Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
17.05.2020 09:27:58
|
|
|
Ise kasutasin suurte külmade ajal maanteesõidul villasest näomaski ja suusaprille. Nii ei saa prille hingata uduseks. Kuigi päris suure miinusega lähevad ka klaasid jäässe, aga tuleb vahepeal pühkida.
|
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
17.05.2020 15:51:47
|
|
|
tsitaat: |
Oma tatt ja röga näos poleks vast meeldiv olla.
|
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
17.05.2020 20:37:29
|
|
|
Tõesti on ebameeldiv kui maikuus prillid jäässe lähevad, nõustun täielikult. Kliima SOOJENEMINE on ikka päris jõhker.
Maidor kirjutas: |
Ise kasutasin suurte külmade ajal maanteesõidul villasest näomaski ja suusaprille. Nii ei saa prille hingata uduseks. Kuigi päris suure miinusega lähevad ka klaasid jäässe, aga tuleb vahepeal pühkida. |
|
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
18.05.2020 12:01:38
|
|
|
Ühtlasi tuleb aru saada, et lisaks soojenemisele toimub suurem kõikumine, st. tsüklid lähevad sassi, muutub ebastabiilsemaks, ehk kui tervikuna soojeneb, siis kohati võib olla tavapäraselt soojadel hetkedel jahe.
(Isiklikult pigem räägin tavaliselt keskkonnamuutustest, millega kaasnevad kliimamuutused ja talve ärajäämisest võid täheldada, et soojeneb).
Keegi on mõnda originaalis elektrivelo ümber ka ehitanud, st., kas ja kui palju kvaliteetsemad elemendid kaasa aitavad? Noname prahi puhul vast kõvasti, ent ka nimekamatel?
_________________
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
19.05.2020 08:57:00
|
|
|
ma ei tea mul nkonst ostetud elemendid aku ilusti aasta vastu pidanud võtsin LG MH1 elemendid 2.60 eest asi ikka maksis kuid olen igati rahul. Ilmselt vahetan originaal akul kah elemendid ära 40tk mahub sinna või lähen suurema mahtuvuse peale. Selle originaal bmsiga võib lutsu visata kui katkestus tuleb sisse asi ei anna automaatselt voolu otsadele peale kui kontrollerit ei näe. + - käib läbi bmsi. Ilmselt ma ei viitsi kaabeldada ,et katkestust ei tekki lihtsalt panen bt oma sisse. 3x töö läheks raskemaks kui kaabeldada. Osad bmsid jätavad ka mahtuvuse meelde lol vahetada saab kuid tulemus sama jama. BT bmsiga on hea asi kunagi ei lae üle 4.18 ulemine ots 3.20 alumine ja unustatud. Kuigi ostes on default volt ülemine ja alumine ohtlik mis sinna pandud saad oma akust paari aastaga lahti. Igaljuhul peab seda confima ennem kui laadima hakata ilma kalibreerimiseta kah ei saa osad näitvad aiateibaid.
See alist BT ostme JBD poest kui osta 2-3 tk korraga siis 1 on alati olnud puhta paigast või näitab veidraid numbreid ja kalibreerimiseta hakkama ei saa.
Need on samas tehases tehtud kus tehaks väljamaa turule ka kuid ilmselt öötundidel vorbitakse teistsugust toodet kuna ei vasta article 9-10 tulevad alati kollase kleepsuga mujal sama asi on lihtsalt ülemõistuse kallis.
JBD poes nad on kah tiba ülehinnatud seda toota mis ei vasta article 9-10 on toota kopikaid kas kasutatud tina teistsugust ,et oleks odavam minetea mis seal teisiti.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
19.05.2020 10:21:11
|
|
|
Margus, mida see kalibreerimine nendele JBD BT BMS-dele täpsemalt teeb?
Sa kalibreerid läbi RS pordi või paned midagi BT asemele?
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
19.05.2020 12:20:34
|
|
|
mella kirjutas: |
Margus, mida see kalibreerimine nendele JBD BT BMS-dele täpsemalt teeb?
Sa kalibreerid läbi RS pordi või paned midagi BT asemele? |
USB UART samast pordist kus BT moodul.
CELL VOLT ja Laadimise amprid kui need pole paigas siis võib juhtuda kas ei hakka laadima või mõnda celli näeb 0.5v vähem. Iga S tuleb üle testriga mõõta ja kõik täpselt paika panna kalibeerimis settingute alt.
muidu võib juhtuda ,et keerad uue aku kohe kanni kui hakkad seal 4.20v taga ajma kui jätad kalibreerimata. Tavaliselt ma olen kalibreeringus ise 0.01v kõrgemaks pannud siis kui isegi pannakse 4.20 siis igaljuhul cellid niipalju pole veel. 4.19-4.18 olen tavaliselt seadistanud ja kuni 3.20 siis on ruumi veel viimase kilomeetriga.
Uue aku puhul on kalibreerimine lihtsalt copy paste kui vanem aku siis tuleb käsitsi kõik üle käia. Väga peensusteni ei tasu ka minna jätad veel 4.18-4.19v siis saab rahulikult magada.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
19.05.2020 18:55:14
|
|
|
Kas on kellelgi Bafangi esimest ketiratast pakkuda?
|
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
20.05.2020 10:18:38
|
|
|
Kus BT bmsi osta siis tasub? Praegu mu hiina asjad märtsis tellitud ei jõua kuidagi kohale.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
20.05.2020 20:09:12
|
|
|
BT BMSe tasub osta siit pole probleeme olnud kuigi mõni vajab vähe confimist. Minule tulid kuu ajaga märtsis ostsin aprillis jõudis kohale. Alati looti sealt saanud. Koroona ajal oli seal loot otsas kuid märtsis hakkasid juba liigutama. Pidin 2 15s bms võtma 14s akude jaoks. nädal hiljem olid ka 14s olemas. Nendel saab S välja lülitada ja konfi niinagu tahad.
Spoiler
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
21.05.2020 13:37:28
|
|
|
Ma olen ka JBD-st võtnud,
29.03 tellitud BMS oli pakiautomaadis 04.05
15.04 tellitud BMS oli pakiautomaadis 14.05
JBD-ga tuleb arvestada, et nad venitavad postitamisega nii kaua, kui võimalik ja rohkem ka veel. Kui kohe järgmisel päeval peale ostu küsida, et kuna postitatakse, pannakse kohe teele või saad info, millal pannakse.
Ja JBD lehel olevas Androidi vanemas tarkvaras leiab virustotal TROOJA. Uuem tarkvara mul Android 4 peal käima ei läinud.
|
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
21.05.2020 14:11:23
|
|
|
Tea, kas 7S ja 10S on ka need S-d konfitavad?
Muidu on riistvara sarnane, aga balance juhtmeid on vähem pistikus (ja ei ole järjest) ning osad balance otsad trükkplaadil on kokku joodetud.
Margus kirjutas: |
Pidin 2 15s bms võtma 14s akude jaoks. nädal hiljem olid ka 14s olemas. Nendel saab S välja lülitada ja konfi niinagu tahad. |
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
24.05.2020 09:10:07
|
|
|
Ei oska mainada viimati oli google plays Ilusti update selle bmsi tarkvarale. Vaevalt google plays troojaga on minu an android 10 kasutusel ei mingit häda. Google plays pane xiao ja otsi seda sinist elevandi pilti hiina keelset. Kui installlida on inglisekeelne küsib ainult asukohta ei muid asju. JBD allalaaditud lihtsalt deinstalli ja pane google playst peale.
Spoiler
muidugi sellega palju midagi teha ei saa. EDIT Katsetasin erinevaid kuskilt dropboxist laed alla siis küsib jah telefoni raamatule luba ja tuhat asja veel kuigi jbd linkidest uuem tarkvara peale asukoha rohkem midagi ei taha et toimiks küsib veel paar asja lisaks kuid neid ei pea lubama panin sealt number 2 ja 3 alt peale ei tuvastanud midagi veidrat. Gepsu küsis vanasti et kiirust näidata. Nüüd selleks asukoht ja gepsu ei küsi enam. Esimest linki ma ei proovinud liiga vana tundus.
Need bmsi otsad on koos .et teha kahest 1 ilma firmware confimata. Kuna kas järjestikku võb kokku liita kuna seal alati positiivne ots. Kaks juhet kokku pole mudugi hea lahendus. Mudugi saaks avada lisa ots pead vaatama palju conf programmis arvutis on saadaval neid otsi ilmselt annab avada neid juurde. Enne otsa lahti jootma ja siis vaatama kas lubab neid S juurde võtta. Kui trükiplaadil kokku joodetud jooda lahti ja siis vaata. Esimene on negatiivne viimane toide bmsi neid ei tasuks kokku joota.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
26.05.2020 13:58:35
|
|
|
Sain ühe Bafangi kontrolleri... Mootori kaabel 3 suurt ja 3 väikest pinni . Sarnane 9-pinnisele millel väiksed pinnid Hall sensors ja speed/temp vms...
Igatahes võttis silme est kirjuks pigem see, et välja tuleb 2x 5 pinnist isane ja emane. Mõlemal värvid samad...
Display või Hall enmb-kumb vahet ei tee. Värvid olid Valge, Oranž, Must, Pruun ja Roheline
On kellelgi nendega mingisugust kokkupuudet? Paistab üsna vana kiri peal 2012...
Osadele bafangidele läheb ka 104BCD, neid ma leiaks... Aga uuematel BBSHD jne neil mingi oma loll standard
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
26.05.2020 16:43:53
|
|
|
need värvid ali asjadel pandud nagu traati oli sellist pandi 2012 Kui oskasid sellist osta ilma kitita tuleb leiutada katsetada minema visata ja uus osta. Tihti ned kontrad mootorid ei sobigi kokku kui on lcd ja hakkad kompunnima siis on hanguga veepeale kirjutatud kui ülse midagi liikuma saad.
Edit
Oskab keegi soovitada esivelge 28 kuna iga aasta pean esivelge korra kodardama. V pidurid probleem tuleb pragu ja pidurid kulutavad ebaühtlaselt tiba. Ilmselt aasta veel peaks vastu siis pean uue ostma.
See esivelg saab igalpoolt vatti varsti on nii ,et ei timmi ka. Pühapäeva sõitja pole iga päev liigun kuhugi nii suvel kui talvel. Iga talve suudan kevadeks velje ära koomata. Isegi talv eriti ei lõhu kui ilmad igati soojad siis hakkab pidurdades jõnksutma kuuaega tagasi seda ei olnud ja nii iga aasta korra. Või osutab keegi firma linnas kodardamis teenust ise saab peaaegu korda pingis peaks nagu paremini saama. Samas pidurid kulutavad niivõi naa ebaühtlaselt kui korra juba kanni läinud.
Igalppol äärekivide ja kõnnitee jõnksud kui asfaldit osatakse siledalt panna siis äärekivisid mitte ja alati peab servi rammima eriti vanemates rajoonides. On kohti kus peab maha tulema murra või jalaluud.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
TULNUK
HV kasutaja
liitunud: 30.08.2003
|
27.05.2020 22:07:47
|
|
|
Kaks konkreetset küsimust siinsele rahvale kes antud temaatikaga kõikse rohkem kursis näikse olevat:
Kuidas te akupakke laete? Kas otse läbi BMS'i lihtsalt nominaalist gramm kõrgem pinge peale kuni BMS teeb cutoffi või kasutate eraldi mõistusega laadijaid?
Ja teiseks:
On plaan üks 4-6S ~20ah portable akupank kokku panna koos paraja BMS'ga. Ideaalis tahaks nii, et kui akupank tühjaks saab, saan toiteka/laadija sinna taha susata ja töö saaks jätkuda samas kui akut laetakse, ehk siis põhimõtteliselt see, mis meil mobiilides ja läpakates toimub.
Küsimus on siinakohal siis, et kuidas BMS laadimisvoolu haldab, nii et tarbija oleks alati prioriteetsem akude laadimisest? Või peaks antud lahendus olema kuidagi eraldi releede ja pingete mõõtmisega lahendatud?
Oli mõte umbes selline BMS osta: https://www.aliexpress.com/item/32955184179.html?spm=a2g0o.cart.0.0.19593c00iFKXpF&mp=1
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
28.05.2020 13:43:32
|
|
|
Kas kuskilt leiaks sellise kontrolleri mis nt mahuks sadulaposti sisse või raami sisse kuskile?
Kolmas ratas käsil aga ei leia ruumi rusika suuruse klotsi jaoks... Selline jämeda raamiga linna cruiser. Raami toru 62mm seest ja ovaalne
|
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
28.05.2020 13:49:56
|
|
|
Nineboti kontroller
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
28.05.2020 15:38:24
|
|
|
TULNUK kirjutas: |
Kaks konkreetset küsimust siinsele rahvale kes antud temaatikaga kõikse rohkem kursis näikse olevat:
Kuidas te akupakke laete? Kas otse läbi BMS'i lihtsalt nominaalist gramm kõrgem pinge peale kuni BMS teeb cutoffi või kasutate eraldi mõistusega laadijaid?
Ja teiseks:
On plaan üks 4-6S ~20ah portable akupank kokku panna koos paraja BMS'ga. Ideaalis tahaks nii, et kui akupank tühjaks saab, saan toiteka/laadija sinna taha susata ja töö saaks jätkuda samas kui akut laetakse, ehk siis põhimõtteliselt see, mis meil mobiilides ja läpakates toimub.
Küsimus on siinakohal siis, et kuidas BMS laadimisvoolu haldab, nii et tarbija oleks alati prioriteetsem akude laadimisest? Või peaks antud lahendus olema kuidagi eraldi releede ja pingete mõõtmisega lahendatud?
Oli mõte umbes selline BMS osta: https://www.aliexpress.com/item/32955184179.html?spm=a2g0o.cart.0.0.19593c00iFKXpF&mp=1 |
Plii kui Liitium akud (eriti viimane) tahavad püsiva pingega laadimist. St. aku elemendil on purkide arv x purgi pinge saadud float charge väärtus ja laetakse kuni selle sätte saabumiseni. Kuna pinge sellest ülespoole mitte kuidagi minna ei saa siis maitseasi kas teed cutoff või jätad niikauaks kuni soovid luti otsa.
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
28.05.2020 18:16:02
|
|
|
Pinge peaks ikka olema balansseerimisväärtuseni, mitte cutoffini... LiFe puhul siis ~3.6V, cutoff on 3.9V pahatihti. Li-Ion korral võiks balansseerimispinge olla 4.15V, cutoff on 4.28V tavaliselt mis on liig mis liig juba.
|
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
29.05.2020 07:57:41
|
|
|
BT bemsili võid cutoffi panna kuhu tahad paned 4.10v ja üle mittekuidagi ei lähe. Tavabmsisid võivad lasta üle jah ka siis kui elemendid raudpulkadeks muutunud siis mõnusalt on teistes S 4.60v sees.
Ülelaadimine neile niiväga molli ei anna mis rikub on alla 2.60v sõltub elementidest. Mis on 1v Peal need näitavad veel täielikku mahtuvust kuid ülemist otsa enam ei hoia tegemist on juba laibaga.
Üldiselt kõik mis ei suuda hoida 4.19-4.20v on laibad. Kuigi mahtuvus on korras veel. 4.18v peale seismist kui on siis on kah veel ok.
Tavaliselt need mis seistes tühjenevad tiba tekitavad akus palju pahandust hiljem.
On tavabmse ka mis üldse laevad kuni 4.15 ja on selliseid mis laevad üle 4.20v kuigi jah safu bms on ikkagi BT jbd poest reeglina see ei lase akul paigast minna nii ülemise otsa ja alumise. Ise peab confima seda ennem.
Reeglina kui on BT bms siis need akud on parndatavad kui midagi juhtub.
Kui on tavabms ja seal toimunud ülelaadimine nii 4.60v siis see on rämps bms ei mingit safut.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
29.05.2020 10:11:20
|
|
|
Need pinged kehtivad ilmselt LiIon pulkade kohta.
Osadel ristküliku kujulistel LiIon elementidel on max laadimispinge juba 4.15V
Margus kirjutas: |
Üldiselt kõik mis ei suuda hoida 4.19-4.20v on laibad. Kuigi mahtuvus on korras veel. 4.18v peale seismist kui on siis on kah veel ok.
Tavaliselt need mis seistes tühjenevad tiba tekitavad akus palju pahandust hiljem.
On tavabmse ka mis üldse laevad kuni 4.15 ja on selliseid mis laevad üle 4.20v kuigi jah safu bms on ikkagi BT jbd poest reeglina see ei lase akul paigast minna nii ülemise otsa ja alumise. Ise peab confima seda ennem. |
|
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
29.05.2020 10:32:05
|
|
|
Tere,
Tavalised hiina BMS ei halda elementide laadimisvoolu selle tavamõistes (kui balansseerimine välja arvata).
Jah, neil võib olla mingi cutoff näiteks 60A peal, aga see tähendaks ju, et kui 50A laadija järele paned, tuleb pulkadel 0.5C saavutamiseks kasutada 30..50P pakki.
Lisaks ei saa isegi JBD konfitavale BT BMS-le kindel olla. Kui ma 10S1P pakki laadisin laadijaga, mis vahel 43V välja annab, sain ikka overcharge hoiatuse mingil hetkel kätte, kuigi BMS peal on öeldud, et üle 41.5V per pakk ja 4.10 per cell ei laseks. Ja kasutasin pliiakule mõeldud tarka laadijat 1,3A (mul on celli lubatud laadimine kuni 10A)
TULNUK kirjutas: |
Kuidas te akupakke laete? Kas otse läbi BMS'i lihtsalt nominaalist gramm kõrgem pinge peale kuni BMS teeb cutoffi või kasutate eraldi mõistusega laadijaid?
Küsimus on siinakohal siis, et kuidas BMS laadimisvoolu haldab, nii et tarbija oleks alati prioriteetsem akude laadimisest? Või peaks antud lahendus olema kuidagi eraldi releede ja pingete mõõtmisega lahendatud?
Oli mõte umbes selline BMS osta: https://www.aliexpress.com/item/32955184179.html?spm=a2g0o.cart.0.0.19593c00iFKXpF&mp=1 |
|
|
tagasi üles |
|
|
|