Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 97, 98, 99  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2020 13:46:28 vasta tsitaadiga

Paremad Bolti eelmise või eesoleva hooaja omadest?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kriisa H
HV kasutaja
Kriisa H

liitunud: 30.09.2009




sõnum 20.05.2020 12:03:29 vasta tsitaadiga

Esimesed ~40km läbitud max G30 peal.
Spoiler Spoiler Spoiler


Võrreldes nüüd ES4'ga linnas sõites erilist vahet pole ja mugavust juurde otseselt väga ei tulnud või on hetkel läbitud vahemaa liiga väike, et sellest aru saada.
Pigem ES4'ga oli parem liigelda teedel, kus selliseid kõvemaid "löök" muhke "mõranenud/paisunud" ribasi on.
ES4 suhtes võttis paugu enale amort, G30'l pidevalt kiirusega mängima, et "mugavam" ületada kirjeldatuid kohti (Elvas on teatud kõnniteede lõigud päris pikalt sellised).Samas G30 suureks plussiks on, et saab lõigata ka väiksematelt pindamata lõikudelt, kus ES4 hätta jäi. Väiksemad üleminekud äärekividelt maha/peale on G30'ga hea sõita, ES4 puhul pidi pidevalt maha ronima ja "tõstma". Jõu teemal on G30 igast küljest üle, mis ka loogiline võimsuse suhtes. Pidurdamine on mugavam sisse ehitatud klotside suhtes esimesel rattal (kangiga pidurdamine).

G30'ne puhul muutus häirivaks ka kõrisev kell ning gaasi nupp (kui seda nii nimetada). Kell nagiseb igas asendis põhimõtteliselt ning gaasinupp, kui sõita püsikiirusehoidjaga.

Aku suhtes olen üllatunud, need 40km sai läbitud karbist välja võetud tootega "sport" režiimiga. Laadimistsükleid ei olnud veel ise teinud, protsentide nüüd enam ei meenud, palju oli. Kui ilm lubab siis püüan täna täis laetud akuga selle maksimaalse kilometraasi kätte saada.

Kaalu teemal otseselt vahet ei oksa teha, kuna ES4'ja pole käepärast, G30 on natukene ebamugavam transportida just oma massivsuse ja kokku klapitava kuju suhtes.
Segway appi ka pistiitab, ei tööta "Driving history" ei ES4 ega G30 peal mul korralikult. Salvestab vahemaa ja muu info ära aga trajektoori ei kuva ajalooliselt (see vist üldine bug sellega).

_________________
xxx
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2020 15:51:20 vasta tsitaadiga

infect kirjutas:
Uus tõukside jagamise teenus tuli juurde: https://www.tuul.xyz/et/home

Pidavat Bolti omadest paremad tõuksid olema ja vastupidavamad.

Kellelgi kogemusi juba?

Sõitma veel ei jõudnud aga Rotermanni vahel täna juba rattaid nägin.
Tundub selline hea tummine tükk olevat. Jäik raam, suured rattad. Meeldis veel see, et nö. jalg on nagu tsiklil. Ehk hoiab vähe stabiilsemalt ja iga väiksem tuuleiil ei lükka rivis olevaid rattaid dominote kombel pikali.
Näis, äkki jõuab õhtul tiiru ära teha.
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009




sõnum 20.05.2020 16:52:43 vasta tsitaadiga

Kriisa H kirjutas:
Esimesed ~40km läbitud max G30 peal.
Spoiler Spoiler Spoiler


Võrreldes nüüd ES4'ga linnas sõites erilist vahet pole ja mugavust juurde otseselt väga ei tulnud või on hetkel läbitud vahemaa liiga väike, et sellest aru saada.
Pigem ES4'ga oli parem liigelda teedel, kus selliseid kõvemaid "löök" muhke "mõranenud/paisunud" ribasi on.
ES4 suhtes võttis paugu enale amort, G30'l pidevalt kiirusega mängima, et "mugavam" ületada kirjeldatuid kohti (Elvas on teatud kõnniteede lõigud päris pikalt sellised).Samas G30 suureks plussiks on, et saab lõigata ka väiksematelt pindamata lõikudelt, kus ES4 hätta jäi. Väiksemad üleminekud äärekividelt maha/peale on G30'ga hea sõita, ES4 puhul pidi pidevalt maha ronima ja "tõstma". Jõu teemal on G30 igast küljest üle, mis ka loogiline võimsuse suhtes. Pidurdamine on mugavam sisse ehitatud klotside suhtes esimesel rattal (kangiga pidurdamine).

G30'ne puhul muutus häirivaks ka kõrisev kell ning gaasi nupp (kui seda nii nimetada). Kell nagiseb igas asendis põhimõtteliselt ning gaasinupp, kui sõita püsikiirusehoidjaga.

Aku suhtes olen üllatunud, need 40km sai läbitud karbist välja võetud tootega "sport" režiimiga. Laadimistsükleid ei olnud veel ise teinud, protsentide nüüd enam ei meenud, palju oli. Kui ilm lubab siis püüan täna täis laetud akuga selle maksimaalse kilometraasi kätte saada.

Kaalu teemal otseselt vahet ei oksa teha, kuna ES4'ja pole käepärast, G30 on natukene ebamugavam transportida just oma massivsuse ja kokku klapitava kuju suhtes.
Segway appi ka pistiitab, ei tööta "Driving history" ei ES4 ega G30 peal mul korralikult. Salvestab vahemaa ja muu info ära aga trajektoori ei kuva ajalooliselt (see vist üldine bug sellega).


Sain ka täna on G30 Max'i kätte. Laen aku täis ja vaatan palju ma oma 135kg-ga läbi sõidetud saan.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rem4605
Kreisi kasutaja
rem4605

liitunud: 07.03.2003




sõnum 20.05.2020 17:22:17 vasta tsitaadiga

Ma saan Tartus oma 110kg-ga täpselt 30km sõidetud(G30 Max). Aga annab seda 30nd kilomeetritki päevaga vurada. Enivei ju iga õhtu juhe seina. Või te sõidategi kuni 10%ni ja alles siis juhe seina? Sest laadimistsükleid ju põhimõtteliselt määratud 500?
_________________
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CryxOC
HV kasutaja
CryxOC

liitunud: 29.05.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2020 21:04:22 vasta tsitaadiga

rem4605 kirjutas:
Ma saan Tartus oma 110kg-ga täpselt 30km sõidetud(G30 Max). Aga annab seda 30nd kilomeetritki päevaga vurada. Enivei ju iga õhtu juhe seina. Või te sõidategi kuni 10%ni ja alles siis juhe seina? Sest laadimistsükleid ju põhimõtteliselt määratud 500?


Seda laadimistsüklit mõistetakse üldiselt kui 0-100% laadimist. Aga näiteks 2x 50-100% laadimist teeb kokku 1 tsükli. On tõsi, et kindlate protsentide juures laadimine ja hoidmine annab ka oma efekti, kuid tavatarbijana ei peaks sellega pead murdma. Seega - ei tasu muretseda ja lae siis, kui pead õigeks ja vajalikuks. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009




sõnum 22.05.2020 11:32:51 vasta tsitaadiga

Rauno266 kirjutas:
Kriisa H kirjutas:
Esimesed ~40km läbitud max G30 peal.
Spoiler Spoiler Spoiler


Võrreldes nüüd ES4'ga linnas sõites erilist vahet pole ja mugavust juurde otseselt väga ei tulnud või on hetkel läbitud vahemaa liiga väike, et sellest aru saada.
Pigem ES4'ga oli parem liigelda teedel, kus selliseid kõvemaid "löök" muhke "mõranenud/paisunud" ribasi on.
ES4 suhtes võttis paugu enale amort, G30'l pidevalt kiirusega mängima, et "mugavam" ületada kirjeldatuid kohti (Elvas on teatud kõnniteede lõigud päris pikalt sellised).Samas G30 suureks plussiks on, et saab lõigata ka väiksematelt pindamata lõikudelt, kus ES4 hätta jäi. Väiksemad üleminekud äärekividelt maha/peale on G30'ga hea sõita, ES4 puhul pidi pidevalt maha ronima ja "tõstma". Jõu teemal on G30 igast küljest üle, mis ka loogiline võimsuse suhtes. Pidurdamine on mugavam sisse ehitatud klotside suhtes esimesel rattal (kangiga pidurdamine).

G30'ne puhul muutus häirivaks ka kõrisev kell ning gaasi nupp (kui seda nii nimetada). Kell nagiseb igas asendis põhimõtteliselt ning gaasinupp, kui sõita püsikiirusehoidjaga.

Aku suhtes olen üllatunud, need 40km sai läbitud karbist välja võetud tootega "sport" režiimiga. Laadimistsükleid ei olnud veel ise teinud, protsentide nüüd enam ei meenud, palju oli. Kui ilm lubab siis püüan täna täis laetud akuga selle maksimaalse kilometraasi kätte saada.

Kaalu teemal otseselt vahet ei oksa teha, kuna ES4'ja pole käepärast, G30 on natukene ebamugavam transportida just oma massivsuse ja kokku klapitava kuju suhtes.
Segway appi ka pistiitab, ei tööta "Driving history" ei ES4 ega G30 peal mul korralikult. Salvestab vahemaa ja muu info ära aga trajektoori ei kuva ajalooliselt (see vist üldine bug sellega).


Sain ka täna on G30 Max'i kätte. Laen aku täis ja vaatan palju ma oma 135kg-ga läbi sõidetud saan.


Päris tühjaks pole veel sõitnud, aga eilne tööle-ja-koju ots (10.4km kokku) viis aku 100% pealt 61% (teoorias siis ca 27km saab läbi sõita) peale ning seda kui sõidumood oli Sport. Linnas piisaks kenasti D-st isegi ja see tõenäoliselt pikendaks ka sinna umbes 30km peale kogudistantsi. Sõidumugavuse osas mul suurt kogemust teiste tõuksidega pole. Natuke olen Bolti ja Citybee omadega sõitnud ja sõbra M365-ga paarutanud, aga mulle tundub, et Max on mõnevõrra pehmem. Ei tea, kas seda tänu sellele, et vedav ratas on taga ja aku on sõiduplaadi sees, mis viib raskuse esiotsa pealt taha ning äärekividest üles ja alla sõitmine ei põruta nii nagu teistega.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2020 13:22:19 vasta tsitaadiga

135 kilost saaks osa ehk maha, kui tõuksi mõned kuud hoopis kõrval lükata ja elektrit toota. 5 km tööle jalutamise ots oleks ju tegelikult ideaalne võimalus iga päev veidi füüsilist koormust saada.

Saan täiesti aru, et esimene reaktsioon on vihapurse, aga tegelikult vähendab see "tõuks" normaalset kehalist aktiivsust veelgi. Mul omal üks vähe ümara vormiga naistuttav tegi totaalse muutumise läbi kõigest poole aastaga, kui hakkas igal õhtul Mustamäe vahel 5-10 km jalutusringe tegema.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netcat
Kreisi kasutaja
netcat

liitunud: 13.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2020 14:06:35 vasta tsitaadiga

Olen ühe nädala sellise sundjalutamisega juba kilo juurde võtnud ja arvata võib, et see ei tulnud säärelihastest.
Selgitus: kes ei liigu, see ei söö ja vastupidi. Paar kilti päevas on igati okei, 10+ paneb mu õhtuti terve hobuse ära õgima. YMMV.
Et elektritõuksid soodustavad väheliikuvust, nõus. Oleks ammu soetanud sellise, kui neid saaks kasutada ka tavalise tõuksina ja sõita elektriga alles siis kui ära väsid.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rem4605
Kreisi kasutaja
rem4605

liitunud: 07.03.2003




sõnum 22.05.2020 17:39:58 vasta tsitaadiga

netcat kirjutas:
Oleks ammu soetanud sellise, kui neid saaks kasutada ka tavalise tõuksina ja sõita elektriga alles siis kui ära väsid.


Aga saad ju niisama jalaga ka tõugata ilma et voolu annaks peale icon_biggrin.gif

Aga liikumise kohapealt niipalju, et ega see sõitmine põletab ka ilmselt omajagu kaloreid. Pärast pikemat sõitu on tihtipeale selg märg.

_________________
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2020 18:19:04 vasta tsitaadiga

netcat, kasutusjuhend sunnib mootorit kasutama või milles probleem seisneb?
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2020 18:23:28 vasta tsitaadiga

Ei saa vast päris lahti ühendada ja avaldab vabajooksule takistust.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 23.05.2020 15:32:19 vasta tsitaadiga

Kas birdi või tuule promokoode ka leidub? Teen mõned tiirud
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2020 17:50:27 vasta tsitaadiga

Tahtsin seda Tuule masinat proovida, aga app ei toimi, ei lase krediitkaarti ära kinnitada icon_mad.gif
kellelgi on õnnestunud seda kasutada ka?
Kommentaarid: 210 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2020 18:29:01 vasta tsitaadiga

IceUul kirjutas:
Tahtsin seda Tuule masinat proovida, aga app ei toimi, ei lase krediitkaarti ära kinnitada icon_mad.gif
kellelgi on õnnestunud seda kasutada ka?

Mul õnnestus kaart lisada ja pärast seda on see maksevahendite loetelus nähtaval ka.
Kas Seal on kuskil mingi kinnitamise protsess veel? Sõitma pole veel jõudnud..
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 221
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2020 20:09:04 vasta tsitaadiga

warwas kirjutas:
infect kirjutas:
Uus tõukside jagamise teenus tuli juurde: https://www.tuul.xyz/et/home

Pidavat Bolti omadest paremad tõuksid olema ja vastupidavamad.

Kellelgi kogemusi juba?

Sõitma veel ei jõudnud aga Rotermanni vahel täna juba rattaid nägin.
Tundub selline hea tummine tükk olevat. Jäik raam, suured rattad. Meeldis veel see, et nö. jalg on nagu tsiklil. Ehk hoiab vähe stabiilsemalt ja iga väiksem tuuleiil ei lükka rivis olevaid rattaid dominote kombel pikali.
Näis, äkki jõuab õhtul tiiru ära teha.


On tummine tükk. Tõuksi osad on eestis tehtud 😉
Kommentaarid: 113 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2020 20:52:56 vasta tsitaadiga

https://kasulik.delfi.ee/news/kasulikuvideod/tallinna-tanavatel-vuravad-esimesed-toukerattad-miks-on-tuul-parem-kui-eelmisel-aastal-tanaval-olnud-touksid?id=89939765
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p3000
Kreisi kasutaja

liitunud: 29.09.2008




sõnum 24.05.2020 14:02:19 vasta tsitaadiga

hakkasin ka endale otsima..

Saksamaa turul on populaarsemad ja testitud, järjekord selline:


- Ninebot by Segway MAX G30D al738.-
- The Urban #HMBRG V3 al900.-
- Egret TEN V4 al1400.-
- Metz Moover 1600.-
- SOFLOW SO6 al670.-
- The Urban #RVLTN al500.-
- Denver THOR SCO-85351 al390.-
- Rolektro Velix E-Kick 20 al790.-
- EM2GO FW103ST al330.-
- SXT Buddy V2 (eKFV-Version) 999.-

populaarsuse järgi (43 tk)
(E-tõukerattad: õhkrehvid; LED-valgustiga):
link
Spoiler Spoiler Spoiler


ja hinna järgi:
Spoiler Spoiler Spoiler


meil on ka saadaval Segway Ninebot G30 MAX
al709.-
https://www.hinnavaatlus.ee/1654213/segway-ninebot-g30-max/
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lancelot
HV vaatleja

liitunud: 13.01.2012




sõnum 24.05.2020 16:43:00 vasta tsitaadiga

Eile, laupäeval oli tõeline eesti suvi! Testisin esmakordselt oma uut Ninebot Max G30 elektritõuksi. Läbisin testiks "eurotee variandi": Mustamäe > TTÜ > Nõmme > Õismäe > Harku > Õismäe > Kakumäe > Stroomi > Õismäe > Nõmme > TTÜ > Mustamäe, kokku 45 km. Kaalun kusagil 75 kg. Sõitsin kiirusel D (25 km/h), ajaliselt 4 h. Kahjuks tagasi tulles TTÜ kandis elektritõuksi aku tühjenes ja mul tuli jalgsi koos tõuksiga veel 3 km jala koduni kõmpida.

Esmane sõidukogemus oli igati positiivne. Elektritõuks püsib väga hästi igal kiirusel teel, elektrimootori heli ja vibratsioon on minimaalsed, manööverdamised on mugavad teostada, tõuksi haldamine tekitab sõidul turvalise tunde. Kui kinganumber on 42-43 siis on väga mugav elektritõuksil seista.

Nõmme mäkke sõitsin testiks S režiimiga (30 km/h). Mäkke tõus sujus üllatavalt edukalt kiirusega 20-25 km/h.

ECO režiimiga (15 km/h) sõitsin minimaalselt. Näiteks Mustamäel ja Nõmmel sest seal pole kuidagi võimalik kiiremini sõita. Eriti siis kui soovid jääda ise terveks ja mitte ohustada ümbritsevat.

Kui sõita ECO kiirusega siis on elektritõuks uimase reaktsiooniga, justkui poleks vedamiseks jõudu. Kui kasutada D ja S kiirust tekib tõuksil jõud ja särts.

Mis mulle eriti ei meeldinud Ninebot Max G30 juures?

Elektritõuks on paganama raske kui seda on vaja tassida treppidest ja kõndida sellega pisku maa. Nõrgema konstitutsiooniga mehele on raske ja nutune katsumus. Naised aga enamjaolt unustagu musklijõul sellise tõuksi transport. Seda riista pole neil võimalik ei hoid aega vedida! Võimatu missioon!

Sõites oli mul kohati tunne et selle Ninebot Max G30 elektritõuksiga soovib tootja minuga turvavahenditega ebasündsalt flirtida.

Tootja on elektritõuksile peale pannud "turvalisuse filtri" ehk siis mingi kiiruspiiraja. Näiteks mäest alla sõites tõuks kergelt pidurdub ja võtab maha kiiruse. Selleks et mäest alla sõites mitte täiesti seisma jääda peab juht pidevalt pressima ning mängima kiiruse hoova ehk gaasiga. See on lisakoormus tõuksi akule sest mäest alla veeredes on tõuksi vabajooks olematu null! Kujutage et te sõidate mäest alla jalgrattaga ja et taksistada selle seisma jäämisat te peate pidevalt palehigis juurde väntama et jalgratas ei seiskuks. Ajuvaba! Näiteks Xiaomi M365 Pro elektritõuksil sellist featuuri boonusena "standard paketis" polnud.

Ma täiesti kujutan vaimusilmas ette kuidas elektritõuksi tootjatest hiina turvaspetsid ümarlauas, kohvitasside seltsis otsustasid, et teeme Ninebot Max G30 elektritõuksi sõidu nii ohutuks et iga kõndija planeedil Maa hakkab seda toodet massiliselt ostma. Minu väide on selline, et kui inimene ei oska eriti sõita jalgrattaga siis elektritõuksiga sõit pole talle teab mis turvaline tegevus. Rattaga sõita on lihtsam kui elektritõuksiga. Kui oled rattaga ebakindel siis oled tõuksiga topelt koba. Pealegi enamus planeedi Maa kodanikest ei ela lõpututes mägedes.

Elektritõuksi akuindikaatori näiduga on nii, et kui sul jääb alles 1-2 viimast näitu siis jäta hüvasti oma kiirusega ja võta aeg maha. Näiteks sõites režiimiga D (25 km/h) sinu kiirus langeb 20-22 km/h. Kui lülitad kiiruse kõrgemale režiimile S (30 km/h) siis see ei mõika, sa jääd ikka kiirusele 20-22 km/h ning see kiirus hakkab vaikselt hiilivalt langema. Xiaomi M365 Pro sellist featuuri polnud. Kui akuindikaator hakkab vilgutama punast siis palu kõikse kõrgemat et sa pole hulkunud kodust kaugele. Elektritõuks veab sind vastavalt sinu kehakaalule heal juhul veel 1-3 km. Tõuksi seiskudes hakkad aga tirilimps-poolteist jalutama kodu poole.

Sooviks rääkida tootja poolsest "turumuttide müüdist" et see elektritõuks ise automaagiliselt laeb akut kui sellega kõndida või siis kulgeda jalga vibutades. Ilusa lõpuga laste muinasjutt! Kulgesin jala selle elektritõuksiga jutti 3 km. Maagilist imet ei juhtunud, tõuksi aku jäi tühjaks. Palju peaks vaene inimeseloom selle raske tõuksiga mööda ilma ringi kolama et see aku ennast kilomeetriseks sõiduks laeks? 10 km < ?

Kui sättida elektritõuksi kokku ja lahku siis metallist fiksaatorkang on küllaltki jäik ning nõuab musklijõudu. Seal olev plastmassist turvafiksaator on minu ajule liig mis liig tehnolahendus. Paikneb ajule justkui tagurpidi. Unustansin selle plastjunni ja hakkasin kogu jõust sikutama metallist fiksaatorkangi. Unustades et seal on plastik turvafiksaator mis tuleb eelnevalt vabastada. Xiaomi M365 Pro puhul oli antud asi minu ajuga esimestest päevadest sünkroonis ja ma ei unustanud kunagi selliseid asju.

Ninebot Max G30 sõidu režiimil S (30 km/h) sain max kiiruseks kusagil 28-29 km/h. Kuid testin seda max kiirust millalgi veel. Samas elektritõuksi kiirusenäidik tekitas sõites küsimusi. Kui paned kiirusele ECO (15 km/h) siis sõidab tõuks ka 17-18 km/h. Kui sätid kiirusele D (25 km/h) siis sõidab tõuks 26-27 km/h. Millest sellised astronoomilised kiirusnäitajad? Xiaomi M365 Pro olid kõik kiirusenäitajad sõites täpselt paigas. Ja miks üldse on sellel elektritõuksil D režiim (25 km/h) miks mitte ei võinuks see jääda 20 km/h nagu see on Xiaomi tõuksidel. S režiim (30 km/h) oleks võinud ju olla 25-30 km/h. Kuid mina pole hariduselt mehaanikainsener. Diplomeeritud hiina mehhatroonikud teavad seda asja minust paremini.

Elektritõuksi vahemaa läbimisest. Arvestades minu kehakaalu võib väita et ECO kiirusega (15 km/h) läbin ma 55-60 km, D kiirusega (25 km/h) läbin 40-45 km, S kiirusega (30 km/h) läbin 25-30 km. Antud väide on väga optimistlik. Tuleks edaspidi sõites need vahemaad reaalselt läbi testida.

10 palli hindamissüsteemis hindaksin Ninebot Max G30 elektritõuksi 7-8 vahemikus. Selle raha eest hekel parim elektritõuks mida võid saada. Läbitud 45 km olid igati edukad ja rõõmsad. Akut oleks võinud jutti rohkem jaguda. Täna tuikavad sõidust ainult jalad sest olin kogu see aeg jalul ja ei istunud kordagi. Kõik muu on OK.

Ps! Ninebot Max G30 signaalkell sõites ei kolisenud ega kõlisenud. Kellelgi oli siin foorumis selline probleem. Tõuksil on vasaku pideme ja kella vahel 3-4 mm vahe. Ehk saab sinna vahele rullida ümmarguse 5 mm kummitihendi mis fikseeriks kella juhuks kui on vaja kestvamalt sõita Eestimaa kuumaastikel.

Kuid ühest asjast ei saa ma ikkagi aru, miks peab regulaarselt käima jõusaalis või omama garaaži või eramaja et muretult liigutada Ninebot Max G30 elektritõuksi? icon_smile.gif

_________________


viimati muutis lancelot 26.05.2020 11:54:15, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009




sõnum 24.05.2020 21:33:50 vasta tsitaadiga

Kas oled firmware ka uuendanud tõuksil? G30 peaks olema S režiimis piiratud 25km/h peale, D peal 20km/h peale ning ECO peal 15km/h või oli 10km/h ei tea täpselt.

Olen nüüd viimased 4-5 päeva regulaarselt vedanud tõuksi viiendale korrusele käes ja ei ole küll suurem asi ettevõtmine selle 19kg vedamine. Eks muidugi m365 või muu sarnane oleks kergem, aga need jäävad ka 12kg kanti.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2020 22:45:39 vasta tsitaadiga

lancelot kirjutas:
Tootja on elektritõuksile peale pannud "turvalisuse filtri" ehk siis mingi kiiruspiiraja. Näiteks mäest alla sõites tõuks kergelt pidurdub ja võtab maha kiiruse. Selleks et mäest alla sõites mitte täiesti seisma jääda peab juht pidevalt pressima ning mängima kiiruse hoova ehk gaasiga. See on lisakoormus tõuksi akule sest mäest alla veeredes on tõuksi vabajooks olematu null! Kujutage et te sõidate mäest alla jalgrattaga ja et taksistada selle seisma jäämisat te peate pidevalt palehigis juurde väntama et jalgratas ei seiskuks. Ajuvaba! Näiteks Xiaomi M365 Pro elektritõuksil sellist featuuri boonusena "standard paketis" polnud.

Ehk teeb hoopis küllalt agressiivselt regen'i, millega laeb akut?

lancelot kirjutas:
Tõuksi seiskudes hakkad aga tirilimps-poolteist jalutama kodu poole.

Sooviks rääkida tootja poolsest "turumuttide müüdist" et see elektritõuks ise automaagiliselt laeb akut kui sellega kõndida või siis kulgeda jalga vibutades. Ilusa lõpuga laste muinasjutt! Kulgesin jala selle elektritõuksiga jutti 3 km. Maagilist imet ei juhtunud, tõuksi aku jäi tühjaks. Palju peaks vaene inimeseloom selle raske tõuksiga mööda ilma ringi kolama et see aku ennast kilomeetriseks sõiduks laeks? 10 km < ?

Kuidas tühja akuga jalaga hoogu andes muidu liigub? Vabajooks on, nagu sõidaks liiva sees või kannatab siiski kuidagi? Või tundub mõistlikum kõrval lükata? Kuskil menüüs "lae lükates akut"/ "jookse võimalikult vabalt täiesti tühja" valikuid pole?

lancelot kirjutas:
Ninebot Max G30 sõidu režiimil S (30 km/h) sain max kiiruseks kusagil 28-29 km/h. Kuid testin seda max kiirust millalgi veel. Samas elektritõuksi kiirusenäidik tekitas sõites küsimusi. Kui paned kiirusele ECO (15 km/h) siis sõidab tõuks ka 17-18 km/h. Kui sätid kiirusele D (25 km/h) siis sõidab tõuks 26-27 km/h. Millest sellised astronoomilised kiirusnäitajad? Xiaomi M365 Pro olid kõik kiirusenäitajad sõites täpselt paigas.

Võid ju moblaga testida Waze'i vms rakendusega, mis gepsu kiirust näitab. Võibolla on nagu autodel tiba suuremat näitama seatud, et lubatud kiiruse ületamises ei saaks tootjat süüdistada?

Ühe käe otsas pole ~20 kg vedamine tõesti mõnus. Kui teises käes sama palju, on kohe parem. Trepist viiendale tassimisel miskit õlarihma ei saaks rakendada? Karabiinidega kinni kuskile transa ajaks, sõidu ajal taskusse või kotti.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sapper
HV vaatleja

liitunud: 10.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2020 08:26:41 vasta tsitaadiga

https://altan.ee/et/jalgratas/10-elektriline-toukeratas-fenix-30-km-30-kmh/
selline ratas paistab isegi liiga hea oma hinna kohta, on kellelgi kogemust?
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
helpless
HV kasutaja
helpless

liitunud: 28.08.2009




sõnum 25.05.2020 09:41:31 vasta tsitaadiga

https://www.upload.ee/image/11762998/Screenshot_20200525-093044__01.jpg
Ega kellelgi juhuslikult seda pole mis pildil?
Mul lasi see varvast 🤦🏼‍♀️😂

_________________
Need to hear louder!
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 25.05.2020 10:04:49 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mul lasi see varvast 🤦🏼‍♀️😂

Varvas jäi ellu?

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.05.2020 10:13:44 vasta tsitaadiga

Uuematel xiaomidel peaks see mehhanism uuendatud olema. Mingi paksem polt ja terasest kinnitus. On keegi upgrade kiti kuskilt tellinud?
Vaatasin, et enda omal kinnitus peab nagu vastu, aga polt ise on kas liiga peenike või lihtsalt paindunud, väike loks sisse tekkinud.

_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 97, 98, 99  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.