Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
29.08.2020 20:10:41
|
|
|
Mõtlen et peaks ka tõuksi ostma. Tööle alla 3km ja Tartu piires hea tõuksiga rallida. Muidu sõidan autoga, aga milleks. Siia-sinna, ümber linna, oleks tõuks täpselt hea. Äkki soovitate midagi. Ma ei tea neist midagi. Peale selle, et väikseid rattaid ei soovi. 10 tolli vähemalt!
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
29.08.2020 20:36:31
|
|
|
Ninebot max
Või kui odavamalt soovid, siis M365/Pro ja 10" kit.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
maxfox04
HV veteran
liitunud: 08.02.2010
|
29.08.2020 21:50:45
|
|
|
SSD, aku on sellel liiga nõrk. See 20-25km sõiduulatus võib julgelt 2 jagada.
m365 Pro-l on aku 2x mahukam.
_________________ Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3. |
|
Kommentaarid: 288 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
29.08.2020 21:59:20
|
|
|
Kõva küll vast, kui vastu peab. 3 (x2) km otste jaoks pole palju vaja. Rehvid paistavad ka tõesti juba karbist võetuna ok.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
29.08.2020 23:24:50
|
|
|
Tundub nagu ES2 elektroonika. Võtaks siis juba pigem ES2.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
Kevvare
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.06.2010
|
29.08.2020 23:54:35
|
|
|
M365 on täiesti asjalik pill sõitmiseks ja väga taskukohane. 1 tobe tüüpviga on aga see lihtsasti fixitav mingi pehme junniga (ca 0.70 euro senti) ja rehvid, no need katki lähevad siis arvustuste kohaselt tahetakse see tõuks puruks peksta enne, kui rehvid peale saadakse, seega vahetuse eest 15 kulli maksta oleks vast mõistlikum.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
3 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
30.08.2020 00:09:18
|
|
|
Kui rehvide vahetuseks peaks minema, paneks kindlasti suuremad alla.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
30.08.2020 00:39:50
|
|
|
Kevvare, ei ole see plastikjunn ainuke vajalik asi. Pooleks minev polt ja kinnitusnaga vms on samuti probleemiks. Ise tellisin sellise asja, et ka minu sõidustiili juures lootust oleks, et vastu peaks: https://a.aliexpress.com/_mMYfXeF
Kuigi enne sai uued eelpool mainitud jubinaid ka tellitud ja need tunduvad juba kõvasti vastupidavamad kui originaalosad. Lingitud asi sai igaksjuhuks lisaks tellitud tulevikumodifikatsioonide üleelamiseks
Odavalt head asja tahta, siis ma võtaks M365, 10" rehvide kiti, folding mechanismi tugevduseks midagi ja äkki ka pidurite uuenduse. Suhtkoht odavad jupid, kokku kuskil 70-75€, aga teevad hea asja vastupidavamaks, paremaks ja mugavamaks. Pealegi, saab väga lihtsalt custom firmware abil meeldivama sõidukogemuse. Võta tõuks kasvõi kasutatult kui lähebki osade vahetamiseks paremate vastu.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
30.08.2020 11:12:58
|
|
|
lancelot kirjutas: |
Proovisin sõita Ninebot Max G30 elektritõuksiga millel on iste (originaal). Iste teeb tõuksi 2-2.5kg raskemaks. Kogemused on positiivsed. Sõites istudes on tõuksi kergem hallata (pöörded), tuulise ja külma ilmaga mugavam sõita. Ja mulle jäi silma see, et sõites istudes on tuuletakistus väiksem ja tõuks sõidab 1-2km/h kiiremini. Kõige tähtsam on aga see et ei pea kestvamal sõidul staatiliselt pidevalt püsti seisma. Jalgadele on tervislikum. |
Samas püsti seistes on hea kaaluga mängida - kõnniteede alguse mõnesendistest äärekividest üle minnes näiteks tõuks ajutiselt kergemaks muuta või lausa õhku tõsta ja lihtsalt konarlikul teel põlvi kõverdades oma massile vedrustus luua. Istmega see kaob ja liigud ühtlase vedrustamata massina, kui tõuksil vedrusid pole. Kas võtad lihtsalt rohkemates kohtades hoo maha või istud ainult pikal hea kattega kergliiklusteel?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
30.08.2020 14:16:08
|
|
|
Tekkis samuti huvi, endale üks tõuks hankida, mida soovitate?
Päevane kilometraaz jääks 25km kanti.
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
30.08.2020 18:13:19
|
|
|
Etz, Ootan ka soovitusi. Ega ma ka palju sõida. Aga tõuks peaks tugev olema, sest mu kaal on 100+kg.
Rattad ka ikka vähemalt 10 tolli.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
30.08.2020 19:00:36
|
|
|
No kui see 500.- hind sulle sobib, osta oma väljakäidud lingilt ära. 7,8Ah akuga M365 sõidab 20-25km/h hoida püüdes praeguse temperatuuri juures ~80 kg vedades reaalselt 20 km ära, küllap see 6,4Ah 100-kilost mingi 10-15 km ikka veab.
Eks see odavklass ole niikuinii kompromiss. Kui soovitama hakata, soovitaks Dualtron Thunder'it vms, aga hinnasilt on ka kohe 3K.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
30.08.2020 19:33:00
|
|
|
rex, Kolm kilo on hullumeelne. Kuni kiloni olen nõus minema.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
30.08.2020 20:35:06
|
|
|
Võta siis max
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 347 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
276 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
30.08.2020 20:44:41
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Võta siis max |
Okei, kust osta?
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
30.08.2020 21:57:18
|
|
|
'rex', jah nii see on tõesti. Samas kui on sadul siis saab kombineerida nii püstiseisu kui istumist. Sadul ei sobi kui olla kaaluga 100kg+ või kui on pidevalt teepeal ees paari sentimeetrised ja suuremad äärekivid. Tallinn kubiseb sellistest kuumaastiku laadsetest teedest. Paljud nendest teedest justkui kvalifitseeruvad uhkelt kergliiklusteede alla kuid praktikas pole need teekonnad kerged ja mõnusad tõuksiga kulgemiseks. Näiteks sõitsin siin üksvahe öisel tunnil, olude sunnil läbi Tallinna vanalinna. Tuleb tunnistada et tõuksil istudes oli sõit paras "põrgupõhja teekond". Vahepeal tuli tõuksil ikkagi püsti seista. Minu meelest pole Tallinna vanalinna kandis üldse võimalik elektritõuksiga liikuda. Ma ei saagi aru miks Tallinna vanalinnas Bolt tõukse propageeritakse? Seal pole ju võimalik tõuksi kasutada. Suht agressiivne sisikonna vibratsioon ja -põrutus.
Tõuksil istudes võib suurimaks probleemiks kujuneda konarustest ja äärekividest ülesõitmine. Pidevalt põrutades võib hakata sadul alla vajuma. Seega peab mitmel korral sadulat tõstma ja sättima ning oskuslikult ja kõvakäeliselt pingutama. Samas kui sa sõidad heal tasasel pikal kergliiklusteel ja pead läbima näiteks jutti 20km+ siis on sadul asendamatu abimees. Millegipärast kehtib rusikareegel, et mida kaugemale Tallinna keskpunktist seda paremaks ja lahedamaks lähevad kergliiklusteed. Nii see vististi peabki olema. Tallinna kesklinn on rohkem kohvikute ja baaride ning poekeste pärusmaa turistide lõbustamiseks.
Kui mina ostaksin endale uut elektritõuksi siis ma esmalt arvestaks maksimaalset lõbisõitu (65+ km), 10+ tolliseid õhkrehve, oleks tagavedu ja tõuksi kaalu (alla 25kg). Arvestaks sedagi et minu jalakesed saaksid tõuksiga sõites piinadeta toetuda. Viimane oleneb suuresti ka kinganumbrist. Mida kitsam on jalgade toetuspind seda karmim on sõites jalgade olukord ja läbitud teekond võib muutuda "hispaania saapaks". Väikeste ja kitsaste minimalistlike elektritõukside probleem.
'SSD' kui sul on kaalu 100kg+ siis ma soovitaks soetada 19kg Ninebot Max G30 või siis 14kg Xiaomi M365 Pro. Kuid siin tuleks arvestada seda et Xiaomi jalgade toetuspind on kitsam kui Ninebot Max oma. Viimasel on ka vedamiseks jõudu rohkem ja sõidab kaugemale. Eriti veel siis kui sõitja on 100kg+. Selle kaaluga sa ECO režiimiga suurt ei sõida. Seega jäävad elektritõuksi puhul valikuteks kiiremad ja jõulisemad D ning S sõidukiirused.
Ütleks siis mõlema elektritõuksi kasutajana nii et sõidukogemustest lähtudes on Xiaomi M365 Pro igati hea kuid Ninebot Max G30 on veelgi parem. Juhul kui sa pead tõuksi pikal teekonnal tassima siis on Xiaomi M365 Pro parem valik. Ninebot Max G30 kaalub 19kg, koos sadulaga aga juba 22kg. Isegi tugevama poolsem Eestimaa mees saab aru, et sellist tõuksi pole teab mis mesi korruste vahel tassida.
Ninebot Max G30 kaupmehed.
Eesti:
https://www.rde.ee/products/ee/866/138078/sort/1/filter/0_0_0_0/KickScooter-MAX-G30.html?utm_source=hv.ee&utm_medium=referral
https://elektrilised.ee/pood/segway-ninebot-max-g30-elektriline-toukeratas/
Väljamaa:
https://www.gearbest.com/electric-scooters/pp_3003779560972152.html?wid=2000001?lkid=18061930
Olen ise nii Xiaomi kui Ninebot tõuksid ostnud Gearbest keskkonnast. Kui soovid garantii peale rõhuda siis osta Eestist.
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
30.08.2020 22:07:43
|
|
|
lancelot, Ostsin su soovituse järgi, Ninebot Max G30. Usun et alustuseks piisavalt hea!
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
261 |
|
tagasi üles |
|
|
mati29
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.03.2005
|
30.08.2020 22:19:10
|
|
|
130 kilostele ka mingit soovitust oleks? Teele jääksid ühelt poolt minnes Merivälja/Kose tee alguse tõusud, teiselt poolt Purde tänava tõus...
_________________ Number profiili! Keskmine EKRE valija toetab Eesti alkotootjaid ja Soome riiki maksudega, meie riiki ka laevapiletite kaudu. |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
30.08.2020 23:01:34
|
|
|
Etz kirjutas: |
Tekkis samuti huvi, endale üks tõuks hankida, mida soovitate?
Päevane kilometraaz jääks 25km kanti. |
Kui lõpp-punktis laadimist ei saa siis selle kilometraaži pisikese reserviga tõmbab ES4 välja.
Kui saab laadida, siis on valik suurem.
Paar tüüpviga tal on. Vaja kruvid kruviliimiga kinni keerata, muidu logisevad lahti.
Lisa porilapakas soetada, muidu vihmase ilmaga pritsib täis (üle 15km/h).
Ja eurosed kummipuksid iga aasta vahetada. Vahetus 5 minti tööd.
Kruusateel ta hea ei ole, täiskummrehvid. Laua laius on väiksem kui mõned teised.
Aga jah, ES4 oma topeltakuga tõesti sõidab 25-30km/h ja lausa 30km.
Aga see mudel hakkab nüüd haruldaseks jääma. Mingid mäksid tulevad peale, sõidavad aeglasemalt.
ES4 võimsust jagub 130kg-le, aga laua suurus võib väikseks jääda. Peab reaalselt proovima.
130kg kindlasti tahab kas täiskummrehvi või tõsiselt pirakat tõuksi millel suuremad õhuga rattad all
ja pikema käiguga vedrustus.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
30.08.2020 23:15:34
|
|
|
M365pro sõidab 60kg sõitjaga 35kmh ja 80kg sõitjaga 32-33kmh custom firmwarega. Mitte päris koguaeg gaas põhjas sõidan ma vabalt 30-35km kaugusele ära. Naine originaal softiga sõidab 40km+ probleemivabalt - ehk max kiirus 25kmh.
Mugavam kui es4 igatpidi sama raha eest.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
30.08.2020 23:18:35
|
|
|
arnis, ma veel alla 100Kg isend...
arnis kirjutas: |
Kui lõpp-punktis laadimist ei saa siis selle kilometraaži pisikese reserviga tõmbab ES4 välja.
|
Kuna tõuksid on meil tööl popid, siis üldiselt eriti ei saa laadida...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
31.08.2020 00:14:39
|
|
|
Ma unustasin tsiteerida Mati29t seal viimases paragrahvis
Pole sõitnud M365pro-ga, aga vaevalt see nüüd "igatepidi mugavam" olla saab.
Sel pole vedrustust ja õhkrehvidega on nagu on.
Kas pumpad ikka julmalt täis või naudid pehmust pauguni.
Pidur on tal kindlasti parem. Samas võimsust on ES4-l ikkagi rohkem.
Mina sõidan suuresti kergliiklusteel, mis on üsna peegel.
Keegi võiks M365 pro-d laenata kusagil kergliiklustee lähedal, tahaks võrrelda
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
MRTO
HV Guru
liitunud: 24.11.2001
|
31.08.2020 00:52:50
|
|
|
Es4 pidur pole pidur ja rehvid ei kannata võrdlust. Laual ruumi ka rohkem. 480eur eest on 365pro parim mida võtta.
Kus tal seda võimsust rohkem on?
Normaalne soft peale panna on m365pro kiirus 35km/h ja sõidavad nad sama kaugele. Kaal on tassimiseks ka sama.
Täiesti stockina kiirendab paremini ja omab künkast ülesse 365pro ka suuremat kiirust kui es4 mida raskem juht on. 85+ kg juures on juba väga väga suur erinevus.
|
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
31.08.2020 09:31:41
|
|
|
arnis kirjutas: |
Pole sõitnud M365pro-ga, aga vaevalt see nüüd "igatepidi mugavam" olla saab.
Sel pole vedrustust ja õhkrehvidega on nagu on.
Kas pumpad ikka julmalt täis või naudid pehmust pauguni.
Pidur on tal kindlasti parem. Samas võimsust on ES4-l ikkagi rohkem.
|
ES4 võimsam küll ei ole, mõlemal on 300W mootor.
|
|
Kommentaarid: 210 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
|