, mis lahti sai võetud, oli igatahes juba rental variant. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.