Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 178, 179, 180  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Dev Grex
HV Guru

liitunud: 29.07.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.06.2020 11:30:51 vasta tsitaadiga

s1c2i3m4m5 kirjutas:
Kas seda kodulehel jälgimise lehel olevat eeldatavat aega uuendatakse ka kui asjaolud on muutunud? Pakk pidi 26-ndal poodi jõudma aga endiselt on staatus "Tellitud".

Kirjutasin meili peale ka, kuid seal ei saanud otseselt tagasisidet kauba hilinemise kohta. Öeldi lihtsalt, et nemad pole kätte saanud ja kodulehel märgitud tarne on kuni 15 tööpäeva.

Oleks eeldanud, et kui kaup hilineb, siis nad ise teavitavad mind mitte et ma pean hakkama ise uurima.


Minu pakk jõudis täna kohale. Veits nigel 15 ööpäeva pakki oodata. Järgmine kord kaalun teisest poest tellimist.

_________________
Keeletoimetamine
Taimetoitlane
Kommentaarid: 342 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 292
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 05.06.2020 12:13:34 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
Millal 10600k / 10700k / 10900k letti oodata?


10600K, 10900K unconfirmed, 10700K järgmine nädal.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.06.2020 08:38:33 vasta tsitaadiga

Arvutitark muutus siis jamaks kui avati rohkelt esindusi. Pole ime kui alguses kui väike oldi oli kõik korras. See 15 päeva tarneaeg on kah jama selle ajaga esindusse siis veel oota millal postifirma uimab. 15 päevaga jõuab hiinast pakk eestise ja nüüd ei saada lühema ajaga kuskilt lähemalt kätte.
Tulevikus kaalun osta kuskilt mujalt. Kui eestist ei saa lühema ajaga siis juba kaalun väljamaalt osta milleks toetada käpuli käinud poode eestis. Varasti on meil uus veebipood, kust ilmselt saab kõik mida vaja ja kohalik sureb välja.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
v-king
HV vaatleja

liitunud: 27.12.2017



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2020 20:48:15 vasta tsitaadiga

Kohaletoimetamise aeg on sellel firmal küll üle mõistuse pikk. Ja ma ei pea silmas neid kaupu mis tulevad välislaost, vaid asju mis on reaalselt neil igas oma poes(laos) olemas. 25. 06 ostsin e-poest asja, näitas staatuseks pakkimisel ja kullerile üleandmine samal päeval. Kulleriks DPD. Täna 30.06 on seis muutusteta. Helistasin klienditeenindusse. Vastas suht halvasti eesti keelt rääkiv teenindaja ja ega ta eriti aru ei saanud et midagi valesti oleks, lubas ainult laole edastada. Krt. no ei sobi mulle selline uimerdamine. DPD kuller käib kasvõi mitu korda päevas sul laost asjadel järel kui soovida. No võta see asi, paki ära, anna üle ja mul homme käes. Lihtne ju. Igatahes see jäi kindlasti täiesti viimaseks korraks sellest kohast midagi tellida.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dreamlover
HV Guru
Dreamlover

liitunud: 21.02.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2020 20:52:57 vasta tsitaadiga

v-king, vaat ilmselt nad ei saada poest, vaid kesklaost, või tellivad sulle eraldi
_________________
Arvutite ja videokaartide hooldus ja remont
LAUARVUTID
Kommentaarid: 1704 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 1213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
v-king
HV vaatleja

liitunud: 27.12.2017



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2020 21:15:56 vasta tsitaadiga

Dreamlover kirjutas:
v-king, vaat ilmselt nad ei saada poest, vaid kesklaost, või tellivad sulle eraldi


Ei tea jah. No nende oma probleem, kaotavad kliendid niimoodi. Ennevanasti, veel aasta-paar tagasi toimis see firma tunduvalt paremini. Isegi sealt hulganisti arvutijuppe tellitud ja senini oli kogemus igati Ok, kuni tänaseni.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ampsu
Kreisi kasutaja
ampsu

liitunud: 28.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2020 05:48:51 vasta tsitaadiga

v-king kirjutas:
Dreamlover kirjutas:
v-king, vaat ilmselt nad ei saada poest, vaid kesklaost, või tellivad sulle eraldi


Ei tea jah. No nende oma probleem, kaotavad kliendid niimoodi. Ennevanasti, veel aasta-paar tagasi toimis see firma tunduvalt paremini. Isegi sealt hulganisti arvutijuppe tellitud ja senini oli kogemus igati Ok, kuni tänaseni.

Ega kahjuks Eestis sul muid variante pole. Reaalselt ainus pood, kellel füüsiliselt paljud asjad laos. Mujalt ootad veel kauem.
Olen saanud DPDga ka samal päeval sealt asju kätte. Kahjuks vahel DPD ka väga uimane oma töös.
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 01.07.2020 09:36:13 vasta tsitaadiga

Igasugu ali kola neil ju piisavalt olemas ja ka hea hinnaga vs Photopoint/Klick . Ise seda tellida on täna täiesti mõttetu.
Tarneaegade osas ei tea kobiseda - pigem mitu teist poodi suutnud 3-5 päeva algsest rohkem uima panna.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2020 10:24:09 vasta tsitaadiga

ampsu kirjutas:
v-king kirjutas:
Dreamlover kirjutas:
v-king, vaat ilmselt nad ei saada poest, vaid kesklaost, või tellivad sulle eraldi


Ei tea jah. No nende oma probleem, kaotavad kliendid niimoodi. Ennevanasti, veel aasta-paar tagasi toimis see firma tunduvalt paremini. Isegi sealt hulganisti arvutijuppe tellitud ja senini oli kogemus igati Ok, kuni tänaseni.

Ega kahjuks Eestis sul muid variante pole. Reaalselt ainus pood, kellel füüsiliselt paljud asjad laos. Mujalt ootad veel kauem.
Olen saanud DPDga ka samal päeval sealt asju kätte. Kahjuks vahel DPD ka väga uimane oma töös.


Antud poe puhul eelistaksin mina tellides just seda, et ei saadeta mitte enda laost, vaid tellitakse juurde. Kui AT'l on laos olemas, siis võib see tähendada seda, et saadetakse tagastatud isend või leti pealt näidis. Nii nagu juhtus minul eelmine aasta MSI monitoriga. Mulle müüdi RMA kleepsudega tagastatud monitor, mille ma ise ilmselgelt ka tagasi viisin. Aga huvitav oli see, et see isend pandi täpselt sama hinnaga uue pähe müüki jälle.

Ja oletame, et otsite uut arvutikasti. Kas on kasu sellest, et igas esinduses on soovitud mudelit täpselt 1 olemas ja saab minna koha pealt võtma? Koha pealt saab letil seisnud tolmuse näidise.

Ise olen viimasel ajal kasutanud Amazon DE ja UK. Kui on kiire, saab mõned eurod juurde maksta ja valida kiire kullerteenuse. Enamjaolt on kohale tulnud 1-3 päevaga.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ninzor
HV veteran

liitunud: 15.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2020 10:24:53 vasta tsitaadiga

Tõesti, Arvutitargal on valik pudinaid mida muidu telliks kaugemalt ning tihti on ka kohapeal olemas. Hinnad mõistlikud ning seetõttu nii mõnigi asi kaugemalt tellimata jäänud.
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 168
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
v-king
HV vaatleja

liitunud: 27.12.2017



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2020 19:50:14 vasta tsitaadiga

Täiesti nõus, et asju neil on laos palju. Oleks mul siin pood, läheks ja võtaks poest ära ning olemas. Aga pole poodi ja tuleb netist osta. Selle viimase tellimuse korral ma seda ohtu ei näinud, et kasutatud asi saadetakse, sest vaevalt nad avatud blisterpakendiga kasutatud näidis SSD saadavad. Minu asi anti täna lõpuks kullerile üle ja äkki on homme käes, ehk siis terve nädal läks. Jään endiselt seisukohale, et see tarne laokaubale Eesti piires on üle mõistuse pikk. Ei ole nõus ootama. Ma tellin muidu väga tihti mitte küll arvutijuppe, aga elektroonikakomponente ühest suvalisest Leedu Oomipoe tüüpi kohast. Täna tellin ja homme on enne lõunat on kuller ukse taga ning alates 30 eur on kuller tasuta. Sama kiirus on tellides Poola või Inglismaa suurtest ladudest. See Leedu järgmise päeva tarne toimis ka keset kõige sügavamat eriolukorda. Nii, et saab küll kiiresti tarnida kui väga tahta.
Lõpetan selle hädaldamise nüüd ära ja edu Arvutitargale. Tegelikult võib sealt tellida vabalt kui on viitsimist oodata.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alexcrx
HV kasutaja
alexcrx

liitunud: 29.03.2006




sõnum 01.07.2020 21:14:10 vasta tsitaadiga

pots4t4j4 kirjutas:
Millal 10600k / 10700k / 10900k letti oodata?


10900K on nüüd ka laos

v-king kirjutas:
Täiesti nõus, et asju neil on laos palju. Oleks mul siin pood, läheks ja võtaks poest ära ning olemas. Aga pole poodi ja tuleb netist osta. Selle viimase tellimuse korral ma seda ohtu ei näinud, et kasutatud asi saadetakse, sest vaevalt nad avatud blisterpakendiga kasutatud näidis SSD saadavad. Minu asi anti täna lõpuks kullerile üle ja äkki on homme käes, ehk siis terve nädal läks. Jään endiselt seisukohale, et see tarne laokaubale Eesti piires on üle mõistuse pikk. Ei ole nõus ootama. Ma tellin muidu väga tihti mitte küll arvutijuppe, aga elektroonikakomponente ühest suvalisest Leedu Oomipoe tüüpi kohast. Täna tellin ja homme on enne lõunat on kuller ukse taga ning alates 30 eur on kuller tasuta. Sama kiirus on tellides Poola või Inglismaa suurtest ladudest. See Leedu järgmise päeva tarne toimis ka keset kõige sügavamat eriolukorda. Nii, et saab küll kiiresti tarnida kui väga tahta.
Lõpetan selle hädaldamise nüüd ära ja edu Arvutitargale. Tegelikult võib sealt tellida vabalt kui on viitsimist oodata.


vabandame Arvutitarga tiimi poolt tellimuste väljastamise hilinemise eest, tekisid sisemised laovõimsusega seotud probleemid ning selle nädala lõpuks oleme taas graafikus ja väljastame laos olevad tellimused hiljemalt järgmisel tööpäeval.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 29
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kustav
HV veteran
Kustav

liitunud: 15.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2020 06:14:22 vasta tsitaadiga

Arvutitargast palju ostnud, kuid viimane garantii keiss paneb seda asja tõsiselt kaaluma, kas on mõtet.
05.06 viisin pardakaamera türi tänavale, et pilt kadus ja voolu järgi ei võta.
08.06 "saadetud distribuutori hooldusesse" (see ka viimane märge tänini garantii jälgimises).
26.06 helistasin, et milles võib probleem olla, miks asi viibib, 3 nädalat möödas, lubati teha päring ja koheselt vastata.
Eks esmaspäeval uurin jälle. Kui keegi hakkataja Arvutitarga töötaja tahab veenduda mu jutus siis töö nr GR-200603-009.

Tegu on ~35€ pardakaameraga mis suri lampi, kas tõesti lahatakse asja kuuaega, et milles viga võib olla, või kas tasub remontida?

Meenutab kuidagi k-arvutisalongi.

Tervitades
Kustav

_________________
Kogun arvuti protsessoreid, kui teil leidub kuskil mõni, siis hea meelega võtan vastu icon_smile.gif
Kommentaarid: 167 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 153
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 04.07.2020 10:20:41 vasta tsitaadiga

Maaletooja,Garantiikeskused pole otse nende alluvuses ju... Ja vana teada tõde, et kui tahta asja kätte saada, siis tuleb ise huvi tunda.
Omast kogemusest tean, et garantiikeskused ei süvene asjasse. Sai täitsa katkise monitoriga nii joostud. Poes nähti, et pilt virvendab, garantiiosakond ei näinud.
Ja pood saabki hakata garri "peksma" kui neil klient turjas, ala "klient saatis kurja emaili, hakake ennast palun liigutama".

Ehk siis, ei tasu alati oodata mitu kuud enne ühenduse võtmist. Tavaliselt saavad ikka aru kui mingi mõistliku aja tagant viisakalt järele pärida. Tuleb arvestada, et teisel pool ka inimesed tööl ja "paberikuhi kõrge", eriti meie orjariigis.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kustav
HV veteran
Kustav

liitunud: 15.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2020 10:30:48 vasta tsitaadiga

Vael, mõistan ja saan aru, et Arvutitark ei vastuta hoolduses toimuva eest, aga kui lubatakse konkreetselt et teevad päringu ja võtavad ühendust/annavad teada esimesel võimalusel siis nädal hiljem on tunne küll, et midagi mäda.
_________________
Kogun arvuti protsessoreid, kui teil leidub kuskil mõni, siis hea meelega võtan vastu icon_smile.gif
Kommentaarid: 167 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 153
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2020 14:31:08 vasta tsitaadiga

Vael, Tõsi ja tõsi aga kas lõpptarbijat peab see huvitama? Kui tema on AT-st toote ostnud ja nüüd peab ilma olema, siis kas tema peab teadma, et see on hoopis maaletooja või garantiikeskuse süü?
AT on talle toote müüünud. Ei saa oma käsi puhtaks pühkida ja öelda, et pole meie mure. Päringutele võiks ikka vastata. See pole kuidagi kellegi teise kontrolli all juhul kui AT seda samuti kellelegi kolmandale pole delegeerinud? Täpselt nagu Kustav, mainib.

Minul oli kunagi juhus eraisikutega, et müüsin isikule A toote aga raha ei saanud. Tema ütles, et ei saa maksta kuna toode läheb edasi isikule B kes pole talle ülekannet teostanud. Jutt oli ka võrdlemisi väiksest kahekohalisest summast.
Täiesti aksepteerimatu. Nii ma ütlesingi, et mind ei huvita mida sa sellega edasi teed vms. Kui mul on tehing sinuga isik A, siis sina kui isik A pead asja ka ajama. Ehk siis maksa raha ise ära ja siis tegele ise edasi isikuga B.

Ja konkreetselt ka AT garantiijuhtum. Vastati küll adekvaatselt kiiresti aga garantiiosakonna (mingi maaletooja Leedu jorss) otsustas, et toode garantii alla ei kuulu, kuigi garaantii kestus oli 24 kuud ja ma olin selle sees veel. Lisaks oli tegu võrdlemisi kalli kolmekohalise tootega millel esines tüüpviga. Sain AT-st asja kätte uuesti ja saatsin otse tootjale Taani koos selgitusega. Otsustati keiss rahuldada ja anda samas väärtuses in-store krediiti mille eest sain sama seeria uue toote tellida tootja epoest. Ehk siis veidi arusaamatu miks AT saatis toote maaletoojale teise riiki kui oleks võinud kohe tootjale saata. Ise veel selle tootja ametlik edasimüüja Eestis...
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.07.2020 14:44:33 vasta tsitaadiga

... partneriga seotud sekeldused on üsna tavapärased kõigi poodide puhul icon_rolleyes.gif samas oleks väga lihtne implementeerida teavitussüsteem, mis annaks poe töötajatele märku, et nüüd on aeg oma parnterit torkida ja ühtlasi ka klienti teavitada, et viimane liialt närviliseks ei muutuks. Ometi kohtab seda väga harva, et mõni pood omast initsiatiivist infot jagaks ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andresj
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2005




sõnum 06.07.2020 14:08:49 vasta tsitaadiga

nonii. nüüd olen mina see, kellele Arvutitark on oma garantiiga korralikult koti pähe tõmmanud.

Mai lõpus sai ostetud lauaarvuti, kodus selgus, et vähegi tugevama koormuse käes hangub täielikult. Järgmine päev viisin esindusse tagasi ja seniajani ootan, kuues nädal hakkas just jooksma. Avaldasin soovi ost ümber vahetada kallima mudeli vastu - ei saa, väidevatavalt oli esinduses ju võimalik veenduda ostu sobivuses, pakend puudu ja üleüldse olen äriklient, kelle oste tagasi ei võeta.

Tip tulevikuks: tellige ja makske ainult veebi vahendusel (kulleriga koju), nii saate 14 päeva tagastusõigust, vältige ärikliendina ostu. Ja ühe pruuni pappkasti puudumine on probleem, mitte võimalus teha kallim müük
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 06.07.2020 14:24:53 vasta tsitaadiga

Kõlab rohkem nagu M*** teenindaja. Ärikliendina on siiani küll positiivne tagasiside olnud.
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
acer
HV veteran

liitunud: 21.06.2002




sõnum 06.07.2020 23:35:28 vasta tsitaadiga

Mul siis vedanud. Selle kohaga mul ainult head kogemused. Super hinnaga alati saanud ja kiirelt kaup saabunud. Aga ajaks ikka vihale küll, kui mingit termopastat ootad 2 nädalat ja ikka pole nagu keegi eelpool mainis.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bssldr
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.07.2020 15:47:10 vasta tsitaadiga

Bssldr kirjutas:
Saaga algas veebruari alguses. Gigabyte emaplaat käis coil whine tõttu ATs garantiis. Esialgu käis plaat Eesti hoolduses, mille järgselt väideti, et viga ei tuvastatud ja saadeti tagasi. Palusin veel uurida. Veebruari keskpaigas saadeti emaplaat Poola garantiihooldusesse, kust see olevat veel Gigabyte tehasesse edasi saadetud.

Tagasi sain emaplaadi aprilli lõpus kommentaariga "Teostatud parandustööd". Aga coil whine oli alles, nagu polekski mitte midagi tehtud. Pärisin AT'lt, et mis parandustööd teostati. AT ei tea. Palusin AT'l poola hoolduselt küsida. Poola hooldus ka ei tea.

Võtsin ka ise Gigabytega ühendust ja nende sõnul pole minu antud seerianumbriga emaplaat ühestki ametlikust hooldusesindusest läbi käinud.

AT pole suutnud kuu aega anda infot, mis parandustööd emaplaadile tehti. Väidetavalt ootab AT vastust Poola hooldusest, kes ootab omakorda vastust Gigabyte tehasest.

Ei teagi, mida arvata...


Viimati sain e-maili teel infot 20.05:
tsitaat:

Tere,


Saime hooldusest vastuse, et ootavad veel ise vastust.

Vabandame ebamugavuste pärast.


Pärast seda pole uut infot tulnud. Pingisin veel konkreetset garantiiosakonna töötajat 24.06 ja 06.07 saatsin juba üldisele garantiiosakonna e-mailile päringu. Vastust ei ole.

Ei saa mitte kuidagi pidada normaalseks seda, et toode käib garantiis ning tuleb tagasi kommentaariga "teostatud hooldustööd", aga probleem on alles. Veelgi ebanormaalsem on see, et AT ei suuda 2 kuu jooksul hooldusest välja uurida, mida üldse hooldati.

Huvitav, kas Tarbijakaitsest on abi siin?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
Aeg maha 1p
dohc-48v12

liitunud: 27.07.2008




sõnum 07.07.2020 16:33:22 vasta tsitaadiga

mu wd red red 4tb käis ka põlenud tükiplaadiga at garantiis, tulutu aja raiskamine :S
rma-d ei saa ma teha.
~200€-i eest ~ 3päeva rõõmu oli.

_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 13.07.2020 12:47:39 vasta tsitaadiga

Siiani on AT-ga kogemused olnud suhteliselt positiivsed - ostnud 10+ arvutit ja hulga igasugu nodi aastate jooksul aga praegune garantiiteema tekitab küll veidi hämmingut...

06.07 viisin telefoni garantiiremonti (omamoodi ooper, milles allpool kirjutasin) ja 13.07 vaatasin huvi pärast, et mis staatus on - üllatuseks polnud sellel mingit staatust nende lehel. Kirjutasin klienditoele, et mis teema on - ehk ma loll ja ei leia õiget kohta vms. Klienditoe vastus oli "Palun võtke ühendust meie garantiiosakonnaga" ning all olid kontaktid. Miks see klienditugi üldse on, kui nad ei suuda isegi nii lihtsale teemale vastust anda?...pakkusid variandi hooldusele päringu saata. No anna kannatust..

Kui hooldusesse helistasin, siis öeldi, et 10.07 saadeti edasi hoolduskeksusesse (jah, selleks oli kulunud terve töönädal!) ja öeldi, et normaalaeg menetluseks on kolm nädalat - ehk selleks ajakus kui see kunagi hooldusest tagasi jõuab on see juba vana mudel icon_lol.gif


Kogu teema algas ka mitte kõige paremal toonil - kõndisin telefoni ja ostudokumendiga poodi ning kui teenindaja oli mu jutu ära kuulanud oli vastuseks, et karpi ja muud mudru on ka vaja!!! - see vastus tõmbas aju korralikult juhtme krussi ja minema ma siis jalutasin aga teel koju sirvisin kiirelt AT garantiitingimusi ja oi kui mu suur oli üllatus, et isegi nende garantiitingimused ütlesid, et:
"1.3.Toode tuleb garantiisse või hooldusesindusse viia originaalkomplektsuses (kui komplektis on tehtud muudatusi tuleb sellest teavitada toote andmisel garantiisse)."

Läksin siis tagasi ja viitasin nende enda garantiitingimustele, millele tuli vastus "Hooldusest öedi", "Ametlik hooldus nõuab" jne aga kui jõudsime jutuga sinnamaale, et toode sai siiski ostetud AT-st, mitte ametlikust hoolduskeskusest võieti telefon siiski garantiiremonti. Ma saan aru, et igati mugavam on saata telefon karbis jne aga kliendina ei ole see tõesti minu mure ning mul on paremat ka teha, kui teenindajaga selle üle vaielda.


Tundub juba, et reaalselt pole enam vahet, et kust oma kraami osta...

_________________
Kommenteerige kasutajaid, siis teavad teised ka mida oodata!
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 13.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.07.2020 14:37:33 vasta tsitaadiga

arvutitarga ainus eelis on aegajalt mingigi kauba olemasolu kui oodata ei viitsi, garantii anyway kriitikat ei kannata.
Kommentaarid: 486 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 394
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.07.2020 14:42:03 vasta tsitaadiga

On mõni eesti pood kus garantiiga kunagi probleemi ei ole? Minuarust leiab selliseid viivitamise näiteid iga firma kohta.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 178, 179, 180  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.