Why? _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Mingi roozalibsu värk.. õigel mehel on navi asemel regio kaart istme all.. mõtle, kui see asjandus gadgi läheb ja siis pead laenu võtma, et selle eest cenitaal-remondi kohale maksma
Mingi roozalibsu värk.. õigel mehel on navi asemel regio kaart istme all.. mõtle, kui see asjandus gadgi läheb ja siis pead laenu võtma, et selle eest cenitaal-remondi kohale maksma
Saab lives kohe liikluskultuurituse teemasse posti teha
Moblast on vast mugavam _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Saab lives kohe liikluskultuurituse teemasse posti teha
Moblast on vast mugavam
nii ei saa, ikka on vaja burksi süüa ja roolida korraga, rooli nuppude abil navigeerid HV-s
Tryksid ka rooli nuppudega?
Selleks ajaks kui valmis, on uudis ammu delfis olemas _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
sellega seoses: keegi siit android-makkidega vms ei tegele?
mul on keegi focusele mingi jõleda denso pasanteeria aretanud, tahaks sellest lahti saada.
audiofookus pakkus 700€ eest mingit (koos paigaldusega) mis isegi suhu ei võta (selle raha eest juba eeldaks)
Iinakad on odavad, korralikud ongi kallid ja paigaldus võib olla keerulisem kui vana välja, uus sisse. Vahel koostööpartner paigaldab neid. Tagurduskaaamera n shiet.. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Selleks ajaks kui valmis, on uudis ammu delfis olemas
et nagu need otsasõidud õnnetuse kõrval... 2 uudist siis juba.
androidiga sõidu ajal asukohta enam kirjutada ei saa. navile häälega ütlemine on üsna koomika. Värska suunas sõites oli arusadav moskva
kuidas säästu Rklassi mees omale airmaticuga hinna teeb.
vajub parem tagumine nurk alla. tuleb välja, et kompressor on malts ja solenoidiplokk kah toas hoiab aga õues laseb alla. tuuakse teine kompressor, mis on teise mehe vana. pannakse peale,kaks katkist õhuliini vahetatakse ära. toas leket pole, testist läheb läbi. läheb õue, ikka ots maas. uuesti sisse, tuleb välja, et kompressor lekib korpuse tihendite vahelt. kompressor maha ja uued tihendid sisse. peab. hommikul külg maas. solenoidiploki kallale. tuleb välja, et seal on vesi sees, see välja, ilmselt on plokk vett täis ja roostes, tuleb teade, et kuskilt lammarist pandi uus plokk teele. õue. jõuab uus vana plokk mis on hullem kui see mis peal on. kahte tagumist patja see ei ava ja kurnab kompressori ülekuumenemiseni. kompressorit käima saades ja küljes olnud plokiga olukorra taastamisele kulub neljas päev. kuna küljes olnud plokk kuivas ilmselt karbis ära ja süsteemis enam vett pole, hakkas vana plokk pärast katsetusi tööle ja auto sõitis ära nii ,et ööga alla ei vajunud. neli päeva, 150euri päev. oleks kohe toodud uus solekaplokk, mis letis on ca 270, poleks seda kõike vaja olnud.. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
kuidas säästu Rklassi mees omale airmaticuga hinna teeb.
vajub parem tagumine nurk alla. tuleb välja, et kompressor on malts ja solenoidiplokk kah toas hoiab aga õues laseb alla. tuuakse teine kompressor, mis on teise mehe vana. pannakse peale,kaks katkist õhuliini vahetatakse ära. toas leket pole, testist läheb läbi. läheb õue, ikka ots maas. uuesti sisse, tuleb välja, et kompressor lekib korpuse tihendite vahelt. kompressor maha ja uued tihendid sisse. peab. hommikul külg maas. solenoidiploki kallale. tuleb välja, et seal on vesi sees, see välja, ilmselt on plokk vett täis ja roostes, tuleb teade, et kuskilt lammarist pandi uus plokk teele. õue. jõuab uus vana plokk mis on hullem kui see mis peal on. kahte tagumist patja see ei ava ja kurnab kompressori ülekuumenemiseni. kompressorit käima saades ja küljes olnud plokiga olukorra taastamisele kulub neljas päev. kuna küljes olnud plokk kuivas ilmselt karbis ära ja süsteemis enam vett pole, hakkas vana plokk pärast katsetusi tööle ja auto sõitis ära nii ,et ööga alla ei vajunud. neli päeva, 150euri päev. oleks kohe toodud uus solekaplokk, mis letis on ca 270, poleks seda kõike vaja olnud..
Sa ju tead ise samamoodi, et selline stsenaarium on sõidukite remondil üsna tavaline. Alustataksegi kõige tõneäolisemast vea asukohast ja selle likvideerimisest. Kui remondi käigus selgub uusi asjaolusid, siis tuleb nendega samuti tegeleda. _________________ Rakvere parasiit
Sa ju tead ise samamoodi, et selline stsenaarium on sõidukite remondil üsna tavaline. Alustataksegi kõige tõneäolisemast vea asukohast ja selle likvideerimisest. Kui remondi käigus selgub uusi asjaolusid, siis tuleb nendega samuti tegeleda.
Minu arusaamist mööda olid vigade asukohad juba alguses suhteliselt hästi teada, kogu ülejäänud keberniit tuli puhtalt sellest, et probleeme üritati "likvideerida" juppidega, mis olid katkisemad kui vanad.
Kahtlane lahenduskäik. Kui alati vajub üks kindel nurk/külg, siis amort läbi.
Vahel vajub, vahel mitte - siis plokk. Kompressori korpuse vahelt lekkimine küll autot vajuma ei pane, selleks on ju plokk vahel. Või olen ma valesti aru saanud.
Ma vahetasin eile ploki ära, maksis 130€(uus). Eilse jooksul auto ära ei vajunud enam. Suht lihtne töö. _________________ “We hardly ever realize that we can cut anything out of our lives, anytime, in the blink of an eye.”
Lekkeid saab testida. Antud masinal algselt oli leke, sellega oli kompressor sossiks lastud ja süsteemis käinud õhust tingitud kondents keeras solekaploki pekki. Seda, et teise mehe vana , "mis ene ju töötas" , on nähtud korduvalt. Üks ml on siin. Tagumine sam on saanud vett, gabariiditulel ja tagurpidikäigutulel on kogu aeg vool peal. Nina vajub maha, oli phes kohas saanud 4k eest remonti aga küljes on vanad ja lekkivad padjad. Hetkel tahsb klient, et lõigataks juhe läbi ja veetaks teiselt poolt peale.. #rahaeiole.
Mida mina samamoodi teen? Ic ja teised kohad on odavaid asju mu roigastele täis. Keeramine msksab kui teenusena võtta. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
viimati muutis laurx 31.01.2020 11:35:53, muudetud 1 kord
Tagumisel vasakul tulel oli mingi leke vist, kogu vedelik välja jooksnud. Parem tuli oli korras ja tulevedelik ilusti loksus sees. _________________ ------
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.