Spezz, Mitte ühtki.
Kunagi autoäri headel aegadel, tuli vennasõber saksast ostetud autoga, jutiga Tallinasse. Vat temal oleks see sõit küll mingi 4h pikem tulnud.
Kuidas mitte ühtki
Ööbimised lihtsalt laadimispunktis?
Kuidas need paar otsa oleks, mis kaks tankimist päevas nõudsid?
EDIT: Võtame sellesama viimase otsa kasvõi: https://bit.ly/2DhLocO
Ööbimised Münchenis, Wroclavis ja Kaunases - suht suvalistes kodumajutustes.
viimati muutis Spezz 31.07.2020 01:01:15, muudetud 1 kord
335km ööpäevas. No päevas siis vast, aga ka see pole ju ka probleem. Natuke sättimist, et näiteks söögikohas oleks laadija olemas, ööbimiskohas, või selle lähedal oleks laadija. Peab neid laadimiskohti vaatama. 335km ei ole ju pikk sõit. Tallinn-Tartu-Tallinn on pea 400km ja on elekriga sõitjaid on küll.
Eelmine post täiendatud .. uhh, ikka kuidagi ei veaks välja vanade harjumuste järgi toimetades ..
Niigi keeruline majutuse otsimine .. kui veel majutusele lähedase laadimispunkti otsimise komponent lisada siis jääks vist igasugune autoreisimine ära.
Probleemi lahendaks see kui igas ööbimiskohas oleks nn destination charger ehk mingi aeglasem laadimisvõimalus. Eks see tulevik sinnapoole läheb. Kiirelt teel laadimine ilma lepinguteta ongi kallis. Ma loodan, et tekib mingi katusorganisatsioon, kes haldab läbi äpi, kaardi vms lahenduse kõiki laadijaid, et tarbijal oleks mugav ühes keskkonnas kõik ära teha. Praegu on igal riigil x+n rakendust, mis omavahel ei ühildu ja lihtsalt pangakaardiga ka tasuda ei saa. Eks asjad paranevad. _________________ Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan.
Jah. Kõikidelt äridelt, kes sõidukitega kliente tahavad ööseks, on oodata laadimisliideste pakkumised. Seda saab kasutada ärimaailmas klientide tõmbamiseks.
Nii saab täiesti tühja aku hommikuks täis - nõnda see aeglane laadimise meetod loodud töötama ongi (mitte vanaema juhtme meetod).
Kõige aeglasemad kiirlaadijad laevad autosid umbes 250km ühe tunniga. Moodsamad elektrikad suudavad laadida 400km/h. Parimad 1000km/h.
Vahepeal uudis.Minu autol sai 6 aastat täis, 173 000 km ja lõpuks kadus esimene "akumahu lambike". Ehk 15% mahust on lännu.
Jälgisin asja kogu aeg. Nagu ikka, esimese aastaga läheb 2x rohkem kui hiljem. Muidu väga stabiilne langus. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Et nüüd on hotellide peakaitse ka 20A
Tuleks ära otsustada, kas "kodumajutusel" on ühele/kahele kliendile (seega 1 või 2 autot) võtmed või on tegemist ikkagi suure ärikohaga.
Ses mõttes et kui on 30 toaline hostel siis seal ei ole 2kW-ne boiler sooja vee tootmiseks
anubis,
Kui rehvid, kindlustus ja kütus välja arvata siis iga aasta 300€ kanti, kuniks pidi esinduses lollitama.
Nüüd kui ise hooldan siis pigem 150€ aastas,
Piduriklotsid 20€ mitte 180€
Kojamehe kummid (aliexpress) 4€ mitte 65€.
Salongifilter 7€ mitte 45€
Mingi aeg peaksid rehvirõhuandurite patareid otsad andma, uskumatu aga 6a need on juba tiksunud _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Teoreetiliselt suuresti sõidetakse 15 000km aastas, siis venitaks kahe aasta peale, aga ma sõidan 32 000km aastas, see teeb asja iga-aastaseks.
Nissan kui bränd on üks kole õnnetus. Lihtsalt Leaf on nende õnnestunud eksperiment.
Mul on tuua ka lausvaletamist ja "tulude optimeerimist" näidetesse Nissani poolt.
2011-12a Leafidel pidi jahutusvedelikku vahetama iga 15a 200 000km, peale 2012 autodel iga 3a. Tihedamini kui mõnel fosiilikal _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Vedelik on sama, longlife, G11. Kestab sisepõlemismootorites 5 aastat küll.
Seega süsteemis, kus maksimaalne temp on 70 kandis kestab kõvasti kauem.
Kuigi ütleks et üle 10 aasta on küll kaua oodata ja profülaktika mõttes võib ju vahetada.
Näiteks tehas ei näe ette reduktori õlivahetust, aga siiski tegin ja ei kahetse peale 5 aastat.
1 liiter kvaliteetset ATFi, 10€. Kindlasti pikendab niigi töökindla sõlme eluiga.
Tavaautodel oleks see nagu differentsiaali/manuaalkasti õlivahetus. Kuigi sidureid ei ole,
siiski imab meie kliimas palju niiskust ja määrdeomadused kehvenevad.
Jõle palju vaja tööd teha elektriautodega, iga 5 aasta järel nipet näpet (v.a. piduri puhastus/määrimine)
Hurraa. Nissan...viimane autotootja, lõpetab uute mudelitega ChaDeMO kasutamise.
Korras. Nüüd on ainult CCS Euroopas, sealhulgas Tesla (vaikselt lisab kõikidele oma jaamadele CCS otsad).
Nissan Aria, uus Nissani elektrikas, kasutab CCSi. _________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Both of these are examples of the unique culture of continuous improvement at Tesla and just how rapidly they are able to identify, validate, and push though changes to the production version of its vehicles. The pace is absolutely staggering and reinforces what we learned on our tour of the Tesla Fremont factory last year. Tesla acts and works like a software company, but in the manufacturing space. Its production lines, hardware, software, solutions, and people are all constantly evolving to build better products today than they did yesterday.
Ehk siis ostjad on beta-testijad. Oluline erinevus tarkvaraga on selles, et varasema Tesla ostnud kliendid riistvarauuendusi ei saa.
Otseselt ei ole selles muidugi midagi halba, lihtsalt Teslat ostes tuleb seda endale teadvustada.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.