Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  levikom.ee märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 45, 46, 47  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.05.2020 16:30:38 vasta tsitaadiga

Tee räägite ikka sellest aastast? Mul oli 2019 aprill kus arvet ei tulnud, märts läks ette ja mais maksis aprilli eest.

ksuuk, ära eelda midagi, helista ja küsi, vbolla see meil ei tööta või jääd kuskile filtrisse kinni.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 06.05.2020 17:29:48 vasta tsitaadiga

Ma arvan et siiani maksin alati ette niikaua kuni klient olen olnud. Vähemalt pole mul meeles et oleksin kunagi n.ö. kaks korda kuus maksnud, et saaks tekkida samm kuhugipoole.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
filx
HV kasutaja
filx

liitunud: 12.09.2006




sõnum 07.05.2020 10:58:15 vasta tsitaadiga

Kui ma klient olin ja eelmine aasta paketi vahetust tegin siis muudeti ettemaks järgimaksuks. Ühel kuul lihtsalt arvet ei olnud ja ei tasunud midagi. Olin ka korra hämmingus kuhu arve jäi ja õnneks see oli veel sel perioodil kui klienditugi töötas ning nad seletasid viisakalt ära-
_________________
Think positive!
Viljar Bauman
👨‍👩‍👧‍👦 father;🧙security wizard;👨‍🔬life engineer;👫 socialist
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 07.05.2020 11:18:54 vasta tsitaadiga

Minul oli see periood 17 aprill käesolev aasta, nad isegi helistasid ise tagasi kui olid täpsustanud kuidas asjad on icon_wink.gif.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tabu
HV kasutaja
tabu

liitunud: 16.02.2005




sõnum 24.05.2020 17:22:47 vasta tsitaadiga

ma ootan tehnikut jõuludest saati , vist ei saagi proovida kas mul töötaks , aknast ikka vahel vaatan teletorn paistab , sealt pidid saatma , pole näha tehnikut deltaplaaniga tulemas.
_________________
Njah natuke veel ja saabki läbi....
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IffikaS
Kreisi kasutaja
IffikaS

liitunud: 17.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2020 09:39:12 vasta tsitaadiga

Seoses elukoha vahetusega pärisin ka detailsemat infot oma piirkonna kohta.
Otse nähtavus vajalik, aga saavutatav, täpsustas piirkonna seadmeid. Ja oli üldse väga abivalmis kontakt oli.
Soovitas arvestada paari nädalase ajaga, kuna tehnikutel käed-jalad tööd täis.

_________________
beer_yum.gif
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tabu
HV kasutaja
tabu

liitunud: 16.02.2005




sõnum 26.05.2020 05:49:29 vasta tsitaadiga

ja tädi 2 korda viisakat juttu ajanud aga ajakulu on hetkel 6 + kuud
_________________
Njah natuke veel ja saabki läbi....
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.06.2020 11:28:12 vasta tsitaadiga

Peab ka pahas toonis sõna võtma. Mitu nädalat on juba hulgem asjalikke kanaleid puudu olnud. Varemgi ette tulnud, aga mitte nii pikalt. Endal ka üsnagi eesli kannatus olnud. Sain nüüd möödunud kuu arve, mis oli jupi suurem kui varasemad (2 aastat sai täis, nüüd on täishind, aga see ei puutu asjasse). See igatahes ajendas tegutsema. Eile tõmbasin traati neile. Lubati, et eilse päeva jooksul tuleb selle kanalite puudumise kohta klientidele selgitav email. Eituhkagi (spämmis pole). Tõmbasin täna uuesti traati. Oldi veendunud, et saadeti küll meil, aga pidi uuritama ja tagasi helistatama. Sellest ka juba paar tundi möödas.
Vahetaks selle telepaketi siis "Paras" paketi vastu, mis puuduvaid kanaleid ei sisalda, aga sellest soovist on ka püütud kõnede käigus kõrvale hiilida selle emaili saatmise jutuga.
PS! Selline downgrade maksaks lisa, aga selle vastu olen juba protestima valmis. Reklamatsioon kui vaja.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H_K
Aeg Maha 2n
H_K

liitunud: 09.01.2002




sõnum 05.06.2020 11:42:23 vasta tsitaadiga

Sama siin, niigi telekast suht vähe vaadata ja osad kanalid nüüd pikemalt pildita olnud pole üldse tahtmist telekat lahti teha. Vaikselt mõelnud nende tv paketist lahtiütlemist, samas sai paar aastat tagasi kõik digiboksid välja ostetud ja neile vist järelturgu pole.

Igaljuhul tegin juhuslikult eile prooviks Go3 liitumise ära, inspireeris just see, et sai valida TV ja Filmipakett ning Sport välja jätta, aga paraku sai liiga optimistlikult peale lennatud ja see Go3 tundub paras kõnts, esiteks polnud enamusel võõrkanalitel subtiitreid, teiseks minu proovisüsteemis Android telefon>Chromecast>TV võtab TV kanalivahetus aega umbestäpselt 12-13 sekundit, kolmandaks Go3 pidavat saama kasutada 2 seadmes, kuna liitumise tegin mugavalt arvutis, pandi automaatselt üheks seadmeks arvuti, ja teiseks seadmeks panin oma telefoni, arvutit eemaldamise valiku võimalust ei ole, kuigi ma arvutiga teenust tarbida ei taha ega plaani (plaan oli teiseks seadmeks lapse iPad).
Neljandaks jäi kuidagi ekslik mulje, et esimene 30 päeva prooviperiood on tasuta - igatahes tuli sõnum, kus 7.99€ makse oli edukas icon_rolleyes.gif

Edasi peab vaatama kuidas sellest lahti saab... loodab, et Levikomi kanalid ikka taastuvad.

_________________
---------------
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 05.06.2020 12:16:54 vasta tsitaadiga

Etsike kirjutas:
PS! Selline downgrade maksaks lisa, aga selle vastu olen juba protestima valmis. Reklamatsioon kui vaja.


Kas pead silmas seda 5.- tasu kui teenus muutmisega läheb odavamaks? See on kuskil hinnakirjas fikseeritud ja kliendina oled seda sõlmimisel aksepteerinud, seega selles osas reklamatsiooni arengut palju olla ei saa.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.06.2020 12:35:13 vasta tsitaadiga

See kehtib tavaoludes kui sa loobud töötavast paketist. Kui teenus ei tööta võib jõuda isegi sinnamaale et kuna seadmed on välja ostetud müüja enda teenuse tarbimiseks siis tekib õigustatud ootus need tagasi müüa.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etsike
HV veteran
Etsike

liitunud: 24.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.06.2020 12:48:27 vasta tsitaadiga

Justnimelt sellel aspektil ongi rõhk. Reklamatsioon/downgrade tasu vabastus, sest nad ei suuda pakkuda teenust, mille eest raha küsivad.
Minul on 3 seadet rendil. Rendiseadmete tagastamine maksab ka 10.-/tk.
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 05.06.2020 13:10:20 vasta tsitaadiga

Jap, siis on sellel mingi point.
Juba väljaostetud seadmete puhul mul väga usku pole et keegi nõustuks neid tagasi ostma, aga pole olnud ka põhjust sellise nõuet esitada.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 05.06.2020 13:33:58 vasta tsitaadiga

Johhaidii mis hinnakiri toote vahetusel ja seadmete tagastamisel icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RCC
HV Guru
RCC

liitunud: 03.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.06.2020 13:39:33 vasta tsitaadiga

Poisid miks teil indreku pill ei hüüa, mina tahan juba netis porrisaidil..... jne
_________________
piirkonnas on tõrge - turutõrge. mullnett, 1ns , 870M iops, 1tb/s
Kommentaarid: 183 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 8 :: 1 :: 146
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 05.06.2020 13:45:21 vasta tsitaadiga

[quote=]Johhaidii mis hinnakiri toote vahetusel ja seadmete tagastamisel icon_biggrin.gif[/quote]

Ma üldiselt olen ka mujalt kuulnud niisugust asja et kui teenuse parameetrid muudetakse nii et kuutasu alaneb, siis on mingi ühekordne tasu muudatuse tegemise eest. LK küll esimene selline ei ole.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 05.06.2020 14:18:39 vasta tsitaadiga

Telia hinnakirjas selliseid jaburdusi pole ja ma pole ka teiste kohta midagi sellist kuulnud.
toodet võid kruttida Telias iga päev nullist maksimumini, üüriseadmete tagastamisel ka kõri kinni ei pigistata, isegi kui pult või juhe puudu.
See kirjeldabki seda, gramm odavam teenus=muud peidetud tasud.
Kui need numbrid pole jaburad, mis need siis on?


ot. huvitav, et kui kusagil midagi kommenteerin vastatakse kohe Teliaga seoses.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
filx
HV kasutaja
filx

liitunud: 12.09.2006




sõnum 05.06.2020 14:33:47 vasta tsitaadiga

Olen viimase aasta jooksul nii LK, Telia, Elisa, Tele2 ja ainuksena kes paketimuutuse eest raha küsis oli LK. Seadmed võtsid imeläbi tasuta tagasi.
_________________
Think positive!
Viljar Bauman
👨‍👩‍👧‍👦 father;🧙security wizard;👨‍🔬life engineer;👫 socialist
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 05.06.2020 19:38:39 vasta tsitaadiga

Mõned ei oska taas lihtsat eesti keelt lugeda. LK küsib teenuse nõndanimetatud konfigureerimise tasu ainult juhul, kui selle tulemusena kliendi kuutasu väheneb. Kui klient võtab teenuseid lisaks, ei maksa ta muud kui järgmisel kuul juba uuenenud teenuste kalkulatsiooni alusel, ilma konfimise tasuta.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
filx
HV kasutaja
filx

liitunud: 12.09.2006




sõnum 05.06.2020 23:25:13 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
Mõned ei oska taas lihtsat eesti keelt lugeda. LK küsib teenuse nõndanimetatud konfigureerimise tasu ainult juhul, kui selle tulemusena kliendi kuutasu väheneb. Kui klient võtab teenuseid lisaks, ei maksa ta muud kui järgmisel kuul juba uuenenud teenuste kalkulatsiooni alusel, ilma konfimise tasuta.

Ikkagi suht ebaeetiline nöörimine. Tahad vähem maksta = maksa lõivu. Tahad rohkem maksta = palun väga icon_biggrin.gif

_________________
Think positive!
Viljar Bauman
👨‍👩‍👧‍👦 father;🧙security wizard;👨‍🔬life engineer;👫 socialist
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 05.06.2020 23:38:58 vasta tsitaadiga

Kui sa nii ütled icon_smile.gif aga mitte sedavõrd kõrge hind kui netmaster näitena tõi.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 06.06.2020 02:00:25 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
Mõned ei oska taas lihtsat eesti keelt lugeda. LK küsib teenuse nõndanimetatud konfigureerimise tasu ainult juhul, kui selle tulemusena kliendi kuutasu väheneb. Kui klient võtab teenuseid lisaks, ei maksa ta muud kui järgmisel kuul juba uuenenud teenuste kalkulatsiooni alusel, ilma konfimise tasuta.


Tasud peaks olema selgelt põhjendatud, ehk kulutused tellimuse tegemiseks vms.
Mille poolest erineks kiiruse tõstmine?
Tegemist on puhtalt skeemi muutmisega, aeglasemaks, kiiremaks, enamasti automatiseeritud iseteeninduses (kui neil on).
Need mõlemad hinnad on puhtalt pigistamiseks, et jumala eest ära telli omale väiksemat kiirust või ära tagasta digiboksi, muidu lööme noa selga.
Sama nagu "Viasat", automaatselt pikenev tähtajaline leping icon_biggrin.gif tule taevas appi kui kliendisõbralik.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maldur
HV veteran

liitunud: 02.02.2007




sõnum 06.06.2020 12:13:45 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Maldur kirjutas:
Mõned ei oska taas lihtsat eesti keelt lugeda. LK küsib teenuse nõndanimetatud konfigureerimise tasu ainult juhul, kui selle tulemusena kliendi kuutasu väheneb. Kui klient võtab teenuseid lisaks, ei maksa ta muud kui järgmisel kuul juba uuenenud teenuste kalkulatsiooni alusel, ilma konfimise tasuta.


ära ...muidu lööme noa selga.

See on tegelikult preventiivne meede, et klient iga väikse tujumuutuse korral ei tahaks kohe paketti muuta - vähemalt mõtleks sellele veidi rohkem. Samas 5.- ei ole ka selline number et ohkima võtab, eriti kui võrrelda mõne T nimelise firma soovidega kapitali hankida.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
filx
HV kasutaja
filx

liitunud: 12.09.2006




sõnum 06.06.2020 21:57:37 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:

See on tegelikult preventiivne meede, et klient iga väikse tujumuutuse korral ei tahaks kohe paketti muuta - vähemalt mõtleks sellele veidi rohkem. Samas 5.- ei ole ka selline number et ohkima võtab, eriti kui võrrelda mõne T nimelise firma soovidega kapitali hankida.

Sorry, tujumuutuse mille teenusepakkuja ise tekitab kadunud kanalite näol? icon_lol.gif

_________________
Think positive!
Viljar Bauman
👨‍👩‍👧‍👦 father;🧙security wizard;👨‍🔬life engineer;👫 socialist
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 06.06.2020 22:15:39 vasta tsitaadiga

Maldur kirjutas:
indrpo kirjutas:
Maldur kirjutas:
Mõned ei oska taas lihtsat eesti keelt lugeda. LK küsib teenuse nõndanimetatud konfigureerimise tasu ainult juhul, kui selle tulemusena kliendi kuutasu väheneb. Kui klient võtab teenuseid lisaks, ei maksa ta muud kui järgmisel kuul juba uuenenud teenuste kalkulatsiooni alusel, ilma konfimise tasuta.


ära ...muidu lööme noa selga.

See on tegelikult preventiivne meede, et klient iga väikse tujumuutuse korral ei tahaks kohe paketti muuta - vähemalt mõtleks sellele veidi rohkem. Samas 5.- ei ole ka selline number et ohkima võtab, eriti kui võrrelda mõne T nimelise firma soovidega kapitali hankida.


Ma arvan, et kui Telia sellise maksu kehtestaks, siis sa nii lolli juttu ei ajaks.
Kommentaarid: 253 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  levikom.ee mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 45, 46, 47  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.