Kivisodi on kõik hirmus detailne ja ilus aga ma vean kihla, et kui sinna mängusiseselt granaat visata siis on sama mis 20 aastat tagasi, et mõneks sekundiks tekitatakse nö. tahmakiht ja ükski neist kivitükikestest ei liigu ka mitte. Kõik on niiilus aga monoliitne ja surnud. Seda, et techdemoks on tehtud mingi cheesy AF lendav võlur superkangelane üliinimene mingi tibi muidugi ei viitsi kommenteeridagi.
viimati muutis Auron 14.05.2020 09:08:58, muudetud 1 kord
see next-gen video on marketing. ps5 on 3700x+5700xt+rt. eriti arvestades kui nõka-nõka see jookseb, siis vabalt.
tehniliselt impressive aga see on iterative work, unreal on praktiliselt kõigeks selleks olnud võimeline juba mõnda aega.
mis on ilus on content. high-poly modelid ja automaatne lod + rt lighting. done.
erick kirjutas:
Vot see on next gen. Mitte küll character modelingu osas, aga geomeetriline detailsus, valgustus, tekstuurid ja nende silmapilkne high quality vormis ilmumine on tõesti next-gen nime väärilised. Tegu on Unreal Engine 5 demoga, niiet hoolimata jutust, kuidas see jookseb PS5 peal, ootame PCdele isegi paremat kvaliteeti.
content. meanwhile kui devid ei viitsi siis ue on jätkuvalt tuntav texture pop-in. gears tactics näiteks peaks olema piisavalt high-profile release aga võta näpust
aga üldiselt ei ole see "current-gen" mängudest oluliselt ilusam. need teravad kivid-liiv ja asjad tuletasid üsna konkreetselt battlefronti meelde. kus, tõsi, ei ole asjad nii detailed aga seal on tegu ka reaalse mänguga, mille eesmärk ei ole techdmo vaid shooter, mis peab mõistliku või kõrge fpsiga jooksma.
Mõnikord on siin juttu olnud, et kui suur faktor ikkagi on kraanajuhtidest rääkides aim assist. Real life example, Doc Disrespect mängib CoD Warzone'i konsoolil
Et paneme need jutud nüüd pikale unele, kuidas konsoolil shooterite mängimisel ja skillil on mingi mõeldav seos _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick, Aim Assist'i saad ju välja lülitada...
Või mis su postituse point on _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Ega see pole ju mängudes kõigis samamoodi ja teine asi on, et kui kõigil on võrdne setup, siis võidab ikka see, kes midagi paremini teeb.
Skill on olemas, lihtsalt teistsugune kui PC peal ja selle teistsuguse skilli lagi on teistsugune ja sellest tulenev mängupilt teistsugune.
Aga skill on olemas ja parimad mängijad on kuidagi nendes tingimustes parimaks saanud ning konsistentselt seal püsivad ka.
ma ei väidaks küll kunagi, et sealne liikumine, sihtimine jne on kuidagi lowskill... teistmoodi on kogu mäng, aga proovi järgi teha.... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aeron, no kuule, see skill bar on seal ülimadalale seatud ju. Piiratud PoV, aeglased animatsioonid, sihtima sisuliselt ei pea (see kõige skillim lask seal videos aknanurgast on mingi paras nali nende pixel shottide kõrval mis PC peal tavalised on). Võibolla konsoolidel mängides selliseid žanreid läheb meelest, mida tähendab kiire decision making, sihtimine ja liikumine, aga ma vaatasin seda nagu mingit siirupis venimist ja mu taustaks on "sinu isa Counter Strike" ehk World of Tanks, kus liiguvad 20-100 tonnised masinad. Ja seal ka toimuvad kiiremini mõned asjad, lisaks muidugi pead sihtima mitte umbes vastase suunda, vaid ikkagi soomuses leiduvaid weakspotte jne. Vastaste arv on ka üsna räigelt piiratud, 4 tükki korraga, mis ma oskan öelda, minu maailmas on 1v4 tavaline laupäev, rääkima hakkame 1v5 - 1v7, need olukorrad on väljakutsed. Lisaks muidugi erinevad klassid, kiirused, soomused, vaateulatused, damage per shotid, penniväärtused ja muu detailsus mida pead samal ajal mängeldes peast arvutama kui 7 tüüpi korraga sind mööda kaarti taga jahivad.
Siin on 4v4, juba see arv kombinatsioone mida see mäng pakkuda suudab on naeruväärselt tilluke ja RNG tundub ei oma mingit mõju siin, et peaks kuidagi oma tegevustes arvestama sellega. _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick sinu loogika järgi on on maailmas olemas üks kõige raskem mäng, millel on kiirem fps, suurem fov ja vastaste hulk korraga, et otsuseid teha. Kuna selle mängu mängimiseks juhuslikult selles kontekstis on vajalik klaver ja hiir, siis järelikult:
1. see mäng on kõige parem mäng maailmas, sest näitab kõige rohkem skilli
2. kb/mouse on kõige paremad kontrollerid, sest nendega saab seda mängu kõige paremini mängida.
Selle loogika järgi on maailmas olemas ka kõige parem sport, kõige parem muusika ja kõige parem film.
Ometi see nii ei ole.
Natuke rohkem võiks austust olla teiste inimeste skillide vastu ja nautke rohkem fantaasiat/empaatiat selle osas, mida teistsugused mängud endast kujutavad ja kuidas seal skill avaldub ning kas üldse mäng saab selliselt hierarhiasse seada või kui saab, siis mis selle hierarhia väärtus on või kellele sa mida tõestada sellega üritad? _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aeron, mu postituse mõte oli, et shooterid konsoolidel on ilmselgelt low-skill cap asjad, eelpool ära toodud põhjustel, aga ka aim assisti tõttu, võtku see siis suisa sellise kuju nagu Warzone'i puhul või siis klassikaline headshoti hitbox konsoolidel mis on kõrvitsasuurune.
See ei tähenda, et konsoolidel poleks high skill cap mänge. Kõik parimad fighterid on konsoolidel, rallisimude osas on selline 50/60 olukord, kus PC peal on kõige haardkoorim experience aga mõned konsooli omad liiga pikalt maha ei jää. Lisaks ilmselt on veel rodu spordi ja arcade žanri mänge, mis on konsoolidel nauditavamad ja kah kõrge skill capiga.
Lihtsalt unustage ära, et shooterid üldse kunagi midagi võiksid konsoolidel väärt olla oskuste seisukohast - single playerina andke tuld, cinematic 30 fps jne, miks mitte, story ju olulisem kui mehhaanika. Aga multiplayeri puhul see lugu on ikka suts naeruväärsel tasemel. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Aeron, mu postituse mõte oli, et shooterid konsoolidel on ilmselgelt low-skill cap asjad, eelpool ära toodud põhjustel, aga ka aim assisti tõttu, võtku see siis suisa sellise kuju nagu Warzone'i puhul või siis klassikaline headshoti hitbox konsoolidel mis on kõrvitsasuurune.
See ei tähenda, et konsoolidel poleks high skill cap mänge. Kõik parimad fighterid on konsoolidel, rallisimude osas on selline 50/60 olukord, kus PC peal on kõige haardkoorim experience aga mõned konsooli omad liiga pikalt maha ei jää. Lisaks ilmselt on veel rodu spordi ja arcade žanri mänge, mis on konsoolidel nauditavamad ja kah kõrge skill capiga.
Lihtsalt unustage ära, et shooterid üldse kunagi midagi võiksid konsoolidel väärt olla oskuste seisukohast - single playerina andke tuld, cinematic 30 fps jne, miks mitte, story ju olulisem kui mehhaanika. Aga multiplayeri puhul see lugu on ikka suts naeruväärsel tasemel.
sa võrdled taukarit messhhugghhaga ja ütled, et taukar on naeruväärne.
erick ma ei näe seda nii mustvalgelt.
Veoautot haagisega on raskem juhtida kui tavalist autot.
Rallirajal even more so. Ta on kohmakam, aeglasem ja ma ei ütleks küll ,et need kes hästi kiiresti oskavad "klassikaliste rallikatega sõita"on kuidagi osavamad. Kuigi ilmselgelt on kiiruse vahe. Fov on väiksem muidugi
Link _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Ma ei tea mida sa üritad tõestada siin, aga see on fail. Igal asjal on oma koht ja see Kamaz saaks igalt ralliautolt pähe normaalsel keskmisel rajal a la Soome kiiruskatse, või asfaldikatsel. See Kamaz on siiski loodud rasket maastikku läbima usaldusväärselt ja enda massi kohta kiirelt, ma arvan et Tänak ei üritaks düüne pidi sõita oma Hyundaiga, aga kui reaalselt hakkame rääkima, et kumb neist kiirem oleks nt F1 roolis (kus skill cap tõesti ongi kõrgem), kas see Kamazi juht või Tänak või Hamilton, siis kahtlust muidugi pole. Loomulikult Dakar nõuab oma sorti oskusi aga need vennad seal säravad maastikusõidus, nad oleks tavalise tee peal üsna abitud rallipilootide kõrval.
See võrdlus seal videos mingi kolmandajärgulise rallitüübiga rajal, mis ilmselgelt sobib madala keskmise kiiruse tõttu veokale rohkem, on puhas propaganda. _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick, mis skillcap seal f1's on? saed lolli näoga ühte sama sama ringi 2 tundi jutti, kõik keerud pähe õpitud ja samad tingimused terve võistluse vältel. lisaks rajalt seinani ruumi maa ja ilm kui mõni erand välja jätta. rallys pole sul midagi pähe õppida, kuulad legendi ja katsud punn põhjas puude vahel mingi solgi sees kihutades ellu jääda. väikseimgi vääratus and u dead.
NATAS999, F1s mõõdetakse oskusi millimeetrites, millega sõidad rajapiirdest mööda kurvis 300km/h kiirusel, et saaks optimaalsema trajektoori. Rallis on juhuslikkuse osakaal märksa suurem ja seetõttu puhtad oskused nii suurel määral mõjule ei pääse, kui F1s. Pead ikkagi ennast tagasi hoidma ootamatuste vältimiseks. Muidu on nagu Tänak karjääri alguses. _________________ WoT StatsTwitch Stream
erick, ma lihtsalt ei näe põhjust sellepärast kellelgi halvasti öelda, et ühte tüüpi mäng on vb natuke nõudlikum kui teine... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aeron, võibolla kui konsoolishuuteri multiplayeris on võimalik teisi mängijaid tappa isegi ilma ekraanile vaatamata tulistades, siis võiks ka tunnistada, et see on igasugusest skillist totaalselt vaba nähe. _________________ WoT StatsTwitch Stream
Põhjuks, miks meil on selline arutelu, on sinu äärmuslikkuses ja väga suures üldistamises.
Võiks piirduda konkreetselt selle mänguga ja jätta kogu muu platvorm rahule või siis vähemalt, kui soovid muid näiteid ka tuua, siis too konkreetsed näited.
Lisaks, ekraanile mitte vaatamine, inimesega kellel on juba väga hea skill puldiga ning pikaajaline kogemus FPSidega on ka midagi muud, kui suvalisel algajal.
Ta ei mängi pimedalt ju, lihtsalt finetuning hetkeks vaatab korraks kõrvale. Oleks blindfolded, siis oleks teine asi...
Kas sa mitte ei aja segi skilli omandamise võimalust tööriistaga, mis vähendab selle vajalikkust?
PC peal on ka võimalik aim assist osades title-ites, aga see pole ju kuidagi pidi seotud sellega, mis on võimalik klaviatuuri ja hiirega ning kui raske seda saavutada on...
Või mis?
...ja isegi päeva lõpus, kui hiire ja klaveri skill cap on kõrgem, siis erm, mis siis? Kas on vähem fun? Peaks ennast halvastu tundma, sest...? Ma ei saa hästi aru, mis on see parim võimalik koht kuhu see arutelu välja võib jõuda.
Tundub nagu sa väidaks, et kõrgushüpe on parem kui tõkkejooks, sest hüppad kõrgemale vms ja loogika oleks umbes selline, et kuna ainuke asi mis on oluline on hüppe kõrgus, siis kõik kes seda ei sihi on by default halvemad kuidagi pidi.
Või ma ei saagi hästi aru kuhu heasse kohta see jutt välja saab minna... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Kas sa mitte ei aja segi skilli omandamise võimalust tööriistaga, mis vähendab selle vajalikkust?
PC peal on ka võimalik aim assist osades title-ites, aga see pole ju kuidagi pidi seotud sellega, mis on võimalik klaviatuuri ja hiirega ning kui raske seda saavutada on...
Või mis?
...ja isegi päeva lõpus, kui hiire ja klaveri skill cap on kõrgem, siis erm, mis siis? Kas on vähem fun? Peaks ennast halvastu tundma, sest...? Ma ei saa hästi aru, mis on see parim võimalik koht kuhu see arutelu välja võib jõuda.
Tundub nagu sa väidaks, et kõrgushüpe on parem kui tõkkejooks, sest hüppad kõrgemale vms ja loogika oleks umbes selline, et kuna ainuke asi mis on oluline on hüppe kõrgus, siis kõik kes seda ei sihi on by default halvemad kuidagi pidi.
Või ma ei saagi hästi aru kuhu heasse kohta see jutt välja saab minna...
kergejõustik on mingi 2D jamps, skillcap on nii madal, et seal pole võimalik lati alt läbi joosta ja päevalõpus võidab see, kes kõige rohkem aineid endale sisse süstib. f1 on ikka õige sport, seal on skilli ja kiirust vaja.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.