Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 24.03.2020 20:30:50 vasta tsitaadiga

Isegi kui ära suudad balansseerida, poole paki pealt tarbimine keerab p3rsse enivei selle akupaki sel juhul sul märkimisväärselt kiiremini. Ja olgu, võta oma ebay julla ja pane siis 100 ampriga balanssvool, kui väidad, et softiga sätid mis voolutugevust tahad:D. Tänapäeval paljud nutipluti ajastu tegelased eeldavadki, et see soft teeb imesid, tegelikult lõppkokkuvõttes ikkagi füüsiline "riistvara" määrab ära mida sa saad või ei saa sealt softist näppida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 25.03.2020 05:34:12 vasta tsitaadiga

Cellide erinev "kulumine" saab olema ilmselt suurem probleem, kui balansseerimine.
Aga vaadates BMS-de balansseerimisjuhtmete jämedust sealt küll eriti palju läbi lasta ei saa.

new1 kirjutas:
Isegi kui ära suudad balansseerida, poole paki pealt tarbimine keerab p3rsse enivei selle akupaki sel juhul sul märkimisväärselt kiiremini. Ja olgu, võta oma ebay julla ja pane siis 100 ampriga balanssvool, kui väidad, et softiga sätid mis voolutugevust tahad:D. Tänapäeval paljud nutipluti ajastu tegelased eeldavadki, et see soft teeb imesid, tegelikult lõppkokkuvõttes ikkagi füüsiline "riistvara" määrab ära mida sa saad või ei saa sealt softist näppida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.03.2020 07:44:35 vasta tsitaadiga

balannsimine on ikka millivoltides see juhe kannatab lõdvalt 5 amprit väja. Kui uurida laialdaselt kasutusel olevat 220v siis 1.5mm kannatab lõdvalt 14 amprit kui mittte nõks rohkemgi. Terved trükiplaadid lasevad läbi vaskradade päris hulga ampred siis jämeduse poolepealt vaga ohkida ei tasu palju seal tegelikut ampreid saab võtta kui sulama hakkab. Mismoodi akus olevad amprid teistsugused on. Asi on ikka selles kui tahad ilma kadudeta siis pead panema jämedama juhtme sest asi tõmbab kinni lihtsalt asi on läbilaskes palju hetkega suudab sealt võtta kui kuumaks läheb sest volte vähe.
Kui volte vähe siis tulevad amprid mängu ,et mingil määral asja liigutada vähese voldiga.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 29.03.2020 09:26:58 vasta tsitaadiga

Kas see oleks väga vale, kui 7S6P Li-Ion paki jaoks (29v) kasutada pliiakude laadijat, mis täis laadides annaks 28V ja laadija peale on kirjutatud 1,8A?

On ju soovitus, et mitte päris täis ega päris tühjaks laadida celle. Siis teeks celli maksimumiks 4V.
Põhiline küsimus on, kas pliiaku laadija millegi muu, kui pinge poolest erineb?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 29.03.2020 10:17:55 vasta tsitaadiga

Võib ikka. Liitiumaku laadijates ei ole midagi maagilist. Kõik laadijad on lihtsalt konstantse vooluga toiteplokid.
Peaasi jah, et pinge üle lubatu ei läheks. Kõige levinum on 4,2V celli kohta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 29.03.2020 10:43:19 vasta tsitaadiga

pliiakude laadijatel kui tavalise trafokuubikuga, siis tõhijooksul võib see pinge veel märkimisväärselt kõrgem olla, eks bms peaks nagunii vahel olema ja kaitsema selle ülelaadimise eest, ent võib kuni 4,35V-ni tilgutada sedasi kui laadima unustada, mis paha paha. Pane tavaline tester laadijale külge ja mõõda ilma koormuseta pinge ära.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 29.03.2020 12:17:00 vasta tsitaadiga

Hoiatuseks, suht levinud ka sellised laadijad kus laadmisel ületatakse pinge mis on laadijal muidu ilma koormuseta.
Odava hästi lihtsa ehitusega laadijaga mul juhtuski selline asi. Koormuseta pinge laadijal 56V. Laadimisel aga laeb akut 60V ja üle selle icon_eek.gif
Leidsin kuda lõpppinget muuta, aga ikkagi läheb laadimisel üle 60V
Veel ei ole uurinud põhjalikumalt kuda seda peatada. Variant on ka pingekaitserelee vahele panna. Mis teeb laadija muidugi kobakamas.
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 29.03.2020 12:26:22 vasta tsitaadiga

Tavalised kobaka trafokuubikuga võivad samamoodi käituda siis, kui väljundisse pole kondensaatorit pandud, siiska tester näitab seda pulseerivat pinget madalamana, kui tegelik tippväärtus on. Sul seal laadijal pildi peal paistab miski tüüpiline impulsstoitekas, optroni kaudu läheb tagasiside, selle järgi võiks nagu pinget stabiilselt hoida, muidugi eks sõltub ka skeemist mis seal veel korraldatud on. Igatahes selle optroni kaudu saad ka tagasisidet juhtida ja kasvõi uue pinge reguleerimise ahela sinna lisada, kui olemasolev villast paneb, pole kuigi keeruline, ent jah mõneti vaja siiski selle koha pealt kogemust ja teadmisi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 29.03.2020 16:17:07 vasta tsitaadiga

Ilma koormuseta näitas multimeeter 35V. Laadimisel maksimaalselt 28V. Ja peale on kirjutatud, et elektriautode laadija, kasutada ainult pliiakude laadimiseks. Näeb välja nagu tavaline pikergune suuremat sorti sülearvuti laadija ning on üsna kerge.
Kahtlustan, et tavaline trafolaadija see siiski pole.
Ma muidugi võin Li-Ion paki valmis teha ja siis reaalselt mõõta, palju peale pinge jookseb. Kui piiridest välja läheb, siis saab uue osta.

new1 kirjutas:
Pane tavaline tester laadijale külge ja mõõda ilma koormuseta pinge ära.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 29.03.2020 18:42:58 vasta tsitaadiga

Miks ülepinget karta? BMS lülitab ju laadimise tagant ära, kui aku täis hakkab saama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 29.03.2020 20:15:51 vasta tsitaadiga

Kui on normaalne bms, millel saab seda programmeerida või on mõistliku pinge juures see väljalülitus. Suvalise ebay-st tellid, siis seal kipub pinge alampiir olema 2,5V ja ülempiir 4,3V. Nende juures välja lülitada, siis küll pikka pidu sel akupakil pole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 29.03.2020 21:01:53 vasta tsitaadiga

Erinevaid odavaid BMS-e katsetades selgus, et LVC töötab enamasti kõigil. Aga HVC ei tööta üldse umbes pooltel. icon_eek.gif
Kogulootus on pandud vist, et balanseerimine katab selle.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 29.03.2020 21:31:15 vasta tsitaadiga

Ja liiga kõrgetel pingetel väljalülitus,, tühja aku korral liiga madalatel. Ostsin omale ühe odava akutrelli kodukasutuseks, seal ka 18V li ion aku, laadija tavaline lihtne tükk, mõõtsin pinget, siis arvestuslilkkult tuli 4,3V celli kohta, laadimine toimub veel sedasi, et ta mitte ei laegi 4,3V-ni neid akusid väikese vooluga, vaid kuskil 0,5A peale 18650 elemendi kohta laadimisvool langeb, siis aku bms lülitab lihtsalt toite maha. Mõõtes kohe peal elaadimist aku pinget, siis näitas kenasti justkui nõks alla 4,2V, ent kahtlane laadimisreshiim tundub see. Saab jah akut kiiremini laadida lõpus, mitte seda viimast lõppu ei tilguta nii kaua, aga akule ilmselt kuigi hästi ei mõju. Kiskusin laadija lahti ja jootsin ühe taki lisaks ning viisin laadimispinge ca 4,13V celli kohta ja las tilgutab kuni selleni ja säästab akut sedasi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tonis12
HV kasutaja

liitunud: 18.05.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2020 15:03:06 vasta tsitaadiga

Kuna see elektrirataste foorum, siis kuidas arvestate akude puhul läbisõitu? See jutt selleks, et tootjad annavad suurepäraseid läbisõidu näite, mis reaalsusega kuidagi kokku ei taha passida. Praegu räägin 36V akust ja 250W mootorist. Loomulikult siin on palju erinevaid tegureid, mis läbisõitu mõjutavad, nagu tuule suund, rehvide täituvus, sõitja mass, tee seisukord ja kalded, õhu temperatuur. Pojal on 4,4AH mahtuvusega tasakaaluliikur. Sellega arvestasime, et sai sõita ümmerguselt kümme kilomeetrit, veidi siia-sinna mõned sajad meetrid. Praegune elektriratas sama võimsa mootoriga aga võimsama akuga(7,5AH) olen saanud kuueteistkümne kilomeetri piires sõita. Tootja muidugi lubab 25-30. Sellest ma järeldan, et iga ampertund annab läbisõitu ca 2,3- 2,5 km. Sõidetud siis kõvakattega teel ehk asfaldil. Seega järeldan, kui rattal on 10AH aku, saaks sellega vähemalt 20 km sõita ja natuke peale. St. kui sõita mitte miinus kraadiga vaid pluss kraadide juures, siis 20 km peaks olema garanteeritud. Milliseid tulemusi olete saavutanud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 05.04.2020 16:58:58 vasta tsitaadiga

Tootjate näidud võivad olla oluliselt teistel (ja reaalelust märksa erinevamatel) reziimidel tehtud.

Näiteks Segway tõuksil tundub tehase näit saavutatav olema kõige mannetumas reziimis, alla 50kg sõitjaga, +20C õhutemperatuuriga, tuliuuel asfaldil soovitavalt kerge taganttuulega ja allamäge.
Reaalsetes oludes saad pool sellest kätte.
Ja sõiduauto puhul olen saanud tehasenäidu kätte premium kütusega töösooja mootoriga 70km/h ühtlasel kiirusel sirgel teel kõige kiirema ülekandega. Ja rehv peab olema õige ning soovitavalt ülerõhus.

tonis12 kirjutas:
See jutt selleks, et tootjad annavad suurepäraseid läbisõidu näite, mis reaalsusega kuidagi kokku ei taha passida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 14.04.2020 15:11:16 vasta tsitaadiga

Üks küsimus tekkis hiljuti... Kui on Bafangi mootori display ribadeks, et kas siis on võimalik sinna ükskõik mis display panna?
Pistik paistab neil sama olevat. 5 pinnine...
Originaal kontrolleri tahaks minema visata aga ennem võiks asja algupäraseks teha, sest pedal assist meeldiks rohkem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 14.04.2020 16:34:24 vasta tsitaadiga

Ei usu väga. Mul on üks displei, mis teisele kontrollerile ei sobinud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 15.04.2020 12:37:15 vasta tsitaadiga

Tegu siis Bafang Modest 36V 350W mootoriga. Tore oleks kui viitsiksid proovimiseks mulle oma displeid anda, posti maksaks kinni. Tööle saan siis ostan ära... Kui ei saadan tagasi.
Muidu alist mingi mootori kiti tellid, siis see displeide valik päris suur, kas nad siis kõik istuvad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.04.2020 19:04:56 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
Üks küsimus tekkis hiljuti... Kui on Bafangi mootori display ribadeks, et kas siis on võimalik sinna ükskõik mis display panna?
Pistik paistab neil sama olevat. 5 pinnine...
Originaal kontrolleri tahaks minema visata aga ennem võiks asja algupäraseks teha, sest pedal assist meeldiks rohkem.


Kas see, mingi skeem siin?: https://ae01.alicdn.com/kf/H487e3b8c17b14468a0fbaa8be98df391F.jpg
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 20.04.2020 12:29:59 vasta tsitaadiga

Mul oli eelnevalt C996 väidetavalt.... Igatahes sain nüüd Maidori S866 display külge. Error 10 ehk kommunikatsiooni viga. Ega kiirust ka ta ei näita, siis võib olla andmevahetuse viga? Aku olukorda näitab peale natukest näppimist. 10 minutiga suurt midagi teha ei jõudnud aga koju lähen, siis saab veel uurida.

Usun, et saan asja tööle... Teisi foorumeid lugedes on asi kinni seadistamises, üks saab tööle... Teine samade seadetega ei saa...? Kummaline.



tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




sõnum 20.04.2020 17:08:27 vasta tsitaadiga

See E 10 oli minu kontrolleriga koguaeg ees. Vahel suutsin muuta E 9 peale. Ilmselt seadistamise viga.



Mihkus kirjutas:
Mul oli eelnevalt C996 väidetavalt.... Igatahes sain nüüd Maidori S866 display külge. Error 10 ehk kommunikatsiooni viga. Ega kiirust ka ta ei näita, siis võib olla andmevahetuse viga? Aku olukorda näitab peale natukest näppimist. 10 minutiga suurt midagi teha ei jõudnud aga koju lähen, siis saab veel uurida.

Usun, et saan asja tööle... Teisi foorumeid lugedes on asi kinni seadistamises, üks saab tööle... Teine samade seadetega ei saa...? Kummaline.



tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 20.04.2020 21:25:41 vasta tsitaadiga

Minu puhul on kas E10 või E30 ja taustavalgus kaob peaaegu ära.
Rohkemat täna ei suutnud saavutada. Ilmselt origjnaali ikkagi ostma aga seda alla 120€ ei ole leidnud. Ameeriklased ei taha millegipärast EU-sse pakke saata enam...
Lugesin, et kehv ühendus... Et võib olla displei sisene ûhendus katki, või kaabel katki, või mootori juurest kuskilt.. homme kruvin lahti selle mootori
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.04.2020 20:24:40 vasta tsitaadiga

Kas on olemas Himo C20 Xiaomi tarkvara muutmiseks midagi? Sooviks stardi kiiruse 5km/h pealt panna 1 km/h peale. Xiaomi tõuksiga on see lihtne toiming.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Huumees
HV vaatleja

liitunud: 06.12.2008




sõnum 26.04.2020 10:31:11 vasta tsitaadiga

kust oleks kõige parem osta, näiteks Bafang 500-750w 48v 13-17ah täiskomplekti, amazonist või mingilt suvaliselt aliexpressi müüjalt?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 26.04.2020 18:59:09 vasta tsitaadiga

Huumees kirjutas:
kust oleks kõige parem osta, näiteks Bafang 500-750w 48v 13-17ah täiskomplekti, amazonist või mingilt suvaliselt aliexpressi müüjalt?


Ise tellisin esimese komplekti alist, aga asjaga natukene tutvudes, müüsin aliexpressi aku maha ja tellisin korraliku aku em3evst, kindlasti on kallim, aga vähemalt saan rahulikult magada. Võimsuse järgi oled arvatavasti tellimas bafang BBS02-te? Vaatan, et Em3ev,st saab ka kogu komplekti korraga. Ja mootor on marginaalselt kallim kui alis. https://em3ev.com/shop/bafang-48v-750w-bbs02-kit/
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.